***HELMET 2008*** Kesäviikko 35

Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:
Mä täällä siemailen valkoviiniäni ja mietin, että osallistunko keskusteluun vai en. :/ Minusta on kurjaa se, että täällä sanotaan mielipiteinä asioita, jotka on hyvinkin personoituja. Eli ei edes haluta tuoda esille vain ja ainoastaan mielipidettä (tyyliin meillä ei ole varaa ostaa merkkivaatteita/en periaatteessa osta mnerkkivaatteita/ostan vain merkkivaatteita), vaan muka mielipiteen sanomisen oikeudella näpäytetäänkin henkilökohtaisesti jotakin tai joitakin ja sit perään sanotaan, että älä ota itseesi ja ollaan niin marttyyriä siitä, kun ei ole oikeutta muka sanoa mielippidettä. |O Ja tähän perään vakiokommentti...älkää vetäkö paljokasveja nenään! :wave:
Siis ilmaisenko minä itseäni todella niin huonosti että kaikki olettaa minun suunnanneen tämän Ievalle henk.kohtaisesti??
Kun niin ei ole, miksei sitä nyt ymmärretä... :kieh:
Ja edelleenkään ei herneitä!! =) =)
No mä en missään vaiheessa ajatellu sen olevan henkilökohtaista kenellekään. Eikä mul oo kyl tullu missää vaiheessa mieleen että joku "pröystäilee" tai leuhkii jos sanoo että mitä merkkiä vaatteet on. Ievan antamat esimerkit oli mulle hyvin kuvaavia eikä aiheuttanu mulle mitää tuntemuksia suuntaan tai toiseen että merkit oli mainittu. Mutta kuten sanottu mä oon väliinputoaja, meillä löytyy kaapista vaikka mitä laidasta laitaan, mä ymmärrän kaikkia :saint: Tai sit en ketää :D Turhaa saivartelua vaan tuntuu olevan nyt ilmassa. Jos joku on ilmaissut asian huonosti tai jättäny ilmaisematta jotain niin siihen tartutaan ja koko ajan menee sekavammaks ja sekavammaks vaan :D

Ja mikään näistä ei ollu henk.koht kenellekään :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:
Minusta on kurjaa se, että täällä sanotaan mielipiteinä asioita, jotka on hyvinkin personoituja. Eli ei edes haluta tuoda esille vain ja ainoastaan mielipidettä (tyyliin meillä ei ole varaa ostaa merkkivaatteita/en periaatteessa osta mnerkkivaatteita/ostan vain merkkivaatteita), vaan muka mielipiteen sanomisen oikeudella näpäytetäänkin henkilökohtaisesti jotakin tai joitakin ja sit perään sanotaan, että älä ota itseesi ja ollaan niin marttyyriä siitä, kun ei ole oikeutta muka sanoa mielippidettä. |O Ja tähän perään vakiokommentti...älkää vetäkö paljokasveja nenään! :wave:
.. Ievan antamat esimerkit oli mulle hyvin kuvaavia eikä aiheuttanu mulle mitää tuntemuksia suuntaan tai toiseen että merkit oli mainittu. Mutta kuten sanottu mä oon väliinputoaja, meillä löytyy kaapista vaikka mitä laidasta laitaan, mä ymmärrän kaikkia :saint: Tai sit en ketää :D Turhaa saivartelua vaan tuntuu olevan nyt ilmassa. Jos joku on ilmaissut asian huonosti tai jättäny ilmaisematta jotain niin siihen tartutaan..
Täytyypä lainata pitkä pätkä, koska on kuvastaa mun mietteitä.

Ja saa ottaa vaikka melonit nenään, jos mielii seuraavasta:

Mua ärsyttää suunnattomasti se, että "ethän ota palkoja nenään"-hokeminen ja sitten kuitenkin rivien välissä koko ajan provotaan. Ei vaan voi ymmärtää, että miten joku jaksaa tämmösestä innostua niin maan prkleesti :whistle:

Ja eikös olla monesti todettu myös se, ettei köyhän kannata ostaa halpaa :saint:

Huoh.
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Jaahans merkeistä Ruskovillaan...ei mammoja huvittas lähtee joskus retkelle artjärvelle..Ruskovillan tehtaanmyymälään :LOL:
Mä voisin lähtee kyllä :wave: En oo tiennytkään, että niillä on tehtaanmyymälä. Oon haaveillut siitä silkkimyssystä, mutten oo raaskinut vielä ostaa :)
 

Yhteistyössä