Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4



^tässä teille blankot testit one step 25 ja 10. Märkänä yllä ja kuivana alla. Dpo5
 
Toki jos oikein kuvittelee, voi ehkä nähdä tossa kuivassa leveämmässä viivan paikan..:D:ROFLMAO:

Jotain roskaa vissiin mut kyllä täällä on ollut näihin vrt selkeämpiä viivoja
 
Roskishaamuksi muuttui (n)
Mut näitä tarinoitahan on runsaasti, että roskishaamukin voi olla plussa. Tärkein kriteeri tuntuu olevan väri, että jos yhtään punertaa, niin vois olla tosi kyseessä. Ja kyllähän toi punertaa!

Mä testasin neljän tunnin pidätyksen jälkeen, koska mulla on iltapäivätestit olleet vahvempia kuin aamutestit. Ei tuo viiva oikein kunmene, mut ei se kyllä haalenekaan. Menkat tai niiden poissaolo sitten varmaan taas vasta ratkaisee asian.

https://aijaa.com/vDjzTW

https://aijaa.com/0R8nTa
 
Viimeksi muokattu:
Heippa. Entinen himotestaaja täällä hei! Himo ja hätä, testannu elämässäni varmasti rekkakuormallisen kaikenlaiSia testejä, kahdeksan raskautta, monta negakiertoa ja hoitoa ja kolme elävää lasta. Testasin aikanaan imettäessä yli puoli vuotta ilman menkkakiertoakaan :Dpääseekö kerhoon :ROFLMAO:

Mut joo. Tuli mieleen.. ootteko te (kellä haamuilee ilman selvää plussaa ) testanneet samalla kokeeksi ovistikkua? Mä olen aikanaan imettäessä saanut (kierto ei edes toiminu enkä ollu raskaana) Lh piikin tikkuun ja samalla PC ja apteekin oma teki haamun joka näkyi kuivuessa punertavana ilman mitään kääntelyä. Sitten haamu katosi samalla ku ovistikku haaleni. En siis tod ollu raskaana eikä menkatkaan alkanu ku melkein 6kk sen jälkeen.. Normisti en todella ole saanut kumpaankaan testiin (PC tai apteekin oma) yhtään mitään ilman HCGtä tai tosiaan LH piikkiä.
Mietin vaan että osalla naisia loppukierrossa LH nousee ennen menkkoja, tämäkin vois joskus selittää miks moni saa ”roskishaamun” ja sit menkat alkaa (toki joskus voi olla raskaus joka menee kesken). Tää vois selittää myös sen et jos se r.testin viiva on iltapäivällä vahvempi ku aamupissasta jne. LH usein toimii just näin. Yöllä erittyy vähemmän.
Mut joo. Olen myös aikaisessa vaiheessa testannu raskauden ovistikulla. Se tummenee hieman samalla ku r.testi haamuaa ja sit menee aika nopeasti tummaksi kun r.testissä selvempi viiva.

Muoks. Nii ja PCO tekee monella vahvaa LH määrää koko kierron.

Mut höhliä ajatuksia täällä, tsemppiä kaikille!! Seuraan aina ajankuluksi :love:
 
Ajattelin itse taas päivitellä omaa tilannettani, eli jos jotkut eivät muista niin olen käyttänyt e-pillereitä jo monta vuotta ja olemme mieheni kanssa päättäneet että lapsi on erittäin tervetullut ja jätin pillerit pois 17.2. Minulla ei ole mitään tietoa kuinka pitkä kiertoni on e-pillereiden vuosien käytön jälkeen. Nyt kuukautiseni alkoivat tämän kuun alussa. Täytyy myöntää että kuumeilin ennen kuukautisia jo todella paljon, testejä meni aikalailla :LOL: kuukautisten alkamisen jälkeen olen ollut ostamatta testejä, ajattelin ensi viikolla testata seuraavan kerran. En ole täysin varma, mutta ovulaationi saattoi olla 24.5, kp 14, tämän ajatuksen sain kun kaupassa ollessani alavatsaa "nippaili" hieman kipeästi oikealta puolelta, nippaili jatkui muutaman tunnin ajan, mutta ei ollut kipuilua. Nyt olisi ehkä dpo4. En ole niinkään kiinnittänyt huomiota oireisii, mutta yhden asian sekä minä että mieheni olemme huomanneet, olen ollut hieman äkkipikainen muutaman päivän ajan. Tuskinpa se mitään merkitsee, mutta itsekin hieman ihmettelin että miten minä niin helposti olen hermostunut(n) Plussaonnea kaikille! :)
 
Kiitos @Helmiina1978 viivanpaikkatestauksesta (y)
Itse en tullut hullua hurskaammaksi tän aamun testillä, koska siihen tuli vähä niinkö kaksi haamua :LOL: Eihän tuossa keskelle mitää pitäis olla, mutta joku värikertymä siinäki. "Kuka haluaa kaksi viivaa jos voi saada kolme? Osta one step."

Huomiselle odottaa pc, jos siitä sais jotain tolkkua.

Mutta ylempi testi sitten taas ovistesti, joka on vahvistunut edellisessäkin raskauksissa plussaa kohden. Joten korkealta tiputaan jos ei oo tärpänny:unsure:
 

Attachments

@Helmiina1978 Nyt on dpo9, että eipä toki tässä vahvoja viivoja vielä tuliskaan näkyä. Mutta hätähousukun on :love:

Oikeestihan tein eilen myös First response 6 days earlier ja ihmettelin ettei siinä näkynyt yhtään mitään. Sehän on herkkyydellään 6,3, ja se on mun mielestä ennen ollut tosi hyvä ja aikainen. Että kui one stepissä näkyi jotain ja siinä ei. Mutta no nyt sekin on jo tuhlattu, niin turha tässä narista. :p On tuolla kaapissa vielä clearbluen Digi, mutta se saa kyllä odottaa vahvempia viivoja.
 
Jotain hailuraa tuli aamun pchen, mutta siinä ei taas näy yhtään väriä. Tuleekos näihin pchehin kuinka helposti viivanpaikkoja? o_O One stepit taas loppui jo niin ei pääse vertaamaan oisko se vahvistunut. No jotainhan siellä on tapahtunut, aikahan se vaan näyttää onko kemiallinen vai pysyvä tapaus. Ennen kolmatta raskautta mulla oli kemiallinen ja viikon verran luulin olevani raskaana ja sain digiinkin jo raskaana 1-2. Pääsiskö pikakelauksella viikon eteenpäin o_O
 

Attachments

  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978

Yhteistyössä