Helmikuun helmiäiset 2016 *syyskuussa*

IMN
Anteeksi kun kuvasaastutan tätä ketjua, mutta tuolla masukuvien ketjussa vaikuttaa niin hiljaiselta..



Tänään siis 17+6, en malttanut odottaa tasaviikoille :D Lähtenyt selkeesti kasvamaan eteenpäin ja vaikuttamaan enempi poikamasulta.
Ja miten mulla onkin osunut noin moneen kuvaan sama paita päälle! Vaihdan siis vaatteeni, ihan oikeasti.. :LOL:
 
Tähkä94, mulla on kyllä just toi sama vaihe. Jos on rakko täynnä tai just syönyt näkee, muuten ei kyllä oikeen.

Mä hankin juuri tuon eisbärchenin fleece kaukalopussin. Tykkään <3. Mun toinen ostos. Tuonkin kyllä ostin käytettynä, ei ollu paha 15€ ja mielestäni ihan uuden veroinen.
 
IMN
Ei tänne taida onnistua laittaa muuten kuin aijaan kautta, vaikka tossa tekstinmuokkauksessa onkin tuo "liitä kuva"-homma o_O

Ois kyllä kiva nähdä teidän muidenkin jo-pullahtaneiden masuja :) nyt kun ei oo ketään raskaana olevaa kaveriakaan kehen verrata :D
 
No mulla oli sillon niin pieni maha, kasvo jotenki selkärankaa pitkin. :D en tarvinnu yhtiäkään oikeita äitiysvaatteita. Oli kumminki 2g vajaa 4kg ja 53cm kaveri joka synty. :D Toki sai olla kuminauha vyötärölliset housut tai legginsit. :D nyton saanu jo tovin kulkee mammahhousuissa. Että helmikuuta ootellessa :D
 
Ei muillakaan muista ole näin suuri ollut, ehkä kaksosia odottaessa taisi olla. En muista :)

Arvatkaa, mä kävin varaamassa vaunut :ninja: en voinut olla ostamatta. Haen ne kyllä vasta muutaman viikon päästä. Lykin niissä sitten vaikka nukkea kotona :D ja lämpöpussin tilasin kaukaloon. Oli niitä näemmä kaukalokokoakin, onneksi en ostanut sitä isoa kaupasta.

Rakenneultra kolmen viikon päästä, ihanaa :love:

Tänään on 17+3 :love:
 
IMN
Kirpsakalle vielä onnittelut uudesta menopelistä :LOL: muakin polttelis hirveesti lähtä vaunukaupoille, mutta meidän vanhat vaunut on niin mieluisat etten kuitenkaan raaskisi vaihtaa. Saako udella minkälaisiin vaunuihin päädyit? :)
 
Hektisen pyörityksen keskellä pieni hengähdys tauko.
Joku kyseli asunnon koosta ja mahtuvuudesta, meillä on ahdasta jo nyt. Teinit asuttavat samaa huonetta ja nuoremmat toista lastenhuonetta, vauva muutta sitten meidän pieneen makuuhuoneeseen. Koko ajan haaveillaan kyllä isommasta asunnosta mutta eipä niitä vuokralle ole oikeen tarjota. Eikä varsinkaan tällaista herkkua joka on lähellä koulua, omakotitalo ja vielä edullinenkin :)
Mä kävin eilen ostamassa turvakaukalon, samanlainen kuin kuopuksella on aikoinaan ollut akta graco. Ihana turkoosin värinen.
Vaunuja oon kans katsellut, mut en oo pääsy väristä vielä ees päätökseen. Käytettynä aion ostaa, emmaljungan duo edget sportti rungolla. Muutaman kerran olen kirpparilla pyörähtänyt ja joka kerta on jotain pientä vaatetta tarttunut mukaan.
Iltaisin Köpön möyriminen on jo melkoista ja liikkeet tuntuu jo muutenkin.
Alle kaksi viikkoa enään rakenne ultraan ja sillon ollaankin sitten jo puolivälissä. Hui!
Vaivoina ei toistaiseksi muutakuin kaamea närästys päivästä toiseen, täytyypi pyydellä rakenneultran yhteydessä jotai resepti troppia siihen vaivaan. Renniet ei oo mun juttu.
 
Aika se vaan rientää täälläkin, enkä ole oikein keksinyt päivitettävää tänne.

Nyt kuitenkin voin kertoa, että olen hankkinut ensimmäisen jutun vauvalle, täällä kovasti kehutun eisbärchenin kaukalolämpöpussin! :) Löytyi käytettynä 15 eurolla ja on väriltään kivan neutraali ruskea.

Pahoinvointi alkaa vihdoin näyttää loppumisen merkkejä, johan tässä mennään 15+2 viikoilla. Tosin yskiminen aiheuttaa kyllä vakavan oksuvaaran, samoin liian nopea syöminen.:sick:

Olin tuossa viikon verran kipeänäkin ja lämpöilyä, yskää ja nuhaa kesti tavallista pidempään kun en heti tajunnut levätä vaan kävin töissä. Täytyy nyt vaan muistaa, että raskaana pitää ottaa vähän rauhallisemmin.:barefoot:

Neuvolalääkärissä kävin viikko sitten, ja kaikki oli hyvin. Hiivahan se siellä varpaassa oli (lue: on edelleen), ja hoidoksi sain vain normi Canestenin voidetta ja maitohappobakteereja. Nyt viikon verran voidelleena ja maitohappobakteereja syöneenä kutittaa edelleen, ja kivasti on hiivaa tullut käteenkin jatkuvasta raapimisesta.(n) Mutta sydänäänet kuuluivat komeasti, vaikka mahaa ei olekaan vielä.

Paino oli muuten tippunut kilon verran ekasta neuvolasta, ja lääkäri sanoikin, että ensi kertaan mennessä pitäisi saada jo lisäpainoa.:unsure: Pahoinvointi ja kipeily kyllä ovat vaikuttaneet tuohon syömiseen, ja nyt luvan kanssa syön nachoja dippeineen ja suklaavanukkaita missä on kermavaahtoa päällä. :LOL: Kyllä se paino sieltä alkaa nousta näillä eväillä!

Mäpä koitan ottaa kuvan mahasta jossain vaiheessa, vaikka eipä tuo kovin vaikuttava ole vielä. Komeita mahoja teillä muilla kyllä on!
 
Mäkin ihan silmät pyöreenä kattelin täällä noita teiän kuvia! Ihania <3 Mulla ei näy vielä mitään :D Kohta viikkoja 16 täynnä.

Niin ja vaunusuosituksia otetaan vastaan! Sellaset ois hakusessa mitkä toimis asfaltilla, mutta myös hiekkateillä maastossa. Mihinkään metsäpoluille en meinannu mennä. Kääntyvät etupyörät ois kanssa oltava. Brioja ja Emmaljungia oon kattonu ja kokeillu, ne on ollu kivoja.
 
Viimeksi muokattu:
IMN
Vinkkinä turvakaukaloa metsästäville; jollyroom.comissa on brio primo- kaukalo ja base-jalusta tarjouksessa yht. 139e ja ilmainen toimitus ;)

Kerpele, maksoin just vähän aikaa sitten kympin enemmän :D
 
IMN
Fiona Meillä on Brio Singit (nykyiset Smilet) ja on kyllä meidän tarkoituksiin olleet just passelit :) tykkään että vaunukoppa ja ratasosa on erikseen, koska monesti yhdistelmät ovat rattaina tosi massiiviset. On kans kevyet työntää ja kääntyy 360° melkein paikoillaan. Meillä ovat olleet käytössä asfaltilla ja sorateillä, sekä kaukalon kanssa kaupoissa (ei vaadi erillistä adapteria) :) lumessakin tosi kevyet työntää vaikka oiskin yön jäljiltä sohjossa tiet.
 
Meillä on esikoisen Gracon kaukalo ja jalusta, siihen yhteensopivat matkarattaat kauppareissuille. :)
Meillä oli Crescent Classic vaunut pojalla ja mä RAKASTIN niitä oli kapeer, kevyet, neljä isoo rengasta. Jouduin vaan myymään ne tilanpuutteen vuoksi, koska halusin Emmaljungan ihant pp apple scootterit. Nyt en raskis myydä scodeja pois ja noi kääntyvät etupyörät kiehtoo. Oon tosiaan kattellu noita Emmaljungan Super Viikkareita ku ne sais tupliksi. Mutta mutta... Saa nähä mihin päädytään sitten kuitenki
 
Meilläkin on emmaljunga duo edget, on kyllä ollut hyvät. Tosin ne on kirpparilta 3 vuotta sitten ostetut, ja niissä meni rungosta joku ruuvisysteemi poikki, niin eikun teippiä vaan reippaasti päälle, niin pysyy runko kasassa :D En kauheasti välittäisi panostaa kalliisiin vaunuihin, kun nuo kuitenkin toimii hyvin, vaikka onkin vähän huonossa kunnossa :) Emmaljungissa on hyvin tilaa, hyvät renkaat ja ne on tukevat, joten suosittelen. Ainoostaan mitä ite kaipaisin noihin vanhempiin malleihin, on juuri ne kääntyvät etupyörät :)

Muutta, meillä mennään todennäköisesti enimmäkseen carenan tuplilla, joten ei ole niin suurta väliä minkälaiset nää "yhden hengen" vaunut on :)
 

Yhteistyössä