hauskoja tai (vähemmän hauskoja) mokia, joita tullu tehtyä väsyneenä tai muuten

  • Viestiketjun aloittaja hepheo
  • Ensimmäinen viesti
Linda
Miekin repeilen täällä ja ukko ihmettelee vieressä että oot sie vissiin aika väsynyt =)

Ite musta on raskauden myötä tullut hajamielinen..
Vasta olin ottamassa jääkaapista maitoa kahviin,siinä sit kaadettuani huomasin että maidon sijasta olinkin kaatanut siihen nehua.. =)
 
Mun mies pyysi mua ostamaan hälle tavaroita biltemasta ja laittoi sitten ostoslistan mulle tekstiviestinä. Koska en yhtään edes tajunnut minkälaisia tavaroita olin sieltä hakemassa enkä mä en koskaan löydä sieltä mitään ja koska tekstiviestissä oli kaikki tuotteiden koodit ym. tiedot niin lykkäsin kännykkäni myyjälle ja sanoin, että tällaisia mun pitäisi täältä löytää. Kun olin antanut viestin myyjälle luettavaksi niin samalla muistin, että mieheni oli aloittanut viestin, että voisitko kulta noutaa... ja lopussa oli kaikki pusi pusi ym. lepertely. Kyllä hävetti. :ashamed:
 
g
mä olin kerran koko päivän yksin töissä ja loppupäivästä alkoi tuntua että olen jo ihan tööt. kysyin asiakkaalta että pankki vai visa vaikka kyseessä oli pelkkä pankkikortti. sit sekoilin yhdessä keräilyjutskassa, että on voimassa joulukuuhun vaikka oli vaan marraskuuhun. sit vihdoin kun sain puljun kiinni ja laskin kassan, meinasin survoo kassan jääkaappiin :D hoksasin siinä vaiheessa kun kassaa sinne survoin et miten täällä näin ahdasta on et miks tää ei mahdu... ois siinä aamuvuoroon tullu saanu ettiä sitä kassaa... :D
 
Mä tein eilen ison kulhollisen mannapuuroa jonka laitoin sit jäähtymään keittiön pyödällä ja ajattelin keittää miehelle kahvia. Tyytyväisenä otan eka vettä pannuun ja alan sit kaatamaan sitä sinne mannapuuroon ja tajuan virheeni vasta sitten kun mietin että mitenkäs mä tän suodatin pussin tähän laitan :ashamed:
 
Eilen myös otin panadolin lääkekaapista kun heti aamusta särki päätä, kävin hakemassa vesilasin keittiöstä ja menin koneelle. Puolen tunnin päästä mietin että mikä vikana kun päänsärky vaan yltyy ja ajattelin hakea toisen lasillisen vettä ja kas vain siellähän se pilleri nökötti tiskipöydällä..vain otettu lääke auttaa ja silleen :saint:
 
Martsuli
Viime viikolla heräsin yöllä lohduttamaan esikkoa kun se näki painajaista niin muistin mennessäni väistää ikkunaa joka oli seljällään kun meitin makuuhuoneessa on ihan sairaan kuuma, mutta takas tullessa pimeessä sitten mojautin pääni siihen ja sen jälkeen onnistuin kompastumaan tietokonetuoliin. Arvatkaa vaan heräskö esikoinen meteliin ja taas mentiin... :ashamed:
 
  • Tykkää
Reactions: BlackDahlia
apsi
Mä olen seissyt kaupan oven edessä kulmat kurtussa odottamassa, että ovi aukeaa. Sattui vaan olemaan vanhanaikainen malli, joka piti avata itse.

Erään kerran "moka" sattui silkan kiireen takia, äkkäsin, että kauppa on menossa justiinsa kiinni. Hopusti autoon, kauppaan ja kassajonoon. Muiden ilmeistä tuli aika selväksi, että eivät tykänneet lampaanpeen hajusta. Lähdin kauppaan suoraan lampolan pahnoilta, kun olin ollut sorkkia leikkaamassa. Ammoniakin katku oli melkoinen.
 
Mä kerran jäin päiväkotiin panttivangiksi muutamiksi tuskallisiksi minuuteiksi :snotty: :ashamed:

Olin vissiin pikkuisen väsynyt, monen pienen lapsen yh ja viemässä nuorimmaisia päiväkotiin. Se kuistin ovi oli vähän erikoinen, mutta kyllä muuten ihan ok toimiva. Kun olin saanut pienet päiväkotiin saakka ja itse lähdössä pois, en saanut millään ovea auki. Työnsin ja työnsin, nostin ja työnsin, kiskaisin ja työnsin, eikä mitään tapahtunut. Kello raksutti eteenpäin, oli pikkuisen kiire jo jatkamaan matkaa, mutta ovi vaan ei auennut. Onneksi siihen tuli joku ystävällinen tarhantäti, jolle sanoin että en saa ovea auki vaikka miten yritän, mitäs tehtäis asialle. Ja kiltti tarhantäti tarttui reippaasti oven kahvaan ja VETI oven auki hämmästyneenä että toimiihan tämä :whistle:

Joo, lähdin aika nopeaan siitä sitten matkoihini.. hävetti pikkuisen :ashamed:
 
Sirkkeli
Miun tytär lähti ulos kavereineen, ja käskin ottaa puhelimen mukaan koska olin ite menossa koiraa lenkittämään. Ajatuksena, että jos tulee aiemmin niin voi soittaa mulle että oikaisen lenkillä, ettei hänen tarvii kauaa olla oven takana odottamassa.

Tyhmän äidin tottelevainen tytär sitten otti kännyn mukaan. Miksi äiti ei käskenyt ottaa avainta, vaan puhelimen...
 
MU
Pian kuopuksen syntyman jalkeen laitoin isompien murokuppiin kuumaa vetta ja omaan teekuppiin kylmaa maitoa. Ihan tuiki tavallinen moka sinallaan, mutta huvittavaa oli se etta mina join maitokupin ajatuksissani teena ja lapset soi sen sotkun pitkin hampain, mutta jalkeenpain sanoivat etta kylla oli pahaa puuroa :D
 
Joskus muinoin, hiukkasen väsyneenä menin hakeen aamukahvia. Laitoin kuppiin sokeria ja kahvia. Jääkaapista etin maitopurkin ja kaadoin lorauksen kahvin sekaan.
Partsille menin kahvin ja lehen kanssa savuttelemaan. Hörpin siinä sitä kahvia ja ihmettelin miks se on niin pahaa ja makeeta ja paksua :x
Tutkin kuppia ja ihan inhaa möykkyistä moskaa. Olin sitten jääkaapin ovesta ottanut maitopurkin vierestä litran mansikkajogurttipurkin ja lorauttanut siitä.
:ashamed:
No ainakii heräsin!! :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: BlackDahlia
'*vieras*'
en keksinyt mitään niin pistän pahimman mokan mitä voi käydä se tapahtui joskus ekal luokalla kun menimme kevät retkelle meidän piti silmät sidottuina seurata narua luonnossa ja sai ottaa siteet pois vasta lopussa olin viiminen joten kaikki odotti muula oli kiire niin lähin juoksee täysillä ja eiku housut jää kiinni oksaan lennän ilma lennon hienosti housut oksista roikkumassa ja kalsarit nilkoissa en älynnyt mitään ja nousin tytöt kikatti täysil kun näin että mul oli kalu paljaananstin kalsarit eikä päivä loppunut siihen ehei mulla oli varahousut repussaja reppu koulussa joten vedin retken hienosti loppuun välil tytöt kyl veteli alas kalsarei mut nolointa oli se kun bussi pysähty ruuhka aikaan kulun eteen:-(

toinen tapahtu mun luokkalaiselle tytölle kun menimme kuuennel sauvaon ahtelaan leirikouluun kun meil oli leiri kaste piti maata maassa hiljaa ja vastata kysymyksiin mitä opettaja kysys nii se tyttö oli mennyt puna muurahaisten reitille ja sitten se rupes kiljuu ja opettajat rupes neuvvoo että vaatteet pois niin se riisuutus pelkät pikkarit jalas sittten se sai mennä mökkiin sitten paras kohta... mä sain viedä sen vaatteet mökille siellä se seisoi alasti koputin annoin vaattteet sille jä häivyin
 
Tirppu
Pikku tyttö valvotti öitä kun teki hampaita... olin tosi väsyny, niinkuin miehenikin.

Käytiin eräänä iltana kaupassa koko perheen voimin ja minä jouduin sitten tyhjentämään ruokakassit jääkaappiin.
Noh, illalla mietiskelin missä kännykkä on.. ei löydy mistään! Etsittiin miehen kanssa sitä koko ilta, käännettiin kämppä ylösalasi ja viimein päädyttiin siihen lopputulokseen, että puhelin tippunut kauppareissulla joten suljin liittymän. Ärsytti, olisin tarvinnut puhelinta kun pomo olisi soittanut aamulla töitä minulle...

Mies sitten heräsi, meni tekemään aamupalaa ja siellähän se minun puhelin kökötti floora paketin päälle, hiukan kylmissään mutta muuten toimivana. Kyllä hävetti pomolle soittaa miehen puhelimesta et näin on päässyt käymään... saan vieläkin kuulla et "toimiiko sulla puhelin vielä" :D
 
Joku aika sitten heräsin ennen kukonpieremää ja nousin silmät ristissä keittämään kahvia. Tarjoilin kahvit pöytään ja menin herättämään miehen. Mies sitten hetken pöydän ääressä istuttuaan kysäsi: "Koskas me ollaan kaffimukeista siirrytty keittolautasiin?" :snotty:
 
  • Tykkää
Reactions: BlackDahlia
haja
Olin aikoinaan ilmeisen hajamielisenä kaupassa.. Ostokset sain kunnialla haettua ja maksettua vaan kun myyjä kysyi tarvinko kuittia, vastasin en ja samalla iloisesti löin kuittia taskuun.. Se oli vähän hämmentävä tilanne :D

Toinen hauska juttu oli ko kuopukseni oli vauva ja yösyötön jälkeen tuttipullo löytyi monesti tyynyn vierestä aamulla.. En tiedä mitä unta sinä yönä näin mutta havahduin aamulla siihen ko pitelin tyhjää tuttipulloa korvalla ja toistin "haloo"ta muuan kerran :D Puhelin ei ollut edes soinut :D
 

Yhteistyössä