*Helmikuun Hehkeät 2011, LOKAKUU*

sasuma: Se kuvaongelma voi johtua siitä, että URL pitää valita Aijaassa pienen kuvan kohdalta. Itse temppuilin saman ongelman kanssa tuolla kerhon puolella, eli olin ottanut URL:n ison kuvan kohdalta, kun se piti olla pienen kuvan URL, että se näkyy täällä palstalla. Ei tosiaan noista sivukuvista saa mitään selvää, eli enpä tuosta menisi veikkailemaan puoleen enkä toiseen :(

tytöt; mulla on tuota samaa ongelmaa eli maha on tuntunut olevan tosi korkealla, enkä ole voinut syödä kuin pieniä määriä kerrallaan. Alkuvuukosta poika onneksi kääntyi pää alaspäin ja tilanne helpottui.

tillukas: no varmasti haittaa menoa noin tiheät supparit! Tosi kurjaa...Koita jaksaa!

Kivoja ultrakuulumisia monella, onnea niistä!

Kultatiuku: on varmaan ollut tosi rankkaa tuollaisten isojen leikkausten kanssa. Toivottavasti ei enää tarvitse leikata, ainakaan vauvan syntymän aikoihin. Olisi kyllä varmasti hurjan rankkaa.

Kaks plus 5: Olihan tuo aika törkeästi sanottu, yritti vissiin kuitata huumorilla, mutta silti...Olisin minäkin loukkaantunut.

Commander ja Nooa 21+0 POKS
 
tytöt: mulla taas on tosi matalalla vauva masussa ja masu siitä syystä on pyöreenä alhaalla. vauva yleensä on tuolla ihan lantion seutuvilla niin että lantioluiden vieressä näkyy käsien liikkeet- :)

kultatiuku :hug:

tillukas tiedän tunteen ja ne on tosi syöviä :(

ihanaa ku tulee noin paljon poikia! Täällä on ihan poikaolo,muttei varmaksi tiedetä.

Pannaas gallupia pystyyn: Miten teidän seksihaluille on käynyt raskausaikana? Tuntuu että ittellä ne on karannu ja kauas... :(
 
Huomenta! Eilen käytiin rakenneultrassa, siellä hää kölli ja haukotteli. Kaikki oli ok, ja kasvaa ihan viikkojen mukaisesti. Sukupuolta ei kysytty, musta sen kysyminen on sama kun avais joululahjat etukäteen. :D Kunnollisia kuvia ei saatu kun kädet oli koko ajan naaman edessä, saatiin sitten sivuprofiili.

Seksihaluista, ei niitä täälläkään ihan hirveesti ole, tosin taitaa suurelta osin olla kiinni laiskuudesta. Mulla onnettomalla kun on niin pirun kuivat paikat enkä oo mitään liukastettakaan selviytyny hommaamaan...

Mutta sain eilen hääkutsut postiin, helkkari että piisas lystiä kun värkärttiin niitä ukon kanssa kahdestaan. Varsinkin mun hommaamat postimerkit sai aikaan hervottoman nauramisen, yleensä hääkutsuissa on jotain hempeitä keijuja ja kukkia, meillä yökkösiä. :LOL: Ihanan romanttista! :D

Amos 21+4
 
Oih taas lisää poikia :D onnea taas kaikille :)

Oli eilen pakko ostaa muutama pojan vaate oli niin suloisia :)

Galluppiin: Täällä on kanssa karannu jonnekin tai ei niinkään halut, mutta tuntuu että musta on tullu jo niin iso ja ei haluttava että ei oikein osaa olla oma ittensä ja sit mietin koko ajan miltä näytän niin ei siitä oikein taho tulla mitään:/ joka on ihan hanurista...tuntuu että lillun joka paikasta kun jumpat on jääny vähemmälle ku ikinä...kyllä lihakset katoaa nopeasti...

Meille tulee viikonloppuna vieraita niin taas jää hetkeksi koneella oleilut, mutta oikein hyvää viikonloppua kaikille :)
 
Meillä tänään ultra, jääääänskättää!! :p

Seksihaluista Meillä se oon minä kumpi haluis enemmän. Mies on ehkä n kk ajan ollut hyvin etäinen sillä saralla, ei oikein tunnu kiinnostavan. Alkuun oli tosi aktiivistakin, mutta liekkö miestä säikäyttänyt, kun huomautin kerran että kokeileppas tuosta alavatsalta kun tuntuu ihan miten koko kohtu liikkuu. Vai oonko sit vaan niin vastenmielisen iso.... :LOL:
 
tuli mieleen näistä rakennetutkimuksista: aika jännä että osalle porukasta tutkimuksen tekee kätilö ja esim. meille erikoislääkäri. meiän aikaa siirrettiin useampaan kertaan esim. koska erikoislääkäri oli kipeenä taikka muuten kiinni jossain. eilen ultran aloitti erikoistuva lääkäri mutta ei tehnyt lopullista tutkimusta vaan erikoislääkäri teki. siis en tarkoita etteikö kätilö tms osaa katsoa tarvittavia asioita vaan huomattavat erot käytännöissä.

heillä oli sairauden vuoksi tuplabuukkaus eiliselle ja suostuin siirtämään omaa aikaani, niin saimme eilisen käynnin ilmaiseksi. aika mukavaa palvelua pienessä sairaalassa =)
sinne menisin kovin mielelläni synnyttämäänkin, mutta lakkauttivat synnärin juuri ennen nelosen syntymää :headwall:
toisaalta hyvä etten nelosta synnyttänyt siellä koska joutui teholle infektion vuoksi. tilanne oli silloin tämä: multa alkoi tihkua lapsivettä ( ei voinut olla muuta kun lorauksittain tuli pitkin lattioita ) menimme synnärille, pistivät osastolle odottelemaan joskos käynnistyisi itsestään, osastolla eivät uskoneet että on lapsivettä, väittivät pissaksi :stick: tästä meni n.1-2 viikkoa kun suostuivat käynnistämään oman väsymyksen vuoksi. ja kas kummaa kun vauvalla olikin infektio ja syyksi epäiltiin lapsiveden menoa aiemmin josta syystä "reikä" pussissa josta pääsee pöpöt sisälle. vauva teholla ja minä itkin silmät päästäni. jos olisimme olleet synnyttämässä eri sairaalassa olisin minä jäänyt sinne ja vauva siirretty teholle muualle. äst, vieläkin nousee kiukku kun muistelee miten mua ei uskottu silloin, olisimme välttyneet monilta kyyneliltä. toivotaan että tällä kertaa kaikki menee hyvin =)

gallup: kyllä mulle kelpaa yhä edelleen ;) ja miehelle myös... tosin meillä muista syistä vähän ailahtelevaan tahtiin touhutaan kun mies usein niin väsynyt töistään ettei jaksa.
 
Viimeksi muokattu:
Rakenneultra on nyt siis takana, pienellä oli kaikki hyvin, mukava oli nähdä kun siellä liikuskeli, vaihtoi oikein asentoa välillä. Ja meille on myös tulossa poika! Mulle kyllä iski nyt kauhee paniikki että mihin tungen nuo kaikki vaaleanpunaiset vaatteet mitä on jäänyt esikoiselta, eikait se auta kuin lähtä niitä kiikuttamaan kirpparille =)

Meillä ei ole ollut esikolla vauvavakuutusta tms. joten emme varmaan ota sitä uudelle tulokkaallekkaan. Ja hoitopöydästä, meillä se oli ainakin kovassa käytössä joten hankin sellaisen nytkin käytettynä 15 eurolla.

Kyllä halut on ennallaan, jännitän vaan niin kovasti tuota kasvavan vatsan väliin jäämistä että se tahtoo ainakin itseäni haitata. Ja aivan hirveä halipula on koko ajan.

Sanuliini ja öttiäinen 20+6
 
Onnea taas uusista ultrakuulumisista :):flower:

kaksplus5 mulla näkyy ainakin et tos lukee vaan kerran "porukasta" :)
ja olipas kommentti ultraajalta.. :eek:

Seksihaluista Meillä on sellasta et ehkä kerran kuussa :D mä haluan mut arkisin ei onnistu kun mies tekee lähes joka pvä kellonympäri töitä.. sit viikonloppusin mä oon aina töissä ja mies on huono tekeen aloitteita ja mä en aina jaksa.. Ja sit vielä jotenkin vähän häiritsee toi vauvan "läsnäolo" pelottaa koko ajan et jos tunnen liikkeet samalla ni halut siinä kyl menee:D laiskuutta kuiteski täälläkin ehkä eniten.. :)

Kivaa meiän pleikkari saapuu tänään.. :D pääsen lauleskelemaan singstareja ja ostetaan ne liikehommelit siihen ni saa sit siitäkin vähän hyötyliikuntaa.. :)
Ihanaa kun saa tän saikun ansiosta olla murun kanssa kotona viikonlopun, ai että!! Tosin kyllä mitään voida tehdä kun vaan olla.. mutta silti:)
Vauveli porskuttaa koko ajan kovasti meneen:) luulen et tunnen lähes kaikki liikkeet kun niitä vähän väliä tulee koko päivän:) ja yölläkin kun heräsin vessaan ni silloinkin pikkunen möyrys kauheesti:)

En malta oottaa et ens torstaina päästään taas katsoon pientä.. Äitikin sano että ihana päästä kattoon mut se ei tiedä et näkeekö mitään kun itkee varmaan vaan koko ajan:D hih.. onneks siel on ihan hyvän kokoset ne telkkarit seinällä et pitäis ees jtn näkyä..

Jane & Viltsu 23+3
 
Viimeksi muokattu:
Onnea uusista ultrakuulumisista, johan tänne saatiin vähän vaaleanpunaistakin väriä ;) Uskomattoman poikavoittoinen kuukausi tulossa kyllä! Edelleen vähän harmittaa ettei tiedetä tulokkaan sukupuolta, kävin eilen huvikseni pyörähtämässä Lindexillä vauvanvaatepuolella, kun sattui olemaan hetki aikaa ennen kampaajaa, ja totesin sekunnin päästä että käännynpä takaisin! Jokainen vaate on niin selvästi joko "tytön tai pojan värinen" etten mä ainakaan voi ostaa mitään ennen kuin tiedän kumpi on tulossa.. Eli helmikuussa sitten : / Valkoinen teddykankainen myssy sieltä lähti mukaan sit kuitenkin, se nyt menee kummalle vaan..

Mies lähti työporukan kanssa viikonlopuksi mökille, mulla meinaa olla vähän suru puserossa :'( Just kun tarvis itse hirveästi läheisyyttä ja positiivista huomiota tämän paisuvan kropan kanssa, niin ukko on ollu puolestaan etäisempi ja pedin puolella ei tapahdu mitään, vaikka olen kaikkeni yrittänyt. Että siinäpä gallupiin vastausta samalla :headwall:

neitiniisku ja pienistäpienin 21+4
 
Ultrassa käyty ja siellä oli kaikki hyvin!! Ja toinen tyttö on meille tulossa. Mies oli hieman kauhuissaan, pelkää että akkavalta jyrää hänet jalkoihin :LOL: Ihana oli nähdä pikkuista ja kuulla että kaikki on hyvin. Ja nyt ei tarvitse sitten miettiä vaatteidenkaan ostoa kun esikoisen vaaleanpunaiset sopii seuraavallekin =)

Meillä on vessassa tason päällä hoitopöytä ja lastenhuoneessa on myös hylly johon saa hoitopöydän kiinni. Vessan hoitopöytä oli/ja on vieläkin esikoisella kovassa käytössä. Mielestäni on kätevää että on juokseva vesi vieressä yms.

Meillä on Pohjolan vauva vakuutus esikoisella ja tulokkaalle otetaan myös. Kertaakaan ei ole kaduttanut koska esikoisella paha maito allergia joten lääkäreissä on pitänyt juosta paljon!!

seksi galluppiin- Meillä miestä haluttaisi koko ajan ja itseänikin aika paljon, mutta petitouhut ovat silti olleet tauolla miehen toilailujen takia.. Ehkä se ajan kanssa siitä..

santtu ja toukka 20+1
 
kalluppi,No joo,aika laiskanlaista...alkuunsa ei tehny mieli kun oli pahat olot yms. Nyt kun periaatteessa tekis,niin sit kun iltasella olis mahis niin väsymys vie voiton. Välillä sit koitetaan ryhdistäytyä...onneks tää on meillä molemmilla tää laiskatus ja jatkunee raskauden ajan kunnes sit taas piristyy siittä. Kausittaista tää meillä on aina ollu.

Tillukas:(ärsyttäviä...mulla oli esikoisesta noita inhottavia harkkareita paljon,saatto jäädä se kireys mahaan päälle. Mut ei nyt ehkä ihan tossa määrin kuitenkaan... jaksamista:hug:

Repa ja säynävä 21+6
 
:hug: Kultatiuku toivottavasti ette joudu enää leikkaukseen. Todella raskaalta kuulostaa kyllä, toivon teille helpompia aikoja!

Terkut 4D ultrasta :heart: Kaikki oli hienosti mallillaan, vauveli ei ihan heti meinannut näyttää kasvojaan ja aikalailla piti mahaa heilutella. Ihan oli kyllä isoveljensä näköinen tapaus, poikaolo vahvistuu.. Mutta ei siis kysytty sukupuolta tälläkään kerralla. Jänskittämään alkoi tuo vauvan koko, eli yläkäyrillä mennään ja veikkaili syntymäpainoksi 4,5 kg. heheh, ehkä voisi syntyä hieman aikaisemmin (koko on sitten samaa luokkaa kuin esikoisella) :rolleyes: Pitääköhän alkaa vähentää syömistä..
Hieno kokemus oli kuitenkin :heart:

Kalluppiin, mies vonkaa jatkuvalla syötöllä. Itse olen iltaisin usein varsin väsynyt, mutta ei tuo touhu nyt ihan kokonaan jäissä ole.

Blue ja pienokainen 23+0
 
Mä oon niin shopannut varmaan kaiken mitä ihminen nyt voi kuvitella tarvitsevansa vauvan kanssa vaikka hyvä ku vastasyntyneen on joskus "livenä" nähny.;) No ei, mut vähänkö tänään hävetti melkein ku olin sittarissa ostamassa vaippoja. Joita mulla oli ennestään, kun sain kaverilta pikkusen vajaan paketin ku ehti sen mupelo kasvaa niistä kesken ulos. En varmaan kehtaa ees mun miehelle näyttää mitä kaikkea hörhöyksissäni olen sille pienelle ihmiselle ostanut..:D Ja minä täällä niin valitin et ku eihän mulla ole hyvänen aika rahaa ostaa sille mitään! :LOL: Hyvin näyttää olevan ku ei tee mieli itelleen ostaa muuta ku tarpeellisimmat.. Ja niillä rahoilla mitkä on aiemmin omiin vaatteisiin syytänyt saa tuplasti kamaa vauvelille. Ajattelin että tässä on vielä semmoiset nelisen kuukautta taaperrettavana, et jostain se off nappula pitäis nyt löytää. Tai alkaa ostamaan vaikka joululahjoja sitten.:D

Galluppiin: Mä en näkis että mun halut olis muuttuneet mitenkään erikoisesti puoleen eikä toiseen. En ole erityisen intohimoinen tyyppi, hyvin harvoin olen suuresti innoissani seksistä, mutta toisaalta ei mua myöskään haittaa "antaa" kun toisella tekee mieli. Tosin joskus väsyttää ja sit sanon että mua väsyttää et joko saa olla tosi nopeeta tai toisena päivänä. Seksiin ei liity mitään negatiivisia, alentavia tms tunteita, kuten esim edellisen poikaystäväni kanssa. Mua ahdisti jos yhtään tuntui että on "pakko" ja toisaalta se saattoi suuttua päiväkausiksi jos kieltäydyin. Nyt sanoisin että se on terveellä pohjalla ja molemmista mukavaa.:) Mies ehkä haluaa enemmän, mutta ei niin paljon että ahdistuisin ja toisaalta tunnen vapautta kieltäytyä.
Meillä on paljon hellyyttä ja läheisyyttä muutenkin, viihdytään toistemme iholla, mikä on kiva koska nyt sitä tuntuu että tarvitsee! Mies on entistä hellempi ja myös julkisesti halaa ja pitää kiinni, mikä taas ennen ei juurikaan ollut tavallista. Mietenki välillä et pidetäänkö mua näin hyvin sitten enää ku vauva on maailmassa, mutta nyt ainaki nautin täysillä huomiosta.:)
Kumpaakaan ei oikeastaan häiritse vauvan olemassa olo seksinkään aikana, siitä voidaan jopa puhua kesken homman, naureskellaan vaikka sille että siellä se ressu ihmettelee et mitä täällä tapahtuu.;) Ja koska olen ennestään vähän sellainen hylje ni tässä mitkään masut tai tuvotukset paljon tunnu.:) Mies myös antaa ymmärtää, että on todella ylpeä minusta kun valmistan hänen vauvansa ja on kiinnostunut asiasta sillai hyvässä mielessä.

Nyt tuntuu mulla kans liikkeet pitkin päivää, joka päivä enemmän. Usein niihin havahtuu vasta kun ne on jo ohi eikä sillai pääse fiilistelee.

Odotellaan tässä että saataisiin se uusi isompi asunto, mut jotenki on taas odottavan aika pitkä.. En tiedä mitä sitä tekis, että saisi hommaan vauhtia, soittelu ei ainakaan auta ku ei ne vvolla tiedä ikinä siellä mitään. Vielä on aikaa mut alkaa köysi kiristyä vähitellen. En haluaisi vauvaa tähän taloon tuoda. Kämppä on ensinnäki liian pieni ja toisekseen naapurien röökinsavu jopa tulee sisälle vaikka kaikki lävet on kiinni, yläkerrassa asuu heviä kuunteleva moppitukka joka ei tunne kelloa ja alakerrassa riitelevä nuoripari. Seinä naapuri on juopotteleva setä joka röökaa sisällä ja tuulettaa rappuun.. :headwall: Tahtoo uuden kodin!!
 
Onnea ultrakuulumisista!

vakuutushomma, ei meinata ottaa ollenkaan.

galluppiin täällä onkyllä halut kadonnut tyystin, työpäivän jälkeen tuntuu että klo.18 jälkeen voisi vain lähteä nukkumaan.

:hug: kultatiuku, toivottavasti ei ole enää tarvetta leikkaukseen

Piti oikein googlettaa tuo sf-mitta kun minulla ei ole tuollaisia neuvolassa katsottu ja ihmettelin mikä tuo on :D Eli terkka on vain ennen doppleria kokeillut vatsaa ja kertonut millä korkeudella kohtu on. Ja viime kerralla oli kovasti noussut ylemmäs.
Ehkä alkaa mitaan seuraavilla kerroilla..

Talvitakki tuli ellokselta, tykkäsin kyllä! Huutonetissä näkyivät myyvän tuota tosiaan äitiystakki nimellä.

viikon päästä rakenneultra :)

Parvorokko epäily meillä töissä eräällä lapsella, onneksi vaihdan paikka kohta..

kilu rv 20
 
Onnea taas ultrakuulumisista, ihanaa kun niitä tulee nyt päivittäin. Ja vihdoinkin niitä tyttöjä :)

kilu: sf-mittaukset aloitetaan useimmiten aikaisintaan rv 18, joskus vähän myöhemmin. Neuvolakohtaista. Eiköhän ne sen jo ensi kerralla siis ota.

Gallupista: Ei kiinnosta yhtään. Mua häiritsee liikaa oma olemus, vauvan "läsnäolo" ja kaikki hajut yms. joten ällöttää koko ajatuskin. Edellinen kerta taitaa osua tuonne elokuun alkuun, eikä jatkoa ole ihan heti luvassa. Mutta näin meillä on ollut joka raskaudessa.

Tänään tuli taas ostettua bebelle pari vaatetta ja mummo osti myös lisää. Kaveri on luvannut laatikollisen vaatteita, joten pitäisi malttaa odottaa, että näkis mitä sieltä tulee, mutta kun ei millään malta :) Toppapukuja sain sieltä jo pari, joten tiedän, että niitä ei tarvitse ostaa.

Ihanaa, viikonloppu ja rentoa oleskelua! Ei mitään ohjelmaa tiedossa, ollaan kotona ja otetaan rennosti. Mies on töissä/riennoissa melkein koko viikonlopun, joten saan olla lasten kanssa koko viikonlopun :)

Commander ja Nooa 21+1
 
Jee-jee. Töissä jyllää enterorokkoepidemia. Kaipa sen sitten kotiin kannan. Käy kyllä pikkupimua surku, jos se sen saa. Kaksi oppilasta on nyt ollut pari päivää koulussa rakkulat suussaan ja ovat kyllä kipeitä. Mokomat vanhemmat, jotka laittavat lapset kouluun vielä tartuttavassa vaiheessa :kieh: Mutta mieluummin tuo kuin kilun mainitsema parvo, joka myös on minulta sairastamatta.

Gallupiin. Esikoisen kanssa pupuhalut lisääntyi, nyt väheni. Kaipa km-peikko on edelleen sen verran isona olalla istumassa. Noin keskimäärin käy pientä sääliksi vanhempiensa petipuuhat, on varmaan ihan x:nä kohdussa, ettei oikeen kamalasti heilu puolelta toiselle.

Suppareita tosiaan riittää. Repa ainakin tunnisti päällejäävän supparin, myös itse pääsin mokomiin tutustumaan esikoisen aikana. Nyt supparit ovat vielä sellaisia 30-90 sekuntisia, yleensä noin minuutin. Ja asennonvaihto ei auta, kestää vain aikansa. Esikosta jouduin jäämään hillittömien harkkarien takia saikulle 25+0, josko nyt edes hiukan pidemmälle pääsisin, kun tiedän, millä niitä voi hiukan ehkäistä. (Ai millä? Juo todella, todella, todella paljon, vältä ponnistelua, lepää aina kun mahdollista, älä imuroi, älä päästä rakkoa tai suolta täyteen, älä päästä verensokeria liian alas, älä syö itseäsi ähkyyn. Lievittävät ainakin minulla parhaiten.)
 
Moikka kaikille :wave:

Ultrakuulumisia Kaikki hyvin, mittojen mukaan olisi 20+5 ja painoa 340 g... ja yllätys, yllätys meidän neiti saan pikkuveljen!!

Vakuutus Aiotaan ottaa, jos saadaan... Esikoisella maksanut kyllä itsensä takaisin ekojen 2 vuoden aikana allergioiden yms takia.

Seksihaluista Jees pliis, tänne näin, nyt ja heti, miksei vaikka koko ajan! Hei apua, mä en todellakaan ole meillä se aloitteen tekiä normisti :LOL: Isäntä on tyytyväinen ;)

Eli kaikki täällä kohdillaan, liitoskipuja on jonnin verran ja alhaista verenpainetta se vähän aiheuttaa heikotusta päivisin...

Voikaa sisaren paksusti ja aurinkoista viikonloppua kaikille :popcorn:

Von Lin Lin ja Taisto 20+1
 
baby butterfly kiva kun nostit esille, minä en ollut moista huomannut. Haluaisin aina luovuttaa "kaikkea", mutta esim verenluovutukseen en kelpaa (alhainen verenpaine ja matala tajunnan taso... ei siis mitään sairautta/lääkettä). Kättärillä meinasin synnyttää ja minulta siis ainakin saa istukkaveren. :)

Galluppiin vastauksena että seksiä löytyy. Alkuraskaudesta enemmän, mutta edelleen kohtuullisesti. Miestä tuntuu haittaavan minua vähemmän kasvava maha.

Ja tällekin puolelle voin paljastaa, että rakenne ultrassa saatiin vahva tyttölupaus.

Juhannuslikka ja Kuutti 22+6
 
Onnea taas kivoista ultrakuulumisista! Niin se vaan aika kuluu ja taitaapi melkeinpä kaikki pinolaiset olla jo puolivälin paremmalla puolella ainakin hyvin pian...

Mä en ollut kuullutkaan tollasesta istukkaveren luovutuksesta. Tosin täällä meidän sairaalalla sitä tuskin voi tehdäkkään, mutta ihan kiva juttu silti. Ja varmasti hyödyllinen!

Galluppiin: Nyt on ollut taas molemmilla semmonen hiljasempi kausi tuolla pedin puolella. Mulla taas ollut väsymystä ja jotenkin myös ei kiinnosta. Miehen motiiveista en tiedä, kun ei ole sen kummemmin ollut puhetta kun ei tää hiljaiskausi tunnu kumpaakaan haittaavan. Meillä nyt muutenkin menee nää hommat silleen kausittain, ja näin oli jo ennen raskauttakin.

Eilen mies tunsi ekaa kertaa potkut, kun pieni mylläsi oikein kunnolla tuolla mahassa ja voi sitä ilon ja onnen määrää siinä kasvoilla kun tajusi, että hänen lapsihan se siellä.

nelli & mytty 21+6
 
babybutterfly, yyh, pissatauti :x Mulla on välillä ollut ihan sellanen olo, että on pissatauti päällä, mut ei sit oo kuitenkaa ollu. Mulla on se kroonisena, mutta oon pystyny muutaman vuoden pitämään sen poissa. Toivottavasti ei tuliskaan pitkiin aikoihin. *koputtaa puuta*

vakuutus
: Meinataan ottaa. Pitäs etsiä aikaa, että istuis alas ja miettis, että mistä otetaan.

seksi: Melko hiljasta ollu. Mies tekee kolmivuorotyötä ja joka toinen viikonloppu myös viikonloppuja niin normaalistikin saattaa mennä viikko(ja) ettei oo mitään. Ite kun oon kuitenki päivätyössä niin eipä oikeen jaksa arki-iltana kymmenen maissa hirveesti pupuilla. Varsinkaan nyt ei jaksa yhtään mitään nuihin aikoihin. Mutta sitten kun on miehellä vapaa viikonloppu niin on sit sellasta hekumaa että tuntuu kuin ei ois taukoa ollukaan <:.

Onko muilla ollut muistin kanssa ongelmia? Mulla katoaa välillä sanoja. Muistan ne esim. englanniksi mutta en suomeksi. Ja sitten esim. töissä unohdan helposti kummalle työkaverille olen puhunut jostain asiasta ja sitten tuntuu, että pitää oikeesti tosi paljon miettiä kumpi se nyt oli ja joskus tuntuu, että oon varmasti kertonu jotain asioita samalle ihmiselle pariinki kertaan :p.

Adalmis ja keijo 20+0 (jee \o/)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä