Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Onks kellään kokemusta herkkien testien reagoinnista Lh piikkin? Tai tuleeko Ulraan harmaa (?) viiva herkästi? Mulla ei oo kierto alkanu vielä synnytyksestä eikä omaa kokemusta tosta ultratestistä, mutta ovistestiin tuli yks kaks tumma viiva ja ultraan se semmonen haalea harmaa viiva o_O Raskaana en usko olevani kun oliskait tässä pitäny olla oikea ”ovulaatioplussaki” tai vähintää ovis ennen tätä :geek:
Vastaampa itselleni. Tosiaan ovisplus teki itselle selkeän viivan toho ultraan. Kuivuttuaan jopa punertava. Tänään ovistikku nega ja ei muitakaan viivoja
 
Okei! Mulla ehkä dpo 9 ja pakko oli testata ja negaa näytti, noh vielä on yks jäljellä. Lämmöt kyllä koholla, 37.0 ja ihan normaali olo, ei siis kuumeinen.
Joo ehtii tulla vielä etenkin jos ei ihan tarkkaan tiedossa millon munasolu irronnu :)
Kokeiles ovistikkua, mulla siihen on aina tullu suht tumma viiva kun r.testi haamuaa ja sit tummemmempi viiva kun r.testissä selkeempi viiva jne. Haalut ovistikut on tienny aina sitä et en oo myöskään raskaana. Tosin se tummuus on voinu tulla ihan päivässä, eli tyylii dpo8 viel ihan haalu ja dpo9 jo semiplus ja samalla siinä r.tikussa haalu jota ei oo tarvinnu käännellä missää lamppujen alla.
 
Joo ehtii tulla vielä etenkin jos ei ihan tarkkaan tiedossa millon munasolu irronnu :)
Kokeiles ovistikkua, mulla siihen on aina tullu suht tumma viiva kun r.testi haamuaa ja sit tummemmempi viiva kun r.testissä selkeempi viiva jne. Haalut ovistikut on tienny aina sitä et en oo myöskään raskaana. Tosin se tummuus on voinu tulla ihan päivässä, eli tyylii dpo8 viel ihan haalu ja dpo9 jo semiplus ja samalla siinä r.tikussa haalu jota ei oo tarvinnu käännellä missää lamppujen alla.
Ois kyl hyvä, mut mul ei oo ovistestejä -.- pientä toivoa on ku oon nyt kahtena yönä herännyt vessaan kesken unien (ei normaalia mulle) Menkkojen pitäis alkaa keskiviikkona ni pitää vielä vissiin malttaa..
 
Tulen myös tänne huutelemaan tuolta Haaveena vauva 2020 -ryhmästä. Kp 16 sain plussan ovistestiin, oli myös limat ja muut "oireet" joten uskon ovulaation tosiaan olleen silloin. Nyt, kp 25/dpo 8 tein huvikseni ovulaatiotestin. Ja tulos on tämä https://aijaa.com/GigwiG Eli selvä plussa! Tulinkin tänne siis huhuilemaan että onko kellään omakohtaista kokemusta tai tietoa ovulaatiotestistä raskaustestinä? Englannintaitoni on tosi huono, googlettamalla olisi englanniksi löytynyt paljon sivuja ja muutamia keskusteluja löysin suomeksi (n)
 
N4n
Apuaaaaa, mitä mieltä olette tästä?

Plussa (jos nyt edes on) tuli ihan heti näkyviin väriaineen lähdettyä liikkeelle ja siihen se jäikin, mutta kuivuttuaan n. 30min tästä eteenpäin, on haalistunut todella paljon.

Kyllä siitä tihrustamalla näkyy vielä vaaleanpunainen haamulainen, mutta mutta...
 

Attachments

N4n
Näkyy kyllä, mutten uskaltaisi luottaa kun on tuo testi kyseessä. Sillä tulee niin selviä vääriä viivoja. Kannattaa kokeilla jollain toisella, muulla kuin rfsu. Toivotaan niihinkin viivaa!
Joo tiedän, sitä olen täällä itsekin sanonut, mutta tää oli ainut mitä löytyi ja illalla ois tarkoitus lähteä viihteelle niin täytyi tehdä varmuuden vuoksi. :D Nyt on tosi epävarma fiilis
 
Apuaaaaa, mitä mieltä olette tästä?

Plussa (jos nyt edes on) tuli ihan heti näkyviin väriaineen lähdettyä liikkeelle ja siihen se jäikin, mutta kuivuttuaan n. 30min tästä eteenpäin, on haalistunut todella paljon.

Kyllä siitä tihrustamalla näkyy vielä vaaleanpunainen haamulainen, mutta mutta...
Itekki saanu samalla testillä tollasen mikä tuli melko heti, mutta sillä erolla, että kuivuttuaan katosi kyllä ihan kokonaan
 
Tänä aamuna tein jälleen testin, rfsu, ja negaahan sieltä tuli. Menkkoja odotellessa edelleen, kp49 nyt menossa. Pitää odotella muutama päivä, tai jopa ensi viikkoon, jos jotain alkaisi näkymään. Toivottavasti olisi tärpännyt:love: Tänä aamuna heräsin etovaan oloon. Väsymys on aika karseaa, en jaksaisi tehdä mitään, tekisi mieli vain nukkua vaikka istuen. :sleep:
 
Mitä mieltä olette.
R testi näytti haalean vaaleanpunaisen viivan. kuitenkin myöhemmin kun testiä katsoin (noin 1h päästä) väri oli hävinnyt, mutta haalea viiva jäi.
Onko tämä viivanpaikka kuitenkin, vaikka väriä aluksi oli? (n) Dpo 10

https://aijaa.com/0DE55B Tässä testiajan sisältä

https://aijaa.com/Cojusw Tässä testiajan ulkopuolelta

https://aijaa.com/zgBCjf Tässä toinen testi parin tunnin pidätyksellä. Huomenna uusi testi
 
Viimeksi muokattu:
Heippa kaikki testailijat! Tulin tänne kyselemään kokemuksia PC-testeistä. Ne on aiemmin olleet mun luottotestejäni, mutta nyt viime aikoina ne on toimineet ihan kummallisesti. Pissa imeytyy niihin to-del-la hitaasti, siis monesti kolmen minuutin kohdalla (jolloin tuloksen pitäisi olla selvä) ei neste ole edes ehtinyt vielä imeytyä kunnolla testialueelle. Ja nyt viimeisimmässä testissä pissa ei imeytynyt testialueelle ollenkaan vaan jämähti siihen keskelle testiliuskan paksuimpaan kohtaan. o_O Onko muilla ollut vastaavia kokemuksia vai onko mulle vaan sattunut (useampi) viallinen paketti? :confused:
 
@Wintersun joo oon siis dipannut testejä pissaan vain sen 3 sekuntia mitä ohjeissa sanotaan. Kieltämättä se tuntuu lyhyeltä ajalta, kun joissain muissa testeissä on 10 sek. Toisaalta se on virallinen ohje ja aiemmin testit on kyllä siinä ajassa toimineet. Mulla ei PC:n ovistesteistä ole kokemusta, mutta kieltämättä vähän oudolta näyttää nekin... :unsure:
 
NOLOA!! Muutettiin puolisen vuotta sitten pieneen kylään ja täällä Sale, siellä oli alkuun ihan vain muutama raskaustesti hyllyssä, ja kesti ennenkuin saivat lisää, heillä ilmeisesti tavaraa tulee myyntimäärien mukaan automaattisesti, koska nyt siellä on aina ihan kauhea kasa raskaustestejä, "vähän" olen vissiin ostellut
 
https://aijaa.com/rZPwLE
Niinpä niin, en malttanut olla testaamatra, kun saavuttiin kotiin ja testit oli saatavilla.
Dpo 8 on nyt.
En kyllä.usko, että raskauskeijun erittäin herkkä vielä reagoisi mitenkään, jos olisi tärppi käynyt.
En kyllä osaa sanoa onko tuossa väriä, mutta kyllä mä ainakin nyt vielä kuitenkin viivanpaikaksi tulkitsen, vaikka tyhmää jos antaa noin selvän viivanpaikan.
Viime kierrossa oli kemialinen ja easkauskeijun 25 antoi tuollaisen jonsilloin. En oikein usko todellakaan, että silloin vielä olisi voinut raskaushormooniin reagoida.
 

Yhteistyössä