***Helmikuun Helmet 2008*** vko 13

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
:headwall: :headwall: :headwall:
Oisin tehny tilauksen...KAIKKI tuotteet toimitettas joskus touko-kesäkuun vaihteessa..joo ei kiits... :/
:eek: No johan on. Taikka sit valitsit just väärät vaatteet! ;) :LOL: Kävin vähän omiani kurkkaamassa, niin ilmoittaa että ovat pakattavana, joten eiköhän ne ensi viikolla tule. :p Muutama tulee sit toukokuun puolella, että en saanut kaikkia samaan satsiin itsekään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
:headwall: :headwall: :headwall:
Oisin tehny tilauksen...KAIKKI tuotteet toimitettas joskus touko-kesäkuun vaihteessa..joo ei kiits... :/
:eek: No johan on. Taikka sit valitsit just väärät vaatteet! ;) :LOL: Kävin vähän omiani kurkkaamassa, niin ilmoittaa että ovat pakattavana, joten eiköhän ne ensi viikolla tule. :p Muutama tulee sit toukokuun puolella, että en saanut kaikkia samaan satsiin itsekään.
Kiva tuuri :whistle:
Mitäs sie sit oikeen tilasit? :p :kieh:
Samperi miks mulle käy aina näin :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
No okei...mie tunnustan...se olin minä, joka illalla puol ysin maissa ajoin Loviisata kotiin koko matkan pitkät päällä B)

Puolustus..mein auton pitkät on ku muissa autoissa normiajovalot :x :LOL:
Ei sitä varmaan kukaan huomannut! :D Kyllä autojen valoissa on eroja. Mulla tällä hetkellä sellainen jossa ei oo "valoja" :/ . Onneksi päivät valostuu. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Ei sitä varmaan kukaan huomannut! :D Kyllä autojen valoissa on eroja. Mulla tällä hetkellä sellainen jossa ei oo "valoja" :/ . Onneksi päivät valostuu. =)
On muuten tosiaan, joissain autoissa häikäsee valot kauheesti ilman pitkiäkin. Joten meni Jahvetti ihan sen piikkiin :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
No okei...mie tunnustan...se olin minä, joka illalla puol ysin maissa ajoin Loviisata kotiin koko matkan pitkät päällä B)

Puolustus..mein auton pitkät on ku muissa autoissa normiajovalot :x :LOL:
Ei sitä varmaan kukaan huomannut! :D Kyllä autojen valoissa on eroja. Mulla tällä hetkellä sellainen jossa ei oo "valoja" :/ . Onneksi päivät valostuu. =)
:LOL: :LOL: Joo siis melkeen olis voinu silmät kiinni ajella, jos olisin normi valoilla ajanu :whistle:
 

Yhteistyössä