Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Tilanne mutkistuu jälkeen kerran.. tänään testasin vasta iltapäivällä, mut tulos on kyl pettymys. Alareunasta lähtis niinku aika hyvin viivaa muodostumaan, mut ei kokonaisuudessaan. Olisko sit vaan värin leviämistä? Dpo 8 tosin, et ehtiihän viiva vielä vahvistua.

C09CCF93-1BFD-4DCF-8F39-6CB3FFCD8029.jpeg
 
Ajattelin tulla päivittämään, että menkat ilmoitti itsestään toissapäivänä ja eilen alkoi ihan kunnolla. Kovat kivut ja vuoto to-del-la runsasta. :sick: Tamponia joutunut vaihtamaan tunninkin välein kun tullut läpi. Side ollut sitten vielä varmistukseksi ja onneksi niin..
 
Voiko eri rfsu liuskojen välillä olla eroja siinä kuinka herkästi näyttää? Siis kahden samanlaisen paketin välillä? Ostin eilen siis uuden paketin noita samoja rfsun liuskoja ja tulos on mun mielestä haaleampi kuin eilen, sit mielenkiinnosta ostin myös pc:n herkän ja se näyttää tummempaa kuin rfsu..

Kyllä miekin tuon laskisin varovaiseksi plussaksi, selkeät kaksi viivaa ja miusta toinen on vaaleanpunainen myös. (y)

Omassa navassa ei sen kummempia, ensimmäinen yk menossa ja kp20/28-?
Eilen illalla sohvalla maatessa alkoi alamahaa särkeä ihan kuin menkat olisi alkamassa, ja maha turposi ihan urakalla! :eek: Kipukohtaus meni ohi alle tunnissa, sen jälkeen tosin seksiä harrastaessa tietyssä asennossa tuntui kun kierukka olisi vielä paikallaan, tai tuntui samalle kuin jokin olisi jarruttamassa siellä pohjan syövereissä, niinkun kierukka ennen tuntui, kummallista. :confused: Onko kokemusta tai epäilyä mistä moinen voisi johtua? Salaa toivon että kyse olisi ollut oviskivuista, tai kiinnittymiskivuista vaikka :LOL::LOL:
 
Hei vaan jälleen, taas se aika kierrosta kun hätähousu herää horroksestaan, jopa niinkin isot lukemat kuin dpo 9 :D

Ootko tehny uutta testiä @stindepinde ? :)

Mokomaan rfsun herkkään tartuin kaupassa taas (ihan vaan tieteen nimissä :LOL: ) ja kyllähän siinä silminnähtävä viiva taas oli. Toisessa herkässä testissä hyvin haalea viiva myös, ovistesti myös samanlainen kuin muutama tunti ennen o-plussaa. Joulun ihmettä toivon vaikka aika pieni mahdollisuus on :love:
Alkuvuodesta alkaa hoidot, oishan tuo aika jännää jos heti tärppäis kun ajat varattu :LOL:
 
Hei vaan jälleen, taas se aika kierrosta kun hätähousu herää horroksestaan, jopa niinkin isot lukemat kuin dpo 9 :D

Ootko tehny uutta testiä @stindepinde ? :)

Mokomaan rfsun herkkään tartuin kaupassa taas (ihan vaan tieteen nimissä :LOL: ) ja kyllähän siinä silminnähtävä viiva taas oli. Toisessa herkässä testissä hyvin haalea viiva myös, ovistesti myös samanlainen kuin muutama tunti ennen o-plussaa. Joulun ihmettä toivon vaikka aika pieni mahdollisuus on :love:
Alkuvuodesta alkaa hoidot, oishan tuo aika jännää jos heti tärppäis kun ajat varattu :LOL:

Moi! Laitahan nyt kuva, mua kiinnostaa omien haaleitten viivojen vuoksi toistenkin otokset. :) Mä testasin aamulla ja alla kuva. Oon muokannut sitä, joten viiva ei ole vahvistumaan päin. Lisäksi testasin vielä illalla, mutta siihen testiin ei tullut mitään ja oli jotain ihme säröjä, joten oletan sen olevan pilalle mennyt testi.

258475_5c1a2a8896634_1545218696.jpg
 
Moi! Laitahan nyt kuva, mua kiinnostaa omien haaleitten viivojen vuoksi toistenkin otokset. :) Mä testasin aamulla ja alla kuva. Oon muokannut sitä, joten viiva ei ole vahvistumaan päin. Lisäksi testasin vielä illalla, mutta siihen testiin ei tullut mitään ja oli jotain ihme säröjä, joten oletan sen olevan pilalle mennyt testi.

katso liitettä 5395

Kyllä siellä viiva näkyy, toivotaan että vahvistuu!! :love::love:
 
  • Tykkää
Reactions: stindepinde

Yhteistyössä