** Helmikuun Helmet** tammikuu

Huomenta! Täällä ollaan kaikkee muuta kun pirteenä :/ 04.00 vielä katoin kelloa! Että olipa TAAS hyvät unet :headwall: Supparitkin loppu kun "heiluteltiin peittoja" :whistle: :ashamed: Ei ollu muuta vaikutusta niillä kun että alapää muistuttaa nyt KIIMASEN KISSAN TURVONNUTTA V****A! :kieh: Ihgua! Että hauskaa uutta vuotta teille! Toivotaan että Kiin:llä on kaikki hyvin ja nyytti kainalossa! :heart: :heart:

Tarppa ja toukka 35+0
 
Neuvola olis meilläkin huomenna... turvottaa ja huimailee aika usein...tähdet,tähdet näkyy myös aika usein.

Mä en saa yhtään mitää tehnyä kun mietin vaan Kiiniä kokoajan. *hermostunutko?*
Huomenna alkaa pyykkisouvi meillä sillä nyt iski paniikki ton nopsan lähdön takia. Onneks Kiin taisi keretä pyykätä ja laittaa vauvalle suurimman osan valmiiksi.

Mummu jouduttiin viemään aattona sairaalaan kun mahatauti oli niin pahaksi mennny. Yli 80 vuotias ja aika hoikka muutenkin niin kuivumaan jo alkoi. Kuulemma vieläkin oksentaa vaan vaikka tipassa on jne. Toivottavasti alkaa toipumaan pian. :'(

HYVÄÄ UUTTA VUOTTA KAIKILLE!
Nyt meen kahveelle.....

Jepsu ja Martti 34+0 :heart:
 
Täällä on kans Kiin pyöriny mielessä pitkin eilisiltaa ja nyt heti kun heräsin. Tais olla Kiinillä eilen viikkoja tasan 35... Toivottavasti kaikki on hyvin ja Kiin köllöttelee onnellisena My kainalossa. =) Ja toivottavasti ei oo tosiaan syntyny matkalle, kun niilläkin tais olla sairaalaan (Savonlinnan ks) matkaa parisenkymmentä kilsaa. Ja aattelinpa sellastakin, et toivottavasti ei oo ollu silta auki, et oisivat sen takia joutuneet liikenteessä seisomaan... :/ Että kaikenlaisia sitä näköjään mieleen pälkähtää... :)

Mä nukuin viime yönä paljon, mutta painajaisten keskellä... :eek: :eek: Kotiuduttiin hippaloista kahden maissa ja kävin nukkumaan vissiin kolmen aikaan. Siitä nukuin yhdellä vessareissulla tohon kahteentoista, 11 tuntia, JESS! Näin tosin kahteen otteeseen aivan kauheita painajaisia... Heräsin ihan siihen kun itkin. :'( Nyt on onneks jo parempi mieli, kun soitin mutsille ja halittelin miehen kanssa, joka tosin vielä vetää unta palloon tossa. :heart:

Meillevauva: Mä oisin ollu lievästi sanottuna v*ttuunu. Meillä ei tollasta harrasteta, mutta eniten muakin ois vituloittanu, ettei ilmoteta... Olen kans semmonen ressaaja että... Heti jos ei kuullu "ajallaan" niin ajattelen kaikkea kauheeta... Ja mun mielestä se on kyl oikeestikin tosi ajattelematonta olla ilmottamatta, jos menee myöhempään. :( Kolistele ja puuskuta oikein kovasti sen pinnasängyn kanssa. :kieh:

Mullon kans huomenna neuvola, kuten joillain muillakin. Kävin eilen antamassa paastosokerin ja huomenna neuvolassa kuulen tulokset. En kyl usko, et mitään on. Jänskättää vähän, et onko tullu ihan hulluna painoa, kun en viikkoon kytänny kunnolla syömisiä... :ashamed: Eilinenkin meni syömisten kans vähän vituralleen, kun söin sipsejä. Näkyikin kyllä heti aamulla hulluna turvotuksena! :eek: Sormet on kun kymmenen k*rpää ja jalkojakin kivistää... Sormus ei menny hyvin sormeen, kun äsken kokeilin, enkä tietenkään viittiny survoa tahallani. Tänään pitää syödä ananasta ja juoda vettä urakalla, sit jos joogailis vähän ja saunois. Eiköhän nuo nesteet taas noilla liikkeelle lähe... =)

Tuo Kiinin lähtö havahdutti kyllä muakin siten, että aion tänään pakata sairaalakassin niin valmiiksi, kun voi ja tehdä listan jääkaapin oveen lopuista mukaan otettavista. Aion myös alkaa pesemään vauvan vaatteita ja mies saa silittää nuo hynttyrän lakanat. Petiä ei voikaan vielä pedata, kun saadaan se petari vasta loppuviikosta. Sit ajattelin järjestellä kirjahyllyihin pari hyllyä vauvan kirjoja varten. Niin, sehän tosiaan lukee heti syntymänsä jälkeen ;) :saint:

Meillevauvako kyseli harsoista? Meillä on hankittuna ä-pakkauksen lisäks kymmenkunta harsoa kestovaipoiks. Yhdet taitteluohjeet löytyy ainakin Ruskovillan esitteestä. Mulla on se paperisena versiona, sain jostain kaupasta, mutta sähköisen version voi ladata täältä:
http://www.kestovaippainfo.fi/perustietoa/ladattavat.php
Lisää tietoa kestovaipoista löytyy:
http://www.kestovaippainfo.fi/index.php
Meillä tulee ainakin alkuun käyttöön täyskestot (paitsi, että tottakai käytetään pois nuo näytteet, mitä oli esim. ä-pakkauksessa) ja hankittuna on yht. siis 17 harsoa, 10 nauhavaippaa, tän ja viime vuoden ä-pakkauksen vaipat, yks bambuvaippa ja kaks lisätäyttöä (ei varmaankaan käyttöä alussa). Kuoria on yht. viidet, lisäks kahet ihan pienet villapöksyt ja neljät kokoa 0-6kk. villapöksyistä vaan yhdet on ostot, muut on anopin tekemiä. =) Ja näitten lisäks meillä on yks ns. all-in-one-vaippa. Noilla pitäis pärjätä alkuun enemmän kuin hyvin... =) Että eikun kokeilemaan vaan, vaikka tosiaan aluks sen ä-pakkauksen vaipan kanssa, vaikka oonkin kyllä kokeneemmilta kuullu, et ei ois parhaimmasta päästä... Mutta makuja on tietty monia ja yhdelle vauvalle sopii erilainen setti kuin toiselle. =)

Nyt kattomaan uunoa ja syömään brunssia, :wave:

evaellen ja hynttyrä 34+6 :heart:
 
Hyvää uutta vuotta kaikille Helmille :heart:

Nyt se olis tammikuu...MUN kuukausi :D :saint: :LOL: Vaikken tosiaan osaa uskoa, että vie tammikuun puolella syntyis :whistle: Johtuen tosiaan noista kolmesta edellisestä käynnistyksestä :kieh: Mut perjantaina on se polikäynti, niin jos siellä sais vähän osviittaa asiaan =)

Nukkumaan pääsin joskus kolmen maissa, tai vähän ennen kolmea kattoin vikan kerran kelloa :/ Pojatkin jako tosi hyvin, kaikki nukahti tasan kello yksi, puol yhteen asti oltiin ulkona =)
Tyyppi piti tasan klo 24 mahassa sellaset jyskeet, ettei oo tosi. Meinasin, et tulee ihan just mahasta läpitte :LOL: :LOL: No kyllä täällä ryskettä olikin....tuntu, kuin olis ollu kilpailu,et kellä on mahtavimmat paukut :kieh: :kieh: Meillä ei ollu kun isommilla pojilla pikkupaukkuja, mitä ite saivat paukutella =) Ns. lasten ilotulitus käytiin kattomassa klo 19, oli muuten mahtava!!! Varmaan paras ikinä näkemäni tulitus :D
Aamusta lapset nukku kymppiin (härrekyyd!!!) ja itekin 12 asti :saint:
Oloon aika krapulainen, johtuen varmaan taas tästä valvoskelusta.
Tänään meinattiin pitää lökölököpäivä, pesen vähän pyykkiä, imuroin ja jos lenkillä kävis ja illalla saunois. Huomenna koittaa taas arki, kun mies lähtee töihin ja pojat kouluun ja tarhaan =)

Kiinillä varmasti on jo My kainalossa, mut onko jo viime vuonna tullu vai tänä, sitä ei tiedä :D
Tosin joskus aikasilla viikoilla saatetaan oottaa kauanki vesienmenojen jälkee, et tulee kunnon suppareita, et toki voi kyllä kestääkin :/ Mut kyllä nyt jo uskon sen olevan ohi =)

Kuka on seuraava??? :wave: :wave: :wave:

Jahvetti 35+5
 
Päivää

Ihana kun on kuivaa ja pääsee lasten kanssa ulos ilman sotkuja. Muutenkin olen päättänyt liikkua nyt iha normaalisti, no jaksujen mukaan siis.
Oltiin tuossa puistoilemassa ja nyt supistellut paristi kipeemmin, mutta ei säännöllisyyttä Jänskättää kohdunsuuntilanne, ku ens tiistaina se äitipolikäynti :/ . Sais jo olla jotain tapahtunut..mulla hidasta sorttia tuo alapää aukomaan itteensä. Ja vaikka kuinka ois pariki senttii auki, ei meinaa kyl yhtää mitää mulla. MUTTA tää raskaus ollu iha omaa luokkaansa, joten voi odottaa mitä tahansa synnytyksestäkin, jännää :) .

Mites Jahvetti ja Tarppa? Ainakin eilen supistelivat, Tarppa iha säännöllisestikin :whistle: HUI, joko ootte tositouhuissa???

:heart: nelli&pulla 34+5
 
Waude, Kiinille tuli siis jo lähtö!

Kyllä täytyy varmaan munkin lopettamaan ruikutus ja alkaa tosissaan hankkimaan kamoja vauvaa varten, sillä Kiinillähän oli la vain päivää ennen mua... Eli ei muuta kun kunnon paniikki päälle... tilattiinkin miehen kanssa tuossa äsken kärryt ja turvakaukalo lisävarusteineen nettikaupasta, kun en muuta tähän ensipaniikkiin keksinyt :)

Piiju ja meillevauva, myös minä kuulun niihin "keretiläisiin" joita vauvan syntymän myötä tuleva elämänmuutos pelottaa, mutta kuten Zuku viisaasti totesi, lienee se aivan luonnollinen reagointitapa tulevan "uuden asian" eli muutoksen edessä. :hug:

Muuten olisiko joku kiinnostunut ottamaan ilmaiseksi sen äippäpaketin kestovaipan? Meillä nimittäin oli alusta saakka selvää, että mikäli haluan miehen mukaan vaippashowiin, on kertikset ainoa vaihtoehto... ;) Eli mikäli joku olisi kiinnostunut, voisin laittaa sen postiin työnantajan piikkiin kun menen ensiviikolla veilä käymään töissä... :kieh:

Hyvää uutta vuotta 2008 kaikille!

Pöhinä 35+0
 
Alkuperäinen kirjoittaja nelHM:
Mites Jahvetti ja Tarppa? Ainakin eilen supistelivat, Tarppa iha säännöllisestikin :whistle: HUI, joko ootte tositouhuissa???

Täällä vaan mahaa kiristelee, kun jotaan touhuaa, ei juuri varsinaisia supistuksia.
Vauva venyttelee koko ajan ja kääntyilee puolelta toiselle. Jotenkin maha tuntuu olevan tosi alhaalla vaikka peilistä katsoen näyttää samalla kun ennenkin :kieh: :kieh:
Minuun en rahoja likoon laittaisi seuraavaksi lähtijäksi ;) :whistle: :LOL: :LOL:

Mulla kans iski paniikki vauvan tavaroista, et onko meillä varmasti kaikki :eek:
No korviketta pitänee ainakin seuraavalla kauppareissulla ostaa kaappiin...huhhuh kun alkaa jännittää :D :D
 
Moi :wave:

Täällä kaikki hyvin. maha ollut vähän kipee mut mieli ollut kamalan pirtee tänään...
jaksoin imuroida ja muutenkin siivota tänään uuden vuoden kunniaksi :) Mun toivomus oli et vauva pysyy sisällä tammikuulle asti ja nyt olen sit sen toiveen saanut toteen... Ei meillä tässä liikaa näitä päiviä ole jäljellä... meillä on onneks nuo tavarat aika lailla kuosissa...
Onko joku teistä tulossa 3.1 kättärille tutustumis käynille? Me ollaan miehen kanssa menossa sinne ilta päivällä... Kertokaas jos olette tulossa samaan aikaan sinne :)

Jotenkin ollut pääkipee ja oksettanut mut se taitaa olla aika normaalia ainakin alussa oksensin koko ajan :(

Nyt pitää mennä taas....
HYVÄÄ UUTTA VUOTTA 2008!!
 
Heh, kyllä Kiinin lähtö tais saada meihin kaikkiin ihan eri tavalla eloa ja tuntuu toi omakin synnytys olevan paljon enemmän nyt mielessä ;) Olin illalla jotenkin tosi hermostunut ja tarkkailin jokaista supistusta ja muljahdusta mahassa :LOL: Vauva tuntuu kyllä olevan alempana, kun liikkeiden jälkeen on pakko heti päästä vessaan, kun rakkoa muksitaan.

Mä veikkaan seuraavaksi lähtijäksi Tarppaa =) Vaikka eipä tässä tiedä, kun vauhtiin päästään, että miten vielä käy kenellekin.

Meillevauva: sinuna tosiaan järjestäisin kunnon "marttyyrishown" sen pinnasängyn kanssa, on tosi ajattelematonta jättää ilmoittamatta, vaikka yöpoissaolot oiskin teillä muuten ok :kieh:

Jepsun mummulle paranemisia :hug:

Muuten, kysymys ei-ensikertalaisille: muistatteko aikaisemmista synnytyksistä, että millainen masuasukkinne oli ennen laitokselle lähtöä? Eli oliko vilkas jo päiviä ennen h-hetkeä vai rauhoittuiko kiinnityttyään jne. Kiinnostaa, että miten vauvat valmistautuu itse h-hetkeen =)
 
Mä sain pinniksen lähes valmiiksi, vain etuseinämä (joka on liikuteltavissa) jäi vähän niinku ukkoa oottamaan. Mä aloin kattoa hiihtoa :LOL:. Noh, sössi sitten mies oikein urakalla, hyvä ettei koko pinnistä rikkonut. Mä jo vislasin homman poikki, eihän siitä ois tullu ku ruumiita.. Noh, mietinnän tuloksena huomattiin että yksi ruuvin osa oli väärinpäin (laittakaa insinööri ja blondi kokoamaan vauvalleen pinnasänkyä :headwall: ). Paljastin myös että ihan kiusallani aloin koota pinnistä, mä suorastaan nautin ukon ähellyksestä.
Kun pinnis oli vihdoin valmis ja kannettiin se makkariin, ukko kyseli onko kuitenkaan hyvä mun kantaa tollasia (ja mitenhän se ois yksin kantanut sitä??). Vastasin vaan että sit me lähetään äkempään laitokselle.

Nyt se löhöää sohvan pohjalla ja mä ehkä alan tekemään ruokaa.. Tosin mulla ei ole nälkä :kieh:
 
Hyvää Uutta Vuotta kaikille!!!! :flower: :)

Onnea Kiinille, toivottavasti kaikki on mennyt hyvin.


Itselläni heräämisestä lähtien oli kolme tuntia aika kiusallisia supistuksia, mutta onneksi nyt rauhoittu. Haluaisin vielä hieman masukkia kasvattaa.

Lumianna 35+3
 
Uuden vuoden toivotukset täältäkin vielä =)

Ilta meni mukavasti, illalla ajeltiin vielä miehen kotiin ampumaan raketteja ja puoli kahen jälkeen jo nukkumassa olin.

Toivottavasti Kiinillä mennyt kaikki hyvin ja typy olis jo sylkyssä.
Se on jännä miten sitä koko ajan miettii oikeastaan tuntemattoman henkilön vauvaantumista, jännittää kyllä hirveästi :D

Ja hätä se tuli minullakin että millonkas sitä itse tulee lähdettyä, eipä siinä, varmasti kantelen tätä sinne maaliskuun puolelle hyvinni, niinku meidän perheen naiset yleensäkin :D Eli nou hätä vielä helmikuussakaan :LOL:

Eilen oli neuvola ja taashan ne verenpaineet huiteli korkealla, ensin oli 160/82 (johtu varmaan ihan vaan jännityksestä) sitten levossa oli 144/78, ja perjantaina taas uusi aika. Maksa-arvoissa ei onneksi ollut mitään. Mutta täti sanoi että jos vähääkään alkaa pää tulemaan kipeäksi tai ylämaha niin heti lähtä ainakin käymään neuvolassa.

Meillevauva, mie myös olisin suuttunut kunnolla tuommoisesta! Minusta on niiiin ärsyttävää ettei voi ilmotella missä sitä kupataan. Meillä kerran mies soitti puoli yks että on taksi jonossa ja kotiin tulossa, oli sitten neljän aikaan kotona ku oli pitäny vielä käyä yhessä kuppilassa! :kieh:

Mutta vois mennä herätteleen miestä ku on aika poikki eilisestä :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja Meillevauva:
Mä sain pinniksen lähes valmiiksi, vain etuseinämä (joka on liikuteltavissa) jäi vähän niinku ukkoa oottamaan. Mä aloin kattoa hiihtoa :LOL:. Noh, sössi sitten mies oikein urakalla, hyvä ettei koko pinnistä rikkonut. Mä jo vislasin homman poikki, eihän siitä ois tullu ku ruumiita.. Noh, mietinnän tuloksena huomattiin että yksi ruuvin osa oli väärinpäin (laittakaa insinööri ja blondi kokoamaan vauvalleen pinnasänkyä :headwall: ).
:LOL: voin miltei kuvitella. Me koottiin joskus sellaista isohkoa kirjahyllyä ja saatiin heti alkuunsa kuningasidea, että muutetaan sen suuntaa niin että saadaan vitriini toiselle puolelle kuin olisi ohjeiden perusteella kuulunut... Noh lopputulos oli se, että tehtiin jo ylimääräisiä reikiäkin (onneksi sentään niin ettei näkyville näy) ja todettiin, että ei hemmetti se suunnan muutos voi mitenkään onnistua, jos ei siis porata tyyliin 20 lisäreikää vielä lisää :kieh:. No ei muuta kuin paloiksi uudelleen ja kiltisti lopulta ohjeen mukaan... ja tuli siitä lopulta valmistakin ;).

Kiitos kaikille tsempittäneille ja vertaishermoilijoille :hug: eiköhän se jänskätys tästä helpota jossain vaiheessa. Päivä kerrallaan ja varmaan se tosiaan on ihan oikeutettuakin hippasen jännittää uuden edellä :). Super mama het alkuunsa tuskin kenenkään tarvitsee olla.

 
Hyvää tätä vuotta! B)

Tänään sitten loppui se kuuluisa viimeinen työyö klo 8.30... Kunnes kello tuli 11.00 ja pomo soitti ja rukoili mut töihin vielä ens yöks ja jos ei saa muita niin loppuviikoks. Ette usko miten mies suuttu, sillä on nyt itelläänkin loma ja se on suorastaan käärmeissän.

Mulla on tää viikko siis vielä ihan vuosilomaa ja maanantaina alkaa äitiysloma. Mies sano aika painokkaasti että maanantaista lähtien mä en oo sitten menossa minnekään. Ollaan vähän niinkun samalla työpaikalla ja se tietää kyllä miten siinä yleensä käy kun joku on pois... Meikä kutsutaan vaikka siperiasta hommiin ja meikä suostuu :ashamed:
Tosin ens viikostä lähtien en aio kyllä lähtee ja pomo kyllä ymmärtää itekin etten voi tulla... Sano se puhelimessakin että ymmärtää miten vaikeeta mun on töissä näin viimesillään olla, mutta tilanne on toivoton... niin kun meillä aina.

Ei meinaa täälläkään malttaa odottaa kuulumisia Kiinistä =)
Omaani kyllä odotan mieluusti sinne lasketulle ajallekin....

Nyt pitää mennä viettään sitä laatuaikaa miehen kanssa... ja sen mun siskontytön :LOL:
 
hui kiin mitä saita aikaiseksi :D kaikki on ihan jännityksestä sekaisin! Onnea matkaan, vaik vauveli taitaa ollakki jo kainalossa!! :hug:
Hyvää uuttavuotta myös kaikille helmimasuille!!

Tuosta hyllyn kokoamisesta tuli mieleen..et ku asuin Rovaniemellä (luhtitalon toisessa kerroksessa). Sain kuninkuus idean ja kävin ostaan itelle Sotkasta kolmi osaisen vitriinikaapin, kirjahyllyineen.. no ajoin yariksella sotkan pihaan.. myyjä alko ihmetteleen et tuollako aiot kuskata, mä et niin.. laskin vänkärinpenkin ja takapenkin..ja älähänmitään hylly mahtu kyytiin :D myyjävain puisteli päätään. NO kotona tuli sit toinen ongelma, enhän mä jaksanu kantaa niitä levypaketteja toiseen kerrokseen..wiksuna keksin et otan toisesta päästä kiinni ja pyöräytän aina koko paketin ympäri..mahto siinä naapureilla olla kattomisen aihetta.. ku mullahan ei antanu sisuperiksi! niin ku ei monessa muussakaan asiassa :D autoon ku talvirenkaita vaihdoin, ni ainaki kolme ukkoa naapurista kävi ohimennessään kysyyn et tarvinko apua. En tarvinnu.. no yks sit keksi et anna niin hän kattoo etes ovatko tarpeeksi kirrellää (tuumas vain et ei näitä kyllä kirreemmäälle saa). Meil on isukki opettanu kaikki tytöt mm. myös renkaanvaihto hommiin, jos sattuu auton kanssa tien päällä jotain, ni ei ole heti pulassa... no nyt meni vähän ohi aiheiden :D
täällä masussa kaikki hyvin..älytön miten väsyttää... ei ole tullu käytyä ulkona koko päivänä, ni on pää ihan pöllähtäny.
 
Hyvää Uutta Vuotta kaikille!!

Hui ton Kiinin kans. Toivottavasti kaikki mennyt hyvin ja My on kunnossa myös! :heart:


Aika hyvin realisoi ton synnytyksen mahdollisuuden täälläkin. Heräsin aamulla supistuksiin ja niitä on tullut pitkin päivää säännöllisen epäsäännöllisesti. Selkään ottaa ja vatsa on jotenkin "tipahtanut". Vatsa ei toimi sen enempää kuin yleensäkään mut eipä se ton esikoisenkaan kanssa mitenkään reagoinut. Viltsu on tosi vilkas, mut kaitpa se vielä tuolla pysyy. Onneks on kaikki tavarat valmiina ja paikoillaan niin voi vauva tulla minä päivänä haluaa niiden puolesta. Muuten toivoisin et hetken vielä viipyis masussa, kun vasta 35. viikko alkaa huomenna. Meidän pikalähtöä en stressaa muuten mut esikoinen pitäis saada sit pikaisesti johonkin hoitoon ja sellaiseen hoitoon jossa osataan myös diabetestä hoitaa. Sen kaverin luo voi viedä ens hätään, mut sieltä pitäis sitten isovanhempien hakea yöks.

Hätä iski täälläkin näköjään kun Kiinistä luin. Tuli eloa porukkaan kummasti. :LOL:
 
kyllä niin mielessä miten kiinillä menny ja onko kaikki ok!hui...minulla on ainakin vauva rauhottunu ennen synnytystä,eikä juurikaan liikuskellut,kun joku sitä kyseli,,,,viimeksi muistan ,mulla oli tosi levoton olo aamusta asti,ei osannu rauhottua mitenkää ja iltapäivällä lopulta lähin lenkille vaikka keli oli kurja,sieltä lenkiltä lähtö sit tuliki synnyttään =) ja edellispäivän/yön oli vauva rauhallinen masussa...onko joku halukas vaihtaan meseosotteita?ois kiva saaha juttu kaveria =)
 
Siis maha edelleen vaan toimii hyvin liukkaasti, kaikki mitä syön tulee suorana putkena ulos ja mahatautia ei kyllä ole.... :| No parempi tämä kuin ummetus.
Supistelee täälläkin, niinkuin monella muullakin teistä on ollut paljon supisteluja.
Kiin käy mielessä vähän väliä ja tosiaan jokohan Kiinillä, on vauva vieressä =)
Mä en tosiaan ole mitään vauvan kotiinlähtö vaatteita laittanut valmiiksi, kun mies lupas ne hoidella sitten, kun sairaalasta on kotiinlähdön aika.
Omat hygienia jutskatkin kerkee sitten laitella myöhemmin ja osaa ne mieskin sairaalaan sitten tuoda.
Kaikki vauvan tarvikkeet on kyllä kotona valmiina, ainoastaan vaunuista puuttuu heijastin :D
Ja hyvää uutta vuotta :wave:
Nyt 35+1
 
hilari Tosta levottomuudesta... Mulla tänään sitä ja pahan kerran. Olen koko päivän vinkunut miehelle kun ei ole mitään tekemistä ja kävelylle meinaan lähteä heti kun mies tulee viemästä vuokraleffaa. Kuukauteen en ole kävelylle halunnut mennä. Nyt sitten tonne räntäsateeseen. Mulla toi masuasukki on ihan täpinöissään koko ajan. Tekee tuskaa istua kun vatsa kiristelee ja painaa lonkkien päältä. Pöh. En mä tänään mitään synnytä, mut kunhan oireilen. |O Nyt pois.
 
hui...jakautuminen aloitettu :eek: =) toivottvasti kiinillä mennyt kaikki hyvin ja vauva jo kainalossa =)
aikoihin en oo jaksanu mitään kirjoitella....vieny joulu,lapset ja koiranpentu kaikki voimat... :D
supistuksia on ihan kamalasti ja erittäin kivuliaita ollu nyt parisen viikkoa.neuvola oli eilen ja siellä sanottiin että vauva on erittäin alhaalla,minkä kyllä huomaa järettöminä kipuina ja supistuksina.vauvan hikottelu tuntuu mun takapuolessa :D kaikki veikkaillu et syntyy aiemmin ja poika olis kuulema mahan muodon perusteella tulos =) saas nyt nährä...
kyllä tässä pikkuhiljaa alkaa tekee mieli laitokselle tositoimiin,alkaa olo olee jo sen verran tukala,supistukset,muut kivut ja kolotukset sekä jatkuva pissahätä saa mut hulluks.

joo,mut tällaista tällä kertaa =)

hyvää uutta vuotta kaikille :wave: :wave:

hulipumpsis 33+2 :heart:
 

Yhteistyössä