Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

ÄÄÄÄÄ!!?!

Se tuhnu, joka alko 5pv ennen menkkoja - kesti vajaan vuorokauden. Eilisen alkuillan ja tän aamun välillä ei oo tullu mitään. Tein testin, kuten eilenkin (nega/viivanpaikka).. mutta nyt siihen tuli selkee haamu, niin selkee että jopa mun mies näkee sen! Tää on tää rsfu:n pa*katesti, johon aina tulee niitä viivan paikkoja, tiedän koska oon tehny näitä viimesen 3kk aikana sata :D Tämä tän aamunen vaan on ERILAINEN, siinä on väriä vähän ja saan sen tallennettua kuvaan. Mp? Onko toivoa?

Dpo11 /kp24/27

Tässä kuva, ylhäällä eilinen nega.
https://aijaa.com/d0eLVx
 
Onnea @Pihlaja87 plussasta. Ja @rriude toivottavasti viivat vahvistuu (y) täällä hätähousu päässy taas itse asiaan ja koska hätähousu niin mukaan tarttui kaupan ainoat testit eli ihana rfsu. Ja ylläri.. Haamu tai viivanpaikka. Menossa dpo 11 ehkä.. Menkkoihin viikko. Olo ei oo nyt yhtää semmonen et olis tärpänny. Oon aika varma että myöhästyttiin päivällä ovulaatiosta ja sitä ennen oli kans päivän vai kahen tai tauko :(https://aijaa.com/SzP1rv toi on 5min sisällä otettu kuva
 
Kaupassa käyty ja lisää testejä haettu. Ostin precheckkei ja digin, jonka teen vasta menkkojen oletettuna alkamispäivänä, jos ne ei ala. Mutta enhän mä noita liuskoja malttanu jättää rauhaan..

Tein uuden precheckin päiväpissasta reilu 2h pidätyksen jälkeen. Haamujen esiäiti siinäkin. Silmällä sen näkee ja tästä kuvasta joku saattaa nähdä. Hailurampi se on kun se rfsu, mutta toivoa antava kuitenkin kerta siihenkin jotain piirtyy. Huomenna sit uuellee.
 

Attachments

Viimeksi muokattu:
Heipähei taas! Taukoa ollut parisen viikkoa koska työkuvioni on nyt ollut niiiiiiiin stressaavia. Mulla on pääasia että ois vakkarityö ennenkun raskaaksi tulen ja niiiin kävikin. Siis vakituinen työ :sneaky: Nyt en aio testailla ovista, otan aivan rauhassa sillä toiveena ois vauva 2020. Tottakai saisi tulla vaikka heti mutta työn kannalt en uskaltaisi heti olla maha pystyssä :whistle: kierto piteni taas eli kp30 !!
 
  • Tykkää
Reactions: N4n
Hyvältä näyttää @rriude sun aamunen. Mun aamunen oli pettymys. Kyllä tuli 5min jotain näkyviin mut eiliset oli paljon selkeemmät:unsure:. Nyt varmaan niistä haamuhailuista johtuen kuvittelen olojakin. Tissit tuntuvat raskailta ja äklö olo ollut päällänsä illasta asti. Pientä juilimista selässä. Mut sellain havainto että oletetun oviksen jälkeen on ollut erittäin kuivaa. Ei valkkaria, ei mitään.. Pitää ehkä kipasta kaupassa hakees vaikka pc. Tosin mulla menossa myös vasta kp 26/31
 
Heippa, mäkin tuun tähän kyseleen. Tein ekaa kertaa ikinä digitaalisen testin tänään, mutta en tiedä miten tää nyt pitäis tulkita. Kuuluuko tässä testissä näkyä noi plussankin ääriviivat vaikka testi on nega? En löytäny mistään mitään mainintaa..

Mun mielestä toi on nyt nega ja sit jos plus, niin myös pystyviiva ois piirtyny. En kyllä oo varma kun tuntematon testi itelle, mutta näin ajattelisin.
 

Yhteistyössä