** HEINÄKUUN 2009 PIKKUISET **

Iltoja pinoon! :)

jedvenna, meidän neiti aurinkoinen ei kyllä myöskään pukemisesta perusta, usein puenkin sylissä, menee helpommin. Muutenkin istuisi sylissä ties kuin kauan ja nyt on sitten löytänyt varpaansakin.. :D

Yöunista, meillä ei tosiaan vellit kelvanneet mut mä nykyään imetän illalla muutamaan otteeseen, en tiedä onko se syynä vai muuten vaan hyvät unenlahjat mut tuo on nyt vedellyt semmoisia 5-7h pätkiä. :)
Tänään maisteltiin vähän puuroa ja hyvin sekin upposi!

iiris-77, niin mäkin ajattelin että vauva vois nukkua kyllä omassa sängyssä vaan nuo molemmat ovat saaneet vieressä nukkua ekat kuukaudet, osittain laiskuutta mut ovat myös nukkuneet paremmin vieressä ne ekat kk:t.

Nuutti79, mäkin ajattelin että väh. sen 5kk täysimetän ja melkein imetinkin, mutta sitten ajateltiin (lähinnä mies niin hinkui jo ) että alotellaan ihan hissukseen maistattamaan ja nyt on noin pari viikkoa maisteltu soseita ja tänään puuroakin. :)
En ole antanut joka päivä enkä ota siitä mitään stressiä, mutta tyttö on tosiaan hyvällä halulla maistellut ja ihan kivaa se toisaalta on kun maitohan se pääasiallinen ravinto tässä vielä on hyvän aikaa. :)
Teet niin kuin susta hyvältä tuntuu! :wave:

Tonttupuvuista, tyttö sai tänään mummulta tuliaisiksi ihanan pikkuisen tonttulakin ja kaveriltani sai jokin aika sitten tosi söötin punavalkoisen juhlamekon, kyllä niissä kelpaa joulua viettää. :heart:
Mä teetän myös noista muksuista joulukorttikuvat, ihan innoissani oon täällä niitä jo suunnitellut ja laitellaan niitä sitten lähipiirille. :) :xmas:

Tässä muutes meidän neiti 5kk.. :heart:

 
Ihana tyttö sinulla Illuusia:)

Meillä loppui siis täysimetys (tai ei ollut edes täys, kun jouduttiin antaan alussa vastiketta) ja nyt kolme päivää on pottu uponnut alas, paremmalla ja huonommalla onnella. Päätin itse, että meidän poju saa luomua niin kauan kun pystyn sitä hänelle tarjoamaan, mitä sitä turhaan pienen elimistöä säilöntäaineilla sotkemaan. Mutta käydessäni luomuhyllyllä toiveet kyllä karisi, siellä on tyyliin 3-4 hedelmää ja 2 vihannesta:(

Mutta kuitenkin, on se peruna uponnut. Ekana päivänä harjoiteltiin mutta nyt jo eilen lähes kaikki meni alas...siis ruhtinaallinen neljäsosa isosta perunasta:D Mut ilmeistä päätellen ei kauheasti maistu, vaikka oon ruiskinut rintamaitoa niin paljon sekaan et on enemmänkin velliä kun sosetta;)

Kyllä tuota lasten kehittymistä on ihana katsoa. Tosiaan reilu kk sitten poju kääntyi ja pari viikkoa jaksoi sitä. Sit kyllästyi ja makoili vaan selällään mut nyt hokas sängyssä että mahallaan voi päästä (matomaisesti) eteenpäin, eli jotenkin sai jalat sinne mahan alle ja potkas vauhtia. No se innosti taas kääntyilemään ja harjottelemaan ryömimistä. Ei se mitään oikeasti ryömi, mut kun äiskän silmä välttää niin paikka on voinut vaihtua kovastikin. Eilen myös suunta, eli oli leikkimaton toiselta laidalta siirtynyt toiselle laidalle. Varpaatkin näyttäis löytyvän mut on senverran "poika" tää meidän Joonas, ettei se malta niitä montaa sekunttia katella vaan huitoo käsillä ja jaloilla koko ajan;)


Mut niinpä jatkuvasti kehittyvän lapsen yötkin on tosi levottomia ja äiti väsynyt;) Meillä ei jakseta ees ajatella, että tehtäis jotain joulukortteja...jos saisin ees vietyä lehden toimitukseen kasteilmoituksen (kastettiin elokuun lopussa) niin sekin olis jo bueno juttu.

Mennään tänään yrittään!;)
 
yonido : Tervetuloa mukaan :flower:

AArgh, meillä herättiin viime yönä jo puoli neljä aamuyöstä. Vauva väänsi kolmet kakat ja käytännössä valvoi aamuun saakka ja minä myös. Nyt nukkui jopa vartin päikkärit. On liikkunut ja riehunut niin kovasti viime päivinä, ettei malta nukkuakaan.

Kakkaako muiden vauvat öisin ? Musta tuntuu, että ainakin joka toinen yö on kakat vaipassa.
 
Pirpana87, juu ei ollut mikään ihan helppo tehtvä meilläkään saada noita lapsosia kuvattua niin että olisivat esim. katsoneet kameraan samaan aikaan, vauva koitti nyhtää veljeltään tonttulakkia ja sitä rataa.. :D Mut sain tilaukseen laitettua, toivottavasti ovat kivat kuitenkin! :)

yonido
, sekaan vaan! :wave:

Täällä on nyt kanssa noi liikkeellelähtöharjoitukset vauhdissa, välillä ponkaisee jo eteenpäin ja leikkimatolla kääntyilee kovasti. :)
Yöt olleet onneksi aika hyviä, pari yötä sitten tehtiin ennätys, 7h 40min. nukkui putkeen! Mut seuraavana yönä sitten taas heräili vissiin 3 kertaa.
Jos malttaisin mennä itse ajoissa nukkumaan niin saisin ihan hyvät pätkät itsekin, mutta kun en malta..
iiris, mä oon tuolle neidille tehnyt nyt itse kasvissoseet, jääpalamuotteihin oon pakastanut ja tosi kätsyjä ovat, ei mene hukkaankaan. :)
Lihan kanssa oon luultavasti vähän laiskempi, mut täytyy katsoa sitä sitten.
Hedelmistä on maisteltu nyt banskua ja jotakin sosetta, täällä kun oli hyvässä tarjouksessa 6-packit hedelmäsoseita niin ostettiin niitä sitten jo puuronkin sekaan laitettavaksi. :p

Mureena, kyllä tuo neiti toisinaan kakkaa yöllä tai aamuyöstä, aamuisin kun on vaipassa kakat. Tietysti vaihtaisin yöllä jos huomaisin että siellä kakat on, mutta taitaa turauttaa unissaan.
Tänään herättiin jo ennen seiskaan, tosin otin viereen ja siinä höpöteltiin ja nukahdettiin vielä uudestaan, 8.40 tuli isoveli herättelemään. :)

Semmoista, ihanaa kun on vihdoin vähän pakkasta ja talvisemman näköistä, vielä kun saatais sitä lunta.. *haaveilee*
 
meilläkin tuo pikkumies vääntää aamuyöstä kakat ain välil. just vähän aikaa sit teki nii joka yö mut nyt ei oo tullu.

vitsit mua jännittää ku huomen menen danin kans kaverin lakitusta kattomaan mun vanhalle lukiolle ku siel pitää väh tunti istua aloillaan.. että mitäs tuo mies meinailee siitä. pelottaa et just sillo haluu järjestää kamalan kiukkukohtauksen ja joudun paniikis juoksee ovest pihalle ku kaikki kattoo :D kamala jännitys!

heei! mun piti muuten kysyä et onko teidän vauvoilla ilmaantunu sellast ihottumaa toho leukaan? danil on leuka iha punane ollu jo ties mite kaua ja on semmosia pieniä näppyjäkin. mietin et mist se on voinu tulla.. voiko tulla jostai unirätist ku hankaa vai mistä? vaiko kuolasta? häiritsee meinaa ja pahasti :) mut illanjatkoja!

jedvenna ja dani 5kk
 
Meilläkin on ruvettu kakkimaan kun kiinteiden maistelu aloitettiin. Sitä ennen ei koskaan kakittu. Muutenkin Joonas vääntää kakkaa (isompaa tai pientä) monta kertaa päivässä ja vaippoja menee...on kauheen ärtsyäkin se vihreä kakka mikä ei oo enää sitä maitokakkaa, meinaan on pylly koko ajan punasena vaikka kuinka sinkkirasvaa tai bepanthenia laittelis:( Mietin, että pitäiskö pitää pieni tauko tuossa maistelussa nyt että pylly ehtis vähän parantua, onkohan siinä järkeä? Maisteluahan se vaan on kuitenkin ettei mitään ravintoarvoa niillä oikeen ool

Liikkeellelähtöä täälläkin odotellaan. Tuossa se mahallaan nököttää ja aina vähän väliä vähän niinkö "sattumalta" nousee pylly ylös ja jalat ottaa vauhtia. Vielä ei reppana pääse eteenpäin kun housut luistaa polvista mut olis jarrupolvet niin sit kyllä menis jo vauhdilla;)

Jedvenna: Joonaksella on poskissa ihottumaa ja luulen että se tulee meidän yötutista (semmonen yöllä loistava). Päivällä kun pidetään pienempiä tutteja ja rasvataan ahkerasti niin se ihottuma aina häviää melkeen kokonaan. Varmasti unirätti voi aiheuttaa ihan samaa, jos se on vähän kostea. Eikö sua muuten pelota, että dan nielee sen unirätin? Eilen yks kaverini kertoi just miten siskonlapsi oli harsoa niellyt päikkäreillä niin paljon et oli meinannut tukehtua. Tietty ne unirätit on vähän paksumpaa kangasta ja vaikeempi varmaan niellä.

Illuusia: kun keittelet soseita itse niin ihan vaan vedessä vai? Laitatko kuitenkin ennen tarjoilua sitten maitoa lisää niihin? Mä lypselen aika paljonkin pottuun maitoa sekaan, eilen oli vähän "kovempaa" ja mikä kakominen ja kiukku tuli.

Kohta kampaajalle, on meillä työpaikan pikkujoulut tänään ja vaikka oonkin ihan nuhjunen kaikin puolin muuten niin meen vähän edustaan nuorta tuoretta äitiä kuitenkin (meillä keski-ikä jotain 50) ja vois vähän glögiä ja viiniäkin maistaa;)
 
Punotuksesta ja näpyistä, meidän typyllä niitä myös, neuvolassa sanottiin että luultavasti kuola ärsyttää, mä itse mietin jo että onko allergiaa tms. Oon kyllä myös huomannut että bebanthen monta kertaa päivässä laitettuna vie ne kokonaan pois kunnes taas ilmaantuu. Vissiin vaan herkkä iho tuolla, pojalla ei ollut koskaan mitään iho-oireita.

iiris-77, joo vedessä keitän mut omalla maidolla "löysään" soseen, eli en juuri keitinvettä käytä. Ja melko velliä mäkin teen, mutta on se pikkusen rakeisempaa kuitenkin kuin kaupan hienon hienot soseet, jospa sitten aikanaan tottuis helpommin ihan kokkareiseenkin. :)
Mukavia pikkujouluja sulle, tässä tekis mieli jo itsekin lähteä iltarientoihin mut en oo vielä malttanu kun ei ole se pullo oikein kelvannut.. :whistle:
 
Nyt on niin pitkä aika viimeksi kirjoittelusta että en muista mitä tuolta luin, mutta kaikille tasapuolisesti onnea ja jaksamisia jos siltä tuntuu

Meille ei mitään ihmeempiä, poika kasvaa ja oppii koko ajan uutta se aina pari päivää kokeilee ja tekee uusia opittuja juttuaja ja sitten unohtaa(?) esim. sillä oli tossa viikko sitten sellainen vaihe että teki tekoyskää aina kun halusi jotain mistä lie oppinut, kun siis ihan selvästi oli tehtyä yskää ja aina kun halusi esim. lelun tai tutin

liikkeelle lähtö on täälläkin todella lähellä, kunhan vain saisi käsien ja jalkojen yhteispelin toimimaan.


Soseiden syönti sujuu kohtuu hyvin, välillä kiukkuaa mutta yleensä syö mukisematta. suurimman kiukun aiheuttaa kun tyhmä äiti ei anna itse syödä, sillä on oma lusikka kädessä ja se pitäisi saada laittaa koko ajan suuhun. ja tuttipullosta pitää nykyään saada juoda itse.
Myös äidin syömiset ja juomiset on todella mielenkiintoisia, alkaa hirveä kurottelu ja huuto jos näkee mun laittavan suuhun jotain mitä hän ei itse saa Ahne pieni mies

Poika on taas ihana hymyilevä oma itsensä, sen parin viikon kiukuttelun jälkeen. en tiedä mikä silloin vaivasi, mutta onneksi on nyt toistaiseksi takanapäin.

meillä on nyt ollut havaittavissa jonkunlaista "eroahdistusta", en voi käydä esim. vessassa ilman että alkaa itku kun äitiä ei näy. nukkumaan mennessäkin pitää monta kertaa kurkata että olen paikalla, jos en ole alkaa itku ja kun menen paikalle, ottaa sormesta kiinni ja nukahtaa saman tien. toivottavasti ei jää tavaksi.

4kk neuvolassa, saatin jo lupa hiljalleen istuttaa pieniä hetkiä ja tietysti tukien. pitää itseeän jo hyvin suorassa. ollaan kokeiltu syöttotuolissa oloa ja sehän on pojasta ihanaa kun näkee kaikkea kivaa.

4kk mitat meidän herralla olivat:

65cm
7.5 kg
ja pää 45 cm

... eli hyvin kasvaa

nyt en muista muuta, paitsi että tämä mamma menee huomenna ensimmäistä kertaa viihteelle

ihanaa viikonloppua kaikille ja rauhallista itsenäisyyspäivää!

toivova ja poju 4kk +
 
Heips,

Pitkästä aikaa. Ahkerasti olen lueskellut ja kirjoitin jo viestinkin, mutta se hukkui bittitaivaaseen. :( Vastaan siis pikaisesti.

Yonido tervetuloa mukaan! :heart:

Kiinteistä; meillä maisteltu perunaa vaihtelevalla menestyksellä. Ensi viikolla otetaan listalle porkkana ja ehkä päärynä. Peruna ei tytylle oikein maistu - ei mikään ihme onhan se aika mautonta. Jos tuon porkkanan myötä kokisi ahaa elämyksen. :p

Mutta nyt on syötävä, kun typykkä nukkuu. Palailen myöhemmin.

SusieQ ja typykkä.
 
iiris-77: en ole koskaan aiemmin ajatellut että poika voisi tukehtua rättiinsä! se ei nimittäin koskaan imeskele sitä nukkuessaan. joskus kun sitterissä istuskelee ni saattaa mussutella rättiä muttei sillai tunge sitä kunnolla suuhu. jännä kun en oo aiemmi ees aatellu! mutta ei tuo sitä edes sillai syökään :) käsien välissä se sitä rutistelee kun nukkuu. <3

joo meilläki dani tosi kovin yrittää päästä eteepäi! hetkeks ku selkäis käännät ni poika onki jo liikkunu vaik kuin paljo eteepäi viltiltä kun jumppailee siellä lattialla :D hauskasti tunkee jalkoja masun alle ja puristaa käsillä viltistä ja koittaa päästä eteenpäin.

okei hei hyvä et muillaki ilmenee tota ihottumaa ku rupesin jo miettii et onks allergiaa jostaki soseesta. mut kaiketi siit kuolast ja rätist ku hankaa.

mut tämä mami lähtee viihteelle pitkäst aikaa. moikkamoi!

jedvenna ja dani 5kk
 
uc1
Moikka,

iiris-77 nopeasti kerron vain, että meillä kanssa alkoi kiinteiden myötä pepun iho punoittaa kakkaamisen jälkeen ja taipeet meni ihan vereslihalle asti. Bepanthen tai sinkkivoide ei auttanut, mutta talkki auttoi. Suosittelen!
 
moikka!
käytiin jimin kanssa taysissa niissä maito testeissä,ja allergiaa ei sitten niiden mukaan olekkaan :) nyt ollaan tehty maito altistusta kotona,ja hyvinhän se on mennyt,ei ihottumaa eikä muitakaan oireita.olishan se ihanaa jos saisi ihan tavallista maitoa sitten aikanaan juoda..vähän kyllä nyt harmittaa kun sen imetyksen jouduin tuon epäilyn takia lopettamaan,tai siis harmittaa aivan sikana!!

meillä aloitettiin 2viikkoa sitten antaan bataattia,ja hyvin uppoo poitsulle,oikein maiskuttelee annoksiaan..nyt ollaan jo syöty 4jääpalamuotillista kerrallaan 3xpäivässä,ja oon huomannut että maidon juonti on vähentynyt aikalaillakin.

poika kasvaa painon suhteen -11%käyrillä,ja pituudessa mennään +4 käyrää,hoikka ja pitkä poika kuulemma,mutta mun mielestäni jimi on jo tosi ison kokonen pullukka..painoa oli viime viikolla 7kiloa ja pituus 68,5cm.

meillä käytetään nyt liberon 3koon vaippoja,ja hyvinhän ne menee vielä jonkin aikaakin..palstan innoittamana kokeitiin myös niitä lidlin vaippoja,mutta mun mielestäni ne oli kamalan kovia ja tönkön mallisia..pamperseja ollaan käytetty tähän asti,mutta niistä alkoi nyt tulla kaikki läpi :( eli siis liberoon siirryttiin..

jimillä on edelleen hyvät unirytmit,ja nukkuu yleensä 8tuntia putkeen yöllä,ja syö maidon ja nukkuu vielä pari tuntia lisää.
päivällä nukkuu 2-3h vaunuissa.


tässä olisi jimistä tänään otettuja kuvia:
http://www.aijaa.com/v.php?i=5382486.jpg
http://www.aijaa.com/v.php?i=5382524.jpg

huomatkaahan kaksi alahammasta :LOL:

mutta palailen paremmalla ajalla!!

babjuska+jimi 4kk2vko
 
Heipä hei kaikille!

Ikuisuuksiin en ole kirjottanu :ashamed: , lukemassa olen kyllä käynyt. Meillä poitsukka tulee perjantaina 5kk:n ikäiseksi...miksei raskausaika menny näin nopeasti :D .

Kovasti on herra kasvanut, 3 viikkoa sitten oli neuvola ja tuolloin pituutta oli 69cm ja painoa 9,8 kg.... ei ole ihan pienimmästä päästä meidän ukko :). Hampaita ei ole näkynyt mutta ikenien kutkutus on kva. Kääntyilyt molemmin päin sujuu oikein hienosti. Ei riitä öisin tila sängyssä :). Yöunien pituus on sellaset 12-13 tuntia ja kerran herätään tissille. Päiväunien nukkumisen laita on nyt viime viikkojen aikana ollut hankalaa mutta aina sitä jonkunlaiset unet nukutaan :). Kaikin puolin hyväntuulinen ja reipas poika.Soseita ollaan syöty jo yli kuukausi ja nyt ruvettu maistelemaan lihaa ja puuroa. Hyvin tuohon mieheen kaikki tuntuu uppoavan :D. Ja mitään reaktioita ei ole mihinkään tullut.

Noh, tällästä siis meille....

Hyvä jos joku jaksoi koko saagan lukea ;)

Mukavaa Joulun odottelua!!!

Heipuliini+ Tomas
 
heippa mamit ja vaavit!

babjuska: herranjestas kun jimi on niin ison näkönen poika!! näyttää paljon vanhemmalta kuin 4kk ! minun pikku dani näyttää iihan muurahaiselta verrattuna jimiin :D nomut neuvolassakin täti sanoo aina että ethän sinä itekään pitkä ole (oon 156cm) ettei minust voi pitkiä lapsia tullakaan :D

neuvolassa oltiin tänään. dani sai nyt tokan rokotteen jalkaan ja vikan annoksen rotaa. itku siit piikist tuli, raukka parka oli muutenki ihan uninen ku ois ollu päikkäriaika sillon. itkunen rakas oli <3
eli mitat danista 5kk:

65,6cm
6,8kg
pää 44cm

neuvolantäti oli ihan äimän käkenä kun hän kokeili laittaa pojan istumaan hoitopöydän reunalle ja kattoo vähä et mite istuu jo. no hän ihmetteli et miten dani osaa jo istuu alaselkä noin suorana et 6kk iässä pitäs osata vasta istua tällee. olin ylpee pikkumiehestäni :) muutenki dani on kehittyny hurjal vauhil ja on edellä kehitystään.

http://www.aijaa.com/v.php?i=5388120.jpg

tuossa on tuore kuva minun röllipeikostani :)

jedvenna ja dani 5kk
 
Heips,

Ihania kuvia pinokaisista! :heart: Voi että, miten suloisia! =)

Mitenkäs Jedvennan viihteellä olo onnistui? Me oltiin pari viikkoa sitten miehen kanssa pikkujouluissa. Minä tulin klo 22 kotiin imettämään, mutta olin tosi tyytyväinen, että päästiin yhdessä käymään pikkujouluissa. Pääasia, että saatiin yhteistä aikaa ja ehdittiin yhdessä syömään. Onneksi nuo alkoivat jo seitsemältä.

Piti kyselemän kuinka moni heinäkuun pikkuisista nukkuu jo omassa huoneessaan? Meillä periaatteessa kyllä, mutta mä nukun vuodesohvalla tytön vieressä. Tosin viime yönä ajattelin, että paremmin saisin nukuttua tuolla omassa makkarissa, kunnei ihan jokaiseen inahdukseen heräisi, mutta toisaalta arastelen jättää typykkää yksin, jos se vaikka kampeaa itsensä pinniksessä pahaan asentoon. No, eiköhän se sitten riittävästi pidä meteliä, että herää...

Mutta nyt sohvalle...
 
Olipas taas söpösiä vauvakuvia!! :heart:
Mainio tuo toivovan pojan passikuva! :)

jedvenna, nopsaan on Danille tullut uusia hienoja taitoja, voipi olla että sulla on siellä pian oikea vipeltäjä!! :D Meidän poika läks aikoinaan varhain liikkeelle ja kattelin vauvakirjasta että tässä 5kk iässä jo ryömi, tyttö on selkeesti rauhallisempi tapaus, kovasti koitti jo eteenpäin pyrkiä mut sitten iski laiskuus ja nyt on lähinnä pötkötellyt lattialla, kädet ja jalat kyllä viuhtoo ja kiljahtelua kuuluu.. :D

SusieQ, kiva kun pääsitte yhdessä miehen kanssa. :) Mä olin eilen ystävän kanssa ihan vaan kaupoilla pyörimässä, mies laittoi tytön yöunille ja hyvin oli mennyt, hetkessä sipannut. :) Että enköhän uskalla viihteellekin tässä jossain vaiheessa lähteä, tyttö on nyt heräillyt sen 1-2 kertaa yössä syömään.
Tosin viime yönä potki ja kieri ja pyöri sängyssään, jutteli, huuteli ja heitteli rättiään.. :whistle: Aattelin jo että otan sen tissille mut sinne nukahti sitten kun hetken pidin kättä selän päällä. Tässä vaiheessahan voipi tuommoista levottomuutta esiintyä, toivottavasti vaan ei tule tavaksi.. heh!

Missäs vaiheessa muilla on jouluvalmistelut? :) Mulla on vielä kaikki ihan kesken, tänään kirjottelen kortit, tai ainakin yritän.. Niistä tuli kyllä omasta mielestäni tosi kivat! :)

Hyvää viikonloppua vaan kaikille!! :wave:
 
kaie
Terveiset Thaimaasta! Reissu meni hyvin ja tyttö silminnähden nautti kun sai makoilla varjossa ilman rihmankiertämää. Päivisin oli koko ajan ohjelmaa, ja nyt tuntuu että täällähän kuolee tylsyyteen! En oikein tiedä mihin tästä lähtis ja mitä tekis, tuo pimeys on niin kamalaa..

Kertokaahan, mitä te teette lastenne kanssa kun ne on hereillä? Siis jaksatteko ihan oikeasti koko ajan heilutella jotain helistintä naaman edessä ja puhua pehmoisia? Musta tuntuu että olen huono äiti kun en oikein jaksais.. :ashamed: Odotan sitä että toukka alkaa ymmärtää kirjojen päälle, se olis enemmän mun juttu.

Jaahas, päikkärit on ohi. :)
 
http://www.aijaa.com/v.php?i=5404061.jpg

Tuossa meidän "pieni" poika (siis jos onnistuin oikein linkittämään). Ikää kuvassa on noin 4 kk. Tänään rapsahtaa 5 kk täyteen :).

Löytyy nimittäin poskea ja kaksoisleukaa :heart: . Kiva yrittää ottaa kuvia kun aina kun kameran ottaa esille niin hymyily loppuu justiinsa....ihan yhtä kuvauksellinen kuin äitinsä :)...

Mekin ollaan kahdesti miehen kanssa vietetty laatuaikaa. Kerran käytiin syömässä ja kerran ihan vain kaupungilla kauppoja kiertämässä. Molemmilla hoitokerroilla hoitajat kertoivat pojan hyvin viihtyneen :). Ekalla kerralla oli kummien luona ja toisella kertaa mummo hoiti. Kovin on vaan hankalaa kun herra ei ollenkaan huoli pulloa...se rajoittaa melko lailla äidin liikkumista...mutta en valita...se on nyt näin ja kokoajanhan sitä ukko kasvaa ja kehittyy. Kyllä sitä äiti varmasti ehtii ns. omaa aikaa vielä viettämään :)
 

Yhteistyössä