Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Kyllähän siinä näkyy viiva. Näkyyks se viel kuivana kanssa?

Mä oon kanssa tulossa kysymään samaa saman testin kanssa Lähi kaupassa ei ollut muita kuin tätä ja kalliimpi clearblue josta oon ainakin lukenu että se antaa vääriä plussia, niin otin sitten vaan halvemman. Koitin selata nopsaan tätä ketjua, antaako kaikki rfsu testit tosiaan viivanpaikkoja vai vain liuskat tai sit tää puikko 10mIU?
Eilen (dpo) 10 testasin pregchekillä päiväpissasta ehkä haamun? Ja joo molemmat oli pakko koittaa samalla kerralla kun en voinu luottaa siihen ekaan. Heitin ne tosi äkkiä roskiin, etten älä sitä sen enempää tuijottelemaan.

Tänään sitten tällä rfsu tuli tällänen jos tätä vertaa tohon sofin One stepiin jotka on molemmat ton 10mIU niin sanoisin että on vahvistunut ihan reippaasti.
Mulla oli viime viikolla yhtenä iltana pientä veristä vuotoa. Pari päivää sen jälkeen 30min kestänyt paineen tunne ihan yht äkkiä. Ja siitä asti pientä kipuilua alavatsalla ja selässä. Yleensä mulla on vain sinä iltana kun menkat alkaa.
Nään aina ennen menkkoja unta että teen positiivisen testin tai oon synnyttämässä. Viime yönä näin untä että alko menkat niin loogisestihan se tarkoittaisi sit plussaa
Kyllä se juu kuivanakin näkyi. Tänään aamulla tein apteekin herkän testin ja se oli nega. Menkat kaks päivää myöhäs. Ikinä ennen ollut. Että tiedä näistä ny si. Suosittelen hakee jonkun toisen testin ja vartoon pari päivää. :cry:
 
Kyllähän siinä näkyy viiva. Näkyyks se viel kuivana kanssa?

Mä oon kanssa tulossa kysymään samaa saman testin kanssa Lähi kaupassa ei ollut muita kuin tätä ja kalliimpi clearblue josta oon ainakin lukenu että se antaa vääriä plussia, niin otin sitten vaan halvemman. Koitin selata nopsaan tätä ketjua, antaako kaikki rfsu testit tosiaan viivanpaikkoja vai vain liuskat tai sit tää puikko 10mIU?
Eilen (dpo) 10 testasin pregchekillä päiväpissasta ehkä haamun? Ja joo molemmat oli pakko koittaa samalla kerralla kun en voinu luottaa siihen ekaan. Heitin ne tosi äkkiä roskiin, etten älä sitä sen enempää tuijottelemaan.

Tänään sitten tällä rfsu tuli tällänen jos tätä vertaa tohon sofin One stepiin jotka on molemmat ton 10mIU niin sanoisin että on vahvistunut ihan reippaasti.
Mulla oli viime viikolla yhtenä iltana pientä veristä vuotoa. Pari päivää sen jälkeen 30min kestänyt paineen tunne ihan yht äkkiä. Ja siitä asti pientä kipuilua alavatsalla ja selässä. Yleensä mulla on vain sinä iltana kun menkat alkaa.
Nään aina ennen menkkoja unta että teen positiivisen testin tai oon synnyttämässä. Viime yönä näin untä että alko menkat niin loogisestihan se tarkoittaisi sit plussaa
Mulla antoi sama testi ihan samanlaisen/vahvusen viivan dpo 5, minkä ei pitäis siis olla mahdollista... toivottavasti sulla plussa!
 
Mä tein muutaman näitä rfsu puikkoja syksyllä ja silloin ei tullut mitään haamuja vaikka miten päin koitin käännellä että ois edes jotain näkynyt (n)

Kyllä se juu kuivanakin näkyi. Tänään aamulla tein apteekin herkän testin ja se oli nega. Menkat kaks päivää myöhäs. Ikinä ennen ollut. Että tiedä näistä ny si. Suosittelen hakee jonkun toisen testin ja vartoon pari päivää. :cry:
Oon siis saanut haamut onestepin ja pregchekin (2kpl) testeihin ja sit tänään tähän. Mulla pitäis alkaa menkat tänään illalla tai huomenna aamulla. Mulla on aika lyhyt kierto vaan 24 tai 25 päivää. Toivon niin kovin että toi testi pitäis paikkaansa:love:
 
Dpo aika varmasti 10, edellisessä keskenmenneessä raskaudessa tuo 25 näytti samalta samoilla päivillä. Nyt toki pelottaa, että josko se sittenkin reagoi vielä jostain syystä keskenmenoon. Luultavasti ei, mutta pidän siitä ajatuksesta kiinni mikäli menkat alkaakin :ROFLMAO:
 

Attachments

  • Tykkää
Reactions: Iiduliinu
Helou! Taas pulmakulmaa täällä päässä. Muistatte ehkä mun Rfsu-viivat ennen menkkoja, jotka oli jo aika vahvojakin? No se testi on todettu epävarmaksi monta kertaa ja syyttä ja mun viivat alkoi hiipua ja menkat alkoi. Sit mä näin täällä noita vahvoja viivoja esim. Habibilla ja ajattelin varmuudella vielä testata menkkojen jälkeenkin. I know.. aika epätodennäköistä. Ostin CB+:n, koska siihen on aika mahdotonta viivaa kuvitella. Aluksi mitään ei näkynytkään, mut sit kuitenkin - lopputulos alla. Mitä ootte mieltä? Mitä on tekeillä?

DF1A97D7-BAE2-483C-8BF3-4AD0AF3CBE41.jpeg
 
Viimeksi muokattu:
@stindepinde supsittelen ostamaan apteekista testin tai sit cb digitaalisen. Oon saanu tohon cb plus testiin kaikennäköstä sutturaa varsinki ns yli testiajan. Hankalaa sanoa, mitä tapahtuu. Testaat vaan vielä toisella merkillä, joka antaa selkeesti tuloksen
 
Tässä nyt vielä mun tämän kierron PC:t, oikealla alakulmassa lauantai 23.2. tehty testi, jossa näkyi ensimmäinen jokin, heti seuraavana päivänä tuli jo vähän selvempi haamulainen (vasen alareuna) ja ylhäällä tänään tehty testi kun menkat on jo viikon verran myöhässä :D20190307_064246-COLLAGE.jpg
 
Helou! Taas pulmakulmaa täällä päässä. Muistatte ehkä mun Rfsu-viivat ennen menkkoja, jotka oli jo aika vahvojakin? No se testi on todettu epävarmaksi monta kertaa ja syyttä ja mun viivat alkoi hiipua ja menkat alkoi. Sit mä näin täällä noita vahvoja viivoja esim. Habibilla ja ajattelin varmuudella vielä testata menkkojen jälkeenkin. I know.. aika epätodennäköistä. Ostin CB+:n, koska siihen on aika mahdotonta viivaa kuvitella. Aluksi mitään ei näkynytkään, mut sit kuitenkin - lopputulos alla. Mitä ootte mieltä? Mitä on tekeillä?

katso liitettä 6088
Jätin juuri ton clearbluen eilen ostamatta koska mäkin olen sillä saanut syksyllä plussan vaikka en raskaana ollutkaan :poop:

Tänään olisi tehnyt mieli käydä aamulla nappaamassa testi kaupassa, mutta ainoa myyjä oli sama kuin eilen niin en kehdannut :oops:

Pelottaa että menkat alkaa kuitenkin. Eilen oli koko päivän menkkamaista jomottelua..
 
Kiitos avusta! :) Tässä mun aamun pc.

katso liitettä 6092
Mä nään tässä jotain? Onks se vaan viivanpaikka?

Mulla oli viime kesänä sillai että kuukautiset alkoi kp20. Kesti normaalisti 3 päivää, loppui ja muutaman päivän päästä alkoi taas tiputtelemaan. Tein sillon pc selvän plussan, joka lähti haalenemaan parissa päivässä. Eli oli jo mennyt kesken. Kierto oli tän takia koko loppu vuoden tosi epäsäännöllinen
 
Screenshot_20190307_144910.jpg katso liitettä 6097

Täällä taas yks ihana rfsu. Oon tehny näillä miljoona törkeetä viivanpaikkaa, mut tää näyttää ihan erilaiselta. Tosi haalea tässä tuskin edes näkyy, mutta selvästi punainen ja paksu.

Menkkoihin 5 päivää vielä luultavasti. Oon aivan jäässä ja valkovuoto kun hoitoainetta valuisi. Minkähän testin sitä ostaisi apteekista huomis aamuksi, mikä ehkä jo näyttäisi jotain jos olisi näyttääkseen? :)
 
katso liitettä 6098 katso liitettä 6097

Täällä taas yks ihana rfsu. Oon tehny näillä miljoona törkeetä viivanpaikkaa, mut tää näyttää ihan erilaiselta. Tosi haalea tässä tuskin edes näkyy, mutta selvästi punainen ja paksu.

Menkkoihin 5 päivää vielä luultavasti. Oon aivan jäässä ja valkovuoto kun hoitoainetta valuisi. Minkähän testin sitä ostaisi apteekista huomis aamuksi, mikä ehkä jo näyttäisi jotain jos olisi näyttääkseen? :)
Apteekin 10mIU ottaisin :)

Täällä jatkuu epätietoinen testaus. Miks ei vaan osaa olla ja odottaa josko ne menkat alkais kun ne voi alkaa silti vaikka selvä positiivinen tulis. Meinasin ostaa digin, mutta tajusin että se ei kerro sen enempää vaikka positiivista näyttäis. Kun jos en oo nyt raskaana, noi testit reagoi vielä keskenmenoon jostain syystä. Viivoista nään vahvistuuko vai ei :ROFLMAO:
 
Hei, nyt tarvisin apua ovistestin tulkintaan! Mulla lievä pco ja ovulaatiota ei tapahdu joka kuukausi ja terot nyt ekaa kertaa käytössä... flo:n mukaan eilen oli ovis, mutta en ehtinyt eilen testata.. tein sitten kaks ovisestiä tänään aamulla ja clearbluen digillä tuli hymynaama, mutta onestepin liuskalla tuli vaan haalea viiva, mitä mulla useinkin tulee vaikka ovista ei oliskaan silloin. Mitään tuntemuksia oviksesta ei kyllä ole... Voinkohan siis kuitenkin luottaa tohon digiin?

ov.jpg ov2.jpg
 
En vielä heittäs kirvestä kaivoon. Jos oikeen muistan, toi on 25mIU.
 
@Eevie hankalaa sanoa, voi toki olla todella minimaalinen haamu. Selviää parin päivän päästä ;)
 

Yhteistyössä