Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

katso liitettä 7331 Heippa taas kaikille :)
Täällä uus kierto lähenee puoltaväliä ja alotin oviksen tikuttamisen eilen. Eilen siis kp 13 ja hämmennyin ovistestin viivasta :eek: (kuva) Tänään viiva oli ihan olematon verraten tuohon eiliseen. Kierto mulla vähintään 30pvä joten voiko olla että mulla meni mukamas ovis ohi vaikka mukamas ajoissa alotin testaamaan.
Voi tulla vielä huippu kp 15 tai 16. Jatka tikuttelua. (y)
 
katso liitettä 7331 Heippa taas kaikille :)
Täällä uus kierto lähenee puoltaväliä ja alotin oviksen tikuttamisen eilen. Eilen siis kp 13 ja hämmennyin ovistestin viivasta :eek: (kuva) Tänään viiva oli ihan olematon verraten tuohon eiliseen. Kierto mulla vähintään 30pvä joten voiko olla että mulla meni mukamas ovis ohi vaikka mukamas ajoissa alotin testaamaan.
Mulla (ja vissiin monella muulla) ovistikku käy tummans, haalistuu ja sit pamahtaa myöhemmin se oikee plus. Mulla esim useom kp12 on semiplus, sit haalenee ja jopa vasta kp 21 tulee oikee plus(y)
 
Tajusin just et oon käyttänyt noita testejä väärin o_O kp 33/30-32 ja menkkoi ei kuulu ja ihme krapulaolo jatkuu vaan ni aattelin tilata lisää testejä. Niin huomasin kuvausta lukiessani että noiden kanssa pitää virtsata purkkiin ja dipata testi 10 sekunniksi. Oon pissannu niihin, varmaan jotain 5sek ajan tms. Saattaa olla kaukaa haettua mutta mitenköhän tarkkaa se on ja voisko näyttää pissaamallakin plussaa jos näin olisi :confused: Ääääääääää!
 
Voi v*u.
Heräsin vasemman puoleiseen kipuun. Kipu kuten oviksessa. Kp12/30 eikä ovis oo ollut aiemmin kuin vasta kp15 tai 16.
Pissin purkkiin ja tuli selvä plussa R-testiin. Samasta otin digi ovistestin ja hymynaama tuli.
Voi video. Voiko R-testi reagoida noin voimakkaasti LH-piikkiin?
Sekoileeko kroppa vai onko tuolla jotain outoa tekeillä? Mä oon nyt ihan paniikissa.



Vai onko Pco pahentunut ja munikset sekoilee?
 
Voi v*u.
Heräsin vasemman puoleiseen kipuun. Kipu kuten oviksessa. Kp12/30 eikä ovis oo ollut aiemmin kuin vasta kp15 tai 16.
Pissin purkkiin ja tuli selvä plussa R-testiin. Samasta otin digi ovistestin ja hymynaama tuli.
Voi video. Voiko R-testi reagoida noin voimakkaasti LH-piikkiin?
Sekoileeko kroppa vai onko tuolla jotain outoa tekeillä? Mä oon nyt ihan paniikissa.



Vai onko Pco pahentunut ja munikset sekoilee?
Olen kuullut, että raskaustesti voi reagoida ovulaatioon, mutta omaa kokemusta ei ole. Mutta että noin vahva punainen viiva tulisi, eihän tuo ole enää edes haamu vaan selvä plussa! Testaa myöhemmin uudelleen. Millaiset kuukautiset sinulla oli?
 
Helmiina1978

onko tilanne selkiintynyt? En myöskään minäkään usko että r-testi reagois noin selkeesti ovikseen...itse en oo koskaan saanut r-testiin mitään oviksen aikana, toi kyl näyttää ihan selkeelle haamulle/plussalle
 
Ahaa. Mulla on ihan erilaisen ohjeistus, mutta on kyllä yleensä toisena tai kolmantena päivänä alkanut. Syön kp 30 lähtien ja yhden päivässä. Ajattelisin et saat pian vastauksia onko sinne joku tarttunut :giggle: vai voiko olla että ei ala vaikka on terot? Onko sulla ollu semmosta tilannetta? Mä olen tosi huono bongaamaan haamuja, pahoittelen :geek::)
 
Ahaa. Mulla on ihan erilaisen ohjeistus, mutta on kyllä yleensä toisena tai kolmantena päivänä alkanut. Syön kp 30 lähtien ja yhden päivässä. Ajattelisin et saat pian vastauksia onko sinne joku tarttunut :giggle: vai voiko olla että ei ala vaikka on terot? Onko sulla ollu semmosta tilannetta? Mä olen tosi huono bongaamaan haamuja, pahoittelen :geek::)
Oon syönyt nuita teroja marraskuusta lähtien ja yleensä on silloin kolmantena päivänä viimeisestä pilleristä alkanut. (n) Viime kiertona tosin alkoi jo terojen aikana. (n) Kerran on viivästynyt kymmenelläkin päivällä. En kyllä usko tärppiin. Veikkaan että en ovuloi ollenkaan ja varmaan nyt elokuussa saan sitten clomit tms tueksi. Yritystä takana reilu kuusi vuotta :(
 
@khilde onko terot sit ainoa mitä käytät? Mulla on siis PCO ja ovuloimattomuutta myös, terot ja metformiini käytössä. Mulla kans viime kierto alkoi terojen aikana ja tämä seuraava sit kolmantena päivänä kuurin jälkeen. Ekassa kierrossa alkoi toisena. Mietin kans et mistä se johtui. Olisko ollut eri munasarjat peräkkäisissä kierroissa asialla.

Meillä tulee kans syyskuussa vuosi täyteen, sit ajattelisin et siirrytään vähän järeämpiin aseisiin.
 
(n)
@khilde onko terot sit ainoa mitä käytät? Mulla on siis PCO ja ovuloimattomuutta myös, terot ja metformiini käytössä. Mulla kans viime kierto alkoi terojen aikana ja tämä seuraava sit kolmantena päivänä kuurin jälkeen. Ekassa kierrossa alkoi toisena. Mietin kans et mistä se johtui. Olisko ollut eri munasarjat peräkkäisissä kierroissa asialla.

Meillä tulee kans syyskuussa vuosi täyteen, sit ajattelisin et siirrytään vähän järeämpiin aseisiin.
Joo tällä hetkellä on vain ne terot ja muita ei olla vielä kokeiltukkaan. Ollaan yksityisellä hoidoissa kun julkiselle ei päästäisi mun ylipainon vuoksi. Mulla myös todettu pco tyyppiset munasarjat. En keksinyt itse mitään syytä tuohon vuodon aikaisin alkamiseen, mutta varmaan jokin tuollainen voisi olla kysymyksessä. (n)

Onko teillä ensimmäinen yrityksessä?
 
(n)

Joo tällä hetkellä on vain ne terot ja muita ei olla vielä kokeiltukkaan. Ollaan yksityisellä hoidoissa kun julkiselle ei päästäisi mun ylipainon vuoksi. Mulla myös todettu pco tyyppiset munasarjat. En keksinyt itse mitään syytä tuohon vuodon aikaisin alkamiseen, mutta varmaan jokin tuollainen voisi olla kysymyksessä. (n)

Onko teillä ensimmäinen yrityksessä?
Juu, ensimmäinen
 
Tsemppiä ja toivotaan et tärppäis pian :love:

Onko sulla kierto nyt missä vaiheessa?
Nyt on kp 10 kun kello löi jo 12. :ROFLMAO: Ovulaation mahdollisesta ajankohdasta ei ole mitään tietoa, kun koin tikuttamisen niin stressaavana. Luonnollinenkin kierto on olemassa ehkä, mut sen pituudesta en sit tiedä eikä oo järkeä jäädä odottamaan. Mulle ehdotettiin muuten kolme kk sitten julkisella että voisin hakeutua yksityiselle, missä mulle olisi ilmeisesti annettu letrot käyttöön. Mietin että eikö sitä ole ehdotettu sitten sulle ollenkaan?

Ja kiitos samoin! Tuntuu vain, ettei tässä mitään tapahdu näillä avuilla
 
Nyt on kp 10 kun kello löi jo 12. :ROFLMAO: Ovulaation mahdollisesta ajankohdasta ei ole mitään tietoa, kun koin tikuttamisen niin stressaavana. Luonnollinenkin kierto on olemassa ehkä, mut sen pituudesta en sit tiedä eikä oo järkeä jäädä odottamaan. Mulle ehdotettiin muuten kolme kk sitten julkisella että voisin hakeutua yksityiselle, missä mulle olisi ilmeisesti annettu letrot käyttöön. Mietin että eikö sitä ole ehdotettu sitten sulle ollenkaan?

Ja kiitos samoin! Tuntuu vain, ettei tässä mitään tapahdu näillä avuilla
Olisin myös saanut jonkun toisen kaveriksi jo heti ensikäynnin jälkeen kun käytiin syyskuussa 2018, mutta päätin vielä pudottaa painoa. Tuota painoa onkin lähtenyt hyvin ja nyt tuntuu, että olisin valmis ottamaan sen seuraavan askeleen näiden hoitojen suhteen. Joten varmaankin tässä loppukesän aikana saadaan hommaa eteenpäin.

Onhan tämä turhauttavaa ja itse olen jo osittain luopunut moneen otteeseen toivosta vaikka vielä ei olla mihinkään radikaaleihin hoitoihinkaan edetty. Kuus vuotta tällasta on ihan liian pitkä aika. Hoitoihin olisi pitänyt hakeutua paljon aikaisemmin, mutta se pelotti mua. Pelkäsin, että siellä selviää, että ollaan mahdoton tapaus ja joutuisin kohtaamaan sen, että jäädään varmasti lapsettomiksi. Saatiin kuitenkin onneksi kuulla, että hyvälle vaikuttaa ja varmaan pelkkien tablettihoitojen avulla voitaisiin päästä toivottuun lopputulokseen. Siltikin mua hirvittää ja tuntuu, että tää ei tule koskaan päättymään siihen.
 
@khilde teillä on niin kauan yritystä takana, mutta toisaalta niin vähän keinoja käytetty että varmasti on toivoa vielä kovasti. Se toki vaatii sitä rohkeutta hakeutua ja lähteä hoitoihin mukaan. Itseä helpottaa, kun tiedetään mistä kiikastaa ainakin mun osalta. Tähän on onneksi monta keinoa, etten tässä vaiheessa pelkää että jäätäisiin lapsettomiksi. Toisaalta taas turhaudun ja petyn joka kierrossa ja mietin minkä takia mä syön näitä lääkkeitä kun kaikkia oireitakin tulee, mutta tulosta ei. Elämä pyörii niin paljon tämän asian ympärillä. Mut toive on niin suuri eikä toivoa oo vielä heitetty. Kannustaisin suakin olemaan rohkea ja toiveikas.

Ps. Mulla on kans ylipainoa ja metformiini on auttanu painonlaskussa
 
  • Tykkää
Reactions: khilde
Helmiina1978

onko tilanne selkiintynyt? En myöskään minäkään usko että r-testi reagois noin selkeesti ovikseen...itse en oo koskaan saanut r-testiin mitään oviksen aikana, toi kyl näyttää ihan selkeelle haamulle/plussalle
Moi. Joo. Tonne muihin ketjuihin tätä jo avasin.
Eipä taida ovis kyllä noin vahvaa antaa r-testiin.
Raskaus siellä on jossain ollut. Mitään viitteitä/oireita siihen ei ollut, kun kk vuoto tuli (2pv myöhässä) ja lämmöt laski.
Hcg oli to 360 ja eilen 270, joten laskussa on.
Nyt vaan odotellaan.
 
@khilde teillä on niin kauan yritystä takana, mutta toisaalta niin vähän keinoja käytetty että varmasti on toivoa vielä kovasti. Se toki vaatii sitä rohkeutta hakeutua ja lähteä hoitoihin mukaan. Itseä helpottaa, kun tiedetään mistä kiikastaa ainakin mun osalta. Tähän on onneksi monta keinoa, etten tässä vaiheessa pelkää että jäätäisiin lapsettomiksi. Toisaalta taas turhaudun ja petyn joka kierrossa ja mietin minkä takia mä syön näitä lääkkeitä kun kaikkia oireitakin tulee, mutta tulosta ei. Elämä pyörii niin paljon tämän asian ympärillä. Mut toive on niin suuri eikä toivoa oo vielä heitetty. Kannustaisin suakin olemaan rohkea ja toiveikas.

Ps. Mulla on kans ylipainoa ja metformiini on auttanu painonlaskussa
Kiitos sanoistasi.

Nyt vaivuttiin taas epätoivoon. Digi nega ja tuli jälleen tosi surullinen olo. Nyt vaan toivon, että menkat alkais pian ja pääsisi taas uuteen kiertoon ja sitten lääkärille.
 
https://aijaa.com/7BC9yG

Varmaan taas tätä rfsu laatua, mutta hämmentää tämä. Tein eilen digi negan. Menkkaoireita oli eilen siihen malliin että ajattelin hanojen aukeavan. Lähdin ystävien kanssa viihteelle kun asiasta oli sovittu. Aamupäivällä kun sain kammettua itseni sängystä, ei menkkoja näkynyt ja tein sitten tuon testin. Nyt kamala morkkis päällä vaikka tiedän, että tuo testi on niin huono, että tuo on varmasti vain viivanpaikka. Mies lähti nyt ostamaan uutta digiä. :unsure:
 
@khilde onpas Juu ärsyttävää. Mä en noihin oo vääriä viivoja saanut, vaikka monet on. Voi siis olla viivanpaikka. Toivotaan nyt plussaa kuitenkin,vaikka viihteellä olitkin.
 

Yhteistyössä