** Helmikuun Helmet** tammikuu

Iltaa.. mulla tulee sellasia kipeitä kiristyksiä vartin välein. Siis tuskaisia sellaisia että alkaa kyljistä ja sit alkaa kiristyy koko maha ja sattua joka puolelle. Vauva silmin nähden putos alemmas ihan just äskettäin. Ensin oli tuskainen ja ahdas olo ja sit alkoi noi muut jutut. Kakkoselle tuntuis olevan hätä koko ajan. En kyllä ihan vielä ehkä haluais tän syntyvän kun ne bilirubiinit jää koholle niin kuin täällä on parilla pikkuisella ollut.

Se äpärä juttu oli tosiaan aika pöyristyttävä siltä mun naapurilta. Vihaks pisti miehelläkin kun kerroin siitä. Mut hei...nyt mä meen. En jotenkin pysty/jaksa istua paikallaan. Ja supistaakin tosiaan vartin välein tässä. Pistettiin kameran akkukin lataukseen, mut se varmaan taikoo supistukset pois. Tosin on kohta jo ladannu ja näitä tullu noin tunnin vähän yli. :D

Katsellaan. Käyn lukemas näitä juttuja ja peesailen mut nyt en jaksa istua ja kirjoittaa niin paljon.

Vanamo+Viltsu 37+3
:heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jepsu:
Ai niin mäkin sanon että kotsa eikä köksä. Tyhmän kuulonen tuo köksä. :whistle:
Mulle taas kotsasta tulee mieleen lakki ja köksä on köksä.

Mies puhui päivällä pultista... enkä ymmärtänyt, että tarkoitti housun punttia. Porissa kuulemma punttia kutsutaan myös pultiksi. No, onneksi kumpikaan ei pultannut asiasta... :LOL: On tää vain semmoista tämä suomen kieli murteineen kaikkineen.

Nyt nukkumaan... Hyvää yötä!

Laa Laa 35+2
 
No jopas on jännää monella :whistle: .Mä kyllä toivon niitä suppareita ihan tosissaan |O |O . Väsyttää ihan sairaasti, joten mentävä nukkuun ja toivottavasti herään kipuihin!! Mä haluun pullan ulos ja sylkkyyn :heart: . Keksin hienon runonkin tänään (tää on vähä seko jo nykyään ): Pois nyt pulla, parempi ois mulla. Tule ensi yönä, hyvällä yhteistyöllä. KIITOS, mutta ei enää siitos :LOL: :LOL: :ashamed: :headwall: . Tytötki sano, että äiti on vähä viriviritöötööt B) .

Aamulla mielenkiinnolla kattoo, kui moni päässy jo hommiin.. Määkin tahron!!!!
 
Vitsi, monella jännät paikat. Määki tahdon synnyttään |O |O |O !! Toivotan suppareita niitä tarvitseville!

Mä oon tosi väsy, tarttee nukkumaan mennä. Sit vois yöllä herätä lorinaan tai supistuksiin ja suunnata tuonne kalakukko-kaupunkiin |O . Mä niin tahdon pullan jo sylkkyyn pusuteltavaks ja itteni parempaa kuntoon touhuamaanlasten kaa!
Joten pulla, äiti sanoo nyt:
Pois nyt pulla, parempi ois mulla. Tule ensi yönä, hyvällä yhteistyöllä. KIITOS, eikä enää siitos! :ashamed: :headwall: :LOL:

Kauniita unia ja suppareita niitä kaipaileville! :wave:
 
Vitsi, monella jännät paikat. Määki tahdon synnyttään |O |O |O !! Toivotan suppareita niitä tarvitseville!

Mä oon tosi väsy, tarttee nukkumaan mennä. Sit vois yöllä herätä lorinaan tai supistuksiin ja suunnata tuonne kalakukko-kaupunkiin |O . Mä niin tahdon pullan jo sylkkyyn pusuteltavaks ja itteni parempaa kuntoon touhuamaanlasten kaa!
Joten pulla, äiti sanoo nyt:
Pois nyt pulla, parempi ois mulla. Tule ensi yönä, hyvällä yhteistyöllä. KIITOS, eikä enää siitos! :ashamed: :headwall: :LOL:

Kauniita unia ja suppareita niitä kaipaileville! :wave:
 
Vitsi, monella jännät paikat. Määki tahdon synnyttään |O |O |O !! Toivotan suppareita niitä tarvitseville!

Mä oon tosi väsy, tarttee nukkumaan mennä. Sit vois yöllä herätä lorinaan tai supistuksiin ja suunnata tuonne kalakukko-kaupunkiin |O . Mä niin tahdon pullan jo sylkkyyn pusuteltavaks ja itteni parempaa kuntoon touhuamaanlasten kaa!
Joten pulla, äiti sanoo nyt:
Pois nyt pulla, parempi ois mulla. Tule ensi yönä, hyvällä yhteistyöllä. KIITOS, eikä enää siitos! :ashamed: :headwall: :LOL:

Kauniita unia ja suppareita niitä kaipaileville! :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nelHM:
Oletko antanu D-vitamiinit jekovitina vai devitolina? Devitol tekee mahavaivoja monelle, en ymmärrä edes, miksi myydään/annetaan neuvolasta.
Mie ostin Deetippoja apteekista ja terkka toi Jekovitia. Deetippoja ollaan käytetty, kun se tuli aukastua. Aluks Arthurille tuli vatsanpuruja siitä, mutta kun pikkasen otti takapakkia (vähensin annosta) niin vaivat lähti. Nyt annan 10 tippaa ja parin päivän välein nosta annosta yhellä tipalla niin eiköhän massu kestä :) (12 tippaa on se varsinainen annos) Kakka värjäytyy tuosta vitskusta oranssiksi :D Ekaks säikähdin, että onko pojalla verta kakan joukossa, mutta mies keksi epäillä nuita tippoja :ashamed:

Kiitos Victoria siullekin kokemuksen jakamisesta. Miusta tosiaan tuntuu, että Arthurille tuo Tutteli on sopiva, koska on nyttenkin nukkunu rauhassa sen jälkeen kun syötin yheksältä =)
Mihinköhän mie laitan sen 2 litraa Nania mitä tuli ostettua, kun oli Tuttelia halvempaa :ashamed: Näyttäs niissä olevan päiväys vasta kesäkuussa niin jos soseiden sekaan sotkis kun on niiden aika... Ellei joku teistä tarvii? :wave:

Meinasin ihan unohtaa tässä maitoja miettiessäni onnitella Goldya :flower: :flower: Onnea pienen tyttären johdosta :heart: Ihanaa, kun porukka alkaa jakaantua. Tulkaa vaan tasaseen tahtiin muutkin perästä :D
 
hitto mikä täällä nyt tökkii ku ei pääse tuonne viimeiselle sivulle, en tiedä tuleeko tämä teksti edes sinne..

jumankauta mulla palo tänään tai siis kellon mukaan ku mennään niin eilen hermot naapurin pojan kans ja otettiin vähä yhteen tossa pihalla. se poika on 8 vai 9 vuotias niin yllytti muut pihan lapset ittensä mukaan kiusaamaan minun poikaa, poika itkun kans heilu pihalla niin minä menin sitte huutamaan sille pennulle että se muka vanhempana lapsena siinä pihalla on muille esimerkkinä ja muka fiksumpana siellä niin vit*u naljailee vaan ja tekee piruutta pahemmin ku pienemmät, niin se rupes vaan että eikö tuon sinun pojan pitäis älytä sama asia ja alko mulle siinä inistä!! :kieh: |O esikoinen oli joskus sen pennun kaveri, mut sit se oli meillä kylässä niin se alko yhtä äkkiä hakata mun poikaa ja minä ärähdin sille sillon että meillä ei hakata toisia, että jos tekee mieli jota kuta pieksää niin painuu ovesta ulos. tänään se oli sit ottanu tosta pihalta jonku kaljatörpön ja nakannu sillä minun poikaa päähän ja minun poika oli sitte iskeny sitä nyrkillä takaraivoon jne. :kieh: esikoinen raivosi siitä pojasta koko illan ja oon yrittäny sille jankuttaa että unohtaa koko tyypin, eikä ite alentuis samalle tasolle. ETTE USKO KUINKA OTTAA AIVOON! ja sitten mun esikon "hyvä" ystävä (6,5v) tuossa pihalla käänty sitä vastaan tän ison pojan takia niin minä sanoin esikolle siitäki että niiden yhteiset leikit on nyt loppu, että ei tollanen oo mikään kaveri ja turha tulla meidän ovelle ränkymään että voiko tulla meille jne!!! |O :kieh: |O :kieh: :headwall: :headwall:

kylläpä helpotti taas ainaki hetkeksi :whistle:

piipero86 & piipertäjä 35+3
 

Yhteistyössä