Helmikuun Hehkeät 2011, kesäkuu

Travellers palm: Tervetuloa ja mulla mitattiin hcg ekan kerran 4+ viikolla ja se oli 225 ja sit 5 viikolla oli yli tuhat ja siitä parin päivän päästä oli kans jo tuplaantunu..

Halaukset niitä tarvitseville.. Itse joudun vielä pari viikkoo elää epätietoisuudessa..
 
:hug: kaikille, joien ultrat ei mennyt ihan niinkuin olisi toivonut.

Nyt alkaa olemaan olo tosi huono. Kaikki mitä oon tänään syönyt, on tullut pihalle. Ja nyt tää väsymys alkaa ottamaan vallan todenteolla. Huoh.. Taitaa taas kohta vessa kutsua :x
 
Terveisiä lenkiltä. Käytiin typyn kanssa ulkoilemassa ja läpsyttelemässä kuralätäkköjä. ..piti vaan tulla sisään, kun neiti päätti, että niistä voi myös juoda janon iskiessä.

Tytöt kerho perustetaan tuonne kerho-puolelle ja sinne pääsee jäseneksi vain ne, jotka perustaja hyväksyy. Kerhojen juttuja pääsee lukemaan salasanalla eli siis kerhoon pitää kirjautua erikseen sisään. Kerhoissa olevat kuvagalleriat sen sijaan on ainakin mun viime kokemuksen mukaan olleet julkisia kaikille, mutta nämä keskustelupinot sen sijaan näkyvät vain jäsenille. Eli siis jos ei halua tälleen avoimesti koko maailmalle kirjotella, kerho on bueno juttu. Taitaa vielä olla palstan sääntönä, että kerhoissa kerrottuja juttuja ei saa kertoa palstan puolella.
 
:hug: Kaikille, ketkä ovat saaneet huonoja uutisia.

Tänään on taas särkenyt/vihlonut molempien nivusten kohdalla. Ihan kuin ois menkat alkamassa ja jotenkin tuntuu et "Niitä tässä odotellessa".
Aiemmin puhuttiin katkonaisista öistä tai yöheräilyistä. Itse herään 1-2 kertaa yössä käymään vessassa, tuntuu että rakko halkee justiinsa ja kun pääsen pöntölle niin eipä sieltä juuri mitään tule. Uudelleen nukahtamisen kanssa ei ole ongelmia. Herään kyllä kun mies lähtee töihin aamuyöstä mutta nukahdan samantien. Välillä on todellakin käynnistäytymisongelmia, millään ei jaksaisi nousta ;)
 
Lyhyestä virsi kaunis: eilen olin varhaisultrassa, ei näkyny mitään. Jotain istukan alkuja oli, mutta sikiöstä ei tietookaan, sykkeestä nyt puhumattakaan. Ens vkon ma uus käynti, että sinne asti saa nyt jännätä. Vahva olo mulla silti siitä, et oon raskaana, joten toivo ei ole menetetty. Viime raskaudessakin epäiltiin tuulimunaa, mutta sykkeet tuli näkyviin vasta 1 vkon "myöhässä", josko nyt sama juttu.

Niin juu, viittisikö joku perustaa sen kerhon, mulla ei oo tietoa, kuinka sen saa pystyyn...
 
Voi teitä kaikkia huonoja uutisia saaneita :hug:

Enemmän vaan rupee tämä varhaisultran odottelu pelottamaan kun muillakin menny niin huonosti siellä. Ja mitään oireita ei vieläkään.

Minä yritin päästä tohon hcg:hen, laittovat lähetteen vaan eivät suostuneet kertomaan sitä lukemaan vaan ainoastaan sen, että raskaana ollaan.

Minäpäs koitan sitä kerhoo väsätä, en ennen vaan oo tehny niin en oo varma onnistuuko. Minäpäs kohta tulen ilmottamaan miten kävi.
 
Tehty on. Minä laittelen yv:nä teille salasanat niin tehköön sitten jäsenhakemuksen ne jotka tahtoo. Tuo on tosiaan siitä hyvä kun siellä voi puhua mistä vaan kun muut ei nää ja ei tarvitse olla niin anonyymisti.
 
Voi että, huonot ultrakuulumiset vaan jatkuu. On se niin epäreilua :( Iso :hug: kaikille kaipaavile ja toivotaan, että kyse olis vaan myöhäsemmästä hedelmöittymisestä.

NoBlood perusta ihmeessä se kerho. Hyvä siitä varmasti tulee :) Koska sulla olikaan se varhaisultra?

Hitsi tää ihmismieli on kyllä outo. Nyt taas on jotenkin tosi varma olo tästä raskaudesta, vaikka i9han eilen ja toissapäivänä oli olo, että ei siellä ketään ole. Pitäis nyt vaan angstata ja olla tosi epäilevä ainakin siihen varhaisultraan saakka, ettei tulis sit niin korkeelta alas. Mies on ollut ihana sen meidän lauantaisen (vai oliko sunnuntai... ) keskustelun jälkeen. Joka päivä kyselee ja utelee, että onko oireita ja kannustaa siihen että kaikki on hyvin. Voi kun näin oliskin. Onneks tuo ainakin alustavasti lupas varhaisultraan tulla mukaan, niin on sit tuki ja turva omasta takaa. Siinä vaiheessa vähän meinas jarruja laittaa kun kuuli, että ultra tehtään alakautta (eikö näin ole???), mutta sanoin tiukasti et on se kumma kun synnytykseen voisit sit kuitenkin tulla. Ei oo ihan samasa sarjassa nuo :) Niin oli sit sitä mieltä, et kai hän tulee jos saa viimesessä nurkassa istua...Kuinkahan iso shokki sille onkaan, että gyne on mies...;) Hih!
 
Pistänkin vaan näille jotka nyt ihan vasta on kirjottanu kun en jaksa ruveta kaikki ettimään. Hihkaskaa niin laitan lopuillekkin.

28.6. on varhaisultra. Minun äiti vaan oli niin innoissaan, että se on kertonu ihan kaikille niin onpa sitten kiva ruveta selittelemään muille ettei mitään vauvaa tulekkaan.

Minäkin mietin kun meillä taas tuo haluaa ehottomasti lähtee mukaan ultraan ja minua jotenkin ahistaa se niin kävisin mielummin yksin. Jo ihan se tilanne kun vieras mies menee sellasen tökin kanssa minun sisään ja sitten jos tulee huonoja uutisia niin haluan saaha parkua ensin yksin. En tiijä vaan miten sen tuolle selittäisin, että se ei loukkaannu. Tai sitten se on vaan pakko ottaa mukaan. Tai haluaisin minä sen kaikille muille käynneille, mutta en tuonne varhaisultraan kun se on ítellekkin niin uutta.
 
Mä taas ajattelin niin, että jos mun aavistukset on oikeet ja siellä ei kaikki kunnossa ole niin kaipaan tukea ja turvaa just siinä hetkessä. Ja en gynegologin kaulaan halua kapsahtaa :)

Mä en juuri ton isovanhempien innostuksen takia ole kertonut vielä. Ainoat, ketkä meillä tietää raskaudesta, on mun sisko ja miehen siskon mies. Jotka kyllä osaavat pitää suunsa kiinni. Eka neuvola on rv9 ja ja ultra rv12-13 niin ehkä sit niillä main uskaltais noille isovanhemmille ym kertoa :)
 
:hug: Onnellinen x 5 tsemppiä sinulle, samaten kuin kaikille huonoja ultrauutisia saaneille.

Alkaa tässä pieni jännitys hiipiä mieleen.. ylihuomenna olisi ultra.

Nukkuminen on muuttunut kyllä levottomammaksi. Yöllä pitää heräillä, nähdä kummia unia ja murehtia kaikenlaista.. Vaikka siis väsyttää julmetusti. En oikein saa kotitöitäkään tehtyä :headwall: Ei sitä kauheasti lepäilläkään saa kun heti työpäivän jälkeen tuo 3-vuotias vaatii kaiken huomion ja pitäisi leikkiä autoilla jne.
 
Mä meen lääkäriin tänään.. Kylkikipua nyt vaan toisella puolella ja koventunut tosi paljon. Sairaanhoitajan kanssa juttelin, niin kyllähän se väläytteli sit kohdunulkoisen mahdollisuutta :ashamed:
 
Kerhot löytyy tuolta etusivulta, oikeasta alareunasta. Siinä lukee kerhot ja näkyy luetteloa osasta kerhoista. Mut napsauttaa sitä kerhot-sanaa, niin siitä pääsee. Helmikuun hehkeät näkyy olevan edelleen siinä aika etusivulla luettelossa, joka sit aukeaa. Sitten, kun ootte päässy jäseneksi kerhoon, sinne pääsee tuon sivun yläreunassa olevan omat kerhot -kohdan kautta. :)

Mut siis ensin tuo Etusivu ja siitä kerhot. =)

Missah, mulla kävi mielessä tuo sama kohdunulkoinen-homma, kun sanoit, et sulla on kylkikipua. ...mut mä kans mietin, et eiks sen pitäs olla aika kovaa kipua sitten... Mutta toivotaan parasta. bd :)
 
Saiskos sen salasanan? Kiitokset kerhon parustamisesta!

Mulla tuli taas aamulla vuotoa, mutta tällä kertaa ihan selkeästi rusehtavaa. Tähän mennessä se on ollut hailakan punaista. Ja aamuisen vessakäynnin jälkeen ei enää mitään. En oikein ymmärrä nyt mikä on tilanne enkä osaa oikein iloita asiasta. Jotenkin on sellainen tunne, ettei kaikki ole kohdallaan... :( Oireet ei kuitenkaan ole hävinneet minnekään vaan aamulla oli huonoa oloa, repäisykipuja kylkeä kääntässä, luumut etoo. Tämä on nyt ihan uutta mulle.
 
No niin, arvasin tän ku en ole tekniikanihmelapsi... :LOL:
Kuinka pääsen kirjoittamaan tuonne kerhoon? Ja kun painoin sitten kohtaa keskustelut niin tuli teksti että keskustelualueet on ainoastaan kerhon jäsenien käytettäväksi. Pitääkö minun vielä hakea jäsenyyttä erikseen?
Oon aivan pihalla :ashamed:
 
Minnis75 pitää hakea. Ennen kuin NoBlood on hyväksynyt teidät jäseniksi, ette pääse lukemaan keskusteluja. :)

Tytöt laitoin sulla aikani kuluksi äsken sen salasanan. :D Kun neitikkä on päikkäreillä eikä äitikkää huvita tehdä mitään hyödyllistä... talo olis kyllä hujan hajan ja...

MUT hei, tehkääpä mun mieliksi testi. Te joita ei vielä ole hyväksytty jäseniksi, mitä kaikkea pääsette kerhosta näkemään? Pääsettekö lukemaan jutut ja kattomaan esim. kuvagalleriaan vai herjaako jo siinä? :)
 

Yhteistyössä