~Heinäkuiset 2020~

@lyyli* Teitkö saman merkin testejä, suunnilleen samaan aikaan ja samoilla juomisilla? Keskiviikon ja perjantain väli on kuitenkin vain pari päivää. Hcg tuplaantuu 2-3pv välein ja testeissä tämä voi näkyä vain hienoisena värivahvistumisena, yksilöllistä on. Jospa odottaisit vielä muutaman päivän ja teet (saman merkkisen) testin aamupissasta. Jos sillon on vahvistunu, niin usko siihen ja lopeta testailu ( :D tämä on käsky! no ei vais) Ja ei kantsi vertailla muiden ihmisten testituloksia omiisi.
Näin pääsee vähemmällä stressillä.
No helpommin sanottu kun tehty, ymmärrän.

<3 Sormet ja varpaat ristissä, että kaikkien meidän pikkuiset olis oikeessa paikassa ja pysyis matkassa <3 :love:

Jänskää, että kohta tosiaan pääsee jo varhaisultraan. Täytyy katsoa rahatilannetta menisinkö, mut kotidopplerin hommaan ainakin...
...Itseasiassa tilasin semmosen jo eilen :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Summer2
Mä sain digitestistä aamulla "raskaana 2-3 viikkoa" Laskeskelin, että laskettu aika olisi 11.7.2020 ja tänään olisi menossa rv 4+0

Toista lasta odotan, aika erikoinen fiilis kyllä. Koko viikon on ollut oireita ja viime perjantaina pyyhkäisin vähän vaaleanpunaista vuotoa, ehkä se oli sitten kiinnittymisvuotoa niin kuin epäilin ja toivoin. Nyt kuitenkin varovaisin mielin liikkeellä..

niini91/toinen/28v/LA 11.7.2020
 
Mulla on kyllä tuo viiva pikkuhiljaa vahvistunut, toisin kuin silloin kun testasin tän lokakuun keskenmenon. Viiva oli selvä mutta pysyi haaleana.
Toivotaan että kaikilla pysyy pienet matkassa!:love:

Faceryhmässä jo kivasti keskustelu käynnissä eli jos sinne haluaa mukaan niin laittamalla mulle viestiä ja kertomalla millä nimellä on facessa saan lisättyä ryhmään. :)
Mini ja sirpa 4+3 :love:
 
Tänä aamuna tehty plussa, melkein vuosi yritystä takana ja raskaus tuli kyllä miehelle silti puskista. Hän on järkyttynyt mutta toivottavasti tokenee. :-D Onko täällä muita joiden miehet ovat vaipuneet shokkiin? :D
LA omien laskujen mukaan 20.7.20.
 
@Ajele mun mies ei oikein vielä usko asiaa, oli tässä ykskin päivä mulle että älä vielä innostu :ROFLMAO: vaikka johtuu siitäkin varmasti että oon kertonu kuinka alkuraskaudessa voi tulla keskemenoja. Onnea plussasta pitkän yrityksen jälkeen :love::love:
 
@Ajele mun mies ei oikein vielä usko asiaa, oli tässä ykskin päivä mulle että älä vielä innostu :ROFLMAO: vaikka johtuu siitäkin varmasti että oon kertonu kuinka alkuraskaudessa voi tulla keskemenoja. Onnea plussasta pitkän yrityksen jälkeen :love::love:
Kiitos! Odotin kyllä että vastaanotto olis ollut iloisempi mut sanoi vaan että on järkyttynyt, hui. Toivotaan että tottuu nyt ajatukseen :D
 
@Ajele mä uskon että mun mieskin on järkyttynyt vaikka ei oo sitä niillä sanoin ilmaissut :ROFLMAO: mun mies on tällä hetkellä esim sitä mieltä että seksiä ei voi harrastaa raskausaikana kun vauva voi kärsiä tai on liian läsnä tilanteessa :cautious: saa nähä mennäänkö siis väh. 9 kk selibaatissa :ROFLMAO::ROFLMAO: toivon että tää on nyt jotain vaan sen alkuhömpötyksiä!!
 
Moikka! Täällä ilmoittautuis mukaan yks plussannut:) Olo on niin onnellinen ettei sanotuksi saa. Varhaisultra reilun viikon päästä ja sit näkee onko tälläkertaa oikeassa paikassa ja kaikki hyvin. Luottavaisin mielin olen kyllä, kun oireet niin hyvät:ROFLMAO::love:

Poreilevalimu/esikoinen/35v/LA 10.7.2020
 
Moikka!
Minäkin taidan tänne ilmottautua. Haalean plussan tein jo yli viikko sitten. Sen jälkeen vielä muutama haalea plussa tuli tehtyä. Tänä aamuna kuitenkin jo vahva viiva :) Olo on omituinen. En osaa uskoa sitä, että olisin raskaana. Toivon todella, että kaikki menisi hyvin.

Vaniljapulla/esikoinen/26v/LA 5.7.
 
@Mahaotus ihanat viivat sulla! Mäkin oon testaillut vielä kun tähän kiertoon tilasin kauheen kasan ovis ja raskaustestejä, ni on millä testata ja halusin nähdä itsekin kunnon leffaviivat!

@pirplua tervetuloa ja onnea plussasta:love:

Viime yönä koin kauhunhetkiä kun heräsin aivan jäätävään vatsakramppiin ja rupes sit pelottaa et tässäkö tää oli :unsure: mulla on kyllä ibs:ää joten siitä noi krampit tuttuja mut en ollut syönyt mitään sellaista mikä normaalisti aiheuttaa oireita. Vai muuttaako sitten raskaus oirekuvaa? (n) tänään päivällä ei oo kuitenkaa ollut mitään poikkeavaa.

Itse pysyn vielä myös täällä kirjottelemassa:)
Täällä myös IBS. Kuukautisten aikana sen todella huomas reagoivan vielä voimakkaammin. Nyt raskaudessa ehkä kipulointi ja ummetus on sellanen minkä pistää päälle viel enempi.
Voitas antaa tämän osalta toisillemme vertaistukea jos tulee jotain tarvetta keskustelulle?:whistle::) ainakin sais sit purata ajatuksiaan, jos miettii jotakin tähän liittyvää.(y)
Mulla kun ei ole lähipiirissä muita joilla tätä olisi ja nyt kun vielä raskaana niin kaipaa jotenki vielä enempi keskustelukaveria joka tietää mistä puhutaan.
 
Heips!
Täällä ilmoittautuu mukaan yksi plussannut. Yritystä ollut takana vasta muutama kierto ja viime kuussa oli tuulimuna joka vuoti itsekseen ulos. Toivotaan, että tämä pysyisi matkassa mukana, ainakin oireet ovat vahvemmat kuin tuossa tuulimunassa. :)

minnnea/ensimmäinen/26v/LA 10.7
 
@poreilevalimu joo vertaistuki kuulostaa hyvältä! Mulla on lähipiirissä muutama joilla kans vatsaongelmia, mut ei yhtään kuka olis raskaana ja ei olla vielä kerrottu tästä raskaudesta. Itse tässä oon sitä jo pohdiskellut että tuleehan syötyä mahdollisimman monipuolisesti nyt kun vielä raskaus tuo omat rajoituksensa (n) mut ei auta kun opetella uuteen tilanteseen. :)

@minnnea onnea plussasta!
 
Täälläkin ilmoittautuu yksi plussannut! Muutamalle läheiselle kerroin samantien asiasta, jos kaikki ei mee hyvin niin sitten kerron senkin :)

Tein neljä testiä uskoakseni asian :D kaikki tosin liuskatestejä

Laskettu aika on sovelluksen mukaan 12.7., esikoisen kyseessä ja ikää kohta 27v
 
Tänään ois laskurin mukaan 4+4 mut preglife app on aina jostain syystä päivää edellä ja näyttää 4+5. o_O
Vatsaa juilii ja pistää välillä mutta muuten olo on ihan hyvä. Väsyttää toki vaan entistä enemmän. :sleep:
Meillä on kaikki vauvakamatkin valmiina edelliseltä että tästä odotuksesta mikäli kaikki menee hyvin niin tulee aika tylsä :ROFLMAO: onhan mulla toki hommaa ihan kiitettävästi.
 
Heii.. mä ilmoittautuisin mukaan ,plussa saatu eilen :cry: :love: :barefoot: Tuntuu kyllä niin jännältä nyt taas :) Kesti kuitenkin vuosi yrityksestä et tärppäs.. :unsure: Eilen oli jo kp 38/28-32 niin tein testin ja pärähti liuskaa kaks viivaa toivottavasti kaikki vaan menis hyvin . :love:

Tsemppiä kaikille :love: ❤

mimmik/ 28v./ toinen./2.7? (nettilaskurin mukaan ):)
 
  • Tykkää
Reactions: Mini-n-n
@Mini-n-n Kyselisin tuosta facebook ryhmästä. Onko se salainen ryhmä, ettei ulkopuoliset näe esim. liittymistäni siihen? Haluttaisiin miehen kanssa vielä pitkittää kertomista läheisille, joten ei olis kiva, että se tulis facen kautta ilmi vahingossa..
 
@Mini-n-n Kyselisin tuosta facebook ryhmästä. Onko se salainen ryhmä, ettei ulkopuoliset näe esim. liittymistäni siihen? Haluttaisiin miehen kanssa vielä pitkittää kertomista läheisille, joten ei olis kiva, että se tulis facen kautta ilmi vahingossa..
Ei näy missään että olet liittynyt ja ryhmää ei pysty myöskään hakemaan facebookissa eli on piilotettu.
 
  • Tykkää
Reactions: minnnea
Mulla on varhaisultra jo 15.11 kun ollaan lähdössä reissuun niin kiva ois sitä ennen tietää mikä tilanne eli viikoja jotain 7+
Aikasemmissa raskauksissa en ole käynyt, kuopuksesta kuulin doplerilla sydänäänet jo 8+viikolla :)
Samana päivänä minäkin olen menossa varhaisultraan:):love: dopleria en oo ikinä hankkinu, enkä usko että hankin. Itseni tuntien ressaisin ihan liikaa kaikkea siihen liittyvää:rolleyes:
 

Yhteistyössä