Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

katso liitettä 7002 @tofu_ jokos siellä on testailtu uudestaan? ;)

Oma haamuni on vahvistunut! Sama testi Rfsu herkkä. Ylempi kuva eiliseltä, alempi tänään. :rolleyes: Normitestissä ei näy vielä mitään(n)
Oi sehän on ihan selkeä! Eiköhän normitesteissäkin ala pian näkymään:love: tuskin tuo rfsu antaisi noin selkeetä viiva ilman syytä!

En tänään testannu, koitan tehä testin vasta maanantaina amusta, jos sinne malttaisi Onneksi nyt vklp tosi kiireinen ja oon poissa kotoa:barefoot:
 
Oi sehän on ihan selkeä! Eiköhän normitesteissäkin ala pian näkymään:love: tuskin tuo rfsu antaisi noin selkeetä viiva ilman syytä!

En tänään testannu, koitan tehä testin vasta maanantaina amusta, jos sinne malttaisi Onneksi nyt vklp tosi kiireinen ja oon poissa kotoa:barefoot:

Hih, joo ja kun sama testi antoi torstaina negan ja alkanut siitä vahvistumaan niin luotan kyllä. Rfsu viivanpaikat vähän liiankin tuttuja kun täällä saa kaupoista lähinnä vaan niitä, ellei jaksa apteekkiin aina raahautua :whistle:

Toivottavasti sullakin jo selkeämpi tulos ensi viikolla @tofu_ ! Kävin vielä uudestaan katsomassa tuota sinun viimeisintä testiä ja kyllä siinä väriä näkyy!
 
Miltä @fuyu sun testi näyttää tänään?
Tässä ylempänä tämän aamun PC, alempana eilinen. Oon ollut aivan kauheassa oksennustaudissa, joten en ole jaksanut hakea niitä herkkiä testejä :cry: Mutta tämän aamuisessa 25 herkässä tosiaan jo silmälle erottuva tosin tooosi haalea haamunen. Ehkäpä se siitä vahvistuu (n) En oo enää yhtään varma missä kohtaa tuo ovis on todellisuudessa ollut, menkkojen alkuun nyt kalenterin mukaan 7 päivää. IMG_20190617_135525.jpg

Muoks, niin kädet täristen tässä taudissa otettuja kuvia, että en ihmettele jos kukaan ei nää mitään :ROFLMAO:
 
Viimeksi muokattu:
Tässä ylempänä tämän aamun PC, alempana eilinen. Oon ollut aivan kauheassa oksennustaudissa, joten en ole jaksanut hakea niitä herkkiä testejä :cry: Mutta tämän aamuisessa 25 herkässä tosiaan jo silmälle erottuva tosin tooosi haalea haamunen. Ehkäpä se siitä vahvistuu (n) En oo enää yhtään varma missä kohtaa tuo ovis on todellisuudessa ollut, menkkojen alkuun nyt kalenterin mukaan 7 päivää. katso liitettä 7011

Muoks, niin kädet täristen tässä taudissa otettuja kuvia, että en ihmettele jos kukaan ei nää mitään :ROFLMAO:
Kyllä mä tossa ylemmässä testissä nään viivan! :)vahvistumisia sille
 
Uusi palstalainen ilmoittautuu joukkoon. Ikää on kertynyt 36 vuotta ja ensimmäinen on yrityksessä. Viime kuukaudet on mennyt palstaa seuratessa ja nyt on ns. järeämmät keinot käytössä eli tikuttaminen ja tarkempi lämpötilojen seuraaminen. Menkat on hyvin säännölliset ja tänään pitäisi olla kp1 mutta ei vielä näy eikä kuulu joten yhden testin tuhlasin hätähousuna - mutta on näiden tulkinta kyllä kohtuullisen hankalaa :unsure::) hyvällä mielikuvituksella tuntuu että vähän näkyisi viivanpaikkaa. testi 2019-06-18.jpg
 
Uusi palstalainen ilmoittautuu joukkoon. Ikää on kertynyt 36 vuotta ja ensimmäinen on yrityksessä. Viime kuukaudet on mennyt palstaa seuratessa ja nyt on ns. järeämmät keinot käytössä eli tikuttaminen ja tarkempi lämpötilojen seuraaminen. Menkat on hyvin säännölliset ja tänään pitäisi olla kp1 mutta ei vielä näy eikä kuulu joten yhden testin tuhlasin hätähousuna - mutta on näiden tulkinta kyllä kohtuullisen hankalaa :unsure::) hyvällä mielikuvituksella tuntuu että vähän näkyisi viivanpaikkaa. katso liitettä 7025
Mun silmään näyttäis haamulta :barefoot:
 

Yhteistyössä