Hei nukkekoti immeiset.....

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.09.2006 klo 10:33 tuutilulla kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.09.2006 klo 10:28 hulivili-80 kirjoitti:
vaa hyvät naiset tämähän oliki se meijä ikuisuus projekti ;) :LOL:
Niin onkin :D tääl kyl taitaa mennä pari ikuisuutta ennen ku tonne voi ees huonekaluja alkaa tekee :whistle:
tai sitten tekee huonekaluja vaikka talo on kesken :whistle:
ei olis talossa enään paljon tekemistä mutta ei tänään huvita :ashamed:
 
kuka osais neuvoo ummikkoo :ashamed: :snotty: missä myyään semmosia jossaki luki ainaski et on hiomahiiri? :D eli semmonen missä on ne terät semmosia aiva pienipäisiä joilla vois hiioo esim nukkkekojin kalusteita? ;) :D
katoin bilteman kuvastosta ni siinä en ainakkaa hoksannu :snotty: paljokohan semmonen maksaa????muistikuva et oisin jossai nähny et n.40? mut oonkoha aiva hakoteillä???? B)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.09.2006 klo 11:29 hulivili-80 kirjoitti:
kuka osais neuvoo ummikkoo :ashamed: :snotty: missä myyään semmosia jossaki luki ainaski et on hiomahiiri? :D eli semmonen missä on ne terät semmosia aiva pienipäisiä joilla vois hiioo esim nukkkekojin kalusteita? ;) :D
katoin bilteman kuvastosta ni siinä en ainakkaa hoksannu :snotty: paljokohan semmonen maksaa????muistikuva et oisin jossai nähny et n.40? mut oonkoha aiva hakoteillä???? B)
meijän äiti osti viime vuonna isälleen jonkun hiomahärvelin anttilasta. Olikohan se semmonen porakoneen tyylinen erilaisilla päillä. Jotain 40? luokkaa oli. Pappa se duunailee noita lampun ja kynttilän jalkoja.
 
Tein tällä viikolla enolleni synttärilahjaa, hän on kova rättärifani, joten aihe oli helppo keksiä.Eli autotalli rättäreineen.Miltei kaikki on tehty itse paitsi itse auto.
Kuvat löytyy täältä:

http://s61.photobucket.com/albums/h57/Lillin-albumi/Roombox/Autotalli/


 
Hellou imeeset :D
Tällä oisi myös yksin nukkekotiin hurahtanut.. Olen tossa selannut teidän vanhoja viestejä.. Pikkasen on ollut urakkaa.. :D
Oma projeksti on vasta suunitelmissa ja haaveissa.
Nukkekotiin olen ruvennut jo keräilemään kaiken laista pikku tarvaraa.. Lapsiltakin on jotain pientä nyysitty ;)

Paras mitä keksin on laminaatti lattiat nukekotiin.. Saatiin kaksi sellaista kirsikan väristä levynpalaa kun kävimme vaatekaapiin kyselemässä uusia ovia. Ne oli sellasia mallipaloja.. Ajattelin et tosi makeet lattiat sasi. Mut saa nähdä miten sen toteuttaisi..

Todella katellisena olen noita teidän nukkekotia katsonut. Mun käden taidot ei taigda riittää oman rakentamiseen. Mutta ehkä jostain saisi halvalla nukekodin jonka voisi yrittää kunnostaa..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.09.2006 klo 11:29 hulivili-80 kirjoitti:
kuka osais neuvoo ummikkoo :ashamed: :snotty: missä myyään semmosia jossaki luki ainaski et on hiomahiiri? :D eli semmonen missä on ne terät semmosia aiva pienipäisiä joilla vois hiioo esim nukkkekojin kalusteita? ;) :D
katoin bilteman kuvastosta ni siinä en ainakkaa hoksannu :snotty: paljokohan semmonen maksaa????muistikuva et oisin jossai nähny et n.40? mut oonkoha aiva hakoteillä???? B)
Hiomahiiri on käsittääkseni turhan iso, ainakin ne mitä olen nähnyt, soveltuu oikeiden huonekalujen hiomiseen.

Dremel on sellainen, mihin saa vaikka minkämoista pientä hiomaterää ja muuta työkaluvärkkiä.
 
Mahtavaa!! Eri paljon kiitoksia noista linkeistä, joista löytyi ihania nukkekoti ym juttuja!

Ostin pari viikkoa sitten tytöllemme 1v10kk (pian siis 2v) pienen nukkekodin tuolta Hong Kongista eli ulkomaan liike niinkuin tätinsä sanoo. ;)

Se nyt oli sellanen edullinen, mutta en ole vielä saanut isäntää innostumaan nukkekodin tekoon. Itselläni oli aikanaan siskon kanssa isän tekemä nukkekoti, mutta se on ajan saatossa hävinnyt. :'(

No nyt hieman innostuin ja kirpparilta löysin jotain kalusteitakin ja tässä talossa minkä ostin oli jotain kalusteita jo valmiina. Eli nyt sitten niitä nukkeja haalimaan!


Mutta sanokaas miten tällä sivulla laitetaan sivu "suosikkeihin" ? Muutenko kun vain näin osallistumalla!

Tuntuu nyt, jotta oma nukkekotikipinä taas heräilee! Ihan vaan, jos tytölle nyt ensin...
=) :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.09.2006 klo 15:17 tuutilulla kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.09.2006 klo 11:29 hulivili-80 kirjoitti:
kuka osais neuvoo ummikkoo :ashamed: :snotty: missä myyään semmosia jossaki luki ainaski et on hiomahiiri? :D eli semmonen missä on ne terät semmosia aiva pienipäisiä joilla vois hiioo esim nukkkekojin kalusteita? ;) :D
katoin bilteman kuvastosta ni siinä en ainakkaa hoksannu :snotty: paljokohan semmonen maksaa????muistikuva et oisin jossai nähny et n.40? mut oonkoha aiva hakoteillä???? B)
meijän äiti osti viime vuonna isälleen jonkun hiomahärvelin anttilasta. Olikohan se semmonen porakoneen tyylinen erilaisilla päillä. Jotain 40? luokkaa oli. Pappa se duunailee noita lampun ja kynttilän jalkoja.
hongkong kaupasta ja hinta oli tarjouksessa 10e ja norm.19.90.
tarvike salkku olikohan 10e sekin....
en tiedä onko se just mitä tarkoitit mutta semmoisella ainakin mun mies hio ja porailee nukkis juttuja..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.09.2006 klo 19:29 L-I-L-L-I kirjoitti:
uusi sohva 1:12 kokoon...

Tein tänään sohvan nukkekodin takkahuoneeseen. Materiaalina käytin
pahvia, vaahtomuovia, kangasta ja keinonahkanarua.








ihana sohva :flower:
lilli kun kerkeät niin kerrotkos miten niitä kuvia lisättiin??
yritin tehdä uuden kansion muille kuville ja sähläsin jotain ja nyt olen ihan sekaisin mitä pitää tehdä ja missä kohtaa :ashamed: :ashamed:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.09.2006 klo 13:46 mantana kirjoitti:
Mahtavaa!! Eri paljon kiitoksia noista linkeistä, joista löytyi ihania nukkekoti ym juttuja!

Ostin pari viikkoa sitten tytöllemme 1v10kk (pian siis 2v) pienen nukkekodin tuolta Hong Kongista eli ulkomaan liike niinkuin tätinsä sanoo. ;)

Se nyt oli sellanen edullinen, mutta en ole vielä saanut isäntää innostumaan nukkekodin tekoon. Itselläni oli aikanaan siskon kanssa isän tekemä nukkekoti, mutta se on ajan saatossa hävinnyt. :'(

No nyt hieman innostuin ja kirpparilta löysin jotain kalusteitakin ja tässä talossa minkä ostin oli jotain kalusteita jo valmiina. Eli nyt sitten niitä nukkeja haalimaan!


Mutta sanokaas miten tällä sivulla laitetaan sivu "suosikkeihin" ? Muutenko kun vain näin osallistumalla!

Tuntuu nyt, jotta oma nukkekotikipinä taas heräilee! Ihan vaan, jos tytölle nyt ensin...
=) :wave:
tummenna tuo osoite tuolta osote lokerosta ja paina hiiren oiokian puoleista painiketta ja sieltä valitse tallenna suosikit-kansioon tmv... :D
 
Tämäkin ketju elää vielä näemmä. =)

Ite en ole vieläkään ehtinyt rakentaa nukkekotia. :D Nyt tilanne muuttunut niin, että aikaa tulee olemaan vielä vähemmän kuin nyt, kun kaksoset syntyvät keväällä (jos kaikki menee hyvin). Vieläkin on krääsää kaapissa, eli en ihan täysin ole luovuttanut vielä. Eiköhän mulla nukkekoti ole sitten kun olen 50v... :whistle:
 
missJones
voi että, ihania :) :flower:
mä olen hulluna simsiin, talojen tekemiseen!
olen netistä ladannut hienoja tavaroita ja seiniä ja lattiota, kukahan ihana ihminen niitä jaksaa tehdä? ja miten?
Nukkekoti on haaveeni ...
 
osaiskohan kukaan auttaa ja tietää mistä löytäisin valmiin printattavan tee-paketin??
olen kolunnut paaaaaaaljon sivuja läpi mutta teepakettia en vaan löydä :ashamed:
mulla toinen harrastus haittaa nukkistouhuja tällä hetkellä B)
saas nähdä koska taas pääsen nukkiksen kimppuun :/
 
Bingera
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.09.2006 klo 10:59 missJones kirjoitti:
voi että, ihania :) :flower:
mä olen hulluna simsiin, talojen tekemiseen!
olen netistä ladannut hienoja tavaroita ja seiniä ja lattiota, kukahan ihana ihminen niitä jaksaa tehdä? ja miten?
Nukkekoti on haaveeni ...
:D mä kans tykkään tehdä sims 2 taloja B)
 
Nyt vihdoin tuli tuunattua ärjyn siniset Lidlin mööpelit.Vedin sormella valkoista akryylimaalia pintaan. Annoin kuivua ja sitten hioin pinnan rikki hiekkapaperilla.Lopuksi sipaisin sinne tänne kultaista kynsilakkaa.Vaihdoin vetimet, nuo ovat sellaisia korulukkoja. Lopuksi laitoin ääriviivatarroja koristeeksi.Peiliin tein kuumaliimalla tuon yläosan listan.Senkin käsittelin samoin kuin muutkin kalusteet.Tuolit verhoilin kullanvärisellä kankaalla, tarkoitus olisi tehdä vielä kultainen divaani.Ei kyllä ole aavistustakaan, mihin nämä kalusteet sijoittuvat...

 
mä sahasin eilen peukalooni pitkittäin syvän haavan ja tänään sitten jatkoin nukkis juttuja kun en päässyt kuvaamaan niin saksilla leikkasin vasemman nimettömän sormen (siihen kohtaan missä sormus sormus olisi) ihan tajuttoman syvän haavan \|O \|O
siihen sattuu ihan julmetusti ja sormi on vähän viileä...
ei mun pidä siis tänäänkään tehdä näitä juttuja :ashamed:
ei tule mitään, ei :ashamed:
tyttö 5v. naureskeli sen jälkeen kun tilanne oli ohi että sä varoitit eilen kun leikkasin että pitää olla varovainen niin miksi et itse varonut? :ashamed:
 

Yhteistyössä