Heke kaataa naisia kuin liukuhihnalta

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Nope

Olin illan aiheen eräänlaisena asiantuntijana paikalla. Tosin yleisön joukossa. Hän ymmärsi sen kommenttieni perusteella jo ensimmäiselle luennoijalle, ja sitten pyysi minua kirjoittamaan omat yhteystietoni jotta hän voi ottaa minun myöhemmin yhteyttä.

Sen jälkeen hän antoi minulle erillisen pienen lapun itsestään ja laitoin sen taskuuni.

Mutta aivan oikein, siellä kyllä kiersi sellainen erillinen lista minne kaikki kirjoittivat nimensä. Sitä en tietenkään ottanut

Että sori vaan vasemman käen runkkarillekin, nauroit ihan väärälle asialle
Eli sinä olit asiantuntijana paikalla ja nainen teki väitöskirjaa... eli kiinnostus oli ammatillista.
 
Eli sinä olit asiantuntijana paikalla ja nainen teki väitöskirjaa... eli kiinnostus oli ammatillista.
Hän muuten kertoi avoimesti vain minulle hlökoht asuinpaikkansa, ja kuinka ollakkaan minä tarvitsisin juuri siellä omia tutkimuksiani varten yösijan vaikkapa viikon tai parin ajaksi ☺

Pidän sinut kyllä ajan tasalla että mitenkähän tämä ajatukseni js toiveeni mahtaakaan toteutua…

Toki vain tieteenteon nimissä 😇
 
vierailija
Onko SSetis alfa?

Olin viikolla eräällä luennolla ja juttelin vieressä istuvan daamin kanssa. Luennon aikana hän antoi nimensä, numeronsa ja s-postiosoitteensa

Hän paljastui väikkäriä väsääväksi neitokaiseksi, kaikesta päätellen on sinkku…
Miltä se tuntui ku nainen iski sua?. Mä muistan sillonkun olin työelämässä ni siel oli hottis puolalainen istuttiin monet kerta röökillä ja välil vai vihkaa tsiigasin sitä. Sil oli viel pitkät saapikkaat jalas ja kun se nojas ni sen vatsalihakset näkyi. Ni yks päivä ku olin hyllyjen välis tekee invertaatiota ni se nainen tuli sinne korkkareissaan ja hymyssä suin ojensi lappusen mulle. Se tuoksu huumaanutti minut ja avasin lapun ja siin oli sen puh numero.
Se hymyili mulle et laita viestii ja sitku katoin sen loittonemista ni tsiigasin peppua ja tuhmat kävi mielessä ja tuli levoton olo.
Mut sit ryhdistäydyin ja illalla laitoin viestii etten mä voi tehdä mitään ku mul on nais ystävä joka just synnyttänyt.
 
Miltä se tuntui ku nainen iski sua?. Mä muistan sillonkun olin työelämässä ni siel oli hottis puolalainen istuttiin monet kerta röökillä ja välil vai vihkaa tsiigasin sitä. Sil oli viel pitkät saapikkaat jalas ja kun se nojas ni sen vatsalihakset näkyi. Ni yks päivä ku olin hyllyjen välis tekee invertaatiota ni se nainen tuli sinne korkkareissaan ja hymyssä suin ojensi lappusen mulle. Se tuoksu huumaanutti minut ja avasin lapun ja siin oli sen puh numero.
Se hymyili mulle et laita viestii ja sitku katoin sen loittonemista ni tsiigasin peppua ja tuhmat kävi mielessä ja tuli levoton olo.
Mut sit ryhdistäydyin ja illalla laitoin viestii etten mä voi tehdä mitään ku mul on nais ystävä joka just synnyttänyt.
olisit ysi vaan pannu sitä
 
  • Vau!
Reactions: Super-Setis

Yhteistyössä