Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Musta @pihlajakarkki näyttää kyllä tosi lupaavalle! @N4n piinavaa:eek::eek: täällä ehkä menossa dpo3, ehkä. Pelkään että missattiin ovulaatio, just tuli 2pvn tauko talletuksissa ennen ja sit ku bongasin limat ja kivut niin päästiin hommiin vasta seuraavana päivänä :confused:. Limat loppu nimittäin sen jälkeen ku seinään ja nyt on melko kuiva kausi menossa.
 
N4n
Siitä on hetki ku viimeks oon testaillu koska varsinaista yritystä ei oo enään.. Ehkäsyä ei silti ole. Nyt kuitenkin tilanne se että taas toiveet heräilee; eilen ois pitäny menkkojen alkaa, mutta ei mitää merkkejä niistä. Eilen vähän alavatsaa nipisteli, joka sinäänsä on outoa koska mulla vatsakivut tulee vasta kun menkat on jo alkanut. Nyt tässä kamppailen itteni kanssa että teenkö huomenna testin vai odotanko vaan, niin pieni todennäkösyys kuitenki että raskaana olisin :(

Toivotaan että nyt olisi tärpännyt! o_O

Mä ajattelin myös lopettaa tän testailun ja jatkuvan kropan kyttäilyn, aiheuttaa vain turhaa stressiä.
Eiköhän se pieni sieltä tule jos on tullakseen.

Tai mistäs sitä tietää onko jotain vikaa minussa tai miehessä. Ei olla missään tutkimuksissa käyty..
 
Täällä dpo 12 ja testit negaa. Olikohan se sitten taas tässä tältä erää. :(

Mites muilla menee?
dpo 12-13 täällä ja negaa, vahvasti olen sitä mieltä että tässä se oli taas tältä erää. Herkillä testeillä testattu, niin tuskimpa se tuosta plussaksi enää muuttuu, eipä ole kahteen vuoteen muuttunut.

Alkaa oma jaksaminen tän asian kanssa olla ihan tapissa, ehkä vaikuttaa sekin kun juuri oli meidän pienen enkelipojan syntymän vuosipäivä. Alkaa nyt jo 2 vuoden yrittämisen jälkeen tuntumaan siltä, että hän jää meidän ainoaksi yhteiseksi lapseksemme.
Pitäisi varmaan pikkuhiljaa alkaa oikeesti ajattelemaan myös sitä vaihtoehtoa :(

Jotain yritystä varmaan on kun noita haamuja saan aina silloin tällöin, tässä kierrossa en ainuttakaan, ellei tuota predictor earlya lasketa (taitaa antaa aina tuollaisen testiajan jälkeen)
 
N4n
dpo 12-13 täällä ja negaa, vahvasti olen sitä mieltä että tässä se oli taas tältä erää. Herkillä testeillä testattu, niin tuskimpa se tuosta plussaksi enää muuttuu, eipä ole kahteen vuoteen muuttunut.

Alkaa oma jaksaminen tän asian kanssa olla ihan tapissa, ehkä vaikuttaa sekin kun juuri oli meidän pienen enkelipojan syntymän vuosipäivä. Alkaa nyt jo 2 vuoden yrittämisen jälkeen tuntumaan siltä, että hän jää meidän ainoaksi yhteiseksi lapseksemme.
Pitäisi varmaan pikkuhiljaa alkaa oikeesti ajattelemaan myös sitä vaihtoehtoa :(

Jotain yritystä varmaan on kun noita haamuja saan aina silloin tällöin, tässä kierrossa en ainuttakaan, ellei tuota predictor earlya lasketa (taitaa antaa aina tuollaisen testiajan jälkeen)
Voi ei :( <3 Oletteko käyneet tutkimuksissa?

Mä oon saanut myös haamuja aina välillä.. todella turhauttavaa. Kai se vaan täytyy pitää taukoa tästä yrittämisestä ja katsella myöhemmin sitten uudelleen.
 
Minä tulen tänne, viimeks piinaillu hetken aikaa 2016 syksyllä.

Eka lapsi tärppäs nopeasti. Pillereiden jätön jälkeen kerkes tulla kahdet menkat ja 3/2017 synty poika <3 Nyt pillerit jäi pois 11/2018. Sen jälkeen kierrot ollut 23/27/27. Nyt taas saa jännätä. Ovis tikutettu 29.1 eli nyt dpo7 ja kp20/27. Onneks on jo yö, eli aamulla kun herään niin ollaan jo ”pidemmällä” :D

Oireet nyt ihan samanlaisia kun aiemminkin pilsujen lopetuksen jälkeen, eli ei oo kovin luottavainen fiilis. Nippailee munasarjoja ja välillä tykyttävä kipu. Vielä pitäs joitain päiviä malttaa ennen testausta. Esikosta sain selkeen haamun kp26/28
 
Viimeksi muokattu:
Mä testailin pari päivää sitten uudestaan ja selkeää plussaa tuli :) en oikein vielä käsitä tätä!

Nyt tosin alkaa ihan toiset huolet... ensimmäisenä mielessä stressi siitä että olen jonkun verran ylipainoinen, joten huolettaa sen vaikutukset yms... noh, täytyy toivoa että kaikki menee hyvin ja elää terveellisesti.
 
Yön ja aamupäivän aikana pikkuhousun suojaan tullut hailakan vaaleenpunasta valkovuotoo. Vähän samankaltasa tuhnua, mitä yleensä päivä ennen menkkojen alkua - mutta hieman haaleempaa. Voisko olla kiinnittymistä? Esikoisesta tuli selkeä veriviiru ja siitä 2päivän päästä se hailakan selkee haamu.

Nyt siis dpo8 / kp21/27 / yk4 Muuten kyllä on ihan samanlaisia mahan jomotuksia ja nivusten nippailua kun parissa aiemmassa negakierrossa, joten sen puolesta edelleenkään odotukset ei kovin korkealla Huomenna ehkä pakko testata malttamattomana herkällä kymppitestillä
 
Nyt ollaan jännän äärellä. Nimittäin vessassa käydessä kirkasta verta paperiin. Menkkojen pitäs kahden edellisen kierron mukaan alkaa viiden päivän päästä. Nyt dpo9/ kp22/27. Voisko olla kiinnittymistä? Esikoisesta tosiaan tuli kirkasta verta pikkuhousunsuojaan vähän ja siitä kahdenpäivän päästä tikkuun haalee haamu. Vai meinaako menkat alka jo nyt? Jännittävää
 
N4n
Mulla alkoi tällä kertaa etuajassa. Oikeasti olisi pitänyt alkaa 2-3 päivän päästä. Oli näköjään lyhyempi kierto kuin normaalisti, tikutin oviksenkin.

Toivotaan että sulla se olisi kiinnittymisvuotoa :)
 

Yhteistyössä