***HELMET 2008*** Kesäviikko 35

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
:wave: täällähän tapahtuu enemmän kuin Kaunareissa tai Salkkareissa yhteensä :LOL: kunnon mammapainia :saint: :LOL:
Jep, puolensa saa valita vapaasti :whistle: :LOL: :LOL:
Puolueeton lässykkä täällä,ihan omasta takaa tänään painittu

:headwall: :D yritän enemmänkin harrastaa diplomatiaa vaikka omassa nenussakin on turhan usein tavaraa,mutta tässä on vielä aikaa kasvaa ihmisenä =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Köyhän nimenomaan kannattaa ostaa halpaa, koska sit ei tuu niin kalliiksi uusia ku kyllästyy :D :D
--täällä kans yks köyhä ja joskus käy mäihä ja löytää halvan ja hyvän mutta niin usein käy näin;

* itkuhälytin claes "uulsonilta"--ihan susi-->philipsin himppa kalliimpi bueno
* halvat kengät Halpa-hallista-->pohjat irtoilee-->kalliimmat goret pelittä aina vaan vaikka on ne ostettu ööö...9 vuotta sitten
* Halppis kaupan "tex"takki---> ei pidä ei vettä vaikka mitä tekis--> kun taas aito Goretex pitää ( jos vaan muistaa huoltaa oikein )


Mutta toki myös kallis voi olla huono, meillä esim neidin jalkaan ei sovi name itin sukkikset lainkaan, mutta halpa-hallin sukkikset on niiiiiiiiiiiiiiiiiiin hyvät :wave:
 
Mä en ole omistanut koskaan mitään Ruskovillaa, ennen eilistä. Naapurin ukko (luitte oikein) hihkasi pihalla, että kelpaiskos meidän tytölle lapaset, antoi sitten pienen pussin minulle ja huomasin, että Ruskovillan tumputhan ne siinä. Kiittelin kovasti....naapuri siinä, että kun niissä on likaa (sellasta mikä ei lähde pesemällä) niin roskiin olisi mennyt muuten, kun eivät kehtaa kirppikselle viedä. Tuumasin, että ei meitä haittaa ja kyllä käyttöä on. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Uudessa pinossa minäkin!

Nyt kyllä Ippu sanon sulle ihan henkilökohtaisesti, että tästä viime viikon pinon kommentistasi närkästyin minäkin:

Minä taas en ole ollenkaan mitään maailmanparantaja-tyyppiä , joten ostelen kyllä juttuja H&M:ltä yms, minkä valmistustavoille ja -paikoille jne. ei ehkä ihan hattua nosteta..
Mistä sä noi maailmanparantajatkin tähän vedit? Mä ainakin oon ylpeä että edes joskus teen ekologisia valintoja vaatteissa. Tässä on kyse siitäkin, millaisia arvoja lapsilleen haluaa opettaa. Itse olen onnellinen, kun tuo esikoionen selittää, että hyvä, kun meillä käytetään kestovaippoja, niin ei tuu turhaa jätettä. Vaikka kyllä meilläkin on myös HM:n vaatteita.

Tää on kyllä jo niin moneen kertaan tänään puitu juttu, mutta musta saa vetää herneet vaikka soppana nenään, jos jonkun kommentit V****tuttaa!
No hitto, nyt mua käsitettiin taas väärin. Valitsin huonon sanan, antakee armoa!! Siis tarkoitin sitä, että minä en ole sillai valveutunut, että kiinnittäisin huomiota noihin. Siis itseäni parjasin, en muihin viitannut OLLENKAAN :'( :'( :'(
 
Eiköhän kuulkaa kehitellä joku aivan uusi aihe vielä tälle illalle? Eiköhän jokainen jo tiedä sen, mitä mieltä kukin merkeistä/merkittömyydestä on?

Kuka kattoi tänäään Subilta BB:n ensimmäisen avausjakson, jossa vasta näytettiin kaikenmaailman taloon hakijoita. Voi jesus, mitä porukkaa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Ja havaittavissa myös pientä kahtiajakoa.. plus väliinputoajat, hei Anno! :wave: :D
karavaanari karavaanari
...vetää telttaa perässään...hakee paikkaa... :xmas:
Oisko sulla sopu-telttaa? :whistle:
Minä tuota ed. sivulla jo ehdottelin.. :whistle:
Se on joko tai :D :whistle: Näköjään...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Ja havaittavissa myös pientä kahtiajakoa.. plus väliinputoajat, hei Anno! :wave: :D
karavaanari karavaanari
...vetää telttaa perässään...hakee paikkaa... :xmas:
Oisko sulla sopu-telttaa? :whistle:
Vau mun leiri kasvaa :LOL: Mie hain pojan pienen sipsipussin (minkä sai eilen näytteeks Ideaparkin lastenpäiviltä) ja nyt otan vaan hyvän asennon tässä ja seuraan tilannetta.. ei tosin kannata kauheesti huudella että tää on väliinputoajien leiri :LOL: :LOL:
 

Yhteistyössä