Heke kaataa naisia kuin liukuhihnalta

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No tää ei ehkä ollut varsinainen iskuyritys, vaan liittyi siihen illan aiheeseen. Soittelen hänelle varmaan huomenna niin katsotaan onko hänellä jotain muuta mielessään, kuin aiheeseen liittyvää? 🤗

Mutta onhan se tietysti mukavaa ja itsetuntoa nostattavaa kun viehättävä nainen osoittaa kiinnostustaan ja niin poispäin… 😊
En mä sunnuntaina työasioista soittelisi
 
vierailija
Luettuani jutun, niin tuli mieleen, että antaako toi tinder-deittailu enää tuollekaan tyypille niin mitään? On kuin rahiseva ajankäytössä kulunut vinyylilevy olis jäänyt päälle sahaamaan. Eli mikään ei oikein tunnu missään. Eikä toisaalta nappaakaan. Heke itse kertoi viihtyvänsä hyvin itsekseen eikä toisaalta kaipaa suhdettakaan. Eli varmasti vain mätsiensä kautta hoitaa p*llunpuutteita.
Tuli jampasta sellainen fiilis, että tinderöi, kun ei oikein osaa muutakaan tehdä. Että olisi edes jonkinlaista ympäristön vaatimaa sosiaalisuutta. Tommoisen ehkä alitajuntaisen pakon myötä kait ne tunne-elämyksetkin haihtuu. Uuteen ihmiseen tutustuminen menettää merkityksensä. Ja panokin on aina vain pano. Loppujen lopuksi tyyppi on vain ajelehtiva, turta, surumielinen mies. Ehkä pieni etäisyys koko touhusta olisi hyväksi, puhdistaisi pääkoppaa ja kenties saisi elämäänsä muuta, paljon tyydyttävämpää, sisältöä kuin etusormijumppailun swaippauksineen.
 
vierailija
Luettuani jutun, niin tuli mieleen, että antaako toi tinder-deittailu enää tuollekaan tyypille niin mitään? On kuin rahiseva ajankäytössä kulunut vinyylilevy olis jäänyt päälle sahaamaan. Eli mikään ei oikein tunnu missään. Eikä toisaalta nappaakaan. Heke itse kertoi viihtyvänsä hyvin itsekseen eikä toisaalta kaipaa suhdettakaan. Eli varmasti vain mätsiensä kautta hoitaa p*llunpuutteita.
Tuli jampasta sellainen fiilis, että tinderöi, kun ei oikein osaa muutakaan tehdä. Että olisi edes jonkinlaista ympäristön vaatimaa sosiaalisuutta. Tommoisen ehkä alitajuntaisen pakon myötä kait ne tunne-elämyksetkin haihtuu. Uuteen ihmiseen tutustuminen menettää merkityksensä. Ja panokin on aina vain pano. Loppujen lopuksi tyyppi on vain ajelehtiva, turta, surumielinen mies. Ehkä pieni etäisyys koko touhusta olisi hyväksi, puhdistaisi pääkoppaa ja kenties saisi elämäänsä muuta, paljon tyydyttävämpää, sisältöä kuin etusormijumppailun swaippauksineen.
Ylen sivulla on juttu Tiinasta, joka sai syyhyn uskottomalta kumppaniltaan.
Heken kaltaiset Tinder-swaippailijat ovat
potentiaalisia syyhygeneraattoreita.
 
vierailija
Minä olen mies ja pirun kateellinen Hekelle. Varmaan panee aika kaikkiruokaisesti. Itse en ole koskaan saanut pilua kauniilta naiselta. Lahtivalaat ja petolinnun persukset ei miellytä, joten kaipa Kauko-Itään pitää ruveta tiirailemaan.
 
vierailija
Minä olen mies ja pirun kateellinen Hekelle. Varmaan panee aika kaikkiruokaisesti. Itse en ole koskaan saanut pilua kauniilta naiselta. Lahtivalaat ja petolinnun persukset ei miellytä, joten kaipa Kauko-Itään pitää ruveta tiirailemaan.
heikäläisil oot kookas ja vähint normivarustuksen heille omaava
kaikki kalpeanaamat on heille tavottelemisen arvosia ja komeita

oon kuullut näin tutuilta
siellä naiset kadehtii länsimaisia naisia ja ihailee miehiä
vaffa suositus
hae sieltä
saatat saada haareminkin
 
vierailija
Kone jättää haaviin vastaukset. Yritin vain kertoa, että olet henkisesti alatyylinen.
Tiedät mitä sulle, muka ’sivistyneelle’ ns. ala-arvoista tekstiä otsikon alta pelkästään löytyy!
silti roikut jatkuvasti näissä kaikissa vastaavissa ketjuissa

kysyppäs hlökoht kallonkutistajaltas mitäs hän ossaa tulkita sinusta ja näistä salasista mieltymyksistäsi jotka kuitenkin tuomitset
ja samaan aikaan kuitenkin kuolaat näiden perään etkä pysty sivuuttamaan
 
vierailija
Ei muutakun matkalippu jonnekin Aasianmaahan ja ota kohtalotovereita mukkaan turvaksi niin tuutte yllättymään positiivisesti suosiostanne

äläkää läträkköwiinalla liikaa ettei miehet ryöstä teittiä

takuulla löytyy teistä jokasesta kiinnostuneita
takuulla!!!
No toisaalta, läträtkää vaan viinalla, niin se ladyboy kokemus persepanoineen ei kuulema välttis satu. Eikä mieleen tule ollenkaan se mahku saada joku hyppykuppa.
 
vierailija
Tiedät mitä sulle, muka ’sivistyneelle’ ns. ala-arvoista tekstiä otsikon alta pelkästään löytyy!
silti roikut jatkuvasti näissä kaikissa vastaavissa ketjuissa

kysyppäs hlökoht kallonkutistajaltas mitäs hän ossaa tulkita sinusta ja näistä salasista mieltymyksistäsi jotka kuitenkin tuomitset
ja samaan aikaan kuitenkin kuolaat näiden perään etkä pysty sivuuttamaan
Kylläpä ottaa lujille, kun joku sivistynyt vaivautuu kommentoimaan ruokotonta tekstäsi.
 

Yhteistyössä