hauskoja tai (vähemmän hauskoja) mokia, joita tullu tehtyä väsyneenä tai muuten

  • Viestiketjun aloittaja hepheo
  • Ensimmäinen viesti
tai muuten:

Olin 16 vuotias ja silloisen poikakaverin luona sängyllä katsomassa leffoja. Poikakamun kamu oli käymässä ja katsoi jalkopäässä lattialla istuen myös telkkua. Yht äkkiä menin halaamaan poikaystäväni kamua ja lepertelin hänelle.. kunnes huomasin että kyseessä ei ollutkaan poikakamuni. heillä oli takaapäin hyvin samanlaiset tukat. Teininä tämä oli supernoloa ja en edes saanut selitettyä sanaa suustani että erehdyin.. eipä naurattanut.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Eräs ystäväni taas oli pari vuotta sitten hajamielinen.... Puhuimme puhelimessa kun hän alkoi yht äkkiä manailemaan ja kiroili ja hermostui ja kauhea kahina kävi pitkän aikaa. Kysyin häneltä että mikä nyt? Hän sanoi että ei löydä kännykkäänsä mistään kun pitäisi katsoa mitä kello on. Minä: "Mutta sinähän puhut juuri siihen.." hihih
 
Mää tuppaan unohtaan nykyään mein pienen koiran ulos :ashamed: Päästän sen siis ovesta pissalle ja sitten tunnin päästä tyyliin, että niin joo, missä pähkinä on :headwall: Pihallahan se raukka tärisee :snotty: Tänään viimeks kävi näin :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Auts toi äitiyslomalaisen teinimoka on kyllä ihanan söpö ja nolo. :D Mitä se kaveri sanoi?
Tuijotti mua silmät pyöreinä ja oli ihan hiljaa seuraavan vartin tai puoli tuntia. Mä aloin halailemaan oikeaa poikaystävääni joka ei edes nähnyt tapausta. Mitä lie miettinyt! Onneksi samainen kundi myös teki nolon jutun kun oltiin kaikki kolme kerran yhdessä kalareissulla.. Mä sain uistelemalla n. 5kg hauen ja hän tuli kateelliseksi ja vihaisena päätti että hän ainakin tappaa hauen ja oli niin maansa myynyt ettei käyttänyt kalikkaa hauen päähän lyömiseen vaan nyrkkiään. Hauki on silti teräväluinen ja poika rikkoi kätensä vetäessään haukea "turpaan". ressukka...
Hauki tosin muistaakseni kuoli siihen iskuun ja ei joutunut kärsimään.
 
olen maalari ja työmaalla ensimmäisiä kesiä ollessa, unohdin pyyhkiä punaiset metalli pölyt ovien pinnasta joten valkoinen maali muuttui kuivuessaan pinkiksi. olin vielä työmaan ainoa tyttö :ashamed:
margariini oli kovaa ja unipöpperössä aattelin lämmittää veitsen, leivänpaahtimessa. paahdin meni rikki sinisen välähdyksen jälkeen :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:
tai muuten:

Olin 16 vuotias ja silloisen poikakaverin luona sängyllä katsomassa leffoja. Poikakamun kamu oli käymässä ja katsoi jalkopäässä lattialla istuen myös telkkua. Yht äkkiä menin halaamaan poikaystäväni kamua ja lepertelin hänelle.. kunnes huomasin että kyseessä ei ollutkaan poikakamuni. heillä oli takaapäin hyvin samanlaiset tukat. Teininä tämä oli supernoloa ja en edes saanut selitettyä sanaa suustani että erehdyin.. eipä naurattanut.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
[
Ei tää nyt niin paha ole =)
Me oltiin joskus aikoinaan viikonloppureisussa kaveripariskunnan kanssa ja kaveri mies haki lisää juomia. Pöytään tullessaan kävi sit kopeloimaan kunnes huomas että hups, väärä nainen :D
 
Wide
No luulin kaverikseni (miespuolinen)erästä tyyppiä joka pyllisteli pöydälle baarissa menin sinne taakse ja vetäsin silleen perseeseen(vaikee selittää mut kai ymmärätte) ja huomasin että on joku vieras tyyppi .. Kyllä hävetti ja kuulen siitä vieläkin. Sano vaan että uuh,ei vitsit mulle ei ikinä ole muija tehnyt noin!!
Meillä on vähän sairas huumori :D
 
Yritin maksaa varhain aamulla pankkikortilla firman kahviautomaattiin (josta kahvia tulee 20 sentillä). Pari työkaveria oli näkemässä kahvin tuskani..

Samassa työpaikassa koetin iltapäivällä helpottaa oloani päästämällä ihan pienen suhnun kun avokonttorissa vieruskaverini olivat jo lähteneet kotiin. Suhnun sijaan päästyikin mojova töräys joka kiiri pitkin konttoria.

Ja edelleen samassa työssä olin juuri kirjoittamassa henk.koht. sähköpostia ystävälle edellispäivän nolostuttavasta sisätutkimuksesta kandin suorittamana. Pääsin kahden lauseen päähän kun kone kaatui ja kaikki mitä olin tekemässä jäi näytölle jumittuneena. Paikalle saapui juuri tietenkin minulle asiaansa kertomaan miespuolinen esimies joka vaistomaisesti ensimmäisenä näkyi lukevan nämä kirjoittamani rivit jossa kerroin pöydällä jalat levällään makaamisesta..
 
Olin kotona ja mulla villasukat jalassa ja sit kun käyn tupakalla laitan vaan kesäiset läpsyt jalkaan. Kerran sit kiireellä lähdin kauppaan ja kaupassa huomasin että joo oli sit läpsyt ja villa sukat ja oli jo todella myöhäinen syksy että jo vähän kylmä. tiedä sitten kuinka moni huomas mutta ikinä en ole niin äkkiä kauppaa kiertänyt kun sillon.
 
hiki
Meillä oli vieraita ja puhuttiin rakentamisesta..

Minä sitten kahvia kaataessani aloin puhua "kun sitä rakastelua ei varmaan saada tänäkään kesänä loppuun..."

Joku vajui pöydän alle kahveineen...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Annipanni:
Ja edelleen samassa työssä olin juuri kirjoittamassa henk.koht. sähköpostia ystävälle edellispäivän nolostuttavasta sisätutkimuksesta kandin suorittamana. Pääsin kahden lauseen päähän kun kone kaatui ja kaikki mitä olin tekemässä jäi näytölle jumittuneena. Paikalle saapui juuri tietenkin minulle asiaansa kertomaan miespuolinen esimies joka vaistomaisesti ensimmäisenä näkyi lukevan nämä kirjoittamani rivit jossa kerroin pöydällä jalat levällään makaamisesta..
siis tää on nolo :LOL:
 
meeri
olin perjantaina tytön koulussa vanhempain keskustelussa..tunsin kuinka alko kurkuu kutittaa ja yskittää,koitin nieleskellä..no loppujen lopuks aloin yskii kunnolla..kävin juomas vettä,ei auttanu..ope sanoi et meen tarvii varmaan lopettaa tää keskustelu(yskän takia?)no sain sit jotenkin hengen kulkee..jotenkin huvitti tilanne jälkikäteen..

nykyään kun monis kaupois on se itse näppäiltävä koodi kun maksaa kortilla niin jään silti odottaa kuittia allekirjoitettavaks..
 
viiru
Omassa työpaikassani hissin ovet avautuu automaattisesti.
Menin kaverin luo kylään vanhaan kerrostaloon, jossa siis vanha hissi ja ovet PITÄÄ ihan itse aukaista =)
Ovi ei auennut (automaattisesti)neljännessä kerroksessa. Iski pieni paniikki.Seison hetken odottelemassa. Aattelin, että menen takas ekan kerrokseen jos se ovi siellä aukeais. Ja sitten alaspäin...
Saavuin ekaan kerrokseen ja kappas ovi aukesi, kun joku sen ulkopuolelta aukaisi.
Mun onnekseni sieltä ekasta oli joku tulossa hissiin, seuraavaksi olisin muuten painanut hälyytysnappia kun ovet ei aukene.
Pikkasen olisi ollut huoltomiehelle selitettävää...
 
TheUnforgiven
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:
tai muuten:

Olin 16 vuotias ja silloisen poikakaverin luona sängyllä katsomassa leffoja. Poikakamun kamu oli käymässä ja katsoi jalkopäässä lattialla istuen myös telkkua. Yht äkkiä menin halaamaan poikaystäväni kamua ja lepertelin hänelle.. kunnes huomasin että kyseessä ei ollutkaan poikakamuni. heillä oli takaapäin hyvin samanlaiset tukat. Teininä tämä oli supernoloa ja en edes saanut selitettyä sanaa suustani että erehdyin.. eipä naurattanut.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
[b]Eräs ystäväni taas oli pari vuotta sitten hajamielinen.... Puhuimme puhelimessa kun hän alkoi yht äkkiä manailemaan ja kiroili ja hermostui ja kauhea kahina kävi pitkän aikaa. Kysyin häneltä että mikä nyt? Hän sanoi että ei löydä kännykkäänsä mistään kun pitäisi katsoa mitä kello on. Minä: "Mutta sinähän puhut juuri siihen.." hihih
[/b]

mulle on käynyt noin :LOL: :ashamed: että ouhelinta etsin ja puhuin siihen
 
ahven
Otin kerran kahvia termospullosta ja lorautin siihen maitoa vielä ja poistuin paikalta. Kohta tulin hakemaan toista kuppia kahvi niin etsin pitkän aikaa sitä termospulloa, että missä se on ja haukuin vielä miehenkin että oot piilottanut sen. No muutaman tunnin kuluttua katsoin jääkaapiin niin se termospullo oli sievästi siinä maitotölkin vieressä.
 
RobottiRuttunen
Just äsken tulin kaupungista. Kuskasin veljeäni, jolla on automaattivaihteinen auto. No minä sitten itselleni jankutan, että r on peruutus ja d eteenpäin. Lähtiessä ajattelin painaa kunnolla kaasua, kun edessä oli mäki (heh...lähteehän se ilman kaasuakin, eikä sammu) no olin laittanutkin sen väärän kirjaimen päälle ja auto ampaisi taaksepäin. Huh...Onneksi ei ollut autoja takana. Kyllä nauratti ja hävetti kun piha oli täynnä ihmisiä.

Kerran kävin katsomassa äitiäni sairaalassa ja ajelin hissillä. Painoin vahingossa toimistokerroksen nappia, joten ajelin ylinpään kerrokseen. Koska oli ilta, ajattelin ettei ketään tule enää hissiin toimistoista ja päästin mojovat hajut leijumaan hissiin. Kyllä hävetti kun joku mattimyöhänen toimistovirkailija astuikin hissiin.

Muuteman kerran olen kokeillut paistinpannua, onko se kuuma, pistämällä sormeni/käteni pannulle. Ja enkä ole oppinut edes siitä yhdestä kerrasta.
 
vieras*
Oltiin menossa kaverin luokse kahville tänään ja oltiin jo myöhässä. käveltiin sit oikeen reipasta vauhtia ja poika2v höpötti samalla jotain kärpäsestä.. Naapuri tuli sitte nvastaan ja hällä ois ollut jotain asiaa, tokasin vaan et jutellaan toiste,meillä on nyt kiire kärpäsen luo.. heti sen sanottuani tajusin mitä sanoin,mut naapurikin oli jo jatkanu matkaa..saattaa olla et ens kerralla kuulen kysymyksiä tästä kärpäsestä.

Kerran täytin kelaan jotain papereita ja pistin ne kirjekuoreen ja vein postiin. illalla kotona huomasin,et kas,siinähän ne kelan paperit on pöydällä edelleen, mutta ystävälleni kirjoittamaani kirjettä ei ole missään. silloin hävetti!

 

Yhteistyössä