Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Nuo viivan vahvuudet taitaa olla niin yksilöllisiä, siis millä päivälä mitäkin. Mut tässä mun kokemus.
Mä olen testannu aina pääsääntöisesti PCllä johon ei oo ei-raskaana tullu yhtään mitään vaikka millä kääntelii (ja jep, kuulun tosiaan niihi jotka kääntelee ja tsuumaa eri valoissa)
Dpo 8-9 olen saanu aina semmoisen hyvin hyvin hennon viivan (selkeästi nähtävä kuitenki) josta se sitten on tummunu dpo14-16 mennessä ihan tummaks.. Ns ”kontrollia vahvempaa” olen saanu vasta joskus ultran jälkeen (juuuu..hullu kun on :D) Joskus Davidilla testanneena en saanu kun hailakan kun Pc näytti jo selvää viivaa. Apteekin oma (se vanha, sinisessä paketissa) oli kans semmonen mihin sain aina aikaisin viivaa. 8 raskautta siis takana
 
@snforever Mikä DPO sulla on? Mun silmään näyttäisi kyllä plussan alulta, ainakaan mä en oo koskaan saanut PC:ihin muuta kuin plussia tai ihan puhtaita negoja
Dpo en ole kyllä ihan varma. Tänään kp 29/30.
Aiemmassa raskaudessa kun sai heti alkuun räikyvät leffaviivat pchn niin ei ole juuri kokemusta kuuluuko olla vai ei. Luonnossa kuitenki selkeästi punerti. :)
 
Onnea plussille ja haamuille. ❤
Te ketkä tiiätte näistä veren hcg arvoista niin mulla pitäis olla tänään rv 4+2 ja arvo oli tänään 739. Onko se niinku ny sitte hyvä vai huono juttu? Toki oon käsittänyt että yhdestä arvosta ei paljo mitään saa irti mutta mutta...
 


Eiku! Mitä?!? Aamutoimien jälkeen katsoin testit uudelleen. Ylhäältä dpo5, dpo8 ja tänään dpo9. Vai miten ne nyt meni.
 
  • Tykkää
Reactions: hiljariikka
@peanut_butter ei oo nyt muita ku noita one steppejä iso kasa. Voisin PCt ostaa ku ainakin ne pitäs olla luotettavia. Tein pari uutta noita edellisiä. Tietty ei ole aamupissa joten..
 
@emilien kai siinä jotain vaikutusajallakin näkyy, kun oikein mahdollisen viivan paikalle kuvittelee. Kuivuneessa hyvinkin.
 

Yhteistyössä