Helmikuun helmet 2014 *kesäkuussa*

Hei!
Uusi täällä vilkuttaa. :) En ole varma LA:sta, koska en ole tänä vuonna juurikaan merkinnyt menkkoja ylös, mutta varovainen arvio olisi että LA olisi 17.2. Sehän varmistunee sitten aikanaan ultrassa. Aika jännittäviä tunnelmia :heart: Minulla on lääkäriaika ensi tiistaina, yksityiselle. Sitten tietää hieman lisää.

LA 17.2. / 3. lapsi
 
On tää odottaminen jotenkin ihanaa mut samalla jännittävää. Meillä ainakin mies haluaa tulla mukaan ekaan meuvolakäyntiin jos töiltään ehtii. Toivottavasti ainakin ehtii,ei tarttis yksin jännittää niin paljoa. :D En oikeastaan oo viel uskaltanut kertoo kellekkään raskaudesta,kun pelkään et jos ei pikkunen pysykään matkassa ni ei tuu sit kauheita pettymyksiä. Koska te muut ootte kertonut tai aijotte kertoa asiasta? :) Mulla kyl olis sellain olo et haluis kertoo kaikille pikkusesta. :D Pomolle nyt oli vähän pakko kertoo et osaa tehdä sit työvuoroja siten etten esim. joudu maitokaappiin nostelemaan painavia maitolaatikoita..tässä kun kaupassa ollaan töissä. :D
 
Odottavan aika on tunnetusti pitkä. Emme ole kertoneet vielä kenellekään, ja pidämme varmaan syksyyn saakka ihan meidän kahden tiedossa. Pienin askelin tässä taaplataan eteenpäin. Seuraava etappi on tuo lääkäri. Sitten pitäisi varata neuvola-aika. Hieman on tullut etovaa oloa.. kahdesta aikaisemmasta raskaudesta pahoinvointi oli hyvin voimakasta.
 
  • Tykkää
Reactions: -Bambi-
miss_piggy
Ei olla kerrottu vielä kellekään, paitsi mun äiti tietää. Edelliskerralla kerroin liiankin aikaisin, ja sitten meni kesken. Eli en kerro ennenku on nt-ultra takana. Kaikkea voi vielä sattua. Edes töissä en ole nyt kertonut eikä kukaan kaverikaan tiedä.
Meillä mies ei tullu nyt neuvolaan. Sanoin ettei oo tarpeen ku oli ekalla kerralla mukana, eikä siellä ollu mitään sen kummempaa, otettiin vaan hemppa, paino, kyseltiin jotain ja annettiin kusinäyte-kupit mukaan matkaan.
Seuraava neuvola olis 15.7. Oireita on edelleen tosi vähän eli epäilen ja pelkään jatkuvasti kkm:ää vieläkin, mutta ei auta. Kohta pitäis tulla kotiin se tilaamani doppleri.

8+4
 
Heippa kaikille!! Olen jo pidemmän aikaa lukenut ajatuksianne ja päätin lopulta liittyä mukaan :)

6.2/Onni<3/26/1./TYKS

Kovasti tahtoisin tuonne fb-ryhmään mukaan, tämä kun on vähän vierasta aluetta ;) Yritän siis laittaa -bambi- yksityisviestiä jos osaan... :)

Tämä on kyllä niin jännittävää aikaa... ja pelottavaa. Mulla on yksi km takana, joka kummittelee ajatuksissa.

Oltiin yhdessä miehen kanssa ekalla neuvolakäynnillä viime torstaina, nt-ultra on 19.7... Ystävältä sain lainaksi dopplerin, pian pääsee sillä sitten kuuntelemaan ;) Olen siis kertonut parhaalle ystävälleni sekä pomolle työvuorojen takia... Muut saavat tietää ultran jälkeen :)
 
Hei vaan heinäkuu! Pistääkö eltsu tai joku uuden pinon pystyyn? :)

Soitin tänään neuvolaan ku aloin miettimään että voisko edes tulehdusarvot tarkistaa vaikka lääkärille ei oo päässy. No nyt oli ihan eri ääni kellossa hoitajalla kun kerroin että ollut myös vähän kipuilua ja halus että meen neuvolalääkärille.
Tää on vaan ihan sekainen järjestelmä: Terveyskeskus ei ota kantaa neuvola-asioihin. Neuvolapuhelin taas on Helsingin keskitetty eikä terveyskeskuskohtainen. Eli ensin neuvolan (ei edes oma) kannanotto lääkärinajan tarpeellisuudesta joka kirjataan mun tietoihin, sitten soitto terveyskeskukseen, jossa todetaan että kaikki ajat ovat jo menneet, soita huomenna uudelleen. Ja kumpaankaan numeroon ei saa suoraan yhteyttä vaan tallentavat soittopyynnön ja soittavat takaisin "mahdollisimman pian". Toisin sanoen soittorumbaan meni useampi tunti. Se terkkarin hoitajaki puhisi siellä että on tää sekaista nykyään ku kaikki pitää keskittää... No mutta ehkä huomenna ollaan viisaampia, peukut pystyyn. :)
 
Kävin tänään ultrassa ja lääkäri ei löytänyt sydänääniä. Tämän lisäksi alkio on liian pieni viikkoihin nähden, joita on 6+5. Tähän kun lisätään lakannneet raskausoireet, niin pelkään, että edessä on lisää surullisia uutisia. Täytyy odottaa neljä viikkoa, että asia selviää lopullisesti. Inhottavaa vain odottaa miten käy.
 

Yhteistyössä