Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Huomenta! Seitsemän vuoden yrityksen (luomuna) jälkeen, kaikenlaiset viivat nähneenä ja kuvitelleena, nyt musta tuntuu, että on tosi kyseessä. Kahtena aamuna peräkkäin vahva viiva Rfsu:n puikkotestiin. Tänään menkkojen alkupäivä, mutta ei oikein mitään oireita sinne päin. Olisko tää nyt sitten totta ja raskaus alussa?

D86DD998-F9FE-401C-BEC2-7AC9CEC8D2B5.jpeg
 
Kaavinnasta laskettuna tänään olis kp18. Mulla oli joku tuhruvuoto nyt keskiviikosta perjantaille. Eilen iski oviskivut ja tein ovistestin ja 10mIU testin, jotta nään onko hcg sotkemassa vielä ovistestiä. Haamua vielä raskaustesissäkin näkyy, mutta tais tuo olla eilen plussa, jo ihan tuntemustenkin perusteella :love:
 

Attachments

  • Tykkää
Reactions: Unelmia<3
Alavatsassakin outoja tuntemuksia jollaisia ei ole ollut aikaisemmin ennen menkkoja, tänään tein rfsun testin. Vähän epäluuloinen olo itsellä voiko näin nopeaan tärpätä, kun ensimmäinen kierto mistä alettiin yrittää lasta ja ajateltiin että no tulee jos on tullakseen.. näyttääkö teidän mielestä haalealta haamuplussalta vai kuvittelenko vain?
Mitkä DPO:t sulla on? Mä kyllä olen näkevinäni toisen viivan alkua, ja väriäkin siinä!
 
@Zatsuma Mä kanssa näen toista viivaa, tosi haileana kyllä. En tiedä oonko kehittänyt nyt jotkut viivalasit, kun aiemmin olin se ilonpilaaja joka ei koskaan nähnyt mitään. Oisko ovis ollut myöhemmin kuin luulet, ja menkat vähemmän myöhässä kuin "pitäisi", ja sen takia viiva vielä hailakka?
 
Alavatsassakin outoja tuntemuksia jollaisia ei ole ollut aikaisemmin ennen menkkoja, tänään tein rfsun testin. Vähän epäluuloinen olo itsellä voiko näin nopeaan tärpätä, kun ensimmäinen kierto mistä alettiin yrittää lasta ja ajateltiin että no tulee jos on tullakseen.. näyttääkö teidän mielestä haalealta haamuplussalta vai kuvittelenko vain?
Mulla näyttää noi rfsun testit aina tolta, muihin testeihin en oo saanut haamun haamua. Lauantaina pregcheckin puikkotestiin oli ilmestynyt toinenkin haalea viiva noin 30 min testaamisen jälkeen, mutta kaikki testit sen jälkeen näyttänyt negaa. Tais olla vaan roskishaamu.

Tänään dpo 14, menkkoja ei kuulu. Nännejä on aristanut jo yli viikon ja nyt selkää jomottaa kolmatta päivää. Eilen aamulla olin varma että menkat alkoi kun pyyhkiessä paperissa näkyi verta. Tätä tuli kolmella pissakerralla ja siteeseen ei tullut ollenkaan mitään. Tänään ei oo tullut enää verta ja testi edelleen nega
 
@Zatsuma Mä kanssa näen toista viivaa, tosi haileana kyllä. En tiedä oonko kehittänyt nyt jotkut viivalasit, kun aiemmin olin se ilonpilaaja joka ei koskaan nähnyt mitään. Oisko ovis ollut myöhemmin kuin luulet, ja menkat vähemmän myöhässä kuin "pitäisi", ja sen takia viiva vielä hailakka?
Pitää käydä ostamassa huomiseksi jonkin muun merkin testi, mikäli ei menkkoja kuulu.
Ovistesti oli ainakin 9.2 positiivinen.
 

Yhteistyössä