Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

katso liitettä 6164 Täällä ilmoittautuu uusi piinailija! Yritystä jo pidempään ollut ja yksi varhainen km. Tässä kierrossa ensimmäistä kertaa oviksen tikutusta ja testiin tulikin ovisplussa 6.3 eli nyt olis dpo 10. Kuvassa ylempi eilisaamulta ja alempi äsken tehdystä "päivä pissasta" Mitä mieltä ootte? Alavatsa kipuja jonkun verran, säteilee inhottavasti nivusiin ja reisiin
Minäkin näen alemmassa haamun:)
 
Hmm okei, ehkä se ei sitten ole kuitenkaan sitä kuuluisaa toiveajattelua jos muutkin näkee Ennen esikoista oli yksi tuulimunaraskauskin ja siksi olo on todella skeptinen, pessimisti ei pety vai miten se meni.. Olispa niin luja luonne että malttais alottaa tän tikkushown vasta kun menkat kunnolla myöhässä mutta kun ei sitä millään malta! ‍♀
 
Mitä täällä tapahtuu? (n)
Mulla ed.menkat 11.2 ja kierto 27pvää. Rupesin yks päivä miettii et miks tää kierto tuntuu niin pitkältä ja katoin kalenteria. Kp32 menossa.. No aattelin, että se on stressistä kun kohdunkaulan koepaloissa sanomista ja aattelin, et teen testin joka on nega ja sit ne alkaa. Onhan meillä jo pojat 5/17 & 6/18 sektiolla syntyneet.
Yllätys olikin melkoinen... IKINÄ en oo saanu ekaks tämmöstä plussaa, vaan aina pitäny tihrustaa ja väännellä ja käännellä.. Ei tällä kertaa :ROFLMAO:
27.3 varhaisultra ❤

https://aijaa.com/QA94gS
 
Mul on nyt kp31/27-33 ei ole menkat alkanut. Eilen illalla tuli pyyhkiessä todella vähän rusehtavaa vuotoa. Sellainen nuppineulan kokoinen rusehtavaa vuotoa viiru paperiin. Sen jälkeen on tullut vaan valkovuotoo. Saa nähdä alkaako ne menkat tänään vai huomenna vai kp 33 jälkeen vai ei ollenkaan. En ole nyt tänään testannut. Ajattelin pitää vähän taukoo testaamisessa. Odotella alkaako ne menkat jos ei ala niin sit teen vielä testin.
 
@frisof Mäkin mietin samaa et jos se oli kiinnittymisvuotoo kun sitä tuli niin vähän ja sen jälkeen tullut vaan valkovuotoo. Mulla oli varmaan myöhäinen ovulaatio luulisin. En ole tikuttanut ovulaatiota. Ja sen takia testit noin haaleita.

Nyt alko jännittään miten tässä käy. Tuleeko menkat vai plussa. Mä uskon sitten kun se toinen viiva on selkeempi.:):love:
 
  • Tykkää
Reactions: frisof
@Minni-83
Pidän peukkuja sinun puolesta että se plussa sieltä jossain vaiheessa pilkahtaa esiin

Itse tein toisen testin aamulla ja se näytti negaa, eli rsfu ehkä näytti pelkkää viivanpaikkaa minulla. Ihmeellistä vihlontaa on tuntunut ehkä munasarjojen kohdilla kun olen yskinyt. Rinnat hieman arat. Vatsassa ihmeellisiä tuntemuksia. Jotenkin on kuitenkin ollut ihmeellisen etova olo joka aamu noin viikon ajan (n) ja nyt saunassa otin yhden lonkeron ja tuli todella huono olo, ennen ei ole tullut. Jos kiertoni on säännöllinen (en tiedä onko) niin minun kp olisi tällä hetkellä 38-40. Eli en tiedä, voihan se olla että kuvittelen oireita :D ja jos sillä on merkitystä käytin tosiaan yaz pillereitä n. 5,5vuotta ennenkuin päätimme että lapsi on tervetullut:) toivottavasti pillerien pitkä aikaisempi käyttö ei haittaa raskautumista(n)
 
  • Tykkää
Reactions: Minni-83
@Lapintyär mä kans todella suosittelen että tee muita testejä ku rfsun... Mulla ne antoi todella selkeitäki viivoja, menkat kyllä tuli mutta todella kovilla koivuilla ja melkein viikon myöhässä.

@Minni-83 ihan samat tunteet mulla oli, testit antaa toivoa ja menkatkin myöhässä..
Mullakin oli todella voimakasta pahoinvointia. Kävin sit vielä verikokeessa mutta sielläkin arvot niin pienet. Veikkasi neuvolassa varhaista km.

Mutta pää pystyyn ja uutta kierrosta vaan. :love:
 
6C83A7E2-872A-47AC-975E-D1BCA1451E7A.jpeg Onnea plussanneille! :love: Ja tsemppiä muille uuteen kiertoon (y)
Tässä mun testit, ylimpänä dpo9 ja sieltä sitten järjestyksessä joka päivältä yksi tähän aamuun asti. Tätä ketjua selanneena huomasin että monella vahvistunut viiva nopeammin? :unsure: Mulla on ollut lauantaista asti kipuja jossain kohdun seudulla ja säteilee jalkoihin, esikoisesta ei todellakaan mitään tälläistä ollut tässä vaiheessa. Vasta loppumetreillä. Kellään vastaavaa kokemusta? Voisko olla vaan toinen raskaus sitten tälläinen herkemmin oireileva vai pitääkö pelätä pahinta?
 
katso liitettä 6179 Onnea plussanneille! :love: Ja tsemppiä muille uuteen kiertoon (y)
Tässä mun testit, ylimpänä dpo9 ja sieltä sitten järjestyksessä joka päivältä yksi tähän aamuun asti. Tätä ketjua selanneena huomasin että monella vahvistunut viiva nopeammin? :unsure: Mulla on ollut lauantaista asti kipuja jossain kohdun seudulla ja säteilee jalkoihin, esikoisesta ei todellakaan mitään tälläistä ollut tässä vaiheessa. Vasta loppumetreillä. Kellään vastaavaa kokemusta? Voisko olla vaan toinen raskaus sitten tälläinen herkemmin oireileva vai pitääkö pelätä pahinta?
Mun mielestä toi vahvistuminen näyttää ihan normaalilta. Hcg tuplaantuu aina kahden päivän välein. Eiköhän kivutkin jossain määrin kuulu asiaan. Toivotaan, että kaikki siis hyvin. Onnea, plussasta!
 
  • Tykkää
Reactions: pineapplee
Onko kellään teistä ollut vuotoo ja olisitte ollut raskaana? Ja miten se raskaus on päättynyt kun jos on ollut alussa vuotoo? Mä tiedän yhden tutun jolla oli vuotoo raskauden aikana. Ei vielä kehtaa mennä uteleen sen raskausajan vuodosta. Ja ei hiusten värjääminen näin alussa varmaan haittaa. Mut kun nyt värjäsin alkaa tyvikasku näkyyn jossain kohtaa ja sit ei varmaan uskalla värjätä jos on raskaana.

Lisään vielä: pitää varmaan tehdä vielä testejä et tummeneeko toi testiviiva vielä ja ehkä digitestikin olis hyvä tehdä. Mut ootan muutaman päivän ennen kun teen seuraavan pc testin.
 
@Minni-83 Mä näen ton jotenkin ehkä hassusti, ihan kuin ois viivanpaikan reunoille kerääntynyt tuo väri. Ihan plussahaamulta ei siis vielä mun silmään näytä. Oisko huomenna selkeämpi? Selkiytyy kyllä vuorokaudessa jos"aidosta" haamusta tosiaan on kysymys. Tsemppiä piinailuun!
 
Haamun alku vaiko viivanpaikka, who knows :unsure: kyseessä pc:n testipuikko. Eipä tuo kuva kummonen ole kun niin haalea viiva että vaikea nähdä muuta kun silmillä.
On eka testi mihin saan väkerettyä edes minimaalisen viivan, jos ei niitä rfsu:n kakkaliuskoja lasketa :DIMG_20190321_113525.jpg
 
@Ropom
Noistahan on ihmiset sanoneet että antais viivanpaikkoja, mutta mulla näytti dpo 9 samainen testi tismalleen samaa, illalla siirryin pc liuska testiin johon ei hirveemmin mitään tullut, ja dpo 10 lähtien on pcn liuskilla haamu vahvistunut päivä päivältä jo selkeäksi plussaksi. Että oliko se sitten viivanpaikka ja älytön sattuma vaiko sitten haamu, en tiedä. (n)
 
Viimeksi muokattu:
Hei konkarit! Kertokaas voiko One Stepin testeihin luottaa tai kuinka todellisia viivoja ne antaa? Mulla jäljellä 2kpl herkkiä One Steppejä semmosia pieniä liuskoja, mutta voiko niihin luottaa? Pitäis menkat alkaa tiistaina mutta tähän asti ollu ne testit negoja, toki oon myös ollut tosi ajoissa. (n):unsure:
 

Yhteistyössä