Heinäkuun helistäjät -lokakuussa

Heippaus, menin nukkumaan vielä 4:30 jälkeen, ja kun kello soi 6:n aikaan armoton migreeni ja yökkäilin koko ajan , oksennusta ei tullut, migreeni oli niin paha, etten pystynyt puhumaan, en kirjoittamaan, en olisi itse pystynyt ilmoittamaan olevani sairas töihin, onneksi mies laittoi viestin puolestani. Minulla siis ollut vuosia ennen tätä vauvahaaveilua, migreenin estolääkitys, koska kärsin erittäin pahasta migreenist. Tämä on tuttua poikaraskauksistani :heart: , nyt olen käynyt neuvolassa, sain sairaslomatodistuksen ja kävin myös verikokeissa, nyt koitan syödä leipää ja juoda tuoremehua. Ihan koko ajan on huono olo ja pää särkee, muttei jyskytä.

Maanantaina sovimme neuvolan tervhoitajan kanssa, että menen lääkärille jos en pääse töihin.

Minulla myös turvotusta esim eilen kotiin kävellessäni, housut tuntuivat,että painavat todella ilkeesti, nyt minulla on isommat housut jalassa, ja en ole kovasti syönyt mitään, niin maha ei niin turvoksissa ole.

Mukavaa aamun jatkoa kaikille. :heart:

Minä ja OnniEmmi :heart:
 
:wave: täällä olo ok ja toistaseksi turvotus on laskenut rinnat vaan on iha sika arat |O ei kunnolla liivejä pystyy pitää ja ilman paita sattuu |O |O

mies oli niin söötti eilen käytiin kattelemassa vanhassa amiksessa siellä oli avoimien ovien päivä mies näki sitten kouluaikasen kaverin ja niille oli tullu juttua et kuinka monta lasta on mies oli sanonu et 2 ja kaveri oli päättäny siihen et pistän paremmaks mul on 3
mies sitte kotimatkallla puheli et arvaa tekikö mieli sanoa siihen et on mullekki se kolmas tulossa :hug:
mä meinasin ruveta poraamaan yksinäni kui se osaaki olla niin söötti :heart:

tehokas päivä ollu siivottu kämppä imuroidessa alko hiukan mahaa viiltelemään mut meni ohi kun pidettiin tauko pojan kanssa ja pötköteltiin sängyllä

hyviä viikonloppuja kaikille ja kolmasko tervetuloa mukaan :flower:

niin ja tajusin eilen et nökkösen LA on meidän hääpäivä :heart: oliskin ihana 1-vuotis lahja kun sais nyytin syliin =)
 
Tervetuloa mukaan Kolmasko!! :heart: Paljon Onnea raskauteesi myöskin!! :flower: Minä vuonna lapsesi ovat syntyneet? Jos haluat ykkössivun päivitykseen tiedot? Mukavaa , kun väki lisääntyy! :heart: :heart:

Sain sitten HCG tuloksen ja se oli kuulemma vallan mainio, olisin saanut mennä vasta maanantaina, mutten malttanut olla menemättä, vaikka oireita on paljon :heart: Arvo oli 765 :heart: :heart: :heart:

Ensimmäinen neuvola aika on rv 8+2 :heart: 24.11.2008 ja TYKS:ssä varhaisultraus ja kontrollit alkavat rv 9+2 :heart: Olisin saanut ajan jo edellisviikolle, mutta ajat olivat täynnä lääkärille.

Eli edelleen huonoa oloa ja päänsärkyä :heart:

Päivän jatkoja kaikille!

 
RouvaPikkuMyy:hienoa,että arvot noin hyvät.Hyvä,että sait nla ajan sekä ultra ajan itelles. :hug: ja jaksuja sulle.Kurjalta kuullostaa sun oirees,mutta syy minkä vuoksi on hyvä.
Hienoa,että joukkomme kasvaa =)
witci:no toivottavasti teillä on käärö hääpäivänänne.
heinämassa:merkkaako finnit tyttöä?
Misäs vaiheessa te olette muille alkanneet kertoilla tilastanne?
Nyt toivottelen mukavaa odotusta kaikille tasapuolisesti.
 
Meillä tietää minun tytär avomiehensä kanssa, miehen poika ja hänen tyttöystävänsä,paras työkaverini ja toinenkin töistä, sekä pomo, ai niin ja miehen 15v tytär myös tietää;=)Minun kuopuspoikani ei vielä tiedä,en viitsi heti stressata häntä, kun kaksi kertaa mennyt kesken. Niin kerron tällä kerralla vähän myöhemmin, hän tietäämigreenistäni muutenkin, eikä ehkä heti osaa arvata raskautta;=) :heart:

Minulla oli paljon myös finnejä, tällä hetkellä ei niin paljon ole, mutta uskon odottavani poikaa rajuista oireista johtuen :heart:

Toivottavasti saatte hääpäivälahjaksi nyytin syliinne Witchi!

Taas ajtus karkasi,jotain piti kirjoittaa,mutta unohdin;=)) :heart:

Heippa!
 
Tervetuloa mukaan Kolmasko!
Mie soittelin eilen aikaa neuvolaan ja eka aika on sitten 20.11 ja rv silloin 8+2 , samalla varataan toivottavasti aikaa sitten siihen lääkärille eka ultraan joka vissiin tehdään rv 10.
Me ollaan kerrottu raskaudesta minun vanhemmille ja sitten paras ystävä miehensä kanssa tietää, ja sitten yks kaveri jolla la kesäkuussa - sain vastottain tietää , niin pakkohan se oli sitten hehkuttaa että meillä myös mörö mukana :) Miehen äidille kerrotaan piakkoin , kun mennään kyläilemään.
Täällä oireina on jatkuva palelu ja väsymys, vatsa jonkin verran turvoksissa ja iltaisin ei voi syödä yhtään mitään... vähän kuitenkin mietityttää että onko kaikki hyvin ja että onko tuolla masussa oikeesti joku.... toivottavasti aika menis nopeesti ja pääsis siihen ultraan !

Hyvät viikonloput kaikille ! Aikooko joku juhlistaa halloweenia? Meillä laitettiin koristuksia ja kynttilöitä ja arvelin leipoa jotain hauskaa... jos jaksan :)
 
:wave:
Rouva pikkumyylle: jaksuja migreenin kanssa. Hienot arvot jälleen :flower:

Tervetuloa mukaan kolmasko: kiva että porukka kasvaa =)

witchillä: hyvälle päivälle sattui teillä laskettuaika, Mie kanssa miettiin et kun meidän hääpäivä on 15.7 et sattuukohan vaavi syntyyn sille päivälle :)

Heinämassu82 : mie olen kanssa kuullut että tyttö vie äidin kauneuden ja poika saa äidin kukoistamaan.. toisinsanoen...että finnit ois vanhankansan mukaan tyttö raskaudessa..

Täällä myös housut ahistaa, ja tuntuu inhottavalta jos painaa vatsaa...ja väsymys...voisin vain nukkua ja nukkua |O Minä varasin alkuviikosta ensimmäisen neuvolan 25.11 onpahan nyt joku mitä odottaa, sit ei enää pitkä aika ookaan niin on se nt-ultra..Ei millään meinaa jaksaa odottaa. Me käytiin poijan kaa tänään tulla tuulessa ja tuiskussa hakemassa ukolle isänpäivä lahja, tai siis tilaamassa se =) Onpahan nyt sekin pois huolesta.. Meillä ei juhlita halloweenia, ei taida tuo meidän 9kk vielä ymmärtää :D mut muuten pitää leipoa kun on sunnuntaina laukkukutsut ja mökki tulee akkoja täyteen =)
Meillä on kerrottu raskaudesta mummuille ja papoille ja sisarruksille..Kyllähän sitä haluaa niille lähimmille kertoa, (ei malta tää mamma pitää suutaan kii) no ei mut me ollaan niin läheisiä niitten kaa..
Eipä sitä tällä erää muuta, palaillaan :wave:
 
En malttanut olla kurkkimatta tätä pinoa, täällähän on aika mukavasti porukkaa. :)
Itse en kyllä vielä mukaan halua/uskalla liittyä, varhaisultran jälkeen vasta jos kaikki on hyvin.
Toivottavasti siis vielä nähdään tässä pinossa! :wave:
 
Tänne rohkeesti mukaan vaan illuusia =)
Toivottavasti RouvaPikkuMyyn olo on siedettävä =)
No halloweeniä ei tule vietettyä.Haamukoristerivi tuossa seinällä on.Viime viikonloppuna oli etukäteen aikuisten pippalot halloween teemaa mukaillen.
Mää olen tavoistani poiketen ollut hiljaa tilastani.Pari läheistä henkilöä tietää.Esikoinen kylläkin jo arvas,kun pyysin maanantaina kaupassa käymään =) Heti tarjoutui lapsenvahdiks :LOL: Kieltäyty heti vahtimisesta.
No nyt haukkaan väli,välipalaa
 
Heissan Illuusia: Kyllä tänne saa mielellään liittyä jo mukaan jännäilemään kanssamme! Kiva vaihtaa kuulumisia, mitä kuuluu, onko oireita, eikö ole oireita jne;=) :heart:

Kiitos äiti-kengu:Oloni on tällä hetkellä "hyvä" eli nukuin jälleen , päänsärky poissa, vain "kestokrapula " jäljellä, hyvin selviän;=)))

Miten muilla onko menneet lasketut ajat paljon Yli? Tai onko muita sektioäitejä paikalla?

Minulla siis neljäs odotus ja sektio tässäkin, kuten kaikissa muissakin, varmaan 2-3 vkoa ennemmin. Eka oli perätilavauva , jalat kyykyssä istuskeli, toinen oli arviolla liian painavan syntymään, virheellinen arvio, painoikin 3600gr, kolmas hepatoosivauva, siis minulla raskausajan hepatoosi, kaikkein pienin oli 3100gr, syntyi 10.04. laskettu aika oli 21.04., olisi saanut tuo kolmaskin tulla vielä alateitse, mutta kun sairaalassa olin jo loppuraskauden, koska liikkeet niin vähäiset vauvalla, ja ei annetussa ajassa lähtenyt syntymään, niin sektio automaattisesti neljännellä kerralla. :heart:

Meillä ei erityisemmin halloveenia vietetä, huomenna käymme porukalla haudoilla isäni ja äitini. Nuorena molemmat nukkuneet pois.

Nyt kivaa illanjatkoa vaan kaikille! :heart:


 
Yksi uusi ilmottautuu mukaan!
LA olisi minullakin 7.7.09.Tänään selvä plussa tuli testiin ja siitä miehen kanssa iloittiin kovasti.
Itselleni tämä on neljäs ja miehelle kolmas.Esikoinen syntynyt 1997 (poika) ja tytöt 2003 ja 2006.
Olo on ollut vaihteleva..etovasta olosta loistavaan.Paino on vähän tippunut johon syy taitaa olla tämä pahoinvointi.Väsymystä jonkin verran, mutta tytöt pitää kyllä siitä huolen ettei tule jäätyä peiton alle aamuisin makoilemaan vaikka mieli tekisi kyllä.
Lisää uutisia vaikka sitten ensimmäisen neuvolan jälkeen..jonne en ole vielä aikaa varannut.
 
Voi hurja miten se aika kuluu! Kokolailla tasan vuosi sitten sai meidan halloween-vauva alkunsa aidin ollessa autuaan tietamaton melkein jouluun saakka :saint: Elama on ihania, ihmeellisia yllatyksia taynna =) Nyt oma tytto onnenmurunen on jo melkein 4kk :heart:


Oikein kovasti onnea kaikille uusille heinakuisille ja erityisesti Rouva Pikkumyylle :flower: :flower:

musikka ja pikku m
 
Tervetuloa mukaan ladymama ja paljon Onnea sinullekkin raskauden ajaksi!! :heart: :flower:

Musikka: Onnittelut ihanasta pienestä tyttärestäsi!! :heart: :heart:

Uusi pino avattu Heinäkuun 2009 helistäjät marraskuussa


http://kaksplus.fi/keskustelu/t1217636#m13191020
 

Yhteistyössä