Hei nukkekoti immeiset.....

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.10.2006 klo 10:24 Keittiönoita kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.10.2006 klo 13:21 tuutilulla kirjoitti:
KEITTIÖNOITA!

Miä just tilasin lohikäärmeeltä nukkekotikamoja kun työ sinne Kiinaan lähdette. Siellähän niitä on vaikka kuinka. Sopiikos et annan molemmille tyhjät matkalaukut matkaan ja ne sais täytenä tuoda takaisin

:whistle:
Muuten hyvä idea, mutta mä en saa kannettua kahta matkalaukullista nukkekotisälää Suomeen ;)
Höh, ihan epäreiluu \|O Lohikäärmekin kovast yritti pyristellä vastaan :'(
 
mä olen kovasti nyt sitä mieltä että myyn tuon nukkekodin pois :'(

http://s111.photobucket.com/albums/n125/cabi777/Nukkekoti/?action=view&current=P1020141.jpg&refPage=&imgAnch=imgAnch19

siis on jo tapetoitu ja ikkunat laitettu ja oven karmit tehty :ashamed:

harmittaa ja ahistaa mutta siitä pitää nyt luopua.

en ole saanut muutenkaan mitään aikaiseksi ja kattoo nyt miten meidän ison talon sitten käy.. nyt tuo isompi nukkekoti on hyllynä keittiössä :headwall: :headwall: :headwall:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.10.2006 klo 19:39 cabi777 kirjoitti:
mä olen kovasti nyt sitä mieltä että myyn tuon nukkekodin pois :'(

http://s111.photobucket.com/albums/n125/cabi777/Nukkekoti/?action=view&current=P1020141.jpg&refPage=&imgAnch=imgAnch19

siis on jo tapetoitu ja ikkunat laitettu ja oven karmit tehty :ashamed:

harmittaa ja ahistaa mutta siitä pitää nyt luopua.

en ole saanut muutenkaan mitään aikaiseksi ja kattoo nyt miten meidän ison talon sitten käy.. nyt tuo isompi nukkekoti on hyllynä keittiössä :headwall: :headwall: :headwall:
Pidät vaan pitemmän tauon :hug: Näähän olikin näitä ikuisuusprojekteja. Ei ne karkuun juokse vaikka hylkäiskin vuodeksi. :)
 
Tääl menee talo osittain uusiks. Joku just tajus että takaseinähän (sitte kun sellanen joskus tohon tulee), tulee olemaan seinää vasten. No miten hitossa miä sitte sitä järjestän jne. Joutuis aina siirtää pöytää seinästä irti. Eli etuseinämä ja päätyseinät on pakko saada aukeaviksi. :headwall: Ukko sano että pysyyköhän toi enää kasassa sen jälkeen :\|

Sitte menee maalauksetkin ja tapetit uusiks. Arvatkaas v.....ko? \|O Tyhmä pää, ei taas ole järkeä osattu käyttää ajoissa

Tänne yritän kirjoitella täst projektista kuvien kera. Sitte löytyy yhdestä paikasta (kai)

http://tuutilulla.vuodatus.net/<br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.10.2006 klo 08:49 tuutilulla kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.10.2006 klo 19:39 cabi777 kirjoitti:
mä olen kovasti nyt sitä mieltä että myyn tuon nukkekodin pois :'(

http://s111.photobucket.com/albums/n125/cabi777/Nukkekoti/?action=view¤t=P1020141.jpg&refPage=&imgAnch=imgAnch19

siis on jo tapetoitu ja ikkunat laitettu ja oven karmit tehty :ashamed:

harmittaa ja ahistaa mutta siitä pitää nyt luopua.

en ole saanut muutenkaan mitään aikaiseksi ja kattoo nyt miten meidän ison talon sitten käy.. nyt tuo isompi nukkekoti on hyllynä keittiössä :headwall: :headwall: :headwall:
Pidät vaan pitemmän tauon :hug: Näähän olikin näitä ikuisuusprojekteja. Ei ne karkuun juokse vaikka hylkäiskin vuodeksi. :)
kiitos tuutilulla :hug:
jo helpotti :)
tuo ei mahdu nyt minnekkään :ashamed:
ajatukset pyörii miljoonaa että mihin sais tuon piiloon hetkeksi :/
mä käyn kyllä kurkkimassa mitä olette saanut tehtyä aina välillä jos vaikka inspiraatio iskis uudestaan :ashamed:
 
cabille :hug: :D elä iske hyntteitä yhteen...piä vaan taukoo niin ku tuutilullaki sano!!!!!
jos vähän ees lohuttaa ni minäkkää en oo sitte aikoihin ehtiny koko rojektin kimppuun kun ollu nyt tässä kaikkee muuta :( mut ajatuksissa se aina on ja mielessä mietin ideoita B)
nyt haluais askarrella lasten kans joulukortteja jos löyän virtaa jostain sen verra.50 kipaletta kun niitä sais tehä :whistle: mut yx helppo enkeli ohje mulla mietittynä ja kun tiimariin pääsen ni eiköhän sieltä pussillinen ropsahda kampetta matkaan... :ashamed: :D
 
Ensiksi iso :hug: Cabille! Kyllä minäkin pidin jonkun aikaa taukoa nukkisjutuissa, kun ei ollut yhtään ideaa. Tsemppiä! Älä nyt kuitenkaan vielä myy mitään pois, jos myöhemmin sitten kaduttaakin...

Tuutilulla! Onnea blogin johdosta! Kävin jo vierailulla. lisäsin sun blogin tuonne nukkekotiwikiin

http://nukkekoti.pbwiki.com/

Siellä on mielettömästi muitakin nukkisharrastelijoita...
Kannattaa käydä katsomassa!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.10.2006 klo 11:56 Siiri-Jenska kirjoitti:
Siis aivan ihania juttuja.Mä olen jo pitkään miettinyt että pitäis väsätä nukkekoti itsellekin...miehen vanhempien autotallista löytyisi sopiva kovellinen kaappi josta voisi tehdä itse talon.Ehdotuksia otetaan vastaan.
Käy katsomassa tuolla nukkekotiwikissä, siellä monet ovat tehneet nukkekodin kaappiin...

http://nukkekoti.pbwiki.com/
 
Lillille suurkiitos :flower: Pitää jossain vaiheessa tutustuu sivuihin oikein kunnolla.

Käytiin tänään siinä Karhulan Puuharissa isännän kanssa. Pikku termiititkin oli mukana. OLI MUUTES MIELENKIINTOINEN REISSU \|O :headwall:

No saatiin pieniä saranoita noihin avattaviin seiniin. Ja balsaa löytyi :) Pitäis kokeilla mitä kivaa siitä saa väsättyä. Talon osittainen purkaus siirtyy varmaan huomiselle kun tuo mies joutui lähtemään ansiotyöhön. Saakeli sen työ häiritsee mun harrastusta :kieh: Ite en purkuhommiin oikein uskalla ryhtyä. Mies sanoi et ois viisaampaa laittaa taakse levy ennen sivuseinien irti repimistä (lattiat voipi repsahtaa) :whistle:

Ja parasta kaikessa. Isäntä sanoi että voit ostaa yhden satsin huonekaluja :D Jo oli valinnan vaikeutta. No päädyin valkeaan ruokasaliin joka joutuu kyllä entrauksen kohteeks. Ei haluais sentään joka huonetta v.pun. sävyiseksi.

Kylppäriä ja makkari hypistelin innoissani mut sängyn pystyy ite jotenkin tekemään jne. Noita ruokapöydän tuoleja en kyl tee mitenkään itse.

Pikku hiljaa, pikku hiljaa... Seuraavaks ostetaan/tilataan jotain muuta :D

Ai niin. Tulostimeen tuli värit ja rouva taas tulosteli :whistle: Sekasinhan pää menee kun ei osaa millään päättää tapetteja :headwall: :ashamed: <br><br>
 
Niimpä niin. Onneks Lilli valisti minuu. Vuodatuksesta niitä kuvia ei saa linkittää :ashamed: Empä taas muista mistään lukeeneeni, eli on jäänyt vaihteeks säännöt lukematta. :whistle:

Kuvia niistä huonekaluista löytyy sieltä




Pitää nopsasti muokata ennen kuin joku älähtää :D <br><br>
 
Ihania mööpeleitä! Mitä mieltä olet jos siinä pöydässä olis pyörät alla, vois sisustella sitten helposti???? Ei tarvitsi purkaa...

Ostin ihanan uuden keittiön nukkikseen! Se oli kuin tehty sinne.
Ja sitten keksin kaapin, jonka päälle nukkis
tulee. ja kuinka kätevää, siinä on 2 hyllyä, joten...nyt on sitten
mummolakin!!!! Mummolaan on joskus tulossa uusi sohvaryhmä, tuo on
lainassa Lundbystä...joka tosin on vielä ihan alkutekijöissään. Hyi
tätä äitiä, joka ei tee lapsille nukkista valmiiksi, kun keskittyy
vaan omaan.

Täällä kuvat:

http://s61.photobucket.com/albums/h57/Lillin-albumi/Nukkekoti/
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.10.2006 klo 16:36 L-I-L-L-I kirjoitti:
Ihania mööpeleitä! Mitä mieltä olet jos siinä pöydässä olis pyörät alla, vois sisustella sitten helposti???? Ei tarvitsi purkaa...

Ostin ihanan uuden keittiön nukkikseen! Se oli kuin tehty sinne.
Ja sitten keksin kaapin, jonka päälle nukkis
tulee. ja kuinka kätevää, siinä on 2 hyllyä, joten...nyt on sitten
mummolakin!!!! Mummolaan on joskus tulossa uusi sohvaryhmä, tuo on
lainassa Lundbystä...joka tosin on vielä ihan alkutekijöissään. Hyi
tätä äitiä, joka ei tee lapsille nukkista valmiiksi, kun keskittyy
vaan omaan.

Täällä kuvat:

http://s61.photobucket.com/albums/h57/Lillin-albumi/Nukkekoti/
Hitsi viesti lähti enkä ehtiny kirjottaa mitään :eek:

Toi on ihana tuo keittiö :) Miä oon kuolannu samanlaista :D Teijen nukkiksen porukalla on lapsenvahti sitte lähellä :whistle:


Mun taloo jo puretaan. Tai ukko sahailee tuol takaseiniä. Ei siitä onneks tarvi repii kun kolme seinää irti. Tapetit menee kyl uusiks noihin kolmeen huoneeseen. No tulostin saa ruksuttaa taas vaihteeks :D <br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.10.2006 klo 22:15 L-I-L-L-I kirjoitti:
Kivan näköistä!!! Tosta tulee kyllä upea! Mä en ole saanut mitään muuta aikaiseksi kuin selaisin netistä printattavia tapetteja...
Arvaas kuuluko ärräpäitä kun ukko sahaili :whistle: Kohta hää iskee varmaan hanskat tiskiin koko talon suhteen :) Miäkin on tään päivän ettinyt tapetteja ja tapetteja. Tulostin temppuilee koko ajan (ilmankos oli kirpparilla myynnissä) :\| No saa luvan noi käydä mitä sielt oo ulos saanut.

Huomenissa mies yrittää saada viel ne kaks puuttuvaa katon osaa tehtyä. On siinä toisen pekkaset mennytkin mun taloo tehdessä. Ukko sanoi että jos tän kertoo töissä (et hän ottaa nukkekodin rakennusta varten pekkasia) niin on piiitkää saitsu tiedossa :LOL:
 
Nyt on tehty muutoksia, 2 väliseinää sai purkutuomion, koska huoneet olivat liian pieniä minulle, joka haluaa tavaraa PALJON!
Nyt keittiö ja olohuone ovat paljon isompia.


Lastenhuone muutti vinttiin...


ja tapettia kokeiltu, miltä tämä tapetti näyttäisi keittiössä ???


Mulla on ohutta kuparilevyä, jota haluaisin tuohon liesituulettimen kuvun pintaan. Miten sen toteuttaisi, että lopputulos olisi luonnollinen, entä välitilan kaakelit?



Lisäksi olisi kiva saada kivitasot keittiöön...
 

Yhteistyössä