Helmikuun helmet 2017 *MEIDÄN KUU!!*

Theranille paljon onnea tylleröstä ❤

Boomkaa: Kovin on samansuuntaisia neuvolakuulumisia meillä kaikilla. Ei vaan näytä kiinnittymiset sun muut merkkaavan mitään :D

Haasu: Kiitos kysymästä, yhtenä kappaleena edelleen.. Huoh! Eikä kyllä mitään lupaavia merkkejäkään. Samoin koitin eilen saada vauvaan vauhtia ja rämmein koiran kanssa metsässä sekä saunoin urakalla, mutta eipä tullut ku nivuset kipeeksi :D

On kyllä harvinaisen tylsiä nämä viime hetket. Uusi aamu on toki aina kiva, mut samalla pettymys, ku oon jotenki asennoitunu et yöllä se lähtö aina tulee :p On tainnut tämä vaavi haluta syntyä maaliskuussa! :/

Äippä ja pirpana rv 40+2
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Eilinen meni samaan tahtiin kuin toissapäiväkin. Supistuksia tuli koko päivä 15-20min välein, mutta niin ne vain yöksi rauhoittuivat :rolleyes:
Nyt taas alkoivat aamusta kun nousi ylös. Toiset niistä saa jo ihan pysähtymään ja toiset huomaa vaan niin, että vatsa on pinkeänä. Aateltin lähteä lasten kanssa kävellen käymään mun mummulassa.. Jos ei muuta niin saapahan liikuntaa (2,5km suuntaansa) :p

haasu, sulla voi tulla lähtö nopsaankin, mutta ymmärrän odotus-fiiliksen. Ilmoilehan kuulumisia, täällä ootellaan kovasti mitä teille kaikille kuuluu ;)

Piikuliinu: mua jännittää aina hieman, että jos vauva onkin iso. Kuopuksen kohdalla lääkäri sanoi, että varmaan n.4,2kg ja totta puhuekseni säikähdin kovasti :oops: "Onneksi" poika olikin vain 3,6kg. Tästä vauvasta ei mitään tietoa, mutta toivon, että on samaa kokoluokkaa. Synnytyksessä jännitän eniten tuota ponnistusvaihetta, koska nuo aiemmatkin 3,6kg on tuntuneet isolta hommalta saada ulos. Itsekin oon "normioloissa" pienikokoinen.
Ihana, että sulla on noin hyviä kokemuksia omista synnytyksistä :)

äippä84: joo ei näytä olevan lähtö lähellä vaikka onkin "merkit" ilmassa. Mutta kylläpä tuo vauvan pää hieroo kovasti alakertaa, ei tunnu enää kovin hääviltä :censored:

Näyttää satelevan lunta ulkona, mukavan näköinen talvisää. Hassua kun välillä on niin keväistä ja nyt taas jotain ihan muuta.

BoomKaa ja papunen rv38+5
 
äippä84 mä oon kans ihan asennoitunut että yöllä /aikasin aamulla lähtö tulee niinku aikasemmistakin on tullut, ja kyllä se joka aamu vähän kismittää kun herää ja tajuaa että ei vieläkään...

Mulla nyt vaan niin ärsyttää suoraan sanottuna, kun vauva ei synny, koska en pysty täällä äitini luona olemaan kuin tän viikon. .. Mies ja poika tulee lauantaina kans tänne ja jos en pääse synnyttään ennen sitä niin lähen kyydissä kotiin takasin. Sitten sitä ollaan taas kaukana sairaalasta :( Niin kovasti oon toivonu että vauva olis syntyny nytten, ja oltais kenties päästy viikonloppuna kotiin koko perhe uusimman tulokkaan kanssa. Ei vaan aina mee niin ku suunnittelee :confused:
 
  • Tykkää
Reactions: äippä 84
Theranille onnittelut!:love:

haasu jos limatulppa on lähtenyt, veikkaisin että nyt on vain tyyntä myrskyn edellä ja lähtö tulee sopivasti perjantain ja lauantain välisenä yönä. ;)

Vauvan koko ja ponnistamisen haastavuus oli puhuttanut. Jos olettamuksena on suurikokoinen vauva, puoli-istuvassa asennossa ponnistamisen on haasteellisimpia vaihtoehtoja. Siinä lantio ei pääse joustamaan ja laajenemaan kunnolla. Kylkiasento on parempi ja pystyasento vielä parempi.

Minulla meni niskasta jotain lukkoon ja sen seurauksena eilen pärähti diagnoosi niskaperäisestä asentohuimauksesta. Maailma pyörii ympäri aivan miten sattuu. Matala verenpaine vain pudottaisi lattiatasoon, mutta tämä iskee asennosta riippumatta ja kaataa, sängyssäni, aivan hallitsemattomasti milloin mihinkin suuntaan. Koitan päästä pian nikamakäsittelyyn jotta asentohuimauksen hoito onnistuisi. Synnyttäminen ei tule tässä tilassa onnistumaan ja hiukan hirvittää jääkö vaihtoehdoksi vain sektio.

37+5
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Vuohenkello kiitos tsempistä! :love: Näin mäkin toivon, tytär mulla syntyi vuorokausi limatulpan irtoamisen jälkee (y) Onpa ikävä vaiva sattunut sun kohdalle ja mitä tympeimmällä hetkellä :eek: Toivottavasti saadaan hoidetuksi pian!

Mylove93 ihana kuulla että siellä menee vauvan kanssa hyvin :love:

Mulla esikoinen oli 4290g ja ponnistus oli todella helppo, ohi 10 minuutissa. Isohkoa poikaa uskon nytkin odottavani. Synnytys ei jännitä vauvan koon eikä minkään muunkaan suhteen. Niin helpot synnytykset on olleet ettei osaa jännittää mitään :D

Minkälaisia kokemuksia teillä on vauvan liikkeiden suhteen siinä vaiheessa kun synnytys on lähellä? En muista itse aikaisemmissa edes ajatelleeni asiaa, miten ovat liikkuneet. Kuitenkin usein kuulee juttuja että pari päivää ennen syntymää vauva rauhoittuu huomattavasti, nukkuu paljon ja keräilee voimia koitokseen. Mulla tämä kyllä nyt mylttää jo kolmatta päivää ihan poikkeus paljon o_O
 
Vuohenkello: Kovasti tsemppiä, sulla on tosi haastava tilanne siellä! Ei nuo omat selkä/jalkakipuilut oo mitään tuollaiseen verrattuna ettei liikkeelle pääse. Toivottavasti ehdit saamaan apuja ennen synnytystä (y)

Vauvan liikkeet: en muista yhtään mitä nuo edelliset on puuhannu ennen synnytystä. Ei varmaan mitään ihmeellistä kun ei oo jäänyt mieleen :rolleyes:

Viime yönä heräsin kipeään supistukseen kolmelta. Senpä jälkeen ei paljoa tullut nukuttua, mutta nyt maistuisi unet kun lapset haluaa ulkoilemaan. Supistukset siis jatkuu, mutta väli on edelleen tuolla 10-20min välillä.

Täytynee suunnata sinne ulos. Koirat alkaa pyöriin siihen malliin, että kohta on extrasiivottavaa sisällä, jos ei painuta äkkiä pihalle :cautious:

BoomKaa ja papunen rv 38+6
 
Hei kaikille.
En ole ehtinyt oikein kirjoitella sitten vauvan syntymän jälkeen vaikka hyvin meillä on tämä uusi arki lähtenyt rullaamaan. Vauva on ollut rauhallinen tapaus. Pääsääntöisesti nukkuu ja syö ja pissaa ja kakkaa :D
Rakkaus kasvaa joka päivä ja kaikki isommat sisarruksetkin ovat ottaneet uuden tulokkaan hienosti vastaan ja innokkaita hoitajia on meillä siis koko ajan tarjolla.(y)
Mulla on hyvin maito noussut eikä ole lisämaitoa tarvinnu.
Mulla kävi just niinkuin Vuohenkello silloin ennusti että tyyntä myrskyn edellä . Pari päivää ennen synnytystä oli niin hiljaista eikä juuri supistellut niin ajattelin että käynnistykseen sitä mennään. Mutta eipäs onneksi käynytkään niin.
Sulla boomkaa kuulostaa menevän juuri niin kuin mulla että ne kipeät supistukset vaivaa parikin viikkoa ja sitten ite synnytys menee nopsaan.
Yritä jaksaa vielä vähän aikaa(y)

Paljon onnea vauvansa jo saaneille ♡♡♡ pikkuhiljaa alkaa loputkin helmikuiset syntymään :)

Kachi..hienoa että jaksoit jakaa tunteitasi.
Toivon teille kovasti jaksamista raskaassa elämänvaiheessa.
Itse olen saman käynyt lapsuudenperheessäni läpi kun pikkusisarrukselleni kävi sama kohtalo kuin teidän pienelle. Sitä asiaa kantaa koko elämän mukana..voi tulla päivittäin mieleen vaikka aikaa on minun tapauksessa kulunut tosi paljon. Suru muuttaa muotoaan ja asian kanssa pystyy elämään mutta sydämessä ne on aina läsnä ja lähellä. Ja niinhän se pitääkin olla.
Lämmin halaus♡

Noista isokokoisista vauvoista nii minulla on ollut yksi lapsista 4510gr ja ponnistusvaihe oli helppo. Tällöin oli kivunlievityksenä epiduraali joka toimi hyvin.

Mukavaa alkavaa viikonloppua kaikille ja tsemppiä mammoille joilla h-hetki lähestyy(y)
Yritän taas ehtiä kirjoittelemaan:)

Mukla ja pikkumies 1vk♡
 
Näyttää siltä että haasu,äippä84,Farnilla ja rautalintu ovat seuraavaksi vuorossa :D

mylove93
ja Mukla kiva kuulla että arki on lähtenyt rullaamaan pikkuisen kanssa

Vuohenkello toivottavasti helpottaa ja pääset synnyttämään haluamallasi tavalla (y)

Täällä kanssa alkanut nuita loppuraskaus oireita tulemaan oikein kunnolla. Heräilyt,turvotus,ummetus ja tuo pää painaa tuonne alakertaan jo kunnolla. Supistuksia ei ole ollut kuin 2-4kpl:tta viimeisen 5pv aikana eli ne ei ainakaan ennakoi synnytystä lähiaikoina :p
Tänään oli neuvola ja kaikki perusasiat kunnossa (y). Mikä parasta pikkuinen oli kiinnittynyt eli ei tarvi mennä hopulla sairaalaan vaikka kotona vedet menisikin :D

Hauskaa viikonloppua kaikille

Toukka rv 38+4
 
Minä kävin tänään käyrillä pötköttelemässä. Menin tosiaan tarkistuttamaan tihkuuko lapsivettä vai mitä, kun mulla se Streptokokki oli positiivinen. Ei ollu vedestä kyse elikkä vetistä valkovuotoa ilmeisesti sitten. 2,5cm oli kohdunsuu auki ja kanavaa n. 1 cm jäljellä. Supistuksia piirtyi kokoajan joista osan tunsinkin. Vauvalla hyvin kaikki (y) Tänään on taas limatulppaa tullu jonkin verran. Tässä koko illan kuulostellut kumpa edes vähän supistais mutta ei tunnu mitään.

Mies ja poika tuli tänään myös tänne mun äidin luokse, niin ja koirat :love: Ollaan nyt ilmeisesti viikonlopun yli, toivotaan että vauva syntyis, ja jos ei niin sit se on kotiinlähtö edessä.
 
haasulla kuulostaa olevan asiat hyvin hoidossa :) Sullakin ilmeisesti on hidas tuo avautumisvaihe? Hyvällä mallilla kuitenkin menossa!

Kiva mukla kun kävit päivittämässä vauvakuulumisia. Sitä niin kovasti jo odottaa omaa palleroa ja ihana kuulla, että arki sujuu toisilla mukavasti pienen kanssa :love:

maria1985, jaksamisia sinne. Onneksi kaikki muuten hyvin vaikka jo kolotteleekin paikkoja ;)

Omaa napaa: mulla oli tosiaan puhdas tuo streptokokkinäyte. Terkka pahoitteli kun oli kirjannut väärin, oli siis ottanut oikean näytteet (B:n eikä A:ta). Yksi asia mitä ei tartte huolehtia synnytyksen alkaessa (y)

Mulla loppui eilen illalla supparit kuin seinään. Vauva onneksi liikkui aika normaalisti, hieman rauhallisemmin. Pitää tänään seurailla, että tulee liikkeitä tarpeeksi.
Jotenkin kyllä stressaan tätä raskautta enemmän kuin noita aiempia. Ja nimenomaan vauvan hyvinvointi mietityttää. Aiemmissa on ollut useammin ultria sekä lääkärillä/polilla käyntejä, joten on päässyt konkreettisesti näkemään, että vauvalla on kaikki hyvin. Nyt on viimeisin ultra ollut rakenneultra eikä käyrilläkään ole tarvinnut käydä makoilemassa. Mutta eiköhän se tästä.
Eilinen siivouspäivä siirtyi kun sisko pyysi lapsenvahdiksi heille, joten tänään olisi tiedossa imurointia, moppausta, wc:n kuuraamista ym. mukavaa :rolleyes:

Kivaa lauantaipäivää kaikille!! :p


Boomkaa ja papunen rv 39+0 :X3:
 
(.) Ei niin yhtään mitään Vauvaa ei näy ei kuulu, eikä mitään merkkejäkään et olis ulos tulossa. Oonki ihan varma et ens viikon pe oon siellä yliaikakontrollissa :| Ja jännitän et kaikki on hyvin. Kuopus syntyi 41+5 ja lapsivettä ei enää ollut, pelkkää vihreää tatinaa, onneks selvittiin säikähdyksellä eikä neiti ollu ehtiny sitä imasta keuhkoihinsa. Ja toki toivon, et tämä nyt ymmärtäis lähteä aiemmin yksiöstään tulemaan. :)

Boomkaa: Sama homma, jotenkin tuntuu et kovin on oman onnensa nojassa varsinkin tän loppuraskauden :/ Viimeksi tavannut lääkärin rv 28 O_O ja kohdunsuun tilanteesta ei mitään käsitystä.. Yliaikakontrollikin vasta rv 41+3 on mielestäni myöhään :(

Hassu: On tämä odottavan aika vaan pitkä! :D mä olen lohduttanu itteäni et enää max. 11 päivää :D huhhuh!

Vauvan liikkeistä en kyllä muista mitään erityistä rauhottumista ennen h-hetkeä, samalla tavalla ovat myllänneet loppuun saakka!

Äippä ja pirpana rv 40+4 ❤
 
  • Tykkää
Reactions: Boomkaa
Täälläkään ei mitään merkkejä vielä synnytyksestä. Välillä on menkkamaista särkyä, mutta ei supistuksia. Ja pää painaa tosi alhaalla.

Boomkaa: Itseänikin huolettaa vauvan vointi, kun viimeisin ultra tosiaan rakenneultra. Liikeet on vähän vähentyneet, mutta eihän sitä tilaakaan enää kauheasti ole liikkua.

Sain ajan yliaikaiskotrolliin ensi torstaiksi, silloin viikkoja 41+2. Toivottavasti ei niin kauaa tarvi odottaa.

Aurinko paistaa ja lämpötila nollassa, jos yrittäis pientä kävelylenkkiä.:)

Rautalintu ja Taneli 40+4
 
  • Tykkää
Reactions: Mukla ja Boomkaa
Boomkaa tää raskaus on ihan omituinen mun kohdalla nyt o_O Aikaisemmissa ei oo mitään ennakko tuntemuksia ollut eikä oo supistellut ennenkuin vasta siinä vaiheessa kun synnytys on käynnissä. Nyt sitten kaikkee mahdollista kokoajan ilmassa mutta mitään ei tapahdu, koen tän kauhean turhauttavaksi :(

Viime yönä heräilin monta kertaa kun vatsaa jomotti ja koko lantiota jalkoihin asti kuumotteli. 4 aikaan heräsin sitten jo oikein tujun tuntuiseen supistukseen. .. Samanlaisia tuli muutama n. 10-15 min väleillä mutta sit ne taas loppui.
 
  • Tykkää
Reactions: Mukla ja Boomkaa
Toivottavasti vuohenkellolla on alkanut huimaus helpottamaan. Se on kyllä tympiää, ku keinuttaa ja kaataa mihin suuntaan vaan. Tsemppiä!

Voi Haasu, kun et ihan vielä oo päässyt tositoimiin. Mutta hyvällä alulle avautuminen jo on! Toivottavasti ens yön aikana lähtee synnytys kunnolla käyntiin.

Mullakaan ei oo aiemmissa raskauksissa ollut tämmöistä, että supistelee pitkiä aikoja suht säännöllisesti ja sitten lopahtaa. Aivan erikoista!
Nyt oon vähän toiveekkaana, kun olen ollut kuus tuntia ulkoilemassa (kävellyt aivan minimaallisesti, mutta ollut kuitenkin koko ajan jalkojen päällä) ja sisälle tullessa alapään ja nivuset oli ihan tulessa. No, kävin vessassa, niin alkoi limatulppaa tulemaan(y). Viimeksi vuorokauden sisällä limatulpan menemisestä neiti syntyi. Toivottavasti nyt kävis samanlailla. Toivossa hyvä elää:).

Mukavaa lauantai iltaa kaikille ja tsemppiä näihin viime hetken odotteluihin. Tämä on jo piinaavaa:).

Niin ja ihana, kun kävit Mukla kertomassa miten vauva-arki on lähtenyt rullaamaan! Ihania hetkiä teille:love:
 
Heippa:love:

Haasu ja piikuliinu uskon vahvasti että teillä molemmilla käynnistyy synnytys vuorokauden sisällä. Niin on hyvät oireet molemmilla:)

Ja te kaikki muut jotka vielä oottaa h-hetkeä niin jaksamista ja voimia teille. Pian on vauvat kaikilla sylissä(y) se on kyllä niin että odottavan aika on pitkä mutta sit se voi tapahtua nopeampaan kuin arvata saattaa.

Tää on jännä aina kun hormoonit menee kierroksilla synnytyksen jälkeen:D. Nytkin välillä tulee ikävä sitä aikaa kun vauva oli vielä masussa.
Mutta tää on tuttua ku jokaisen kohdalla on näitä tunnetiloja ollut.

Vauva on ollut meillä rauhallinen ja ei toistaiseksi ole ollut masuvaivaa. Saa sitten nähdä kun viikon päästä aloitellaan d tipat että tuleeko vähän puruja. Aloitan ne kyllä varovasti niin saa elimistö opetella siihen pikku askelin.

Nyt on ollut ihanan aurinkoisia ilmoja. Harmittaa kun ei saa vauvaa vielä vaunuihin laittaa vaan viikko ootellaan vielä ja sitten voi sitäkin alkaa opetteleen jos kelit on suotuisat.

Nyt hyvää yötä kaikille ja hyvää vointia mammoille ( niin odottaville kuin jo vauvansa saaneille ):)
Mukla ja poitsu
 
  • Tykkää
Reactions: varrtTi ja Boomkaa
Huomenta kaikille! Tulin pikaseen päivittämään että poika syntyi eilen illalla klo 21.02 :love: Huimat 4350g ja pituutta 54cm :) Synnytys oli helppo ja nopea ja meillä molemmilla on kaikki hyvin. En itse tarvinnut edes yhtään tikkiä! En saa oikein nukutuksi, mutta poitsu nukkuu tyytyväisenä :love:

Tsemppiä kaikille muille joilla koitos vielä edessä ja kirjoittelen lisää sitten toisella kertaa (y)
 
Onnea Haasu!❤

Täällä kotiuduttiin perjantaina. On vähän keltaisuutta niin verikokeita otettu to ja pe. Tänään mennään kontrolli kokeeseen sairaalaan. Toivottavasti ei tarvitse jäädä valohoitoon.
Maitoa tulee.. Liikaakin kun vauva meinaa tukehtua siihen. :/
Aika rauhallinen tapaus. ❤

Tosiaan tiistaina aamuyöstä heräsin kun alaselkää jomottaa vaan vaikka olin levännyt ja ja alkoii taas supistelee.. Tosi kireitä ja "saas nähdä että taitaa olla niitä" suppareita.
No oltiin joka tapauksessa lähdössä sinne ballongin laittoon. Aika oli 8.30.
Tuntia ennen alkoi ihan oikeasti tuntumaan että tarviikohan sitä edes laittaa.
Oltiin jo sairaalalla kun isännän työt oli siellä sinä aamuna.
Hän heitti minut osastolle. Missä kerroin sitten suppareista että niitäkin on tullut.
Jo sitä ennen kävi ilmi että enpä sieltä kotiin sen ballongin kanssa lähde.
Asettua sitten huoneeseen käyrille ennen lääkäriä.
Lääkäri tutki ja eipä oikeastaan mitään muutosta tapahtunut joten laittoi ja sanoi että käynnistely alkanut. Jollei seuraavaan päivään mennessä ole tullut pallo itse ulos eikä mitään ole tapahtunut niin kalvot sitten.
Kyllähän niitä suppareita alkoi tulemaan lisää ja kipeitä. 3h pallo oli kun se tuli jo ulos.
Suppareita tuli koko ajan kyllä mutta ei tuloksia. Suihkuakin kokeiltiin jos olisi rentouttanut..
Yöksi jäin ja sain kipupiikin joka ei pahemmin auttanut. Eli en nukkunut. Aamuyöstä oli jo aika kamala olo kun univelkaa ja kipeähkö koko ajan. Soitin kätilön että saisinko kipulääkettä vielä jos nukkuisin tai jotain. Hän laittoi käyrille ja supisten väli oli säännöllinen ja tiheentynyt illasta. Tutki ja jopa oli tapahtunut edes jotain. 3-4cm auki mutta kanavaa jäljellä.. Sanoi toki että uudelleensynnyttäjällä avautuu jo ennen kuin kanava häviää.
Ehdotteli jos menisin saliin niin saisin parempia kivunlievityksiä. En tahtonut vielä.
Mieskin oli menossa pitkällä töissä.
Menin sitten suihkuun jospa se rentouttais. Siellä puhaltelin ja pidin matalaa ääntä kun se tuntui auttavan supparin aikana.
Olin jo sieltä lähdössä jonkun ajan kuluttua niin kätilö tulikin jo sanomaan että tuntuu kiihtyvän että hän siirtää mut saliin.
Tässä vaiheessa liikkuminen oli parempi joten kävelin itse.
Salissa sain ilokaasun kaveriksi ja se oli ihan riittävä. Selkään laittoi aqua rakkuloita (minkä laitto muuten siinä vaiheessa sattui enemmän kuin supparit :D ) ne kyllä auttoi selkäkipuun!

Liikuin ja olin pystyssä paljon koska makuultaan sattui enemmän. (5-6 siirsivät mut saliin ja siinä vaiheessa soitin miehellekin että parempi kun lähtee ajamaan takaisin, olipa jo ehtinyt puolentoista tunnin päähän meistä)
Ehti siis synnytykseen! Hän oli myös siitä niin onnellinen.❤
No mutta kun isäntä saapui paikalle niin aloin olla jo kipeämpi. Sisätutkimus ja 5cm auki.
Odoteltiin josko ne kalvot puhkeisi itsestään.
Tästä eteenpäin aukkoja muistissa... Muistan kun laitettiin spinaali kalvojen puhkaisemisen jälkeen. Autuas olo.. Mutta synnytys jumitti 7cm..:/
Tipalla vauhtia.. Ja ei.. Piti laittaa supistusanturi kohdunsisään kun mahanpäältä piirsi epäluotettavasti..
Niinhän siinä kävi että spinaali lakkasi vaikuttamasta ja kohta olin niin kipeä ja ponnistuttinkin vaikka ei ollut se pieni kanava kokonaan hävinnyt edes eikä aukikaan kuin kai 8cm.
Kanavapuudutusta kokeiltiin ja ei se oikein auttanut. Se helv. Kanavan lippa ei meinannut hävitä sieltä millään ja en saanut lupaa ponnistaa ja koko ajan oli tunne eetä vauva tulee ulos justiinsa. Kätilö sormin supistuksen aikana työnsi lippaa.. Se oli ihan hirveää kun joku koko ajan kädet sisuksissa kun ponnistuttaa.
Sitten kun sain luvan ponnistaa niin en uskaltanut kun kätilön käsi oli tunnustelemassa vauvan päätä aina supparin aikana.. Ennen kuin sain kivuilta sanottua että en halua että pitää kättä sisällä.
Sitten aloin kunnolla ponnistaa. Ja alkoi sujumaan paremmin. Tunsin kun vauva alkoi tulemaan viimein ulos. Ja ei lääkkeistä mitään apua tässä vaiheessa..Taisin sanoa pään synnyttyä että ottakaa joku nyt ulos.. Sieltä neiti sitten kauhean väännön jälkeen viimein syntyi ja ei repeämiä eikä vahinkoja kummallekaan. ❤ istukka oli kuulemma sydämen muotoinen :D sekin painoi 730g

En ole aikasemmin jaksanut kirjailla synnytystä.. Nyt oli hyvä hetki kun tyttö söi 6 jälkeen ja nukahtikin uudestaan 7ltä. Sain jopa syödä rauhassa :)

Kaikille odottaville tsempit loppuun ja vauvaantuneille vauvan ja äidinmaidon tuoksuista arkea toivotan!

Theran ja tyttö 5vrk ❤
 
Onnea haasu kovasti potrasta pojasta ❤ ja kiva kun rikoit tuon myytin, että lähtö tulisi aina yöllä :D luo toivoa itsellekin!

Vuohenkellolle tsemppiä huimauksen kanssa! Täysin lamaannuttava vaiva :/ itse olen kokenut korvaperäisen asentohuimauksen, ja toivon todella että saat apuja ennen synnytystä!

Keitäs vielä täällä mahakkaana mun seurassa pyörii? Boomkaa? Ja rautalintu? Meillä taitaa olla sama synnärikin rautalinnun kanssa? Törmäilläänköhän siellä? :D

Sateinen, kurja kelikin.. Josko ottais kirjan käteen ja kävis sohvalle odotteleen supistuksia.. Kuten jo ainakin pari viikkoa :D

Tympääntynyt odottelija rv 40+5!
 
  • Tykkää
Reactions: Boomkaa
Kiitos Theran kun jaksoit kertoa synnytyksen kulusta. Mielellään niitä lukee kun oma koitos vielä edessä :)

Joo, täällä pyöritään rantapallon lailla menemään :cool:

Meillä tulee lunta kovasti. Katotaan saataisiinko näihin suppareihin mitään tehoa reippaalla ulkoilupäivällä.
Supparit siis jatkui yhden hiljaisen illan jälkeen, mutta nyt väli on noin 30min o_O Jos ei tiistaihin mennessä oo tapahtunut mitään niin käyn näytillä. Siinä olis jo viikko näitä supisteluja ja mulle alkaa jo pikkuhiljaa piisaamaan. Maha ihan hellänä ja pääkoppa pehmenee ihan samaa tahtia :LOL:

Tsemppiä muillekin mahakkaille, päivät kuluu (vaikkakin ihan äärettömän hitaasti) :p(y)

BoomKaa ja papunen rv39+1
 

Yhteistyössä