Heke kaataa naisia kuin liukuhihnalta

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mut siis kyl mä arvostan jos nainen yrittää viime vuonna oltiin yhen kaverin kaa baaris ja mä koitin naittaa sitä yhelle misulle mut sit se nainen sanoi emmä sitä haluu ku se haluu mut. Mä sanoin et kaveri rikas ja mä pummi mut se sano nääh sut mä otan. Lähettiin se otti mut kainaloon ja oltiin kävelemäs sen luo. Mut sit siinä nurkalla oli kavereita spliffillä ja sanoin et mäkin voisin ottaa savut nainen ei tykänny siit 🙁
 
vierailija
tuskin se olis saanu tietää niin ei olis tarvinu valehella
Ja tiiäkkö mitä ne jättää jälkiä olen siis pettänyt ni yks nainen oli jättänyt mustat stringit mun luo ja sit sillonen tyttis kysyi kenes ne on ku löysi ne. Hätäpäissäni sanoin et tykkään käyttää naisten stringei jalas mut tyttis ei ollut tyhmä vaan sanoi et laitas ne jalkaa no eihän ne mulle mahtunut😆
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
Ja tiiäkkö mitä ne jättää jälkiä olen siis pettänyt ni yks nainen oli jättänyt mustat stringit mun luo ja sit sillonen tyttis kysyi kenes ne on ku löysi ne. Hätäpäissäni sanoin et tykkään käyttää naisten stringei jalas mut tyttis ei ollut tyhmä vaan sanoi et laitas ne jalkaa no eihän ne mulle mahtunut😆
iske seuraavalla kerralla isoperseisempi hoito
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
vierailija
Mut siis kyl mä arvostan jos nainen yrittää viime vuonna oltiin yhen kaverin kaa baaris ja mä koitin naittaa sitä yhelle misulle mut sit se nainen sanoi emmä sitä haluu ku se haluu mut. Mä sanoin et kaveri rikas ja mä pummi mut se sano nääh sut mä otan. Lähettiin se otti mut kainaloon ja oltiin kävelemäs sen luo. Mut sit siinä nurkalla oli kavereita spliffillä ja sanoin et mäkin voisin ottaa savut nainen ei tykänny siit
Huumeet on turnoffeja naisille

koeta päästä irti niist
 
vierailija
Huumeet on turnoffeja naisille

koeta päästä irti niist
No ei kannabis ole huume. Ja kyl mä tunnen monia naisia jotka pajauttelee. Mut toki jälkeenpäin vähän harmittaa se nainen osasi sujuvasti 7 eri kieltä ja oli korkeakoulutettu ja mut me tultiin hyvään juttuun. Enkä mä oikeesti pajauttele joka päivä. Paukuissa musta tulee sitä paitsi kiimasempi
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti ja ruuttis
Miltä se tuntui ku nainen iski sua?. Mä muistan sillonkun olin työelämässä ni siel oli hottis puolalainen istuttiin monet kerta röökillä ja välil vai vihkaa tsiigasin sitä. Sil oli viel pitkät saapikkaat jalas ja kun se nojas ni sen vatsalihakset näkyi. Ni yks päivä ku olin hyllyjen välis tekee invertaatiota ni se nainen tuli sinne korkkareissaan ja hymyssä suin ojensi lappusen mulle. Se tuoksu huumaanutti minut ja avasin lapun ja siin oli sen puh numero.
Se hymyili mulle et laita viestii ja sitku katoin sen loittonemista ni tsiigasin peppua ja tuhmat kävi mielessä ja tuli levoton olo.
Mut sit ryhdistäydyin ja illalla laitoin viestii etten mä voi tehdä mitään ku mul on nais ystävä joka just synnyttänyt.
No tää ei ehkä ollut varsinainen iskuyritys, vaan liittyi siihen illan aiheeseen. Soittelen hänelle varmaan huomenna niin katsotaan onko hänellä jotain muuta mielessään, kuin aiheeseen liittyvää? 🤗

Mutta onhan se tietysti mukavaa ja itsetuntoa nostattavaa kun viehättävä nainen osoittaa kiinnostustaan ja niin poispäin… 😊
 

Yhteistyössä