Helmikuun Hehkeät 2011, kesäkuu

Huomenta täältäkin, on jo vaikea pysyä tahdissa mukana kun niin paljon kirjoitusta täällä :wave:
Tervetuloa siis uudet :flower: Riinu ja Scala, nostan hattua teidän rohkeudelle. Todella rankat kokemukset teillä takana :hug: Hienoa, että raskautta seurataan noin intensiivisesti, niin kaikki menee hyvin.

Pummkin oli jo nähnyt ultrassa pikkuisen, hienoa =)

Baareissa käymisestä, en ole ollut kovinkaan innokas baareissakävijä aikoihin (johtuu osittain tietenkin tuosta 3-vuotiaasta, että siihen ei aikaa ole liiennyt). Ja tosiaan täälläkin jo 34 v. mittarissa.. :/

Sukupuolen kysymisestä, en ole tehnyt vielä päätöstä. Esikoisesta ei kysytty.

Isyyspakkauksen tein esikoisesta. Siellä oli ainakin: energiajuoma, oluttölkki, sikari, vauvan katselukirja, body, ruokalappu ja muuta en nyt muistakaan. Annoin sen joskus siinä loppuvaiheessa.

Omaan napaan kuuluu edelleen ällöä oloa ja väsymystä. Rinnat ovat myös alkaneet kipeytyä tosissaan. Jotenkin nämä oireet tuntuu vahvemmilta kuin tuossa epäonnistuneessa raskaudessa. Jollain tavalla mielessäkin on vähemmän kaikki pelot keskenmenoista. Tuossa edellisessä raskaudessa varmaan jollain tasolla aavistin, että kaikki ei ole kunnossa (lueskelin keskenmeno-juttuja keskustelupalstoilla jne.) Hormooni myllää myös, eilen oli oikein itkeskelypäivä :ashamed: Ja mikä on aika tavatonta, ruoka ei juuri maistu :x
 
Missah sun ajatukset on niin normaaleja mulla ihan samanlaisia aatoksia. Jotenkin tullut niin realistikseksi tän vauva-asian kanssa että ei oikein voi alkaa riemuitseen ennen kuin on mitään riemun aihetta. Joo, monelle se on jo iso juttu ja onnen paikka kun saa plussan testiin ja siitä pitääkin iloita mutta mulle se raskaaksi tulo on aikas helppoa mutta siitä eteenpäin ei ookaan joten negatiivinen ajattelu raskauden etenemisestä on oman psyyken tekosia. Ei pety niin hirveästi...tosiaan 9 todettua raskautta takana joista 4 ihanaa lasta.Tilastollisesti tämän kuuluisi nyt olla ja pysyä ku noi on nyt tasan 4+4...katsotaan, huomenna tosiaan ultraan ja sitte jos on se vahva syke ja noin 5mm kokoa niin uskallan jo puoliksi iloita.
Tämä alkuraskaus on varmasti monelle niin raskasta aikaa kun mailma pyörii niin ko asian ympärillä, mutta ristitään kätemme ja koitetaan jaksaa ja iloita siitä mitä meillä on.
Omasta olosta: hikikohtauksia, pahanolon kohtauksia jos vatsa tyhjä, tissit kipeet, menkka olo, ihme kyllä suolisto pelaa vaikka yleensä raskaana se ei toimi, pissahätä kokoajan, ei turvotusta, huimaa jo kolmatta viikkoa, väsyttää, alavatsa pömppö, repimiskipuja.
Mulla mahtuu kaikki vaatteet päälle ja farkutkin yleensä tonne 12-14 viikolle mutta saas nähdä kui nyt käy!!
Voi ku voiskin jo ostaa äitiysvaatteita..mut ei uskalla ja ku oon niin pieni niin en ees tartte niitä normivaatteissa käytän xs kokoa joten pärjään tolla m koolla loppuraskauden, paitsi housut on oltava äippämallia...
Oikein mukavaa sateista sunnuntaita kaikille ja voikaa paksusti :LOL: :LOL:
 
Huh. Kylläpä te olette aktiivisia kirjottelijoita. Tosi kiva juttu:)

Mä en ole vielä pohtinut sitä sukupuolen kysymistä. Toisaalta en kyllä haluais tietää, mutta saas nähdä malttaako olla kysymättäkään...Katsellaan sit vähän myöhemmin, jos edes sinne saakka päästään.

Mulla pyörii päässä niin noita samoja ajatuksia kun Missahilla. Olo on yhä lähes oireeton ja kamala pelko, että kaikki ei ole hyvin. Mutta milläs sitäkään nyt sitten tässä vaiheessa kontrolloi että onko vai ei. Missä vaiheessa sinne varhaisultraan suositellaan menevän? Mä tässä pohdin, että jos ei nyt viikon-parin sisällä ala tulla mitään oireita niin pakko kai se on sinne mennä, että selviää edes jotain.

Mies eilen humalapäissään kertoi siskonsa miehelle ja oikein ilonenhan tuo oli meidän puolesta. Toivon vaan, että ne meidän isän tutut, jota siinä ympärillä oli, eivät tajunneet mistä on kyse/puhe. Hitto noita humalaisia päähänpistoja. Mua ei haittaa, että se sile siskon miehelle kertoi, mutta paikka oli kyllä erittäin huono.
 
Huomenta vaan!

Commander77: Kyselit siitä kun laskurit näyttää eri kuin sitten on sanottu. Itse kysyin samaa neuvolassa, esim. Vauva.fi sivun laskuri sanoi, että laskettu aika olisi 3.2.2011 mutta neuvolassa päiväksi tuli 2.2.2011. Täti sanoi sen johtuvan siitä, että nämä laskurit ja neuvolassa käytettävät pahvikiekot laskevat kuun 31 päivän mukaan mutta se neuvolan ohjelma laskee 30 päivän mukaan. Mutta oikea aika määritellään sitten ultrassa ja sen mukaan korjataan jos on tarvetta.

Omista oireista: Viime yönä oli vihlasuita mahassa sekä aivan alavatsassa, melkein nivusissa niin kuin silloin ihan alussakin. Ihan kuin nyt olisi muka jotenkin pitkällä :ashamed: Ja koko aamun on tuo vihlonta jatkunut silloin tällöin.

Kyselin eilen mieheltä, että kysytäänkö sukupuolta jossain vaiheessa niin vastaus oli, että hänen puolesta voidaan kysyä. Eli kai jossain vaiheessa se sitten selviää =)
 
Täällä ilmottautuu kanssa yks, joka ei oikeastaan vielä anna itselleen lupaa ajatella edes olevansa raskaana. Siis just tänä aamuna totesin, et niin julmalta kun se kuulostaakin, mulle on vielä tässä vaiheessa aika sama, meneekö kesken vai ei. Ikävää jos menee, mutta.. Siitä syystä, että en ole vielä antanut itselleni lupaa kiintyä tähän vauvanalkuun lainkaan.

Tiedän, että tilanne muuttuu sitten, jos raskaus jatkuu. Vauvaan kiintyy väkisin ja niin pitääkin. Nuo loppupään menetykset. :( Riinu, todellakin jokaisen odottavan äidin painajainen. :(:(:( Meillä oli viimeksi jännitystä loppuun saakka, kun lapsivesi alkoi loppua, mutta onneksi kaikki meni lopulta hyvin. Silti meidänkin tuttavapiirin mahtuu pelottavan paljon niitä, joille niin ei ole käynyt...

Mut just nyt mun sisäinen hälytyskello soi ja tuntuu siltä, et tämä ei tule jatkumaan. Katsotaan, mulla on se ultra parin viikon päästä. :) Mutta olen mielestäni jotenkin liian "normaali", en riittävästi raskaana olevan tuntuinen, jotta voisin uskoa, et kaikki on hyvin. :D

Joo, kuulostaa varmasti julmalta. Mutta kokemus opettaa. Plussa on kiva juttu ja siitä pitää iloita, mutta mäkään en vielä testin tehtyäni uskalla alkaa ajatella, että vauva tosiaan on oikeasti tulossa...
 
Kiva, että on muitakin jotka panikoi kun minä. Oon ihan varma, että menee kesken ja vielä ollaan kerrotto jo melkein kaikille. Mitään oireitakaan ei oo. Valkkarin tulo on loppunu kokonaan vaikka normaalisti sitä tulee kauheen paljon. Ja eikös sitä pitäs tulla raskauden takiakin paljon. Paino tippunu kun koitan vähentää polttamista niin en en voi syödä kun syönnin jälkeen on päästävä tupakalle. Eilen viis tupakkaa sen 20-25 tilalla ja tavote on vähentää vähitellen niin, että eka neuvolassa 21.7. olisin savuton kokonaan.

Onko kukaan perustanu kerhoo?

Miten muilla seksi? Tämä on tietysti esikoinen niin kaikki on uutta, mutta meitä pelottaa.
Sais olla se neuvola ainakin eiskoisen odottajilla jo aikasemmin, että sais kysyä kaikki mieltä askarruttavat asiat. Niin ja se sukupuoli selvitetään heti kun mahdollista jos sinne asto päästään kun on pakko päästä ostelemaan jotain jo ja sukupuolineutraaleja ei oikein löydy.

NoBlood 4+5
 
Tuohon sukupuoli asiaan et kyllä minä ainakin haluan tietää sukupuolen..

Ja NoBlood, ei sitä seksiä tarvi pelätä, meillä sitä harrastetaan ihan normaalisti, tosin esikkoa ku odotin niin loppu vaiheessa ukko ei halunnu enää ku pelkäs et synnytys käynnistyy, makasin sen takia sairaalas monta päivää ku meinas tulla ennen aikojaan..
 
Mulla mielialat ja olot vaihtelee kun vuoristorata... Välillä olen maailman onnellisin ja olo on hyvä, toisessa hetkessä on mielimaassa, kaikki hirvittää, oksettaa ja ahdistaa. Miesrukka on ihan helisemässä. Onneksi se jaksaa olla itse onnellinen ja varma lopputuotoksesta kokoajan... :heart:


Hhmmm... Kerroin ystävälleni tästä "vahingosta" kun ollaan lähdössä reissuun ensi viikolla yhdessä. Kommenttina tuli takaisin, että sä varmaan teet abortin. Ymmmärrän kyllä, että hän itse näin toimisi, ja meillä miehen kanssa on vähänlaisesti yhteistä aikaa takana. Mutta, mutta, se on ainoa syy jonka perusteella se olisi perusteltua, muuten ollaan aika ideaali lastensaantitilanteessa. Tietenkin päätös on meidän kahden, ja me sen olemme tehneet (siis että pidetään), kurjalta tuntui silti...

Katsotaan miten menee matka muutenkin, vähän hirvittää huono olo ja väsymys. Onneksi kolmas matkalle lähtiä tietää tilanteen ja on siitä kanssani onnellinen. Matkan jälkeen onkin sitten ultra, taas seuraava etappi, jonka jälkeen meinattiin kertoa tuleville isovanhemmille (ne nyt saavat sitten olla tukena jos jotain sattuukin).
 
Heips! Kuikas täällä voidaan? ite lipsautin kaverille olevani raskaana.. tai en myöntäny mutta en kieltänytkään kun kysyi :D Siitäkös mies riemastu ku kaverini rupes onnittelemaan häntä! "ootko nä menny kertomaan!!?" kauhuissani pyyhälsin makkariin peitonalle piiloon itkemään. :LOL: Hetken aikaa helpotti itseä tieto että tietää joku ja osaa olla tukena tilanteessani.. Jonku ajan päästä sitte tuli perässä että minne menin ja että ei se haittaa ja toivottavasti kaverini ei levertele eteenpäin. :D TIEtääpähä kyllä mistä on lähteny leviämään juttu jos leviää.. :kieh: Että sellasta täällä.. Salaisuuksia.. :whistle: Kotona käynti oli kamalaa viikonloppuna. Paukkuja yritettiin juottaa ja kummasteltiin että jo on kumma ku ei kelpaa.. :ashamed:

IIII
(-, - ) päätä särkee joka päivä
l l
(.)(.) on kipeät ja kovat
| |
( . ) paisuu.. Kohta täytyy mennä varmaan vaateostoksille kun housut alkaa ahistamaan :|
 
kävin tänään vaateostoksilla, mutta hyyty kyllä hymy sovituskopissa. Oli paita mikä tahansa, maha näytti kunnon kummulta! En ostanu mitään, meni fiilikset ihan täysin. Kokomekotkin näytti niin hirveiltä, etten sellasia voi päälleni pistää, johan sitä arvais tyhmempikin mistä on kyse. Eli vanhoissa rytkyissä pitää kulkea sen aikaa kun tässä vielä voi salata mahaansa :( No, jos huominen ultra on ok, niin ei kai tässä kauaa enää salata kannata..

seksistä: Kyllä meillä ihan normaalisti seksiä harrastetaan, toki nuo 2 olemassa olevaa ipanaa kummasti on vähentänyt kertoja :LOL: Pitää kai vaan todeta, että laatu korvaa määrän :D Mulla on raskauksien/synnytysten myötä seksielämä parantunut aivan huimasti, jotain tuolla alapäässä on vissiin muuttunu vaikka päinvastoin luulin aikoinaan :p
 
Huhheijaa mikä väsy! Oltiin myöhään öllä kotona ja aamulla aikaisin hakemaan tytöt kotiin niin jäi unet vähän vähiin. Selkeästi vaikuttaa raskaus, kun on uupumus on ihan totaalinen. Näköjään tarvii nyt joka yö ne kunnon yöunet ettei kulje ihan uunona kadulla :D

Me aiotaan kysyä sukupuoli ja todennäköisesti se tulee näkyviin helposti, kun sairaalassa on käytössä 4 D ultra.


Seksi: Meillä on harrastettu normaalia vähemmän alkupäivien vuodon vuoksi. Nyt olen jälleen uskaltanut vähän enemmän, mutta herkästi tulee sen jälkeen pyyhittäessä paperiin.

Tänään on vuorossa ruoan laittoa ja huonekalujen siirtämistä. Ei kai tää pesänrakennus vietti vielä pitänyt alkaa? :LOL:
 
Jippijaijee! Meillä on 4D käytössä täällä eli ei tartte lähtee erikseen sukupuolta selvittämään. Päätin huolen takia nyt sitten kuitenkin varata sen varhaisultran. Ja kuitenkin 10+1 on (jos sinne asti päästään) vasta eka neuvola jossa ei edes ultrata. Mille viikolle kannattaa ottaa? Ja minkähän hintanen se on? Joko 7+ näkyis kunnolla jotain? Kun en halua niinkään, että kaikki on kunnossa, mutta ei näy eikä kuulu mitään ja sit saa jännittää ja pelätä vielä lisää.
 
Heipä hei! Kopsaan tähän saman tekstin, jonka kirjoittelin tuonne keskenmenon jälkeen plussanneisiin :)

Minäkin varovaisesti kurkistelen tänne... Tänään dpo 11-12 ja aamupissasta vahvahko plussa! Siksi uskalsinkin tulla, koska aiemmissa raskauksissa (2 x kemiallinen, yksi tuulimuna ja yksi tavallinen km) olen plussannut myöhemmin ja viivat olleet haaleita. Luotan siis siihen, että kun saan tässä vaiheessa jo tumman viivan, niin hcg on reippaammassa nousussa kuin aiemmin ja siten kyseessä olisi normaaliraskaus Toivotaan, että naisenlogiikkani ei nyt petä! Ensimmäisen plussan tästä raskaudesta tein jo viime torstaina, jolloin luulin viivan olevan viivanpaikka, sen verran oli haalea! Uusintatesti lauantaina ja vielä huvin vuoksi tänäänkin (enkä minä tähän aio lopettaa, tänään apteekista tarttui mukaan CB:n digitaalinen viikkonäytöllinen ja kaupanpäällisenä se tavallinen digitaalinenkin )

Eli sen verran taustoista (jotka eivät tuolla kuumeilevissa ole vielä tätä sepustusta kuulleet ), niin yritystä 7/09 alkaen, sitä ennen pillerit lopetettu jo tammikuussa ja ehkäisynä ollut niinkin luotettava vaihtoehto kuin keskeytetty yhdyntä :D Ensimmäinen kemiallinen oli 10/09, tuulimunasta plussasin tammikuussa tänä vuona ja tyhjennettiin lääkkein helmikuussa. Maaliskuussa plussasin taas, ja se meni huhtikuun puolella kesken. Oli siis tämä ainokainen "normaaliraskaus" mitä meillä on ollut, ja siitäkin vahvasti epäiltiin että olisi ollut kohdunulkoinen joka sitten itsekseen kuivui pois. Toukokuun alussa oli vielä yksi kemiallinen. Joten tämä raskaus on nyt neljäs peräkkäinen, ja toivottavasti viimeinen tältä erää! Tässä kierrossa oltiin myös km-tutkimuksissa, joita ei toivottavasti tarvitse jatkaa

Aiemmin olen kirjoitellut n. 20-v. kuumeilijoissa ja keskenmenon jälkeen kuumeilevissa.

Eli siis: Kätsy, 22 v., esikoista toivotaan ja jos sinne asti päästään, niin synnärinä KOS tai NKL. Keskenmenoritirimpsu näyttää siis tältä 10/09, 2/10, 4/10, 5/10. Ja LA olisi 22.2.11 :)

Kätsy ja pikku-vitonen 3+5 :D
 
Kätsy Paljon onnea ja liimaa ja kakspuoleista karhunteippiä että nyt sitte pysyisi matkassa mukana!!!
On tuommoinen raskaus keskenmeno rimpsu ainkamoinen ja varmasti tosi raskas niin henkisesti kuin fyysisesti!! Jälkensä jättää!! Toivon että kaikki kärsimys toisi nyt ilon sun sydämeesi!!!
 
Mua nyt masentaa aivan sikana. Kaikki oireet on tippunut pikkuhiljaa pois ja viimesenä niittinä mies tänä aamuna totesi, että onpas sun tissit taas normaalimman näköset ja kokoset. Saman huomasin ja itse aamulla ja meinasi kyllä itku päästä. Olen siis melko varma, että tuolla kohdussa ei enää elämää ole. Tosin ei sieltä mitään uloskaan ole tullut. Eli onkos teillä kokemusta keskeytyneestä keskenmenosta? Onko mitään muuta luotettavaa keinoa siitä saada varmuutta, kun se varhaisultra? Koska sionne nyt sitten kannattaisi mennä? Ensin olin sitä mieltä, että sinne en mene mutta en kyllä kestä oottaa 4 viikkoa neuvolaan (jossa ei ultrata ymmärtääkseni ).

Anteeksi pelkkä omanapailu, mutta täällä tultiin aika kovaa alas ajatuksen tasolla.
 
Nelli älä vielä maatasi myy. :) Mulla ihan oikeasti loppui tytöstä viimeksi oireet silloin alkuviikoilla ja tuli sitten vasta joskus rv 8 takasin. Kaikki silti hyvin, joten ne voi kadota. Ja muistan tytön odotusajalta tuolta keskenmenon jälkeen plussanneiden ketjusta (kun siellä on yhtä aikaa eri aikaan plussanneita samassa pinkassa), että moni kyseli silloinkin just samaa ja ainakin yhden niistä muistan itseni lisäksi varmaksi, joilla ei kyllä ollu mitään hätää, vaikka oireet stoppasikin (varmasti monella muullakin, mutta yhden vain muistan tarkasti. :D). Eli ei se aina mitään kerro. :)

Keskeytyneestä keskenmenosta ei voi valitettavasti saada varmuutta millään muulla kuin ultralla. Eli siis siinä ei välttämättä ole mitään merkkiä siitä, että kaveri on hiipunut matkasta. ...mun kaverilla just valitettavasti oli moinen. Ei mitään merkkiä keskenmenosta ja monet kerrat jouduttiin tyhjentämään, lopulta kaavintaan ennen kuin alkoi vuoto. Eli siis ei olisi ollut tulossakaan vielä piiiiitkään aikaan ulos itsekseen. Samoin mun oma tuulimuna aikoinaan. Ei ollut tulossa ulos vielä siihen mennessä, kun kaavittiin rv 10. Kaikki oireet säilyi hiukkasen vielä kaavinnan jälkeenkin (siihen asti, kunnes hormonit oli laskenu).

Mut oikeesti ei ole välttämättä vielä hätää. :) ....sitä ultraa suosittelen silti kaikille kuitenkin.

Sukupuolesta: Jos tämä raskaus niin pitkälle jatkuu, niin kysytään sukupuoli, mikäli se jossakin vaiheessa näkyy. Tirppa istui silloin rv 20 ja 23 ultrissa (ne rakenneultrat) vielä niin pepullaan, ettei ollut mitään mahkuja nähdä sukupuolta, vaikka kuinka lääkäri koitti tonkia. :D Sit rv 29 näkyi jo, samoin sen jälkeisissä neljässä (tai viidessä ) ultrassa, joten aika varmaksi saatiin se tietää jo ennen syntymää. Mun mielestä hyvä juttu tietää jo etukäteen. :)

Aa, lisäänpä vielä, kun huomasin, että NoBlood kyseli: Varhaisultraa suositellaan 7+ viikolla, mutta ihan hyvin näkyy syke jo 6+ viikolla. 7+ siitä syystä kuitenkin, et jos onkin hedelmöittynyt vasta myöhemmin kuin luulee. Mut jos on varma hedelmöittymishetkestä tuolloin 6+ viikolla näkyy jo. Ite oon käyny 6+5 (tm, joten joutuu odottamaan pari viikkoa varmistusultraan) ja 6+3 (tyttö ) ja nyt meen 7+2. :) Ja tosiaan jos menee 6+ viikolla eikä kaikki olekaan hyvin, joutuu kuitenkin odottamaan pari viikkoa, ennen kuin asialle saa varmistuksen.
 
Täälläpä on paljon kirjoiteltu, yritin kaikki lukea. Tervetuloa uusille!!

nelli-86 Toivotaan,että kaikki on hyvin ja kuvittelet pahoja :hug: Itsekkin oon miettiny tuota varhaisultaa, ekaan neuvolaan tosin 2,5vkoa mutta ekaa ultraa ei ole edes varattu, niin meneehän siinä aikaa ja se neuvolan kautta saatava ultra-aika menee vissiin viikoille 11-14, joten olen miettiny paljon sitä jaksanko sinne asti tätä epäselvyyttä kun on niitä haamuja taustalla. Niin ja varhaisultraan käsittääkseni pääsee kun viikkoja 7, joten paljon aikaisemmin.

ON: Mulla ei ole muita oireita kuin jumalattoman arat tissit ja ajoittainen vihlonta oikealla alavatsassa. Varhaisultaa tosiaan mietin, jos kävis varmistelemassa tilannetta. Viikonlopun olin reissussa ja juuri kotiuduin, melkosen väsynyttä akkaa ollaan ja tunteet heittelee :'( :D
 
nelli-86 :hug: Toivottavasti kaikki on silti hyvin :hug: Voisithan sä soittaa neuvolaan, ja kertoa tilanteen, jos vaikka pääsisit ultraan?? Kannattaa ainakin yrittää.
En muista, kirjoitinko tästä aiemmin, mut mun ystävällä kävi niin, et varhais ultrassa noin 7vk:lla oli pikku kaveri matkassa ja sydän löi. Mutta sitten meni np-ultraan ja tyhjää täynnä oli kohtu. Mitään ei ollut osannut epäillä, tuli niin täytenä yllärinä. Ja tässä oli tosin kyseessä rypäle raskaus. Onhan näitä tarinoita :/

Jos sitä kohta nukkumaan. Ihan älytöntä tää väsymys.
 
Mä meen nyt 6+4 ultraan huomenna ja tiedän hedelmöitys päivän ja tiedän myös että sykkeen tulee näkyä..ja jos ei näy niin otan samantien pillerit naaman ja tyhjennän ulos koska en vaan jaksa uskoa että kaikkim olisi hyvin jos noin hidas kehitys olisi näin alussa..viimeksi mulle kävi niin että 6+ viikko oli mulla kaksi viikkoo koska kehitys loppui viikolle 6, sydän sykki muttei kasvanu eikä kehittyny ja sitte viikolla 8 tyhjennettiin joten mun hermot ei kestä tota uudestaan. Alkuraskauden kehityshäiriöt näkyy kyllä ja en oo sitte valmis huomaan rakenneultrasssa mitään suurempaa häiriöö...taitaa olla valmistumista pahimpaan ja itselle selittelyä jo nyt. Mutta nämä kaikki 4 lastani ovat aina olleet oikean kokoisia joka ultrassa joten jos nyt kyydissä on joku niin saa luvan olla oikeat mität ja kehitykset. Lääkärin on ihan turha selittää mulle että hedelmöittyminen voi olla tapahtunu myöhemmin vaan ku se ei oo mahdollista. Tasan yhden kerran harrastettiin miehen kanssa toukokuussa seksiä joten aika varma tieto!!! Ärsyttää jo valmiiksi!!!! Anteeksi tää raivoominen!!!Ei oo helppoo eikä onnellista nyt vaan kaamee paniikki!!!
 
nelli: Toivotaan ettei oireettomuus ole enne km vaan oireet olisi vain "tauolla". :hug:

Tervetuloa Kätsy :flower: Josko tällä kertaa kaikki sujuisi tosiaan hyvin. :heart:

ON: Kävin suihkussa illalla ja huomasin, että rinnat on ihan turvonneet ja arat. Tänään olen myös ollut todella itkuherkkä, mikä on saanut miehen ihmettelemään :D
Kaupassa käydessä en osaa enää olla menemättä vauvaosaston ohitse, vaan löydän itseni sieltä hiplaamasta vaatteita ja leluja :kieh: Sen verran taidan kuitenkin olla taikauskoinen, että haluan odottaa ainakin ekaan neuvolaan ennen ostosten tekemistä. Ja ne ekat ostokset taitaa sitten liittyä siihen isyyspakettiin :heart:

Mami ja Nasu 6+0
 
onnellinenx5 Todella toivon, että kaikki on kunnossa ja mitat täsmää. Ei tosiaan voi olla kovin montaa vaihtoehtoa hedelmöitykselle, jos tasan tietää milloin hedelmöitys on tapahtunut. Jännäilen täällä sun puolesta ja peukut on pystyssä :wave:
 
heissan. wippii taustailee hetken aikaa, palaan kunhan alan olla voimissani. takana on yli 2 vrk jatkuvaa oksentelua eikä loppua näy. nesteytetty on ja sitä jatketaan niin kauan kuin on tarvista. yritän kuitenkin nauttia tämän kärsimyksen keskellä ja toivoa että pieni pysyy mukana. :heart:

:wave:
 
Täällä kans yks plussannut! Ikää mulla on 26 ja 2. lapsi tuloillaan. Vähän ihmettelen kun varsinaisesti ei mitään oireita oo vielä ilmenny ainoo on kauhee väsy. Mutta en kuitenkaan ole huolissani. Eteenpäin mennään ja eka neuvola on tässä nyt kuun loppu puolella. Saa sitte kattoo miten siitä lähdetään =)
 

Yhteistyössä