Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

@Everly mä kyllä näen jotain mut valo tosiaan on huono. Itse otan kuvat liesituulettimen alla sekä salamalla että ilman..
 
@Everly kyllä siinä joku varjoviiva näkyy..
Mut odota nyt vielä aamuun. Kohta pitäisi oikeasti vahvistua viiva
 
Helou. Oon täällä lueskellut ja piinaillu teidän kans ja nyt rohkenin vasta kirjoittelemaan. ☺ Oon 26v kolmen lapsen äiti lapset vuosimallia - 14 - 16 ja - 18. Maaliskuussa alussa kierukka otettiin pois. Ja nyt ois menos periaatteessa vasta yk1. Ja täälä ku oon kattella noita teidän viivoja. Niin pakko kysyä et voisko nää muka olla jo plussa tikkuja vai onko nää nyt niitä viivan paikkoja. Toivottavasti osaan linkata kuvan ylin tänä aamuna märkä dpo 12
Eilinen ilta n. 3h pidätys dpo11
Dpo 10
Ja alin dpo 9

https://aijaa.com/32KWmf
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
Näyttää ihan selkeesti siltä että vahvistuu! :love: saako kysyä oliko tuossa sun dpo9 tekemässä testissä selvästi nähtävissä punertavaa väriä ja teitkö sen ihan aamusta? Täällä mietin josko toi mun tikun viiva vois olla haamu lainen...näyttää ainakii aika samalta ja dpo vois ollakin just 8-9. Fingers crossed :)

Joo aamusta tein heti, ja livenä olevinansa näky punertavaa. ☺
 
Mä oon ihan hirveen väsynyt ollut jo jokusen päivän. Maha on ihan hirveen pinkee ja pullottaa. Ja on ollut oksettavaa oloa. Tein sit apteekin ultra raskaustestin puolentunnin pissasta. En yhtään ole hätäinen. :)Siihen tuli haalea punertava toinen viiva. Oon joskus tehnyt näitä testejä enkä ole saanut mitään niihin. En tiedä mitä ajatella.

 
Moi ja kiitos kommenteista! Iltapäivätestin tein äsken ja tässä tulos. Ongelma ja iso sellainen on vaan se, että kun testi kuivuu, viiva häviää pois. Eikö se silloin merkitse negatiivista? Tämän kuvan otin heti viiden minuutin jälkeen, kuten ohjeessa sanotaan.

71F661A3-947E-46C7-8AB1-BFD9F5ADA24B.jpeg F87E9DFF-D4C3-4D16-824A-2CD5B5FE650C.jpeg
 
@stindepinde mitä niissä ohjeissa sanotaankaan? Eiks noi testit pidä just lukea tietyn ajan kuluessa eikä enää myöhemmin ?? Eli oikeaan tulokseen viittaa tässä tuo ekana luettu kuva/tulos?
(just minä himotestaaja niitä testejä oon kasan tehnyt)
 
Moi ja kiitos kommenteista! Iltapäivätestin tein äsken ja tässä tulos. Ongelma ja iso sellainen on vaan se, että kun testi kuivuu, viiva häviää pois. Eikö se silloin merkitse negatiivista? Tämän kuvan otin heti viiden minuutin jälkeen, kuten ohjeessa sanotaan.

katso liitettä 6437 katso liitettä 6438
Mulla kävi noitten rfsun herkkien kanssa aina niin että viiva vahvistui kun aikaa kului, kuitenkin menkat sieltä joka kerta tuli. Kunnes, yk 11 rfsun viiva katosi testiajan jälkeen vaikka muissa vahvistui :D nyt menossa rv 18+1 :love: tsemppiä!!
 
@Everly mä mittaan lämpöjä mut vasta dpo4.. Oviksen jälkeen nousi sen 0,3-0,5c.
Mut alkanut raskaus saattaa nostaa lämpöä vielä enemmän. 37+ kuulostaa hyvältä (y)
 
@hiljariikka en mä oo saanut one steppiin jälkeä jos en raskaana..mut mistäs luin just että on niihinkin tullut..(n) mikä herkkyys?? Voiko sillä olla tekemistä??
Mä voisin huomenna koittaa kahta eri one steppiä dpo5. Eli ei pitäs raskauden takia vielä näkyä mitään. Toivottavasti muistan..:X3:
 
  • Tykkää
Reactions: hiljariikka
@Helmiina1978 Tää mun one step oli 10 mlU/ml. Juu tuolla Vauva 2020 luki, että oli tullut kunnon viivanpaikkoja. Tuntuu vaan hassulta jos samasta tikusta sanotaan että tulee turhia viivoja, mutta sitten taas moni ei saa yhtään mitään vaikka muulla sais kunnon plussan o_O Että on siinä kovin pätevä testi :LOL:
 

Yhteistyössä