***Helmikuun Helmet 2008*** vko 13

Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Eiiiii siitä stara oo tullu varmaankaan...Jaffe on vissiin saanut siivousurakkansa päätökseen ja kiiltelee niin että silmiin koskee... :LOL: :wave: *terkkui vaan jaffeliinille =) *
Siellä reissullansakos hän on sitten siivoillu :whistle: Tai no, voihan sitä jäähallissakin siivota :LOL:

Pliis Jahve älä suutu mulle :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Eiiiii siitä stara oo tullu varmaankaan...Jaffe on vissiin saanut siivousurakkansa päätökseen ja kiiltelee niin että silmiin koskee... :LOL: :wave: *terkkui vaan jaffeliinille =) *
Siellä reissullansakos hän on sitten siivoillu :whistle: Tai no, voihan sitä jäähallissakin siivota :LOL:

Pliis Jahve älä suutu mulle :hug:
Niin äläkä varsinkaan mulle... :xmas: :wave: *ajattelee pelkkää hyvää*
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Eiiiii siitä stara oo tullu varmaankaan...Jaffe on vissiin saanut siivousurakkansa päätökseen ja kiiltelee niin että silmiin koskee... :LOL: :wave: *terkkui vaan jaffeliinille =) *
Siellä reissullansakos hän on sitten siivoillu :whistle: Tai no, voihan sitä jäähallissakin siivota :LOL:

Pliis Jahve älä suutu mulle :hug:
Niin äläkä varsinkaan mulle... :xmas: :wave: *ajattelee pelkkää hyvää*
En kummallekaan :D :hug:
 
Tääl on ollu harmaata mutta mitään ei ole satanu. Äiti tossa soitteli ja kysy kans et onks täällä yhtä huono keli, sielläkun sato kans jotain epämäärästä, totesin vaan että ei kai täällä sada kun mies just meni ulos autoa pesemään :whistle: *puhuu säästä kun ei muutakaan keksi smooltookattavaksi...*
 
Täällä on ainakin keli ihan persiistä. Siis lähinnä jos joutui autoilemaan.. Mullakin jumppaan mennessä aamulla suti ihan suorallakin, kurveista puhumattakaan. Mä köröttelinkin kaikkien muiden iloksi kävelyvauhtia :whistle:. En vaan enää halua ajaa ojaankaan. Tänäänkin meinasin palata kotiin kun alkoi hirvittää autoilu.
Muuten ulkoilun kannalta oli kivaa,lunta tupruttaa edelleen (taitaa olla tosin enemmän vettä jo). Me käytiin pulkkailemassa ja liukumäessä&keinumassa. Kun oli kunnon ulkovaatteet päällä,ei sää haitannu :)

 
Meillä poika oli ihan innoissaan, kun sammutettiin valot ja laitettiin kynttilöitä palamaan. Tyttö taisi vähän pelätä, mutta menikin onneksi pian nukkumaan.

Kesäajan takia voisi olla syytä mennä ajoissa nukkumaan, hyvä kun muistutit verkkis.
 
Ihanan rauhallinen sunnuntai :D
Neidin just kellistin petiin, koko miesväki hallilla kuopusjunnun pelissä, karjalanpaisti uunissa ja silleen :p :D
Pitäs miettiä, mitä sitä vielä illanpäälle tekis, ettei menis vaan plössäämiseksi :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
PS. Mä saavun aina näin vaatimattomasti paikalle... :LOL: ...katso siis yläpuolelle! :D :wave:
Hauska juna. =)

Me oltiin tänään mäessä Serenassa, siis suksimassa. Tai mä ja tyty oltiin alarinteellä ja mies oli esikoisen ja meidän kummitytön kanssa mäessä. Kummasti tosta meidän mammanpojasta löytyy itsenäisyyttä, kun yritti pysyä meidän 12-vuotiaan kummitytön vauhdissa. Iha ite osas laittaa monot jalkaan ja ankkurihissilläkin pääsi yksinään ylös. =)
 
Heips ja Moiks!

Me käytiin uimassa kylpylässa ja poika oli kyllä taas ihan innoissaan. Humpsahteli sinne pinnan allekin monta kertaa kun ei ois saanu pitää kiinni yhtään, mutta eipä se näyttäny vauhtia hidastavan :D
 
Me päästiin tänään koko perheen voimin uuteen saunaan. =) Hetken meno hienosti niin, että neiti puuhasteli isoveljen kanssa poreammeessa ja miehen kanssa istuttiin lauteilla ja vahdittiin touhua ikkunan läpi, mutta sitte neiti tajus, että äiti puuttuu ja sitten ei enää oikeen kelvannut kuin äidin syli. Ei toi ihan näin äidinkipee yleensä oo, mutta ehkä se oli saunan/kylppärin hämyisä valaistus. :whistle: Mistä näistä tietää.
 

Yhteistyössä