** Helmikuun Helmet** tammikuu

Onnea Goldy ja perhe :flower: :flower: :heart:

Tarppa täällä on sitä noroo nyt liikenteessä, tai jotai oksutautii..toivottavasti ei se, henki siinä meinaa mennä tän mahan kaa!

Jahvetti mee hyvä ihminen polille käymään. Eihän tuota sun oloos voi ees lukea, ku pahaa tekee :hug: :hug: . Ois syytä käynnistykseen kyllä! :hug: paljon jaksuja!

(.) mua kyrsii |O |O |O . Haluun niin tän penskan pihalle NYT! Sain siitä terapiasta törkeen paineen tonne alamahalle, kun joku vanne kiristäs :eek: . Kun supistaa, sattuu, mutta kun ei supista yhtää tarpeeksi :kieh: . No en mä siitä terapiasta kyl oottanukkaan tuloksia, mutta muutenkin oisin iha samoilla fiilareilla..Mä en jaksa. Ja haluisin, että lähtee itelleen tulee.

Jatketaan lauantai karkkipäivää.. :wave:
 
Voi, ihania uutisia: onnea Goldy ja perhe pienen prinsessan syntymästä :flower: Toivottavasti keltaisuus hellittää ja pääsette pian kotiin vauva-arkea aloittelemaan.

Nipsuli: sellanenkin kotikutsuvaatefirma on kuin Mielihuvitus.com, tosin en taas tiedä tarkemmin, onko siel vauvanvaatteita vai mitä... Kaveri meinas noita kutsuja ruveta pitämään, siks on vaan toi nimi jäänyt mieleen.

Lähetään tästä kohta Kodin Ykköseen, jos löydettäis typykän huoneeseen matto ja jotain muuta kivaa =) Ja sen jälkeen illanistujaisiin kavereiden luo. Joten muksaa lauantai-iltaa tänne :wave:

 
Hurjasti onnea Goldylle =) :flower:

Tsemppiä hirmuisesti myös Jahvetille ja muille kivuista ja turvotuksesta kärsiville! Toivottavasti pääsette pian synnyttämään.

Liikunnasta: Mulla on ollut onneksi niin hyvä vointi, että olen vielä päässyt kuntosalille ja pitkille kävelyille. Salikortin pistin jäihin 1.2. alkaen, joten vielä ensi viikkolla olisi tarkoitus sinne päästä painoja kolistelemaan. :D
Mies ei vaan enää päästä mua yksin salille "riehumaan" kun se kuvittelee että en osaa varoa liikaa riuhtomista :LOL: .
Ihan kuin pystyiskään mitään kovin rankaa enää tekemään.
Olen kyllä ollut tosi onnellinen, että olen voinut harrastaa liikuntaa koko raskauden ajan. =)

Hyvää vointia kaikille toivotteleepi:
Katti ja pieni (rv 35+6)
 
liikunnasta, mä oon todella onneton liikkuja, sen mitä on pakko koiran kanssa. Siis ihan normaalistikin. Mullahan oli jossain vaiheessa tuskaa käydä koiran kanssa kun rupes supistaa mut se on onneks jääny pois. Ja toivottavasti pystyn loppuun asti käymään koska muuten täällä ollaan pulassa koiran lenkkien kanssa kun mies töissä!! Miestä tuskin innostaa iltavuoron jälkeen (22 jälkeen kun ehtii kotia) lähtee koiran kanssa, varsinkin jos taas aamulla pitää mennä töihin joten mun on pystyttävät :whistle:
 
Puuuuuh :whistle: Käytiin kaupassa...nyt sitte herkkuja täs vetelen, ikkunasta vahin et pojat pelaa kiltisti..ovatottaneet nuo 5veet maalivahdeiksi :kieh: :kieh: Isäntä lähti lenkille..mukaan koitin ruikuttaa, mut eihän tuo ottanu |O :LOL:

Illalla lupas saunan laittaa päälle ja sano, et laittaa suihkunlorottaa suoraan kiukaalle ja oven säppiin..ulos päästää vasta, kun anelen armoa supistuksissani :LOL: :LOL: :LOL: En varmaan pistäis ees pahakseni vaikka moisen tekiskii :kieh:

En mää sinne polille viiti ilman neuvolaa mennä...kotia ne aitta skuitenkii ja sit en haluu :'( Jos sinne meen, ni sinne aion jäädä...no ei tässä auta kun maata ja oottaa :/ Lohdullinen ajatus on max 2 viikkoa :/ Eiköhän ne sit alkas käynnistää...edellisetki eka ja kolmas on ollu viimestään 41+0 käynnistyksessä...

Jahvetti 39+2
 
Mä lopetin salilla käymisen joulukuun puolivälissä. Ei tuntunu hyvälle enää. Nyt vaan joogaa enää. Saas nähdä, milloin sitä pääsee taas seuraavan kerran salille... :/

kevytmelankolia: JEE! Ja maanantaista on vaan kaks päivää keskiviikkoon! JEE!!


:hug: kaikille kipuilijoille! Meinaatko Jahvetti oikeesti oottaa maanantaihin? En viittis ees sanoa, mutta sanonpahan nyt kuitenkin, että täällä voidaan ihan hyvin turvotuksesta huolimatta. :)

Hauskoja illanistujaisia ja synttäreitä juhlimaan lähtijöille! =) Mä päätin, että en jaksa sinne kemuihin lähteä. Levytän himassa mieluummin. Ei jotenkin jaksais nyt ees nähdä ihmisiäkään... :whistle: Ootan niin täpinöissäni ensi viikkoa, ettei oikein pysty muuta miettimään... :whistle:

Mites Cruella muuten? Onko suppaillu nyt?
 
Meinaattekos muuten kattoa Selviytyjät tänään? Mä oon ihan kyllästynyt koko sarjaan, mutta nyt mua kieltämättä kyllä kiinnostaa kattoa, kun heimot on kuulemma jaettu etnisten taustojen mukaan. Miten ne onkin jenkkilässä uskaltanu... :whistle: Kattelin aikoinaan muutaman ekan kauden ja sit taas tota viime viikolla päättynyttä silloin tällöin. Tuntuu vaan, et koko homma on näyteltyä... :whistle:
 
Onnea Goldylle ja perheelle :hug: :heart: :flower:

Ihanat olivat häämessut ja kätösiin tarttui kaiken näköisiä lippulappusia. :whistle:

Varattiin sitten kuvaajakin häihin 850e
Se aloittaa aamulla ja lopettaa kun juhlat ovat loppu. ;) Kuvaa ihan kaiken ja sitten saamme päättää kuvista mitkä haluamme. Kätevää...

Jahvetille :hug:

Mulla edelleen tulee suuria määriä sitä limaa :eek: Välillä supistaa ja välillä vaan kiristää hassusti. Ihme touhua. :D

Nyt täytyy käydä viemäs mies viihteelle :LOL:

Niisku-neiti & rinsessa 38+4
 
Mulla on Jahvetti eilen ja tänään ollu ihan samat fiilikset kuin sulla: Asun tässä koneella. :headwall: Välillä käyn syömässä, yritän jotain lehteä lueskella, katon telkusta jonkun typerän ohjelman... :headwall: :headwall: Tänään mies on vielä duunissa, niin on vielä tylsääkin tylsempää, kun ei oo edes saunomista (oon nimittäin luvannu, etten sauno yksin, kun alkaa aina välillä lauteilla huipata), jutustelua ja halittelua ohjelmassa. :headwall:
 
Niisku-neiti: Ai että tuo häiden suunnittelu oli ihanaa aikaa! =) Me mentiin kesällä 2006 naimisiin, ja vuoden päivät juhlia tosissamme suunniteltiin ennen sitä. Btw, mulla on muuten hääkuvat vieläkin laittamatta kansioon... :ashamed: Oisinkohan niin reipas, että laittaisin ne nyt? Voi nimittäin olla, ettei tuu ikinä laitettua, jos ei nyt ennen vauvan syntymää laita... :whistle:
 
Ai niin ihan unohdin, että Goldylle onnea!! :heart:
Olin sen kyllä ollu laittavinaan jo tonne ekaan viestiin, mut :whistle: :whistle: Istukka-aivot :headwall: :saint:

evaellen mua sentään pikkasen pitää liikkeessä nuo 3 natiaista, mut nekin jo niin omatoimisia, et ei paljo tarvii, kun kotona sisällä päivystää :kieh: Yksin jos olisin koko aika täs, ni oisin varmaan jo eristetyssä pyöreessähuoneessa :headwall: |O :LOL:

Kovasti positiivisia ajatuksia ja asioita oon tänään koittanu miettiä...mm. n. 2 vko enää max, viimeinen raskaus, yritäsin nyt nauttia, mua ei juurikaan okseta/huippaa tms, ainoo "vaiva" tää turvotus (ja se mukanaan tuomat ongelmat), ei supistele kipeesti turhaan jne...et mikäs tässä on ollessa :whistle: :headwall: Joopa :kieh:
 
Goldylle paljon onnea prinsessasta :flower:

Täällä ei mitään ihmeitä, väsyttää vaan ihan sikana! Mut ku ei pysty nukkuun ni ei pysty. Voisin Nelli yhtyä sun kommenttiin, mä en jaksa! Viikon yrittänyt tsempata ku mies oli niin kipee, mut nyt alkaa kyl huumori loppua. Onneks miehellä ei ole enää kuumetta. Hän sai kolme annosta antibioottia suoneen ja se laski crp 145:stä 65:een eli tosi hyvin. Eli jos ensi yönä jostain kumman syystä sais kohti Taysia lähteä, niin saattais tuo jopa päästä mukaan. Just joo, ihan varppina lähdetään :LOL: :LOL:
Äsken soin pirusti karkkia ja nyt yllätys yllätys oksettaa :x Eli makoisaa karkkipäivää kaikille =)

babygirl 38+0
 
jahvetille:se geeli löytyy kemppari osastolta,siin paketissa lukee viel isolla.KÄRSITKÖ TURVOTUKSESTA.
ehottomasti kannattaa kokeilla.tulee ihana tunne.oon laittanu monesti kesäkuumallakii ni ai että ku kivasti kylmää.
marzu
 
Lapsivettä?

Mulla oli aamulla märkäläntti housuissa ja nyt taas äsken tuossa sohvalla istuin ja aattelin et mitä hittoa mun haarovälistä tuntu märälle ihan välkkäreitten päältä. Sit katoin alkkareihin niin kaksi sellasta märkää länttiä. Enkä kyllä oo kussu housuun. kauhulla täällä nyt mietin et mitä pitäs tehä...pitäsköhän mun soitella synnärille tms. vai seurailisko vielä jonkin aikaa??!! Panikointia meinaa olla täällä nyt.kääk.
 
JESS! Häävalokuvat laitettu albumiin! B) Eipä tuo homma tosiaan kesken ollutkaan kuin puoltoista vuotta... :whistle: Jahvetti: Me ollaan kans miehen kanssa oltu yhdessä kymmenen vuotta, mutta naimisissa vasta kesästä 2006. :D

Jepsu: Laita pikkuhousunsuoja ja seuraile koostumusta, väriä ja hajua. Näin mulle neuvottiin, kun epäilin asiaa... :/
 

Yhteistyössä