Helmet 2008 *** vuonna 2010 ***

Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja Meillevauva:
Helmis08 mä aattelin ostaa vaunut Briteistä. Lähetin tänään niille meiliä koska ne haluaa tiedon jos toimitus on ulkomaille.. Mun tuttu hankki samasta paikasta koko paketin noin vuosi sitten.
Haluatko kertoa tarkemmin mistä ja minkö hintaiset?
Joo, tottakai :)
babyland direct on nettisivu..ja hinta euroina (valuuttalaskurin mukaan, kuukkeloin tolla nimellä sellaisen..) joku 400-500 euroa,sisältäen vaan vaunut ja sisaristuimen. Mä aattelin kyllä hankkia myös tuplasadesuojankin. Saan kaverilta lainaksi kantokassin (kuulemma sellainen makuupussi on parempi..). Tietty lisäksi tulee tullimaksu mut muistaakseni ei ollut iso summa.

 
Illalla se meidän rakas-koira lähti koirien taivaaseen. Oli ihan hirveää lähteä ilman sitä lääkäristä :'(
Nyt on kyllä niin mieli maassa. Onneks poika on niin pieni, ettei vielä tajua eikä osaa ikävöidä. Tietty varmaan kyselee...
 
Helmis :hug: :hug:

zukun neidille onnittelut kauniista nimestä. :heart:

Meillä tyty on ollut useampaan kertaan sekä suksilla että luistimilla ja itse menee molemmilla eteenpäin. =) Oma kypäräkin piti jo neidille ostaa, viimeksi eilen käytiin lasten kanssa luistelemassa nyt kun säätkin sen sallii. Sellasta köpöttelyähän neidin meno luistimilla on, eikä tietty kovin pitkään kerralla jaksa, mutta köpötelkööt kun kerran itse haluaa. :heart: Tyty on muutenkin sellainen helo hetivalmis, aina valmiina kokeilemaan kaikkea, varsinkin isoveljen perässä. Ensi viikolla neiti haluaa varmaan sitten laskettelusukset jalkaansa kun lähdetään Himokselle lomailemaan, varsinkin jos isompi hommasta innostuu... :whistle: :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Meillevauva:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja Meillevauva:
Helmis08 mä aattelin ostaa vaunut Briteistä. Lähetin tänään niille meiliä koska ne haluaa tiedon jos toimitus on ulkomaille.. Mun tuttu hankki samasta paikasta koko paketin noin vuosi sitten.
Haluatko kertoa tarkemmin mistä ja minkö hintaiset?
Joo, tottakai :)
babyland direct on nettisivu..ja hinta euroina (valuuttalaskurin mukaan, kuukkeloin tolla nimellä sellaisen..) joku 400-500 euroa,sisältäen vaan vaunut ja sisaristuimen. Mä aattelin kyllä hankkia myös tuplasadesuojankin. Saan kaverilta lainaksi kantokassin (kuulemma sellainen makuupussi on parempi..). Tietty lisäksi tulee tullimaksu mut muistaakseni ei ollut iso summa.
Miks mä sain vaan 450 puntaa (eli eikös se ole reilu 500 e), kun laskin vaunut, istuimen, sadesuojan, uv-suojan ja pehmeän pussin? Mitä mä en osaa ottaa huomioon? Mun mies meinas, että ei pitäs tulla tulleja ollenkaan, oletko kysynyt jostain?

Kerro sitten miten tilaaminen onnistui. Saatan tilata itsekin tuolta jos ei löydetä käytettyjä halvalla.
 
Niin ja kiitos tsempeistä!

Hassua miten nopeasti nuo nukutukset muuttuu koko ajan; viikoloppuna vielä nukutus kesti noin tunnin, nyt nukahtaa yksin 5-15 min kitinän jälkeen :eek: No, tosiaan, ei voi tietää miten huonosti taas huomenna menee :kieh: Mutta hyvä, että edes välillä on helpompaa!
 
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaK-merbau:
pitäisköhän munki alkaa kirjottelemaan tähän pinoon kun sillon odotusaikana kirjottelin :D

jos kukaan muistaa..Jahvetin kans ainki loppumetreillä hermoiltiin kun moelmmilla meni yli lasketunajan :saint:
kyllä sut muistetaan :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Oonko mä teidän mielestä outo/nipo/ylisuojeleva äiti, kun en anna ensi syksynä poikaa 1-2 viikoks mummon ja papan kans ulkomaille?
O_O :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

Et ole kyllä!
Mie vähän epäilen että antasinko lapsen lähtä ilman minua/meitä tuommoselle matkalle edes 12-vuotiaana..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Saanukka:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Oonko mä teidän mielestä outo/nipo/ylisuojeleva äiti, kun en anna ensi syksynä poikaa 1-2 viikoks mummon ja papan kans ulkomaille?
O_O :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

Et ole kyllä!
Mie vähän epäilen että antasinko lapsen lähtä ilman minua/meitä tuommoselle matkalle edes 12-vuotiaana..
Kiitos! Niin minäkin epäilen. Mieheni vois kuulema antaa mennä viikoks...Mutta miten mä voisin ulkomaille sen päästää, jos just ja just voi antaa sen viikonlopuks (ehkä 2 x vuodessa!). Ja en tietty anna, kun ei hyvältä tunnu. Mun äiti vaan ei näytä tajuavan :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Ja sitä paitsi me voidaan ihan hyvin lähteä yhdessä niiden kanssa :LOL:
no mieluummin niin päin :saint: tai sit niin et te lähette kahestaan ulkomaille ja laps jää isovanhempien kans suomeen :whistle:
En mäkään antas, en antanu tyttöä mummulaan joululomalla (ku vauva oli vasta syntyny).. toivotin mummun ennemmin tervetuleeksi meille, mut ei näkyny :|
Minusta ei vain tuntunu hyvältä, et isompi vietäs pois kotoa kun vauva tullut vasta kotiin.. tuli sellanen mieli, et lapselle tulee sellanen tunne et hänet viedään pois, mut vauva saa jäädä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Oonko mä teidän mielestä outo/nipo/ylisuojeleva äiti, kun en anna ensi syksynä poikaa 1-2 viikoks mummon ja papan kans ulkomaille?
En mäkään kyllä varmaan antais, mielummin just lähtis sit koko porukalla :D
Juu, ei lähde meidän neiti kyllä mihinkään reissuun ilman vanhempiaan-eikä meillä isovanhemmat onneksi edes mieti moista. Isompi on sen ikäinen, että vois lähteä viikonlopuksi tms. mut en antais sitäkään vielä viikoksi, kun ikäväksihän se menisi, vaikka olisikin kivaa.

 
Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
No ei tod. lähtis meillä lapsi viikoksi mihinkään. Ei ole ollut vielä yökylässäkään tai edes niin, että meillä olisi ollut yön yli hoitaja.
Sama täällä!
Meillä neiti puolestaan yökyläilee tasaiseen tahtiin. =) Mummilaan tulee lapsille yökyläily aina silloin, kun meillä molemmilla on iltavuoro ja seuraavana päivänä aamuvuoro-tai jos mä menen illasta aamuun ja mies yötöissä. Helpompi noin, kun jokatapauksessa nukkuisivat kun tullaan illalla kotiin ja edelleen kun aamulla lähdettäis. Näitä päiviä on vaihtelevasti, mut useampi kuussa kuitenkin. Mielelläänhän nuo yökyläilemään lähtevät, ovat siihen niin tottuneet. Lisäksi yökyläilevät silloin tällöin muuten vaan myös anopilla ja hyvin on mennyt sielläkin. =)
 

Yhteistyössä