Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Mielenkiinnosta te jotka näillä rfsu on saanut näitä vääriä "plussia", niin onko viiva ilmestynyt testi ajan jälkeen vai onko käynyt juuri niin, että viiva kuivuessaan häviää? :)
Mä en kyllä luottais yhtään noihin rfsu:n testeihin, ite saanu todella räikeitäkin haamuja jotka nähnyt selvästi ilman tihrustamista ja jäänyt kuivuessaankin näkyviin mutta en ole ollut raskaana. Olen myös joskus testannut huvikseen ja mielenkiinnosta sellaisessa kierrossa ettei ole ollut edes mahdollisuutta raskauteen ja silti tullut haamu.
 
  • Tykkää
Reactions: Unicorn
Vanha kuumeilija palaa tänne uudella nimimerkillä.
Näin alkuunsa, että kukaan ei tunnista. ;-)

Ovisplussa tuli maanantaina ja tiistaina. Lämmöt nousi jo tiistaina ja keskiviikkona ja tänään sitten vähän vielä lisää. Et liekö jo ovis ollut maanantaina. Maanantaina oli pieni notkahdus lämmöissä alaspäin.
En tosin testannut viikonloppuna, kun testit jäi kotiin ja olimme reissussa.

Vinkkinä kaikille kuumeijoille, että sinunapteekissa on Pregcheck raskaustesti liuskat 2,35e paketti. Pitihän niitä muun tilauksen yhteydessä tilata pari pakettia.
Toivottavasti pääsisi pian testailemaan.

Pitää alkaa selailemaan, jos täällä näkyy tuttuja.

Plussatuulia kaikille!
 
  • Tykkää
Reactions: Eevie
Onnea kaikille plussanneille ja puhaltelen täältä plussatuulia muillekin. Ja ne joilla on epäselvätilanne niin voimia ja toivottavasti tulee pian selvyys.

Mul on nyt kp25/27-33 tein rfsun puikkotestin tänään kahdesti. Ekaan ei tullut yhtään mitään ja toiseen tuli tosi haalea punertava viiva. Onks nämä puikkotestitkin huonoja? Onks pc liuskatestit ainoita joihin voi luottaa? Tässä vielä kuva siitä testistä.

https://aijaa.com/vSJoO5

Mul maanantaina tuli tippa verta pyyhkiessä ja eilen oli rinnat todella kipeet kun otti rintsikat pois ja tänäänkin on todella kipeet. Ei ole koskaan aikaisemmin ollut näin kipeet rinnat. Ihan tuskaa.
 
Hei, tulen huutelemaan ketjuunne taustalta. Mäkin tein tänään rfsu:n puikkotestin, ja siihen tuli tosi törkeä viivanpaikka. En saanut sitä kunnolla kuvaan. Ootteko himotestailijat kokeilleet muuntaa raskaustestikuvia negatiiveiksi? Oisko teillä kuvia siitä, miltä viivanpaikka näyttää negatiiviksi käännettäessä, vrt. haamuviiva?
 
@Eevie eli varmaan siis huono testi vaan kyseessä.

Alavatsalla ollut juilintoja nyt kahtena päivänä ja vähän rintoja kivistää. Nyt alkais kohta olemaan oviksen aika ajankohtainen, mikäli mun kierto ei oo ihan sekaisin (n)

Ainiin ja unohdin ostaa ne testit kauppareissulla (n) Ehkä parempi niin :D
 
Hei te jotka tarkkailette ovista, niin mitä testejä käytätte? Mä käytin viime kierrossa rfsun ja nyt tässä kierrossa oli pc:n liuskat mutten kummassakaan kierrossa saanut täysin positiivista tulosta tikutettua kertaakaan o_O pari päivää sitten sain melko vahvan viivan, muttei se siltikään tulkitsemisohjeiden mukaan ollut positiivinen. Kuvassa tän päivän testi. Pari päivää sitten tehty testi oli aavistuksen tummempi
 

Attachments

Hei te jotka tarkkailette ovista, niin mitä testejä käytätte? Mä käytin viime kierrossa rfsun ja nyt tässä kierrossa oli pc:n liuskat mutten kummassakaan kierrossa saanut täysin positiivista tulosta tikutettua kertaakaan o_O pari päivää sitten sain melko vahvan viivan, muttei se siltikään tulkitsemisohjeiden mukaan ollut positiivinen. Kuvassa tän päivän testi. Pari päivää sitten tehty testi oli aavistuksen tummempi
Täällä entinen himotestaaja. Tein lukemattomia kiertoja noil kahdella. PC antoi itsellä läpi kierron sekavaa vahvuutta, aina aika selvää suht tummaa, mutta koskaan en saanu ihan Selkeetä plussaa. Tollasessa sun kuvan tikun vahvuudesta rfsu antoi samasta näytteestä lähes olemattoman haamun. Suossittelen testaamaan vain toisilla per kierto. Mulla toimi lopulta rfsu, sillä sain aina haaleaa viivaa ja sit oviksen tullessa viimein selvemmän, kontrollia vähä tummemman viivan. Samasta pissasta tehty koe-PC ei antanu edelleenkään yhtä tummaa.
Muok mut itsellä ehkä 2/10 kiertoa antoi mitään selvää plussaa ja olen raskautunu ”plussattomasta” kierrostakin
 
Viimeksi muokattu:
Minä edelleen näitä aiempien päivien viivanpaikkoja tiiraan. Ylempi RFSU herkkä purettu puikko dpo 10 päiväpissasta, alempi raskauskeijun herkkä one step dpo 11 ja samana päivänä tein vielä päiväpissasta apteq testillä negan. En tiiä erottuuko nuo viivanpaikat kuvissa, mutta ne oli ihan selvät livenä. Onkohan olemassa mitään halpistestejä, jotka ei näyttäis turhia viivanpaikkoja? Vai onko vaan tyydyttävä siihen, että jos kerran liian aikaisin haluaa testailla niin saa aina vaan viivanpaikkoja syynätä... :ROFLMAO:
 

Attachments

Minä edelleen näitä aiempien päivien viivanpaikkoja tiiraan. Ylempi RFSU herkkä purettu puikko dpo 10 päiväpissasta, alempi raskauskeijun herkkä one step dpo 11 ja samana päivänä tein vielä päiväpissasta apteq testillä negan. En tiiä erottuuko nuo viivanpaikat kuvissa, mutta ne oli ihan selvät livenä. Onkohan olemassa mitään halpistestejä, jotka ei näyttäis turhia viivanpaikkoja? Vai onko vaan tyydyttävä siihen, että jos kerran liian aikaisin haluaa testailla niin saa aina vaan viivanpaikkoja syynätä... :ROFLMAO:
Apustaja. PC on tosiaan halpa ja hyvä!! Olen tehtny niitä varmaan 100kpl elämäni aikana ja ei tule millään suurennuslasillakaan tihrustettavaa viivaa ilman hcg:ta. Vaikka minkä Uv valon alla kääntelisi. Toki antaa vastaavasti haalun jo toooodella alhaisella arvolla.
 
  • Tykkää
Reactions: Apustaja
Toivottavasti olisi tärpännyt uudelleen! Keskenmenon jälkeen testit voivat kuitenkin näyttää positiivista tulosta vielä jonkin aikaa.
 
Oliko se niin, että reilu pariviikkoa sitten sulla oli se kaavinta? Jos, niin siihen nähden mun olis itseni kohdalla vaikea uskoa uuteen plussaan. Toivottavasti sinulla tämä olisi kuitenkin uusi raskaus :love:
Muoks. Jatkan siis pohdintaani vielä... Kyselit viikko sitten, että voiko ovis olla jo tyyliin parin viikon kuluttua tyhjennyksestä. Silloin vastasin että voi, kuten olen ystävältäni kuullut. Ja jos ovis olisi tapahtunut Hcgn vielä ollessa hieman kohollaan, ja kaikkien taivaan merkkien ollessa kohdallaan, niin silloinhan tuo sinun arvelema dpota vastaava plussaviiva voisi olla mahdollinen. Meinaan siis että dpolle10 tuo on vahva plussa, minun mielestäni siis. Ja tällä meinaan sitä, että selittyisi hyvin tuo Hcgn runsas erittyminen. Toivon todella että viiva vahvistuu!!! Olisi ihana saada lukea, että aiheettoman kaavinnan jälkeen teillä olisi käynyt aivan mieletön onni!
 
Viimeksi muokattu:
Moikka:)
Tein tänään tälläisen halvan pregcheck? liuska testin ja siihen tuli tälläinen hento viiva. Onko jollain kokemusta tuleeko tähän testiin herkästi tälläisiä viivanpaikkoja?
Ylempi tehty illalla ja alempi tänä aamuna. Alemmassa näkyy selkeämmin, vai näkyykö siinä kenenkään muun mielestä mitään? :geek:
Anteeksi meidän kylpyhuoneen keltainen valaistus. katso liitettä 6413 katso liitettä 6413
En mä ainakaan saanut negaan mitään jälkeä .. Mikä sulla kierron päivä?? Montako päivää oviksesta ?
 

Yhteistyössä