*Helmikuun hurmaajat KESÄKUUSSA*

:hug: Neidille myös, miten meidän ketju kohtaa näin kamalasti näitä suru-uutisia :'(

P123, täällä myös ääliö ukko :wave: jos menee viikko, niin hän on oikeesti ku persiiseen ammuttu karhu ja kinuaa ja kiukuttelee seksiä kuin piloille lellitty kakara :x
Mutta minkäänlaista myötätuntoa tästä pahasta olosta on turha toivoa, lähinnä häntä tuntuu suunnattomasti ärsyttävän että akka ei jaksakaan pitää tiptop paikkoja kotona kunnossa, lähteä lenkille hänen kanssaan ja touhuta lasten kanssa. Selvähän se on,että tässä alussa (ja taas lopussa) miehen osuuden PITÄISI korostua. Meillä siitäkin kiukutellaan. |O

Mutta jotain kivaakin.. äiti soitti tänään ja ilmeni ettei hän ollu saanu mun viestiäni koskaan,joten hän onnitteli nyt kovasti vauvasta ja moneen kertaan pyysi pitämään huolta itsestäni. Lupas vielä ottaa pienintä ensi viikolla luokseen,että saisin pari päivää huilia. :heart:

Nyt oman navan kaivelu loppuu ja yritän jotain vähän tehdä täällä,ettei ukon tarvi taas pyöritellä silmiään kun tulee töistä. Tilaa multa pizzankin tiettyyn aikaan,ihan ku oisin joku pizzerian pyörittäjä :headwall: :headwall: :headwall:

Petite ja mimmi 8+4

 
Ai niin vielä...jouduin perumaan ens viikkosen hammaslääkäriajan, ei tuu kuuloonkaan että kukaan tunkee suuhuni mitään nyt. :x :x :x Meni lokakuulle,mut ei haittaa ollenkaan!

Ja postissa taitaa odotella miuta koti-dopplerlaite, taidan kävästä ruuan jälkeen sen hakemassa... pakkohan sitä on kokeilla,jos löydän soppeleita pattereita meiltä, mulla on tässä vaiheessa neukkulassa kuulunu jo monesti äänet.
 
Neiti-81 :hug: :hug: :hug:

Lilo ja pojatx2
Tsemppiä pahoinvoinnin maailmaan :| Jos se yhtään lohduttaa niin minä paisuan kuin pullataikina kun syön kokoajan :/

Mervi-Elina Minäkin elän siinä toivossa että imetys imisi kaiken ylimääräisen. Yritän kyllä käydä jumpassakin, mutta se onnistuu vain n. 1x vkossa.

nuunuu84No kylläpäs mieheltäs pääsi varsinainen rupisammakko suusta! :kieh: Onneksi 9 kk:n aikana on aikaa sopeutua tulevaan muutokseen ja miehesikin oppii varmasti iloitsemaan tulevasta vauvasta kunhan näkee ekat ultrakuvat ja massu kasvaa :)

petite ihanaa että väärinymmärrys selvisi teilläkin äitisi kanssa :)

nimbekierron alkuvaiheessa tehty ovulaation määritys on todella epämääräinen, ovulaatiosi on aivan hyvin voinut olla myöhemmin ja UÄ laitteissa on valtavia eroja. Esim. meidän neuvolan ultralla ei näe yhtään mitään ennen 7-8 viikkoa!

halinallelle
oikein paljon positiivisia säteitä ja ajatuksia tulevaa ultraa varten .

).( Ihanaa - nukuin viime yönä Voinnissa ei kummoista - viikot poksuu :)
Ajattelin hommatta vauvalle tuollaisen wrapperin ja myöhemmin bunkerin - ihania! http://www.lilimay.com/baby/lodger.php

P123
 
P123 vielä vuosi sitten liikuin ainakin sen 4 kertaa viikossa. Minä jopa tykkään liikunnasta, mutta se harrastus on hiukan jäänyt pienemmälle. Ja nyt kun olen tässä siunatussa tilassa, :saint: on ihan turha ajatella, että vuoden tauon jälkeen alkaisin liikkua. Itse luotan imetyksen voimaan, kun ja jos tämä pikkuinen täältä masusta joskus kuoriutuu.

(.) Enää 13 päivää omaan ultraan. Jee!!! Vaikka tuo aika tuntuu ihan ikuisuudelta. :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nimbe:
missä vaiheessa kiertoa sä plussasit? Eli milloin sait sen ekan hailakan plussan?
3.6. tuli haalea plussa eli tasan kk edellisistä kuukautisista. Ovulaatio oli 21.5. (tiedän, koska tein ovistestejä joka päivä ) :)

Sitten sunnuntaina 7.6. viiva oli jo vähän tummempi, mutta haalea edelleen.
 
Voi ei Neiti-81 :hug:

Täällä myös yksi joka vaakaa kammoaa ;) Esikoista en saanut kaikkia kiloja pois joten nyt niistä saa kärsiä...
Onneksi oma neuvolahoitaja ei oo niin kireepiponen :D

Tänään on ollu niin huono päivä, kun olla ja voi :/
Tytöllä on alkanu selvä uhma ja joka ikinen päivä pitää vetää pariin kertaan kunnon kilarit :eek:
Ja kun ne sattuu vielä siihen aikaan kun äidillä on asiaa pöntölle niin ei hyvin mee..
Kauppareissukin venyi kun tyttö ei saanukkaan juosta ympäriinsä miten haluu ja siitäkös otti raivarit :ashamed:
Omat voimat vaan on ihan loppu eikä jaksaisi millään nyt tällästä, mutta pakkohan se on vaikka oksennus kurkussa :x
Onneksi miehellä alkaa ihan just loma niin saa toivonmukaan hiukkasen levätä B)

Fi0na

Ps. ensi viikolla on jo ultra JEE! vaikka viikkoja olisikin liian vähän niin ainakin näkee onko oikeassa paikassa :heart:
 
Kiitokset osanotoistanne. Olen ihan tyynellä mielellä, sillä ehdin tässä jo ajan mittaa varautua tuohon tulokseen. (siis kun viivat eivät vahvistuneet, vaan haalistuivat ja lopulta katosivat testatessa)

Neiti-81:lle paljon voimia ja pahoittelut huonoista uutisista! :hug:

Teille kaikille, jotka jatkatte helmikuuta kohti toivottelen hyvää ja toivontäyteistä matkaa!

-Molli-
 
Tuosta MolliMeloonin tapauksesta tuli mieleen, että pitäisikö itsekin ostaa vielä testi ja testata, miltä näyttää?? Niin vois olla tyynemmällä mielellä. Mulla kun on se eka neuvola VASTA rv10 22.7. ja eka ultra on vasta sitten joskus elokuun alussa.

Kuinka aikasin teillä on muuten sydänääneet kuuluneet neuvolassa? Mietin, että joko vois mulla kuulua sitten kun on jo rv 10 täynnä. Aiemmista ei oo kuulunu vielä eka kerralla mutta on ollut kyllä viikkojakin vähempi sillon..

pojatx2 ja vauveli 6+2
 
Kokeilin tota Angelsound-doppleria ja tosi alhaalta yritettäessä kuulu sellanen viuh-vauh,niinku istukan verenkierto suhisisi. Mutta en saanu sydänääniä kuulumaan,paitsi omani. Elossa siis olen,vaikka peilikuva ja oma olo muuta väittääkin :LOL:
Ens maanantaina mulla eka neuvolakäynti,silloin viikot tasan 9.

 
:hug: minulta myös kaikille huonoja uutisia saaneille.Toivottavasti pääsette pian uudestaan plussaamaan!
Onko muilla alkanut jo muisti tekemään tepposia.. mähän olin torstaina menossa ultraan ja kun sinne pääsin niin ne sanoivat siellä että lääkäri ei oo paikalla. Kiroilin ja ihmettelin että mikäs tämä nyt on.. mun aika olikin ollut siellä keskiviikkona :ashamed: Kotona kun kalenterista tarkistin niin kyllä ne siellä oli ihan oikeessa. Mulla on sitten ultra vasta ens viikolla :( En malttais odottaa...
 
Voi kun oli taas tullut huonoja uutisia paljon :hug: kaikille niitä saaneille ja onnea uuteen yritykseen,kun siihen taas valmiita olette :heart:

Develly,äityli30 ja millie80 Onnea hyvistä uutisista :heart: ja jos sieltä vielä joku jäi mainitsematta niin onnea sinnekin

Uusille tervetuloa :wave:

Siisami Oikein paljon onnea plussasta :heart: ja tervetuloa joukkoon

Seksistä ollut puhetta,meillä mies ollut ainakin viimiset 5viikkoo ilman,ei vaan tee mieli ja vaikka tekiskin ni oon ihan kosketusherkkä,et kaikki kutittaa,ni yritä nyt siinä sit jotaki :LOL: mut eipä tuo oo pahemmin valittanút,tottunut jo siihen et toisinaan joutuu olee pitkiä aikoja ilman,esikoisen odotus aikana meil ei tota herkkua kovin montaa kertaa maisteltu ja sit ku viel synnytykses repesin tosi pahasti,ni meni paikkoja parannellessaki aikaa...

Myö oltiin eilen puuhamaassa ja hyvinhän siellä sai koko päivän kulumaan ku ton esikoisen perässä joutui menemään milloin mihinkäkin,mut hauskaa oli,tosin hauskinta ainaki aikuisista tais olla jo meno matkalla ku mentii navigaattorin kans eikä mul käyny pienes mieles ees ku lähettii et mies on sielt muuttanu asetuksii,oli laittanu lyhyimmän matkan ja niinpä meitä sit vietii tosi tosi pieniä mettäteitä pitkin :LOL: kahteen kertaan ku oltii tollasille teille jouduttu ni johan piti pistää asetukset uusiks ja sit pääs matka jatkumaan suht kunniallisia teitä.

Nyt pystyn minäkin samaistumaan niihin joilla ollut vuotoja,mulla tuli papruun ke iltana verensekaista limaa,tosin hyvin vähän mut näki kuiteski,ni olin ihan varma et tää oli nyt tässä ja sydän hyppäs kyl kurkkuu ja sit sai ravata kaiken iltaa wc:ssa kattomas et joko vuotaa kunnolla,mut ei oo sen jälkee tullu mitään,mut kyllä se säikäytti.

Np-ultraanki sáin tänään ajan se ois 13.7 eis ois enää ku pikkasen reilu 2viikkoo :heart:


 
Voi kurjuus kun noita huonoja uutisia tulee jatkuvasti... :hug: kaikille sitä kaipaaville!

Kertomisesta: Tästä meidän tulevasta ei tiedä kuin minä ja mies (ja ne terveydenhoitohenkilöt, joiden kanssa asioinut), mutta ei siis kukaan tuttu. Esikoinen kysyi viikolla, että onko meille tulossa vauva? No joo, masu pömpöttää aika kivasti ja silloin sattui vielä olemaan vaatteet jotka tilaani oikein korostivat... Mutta jouduin vielä sanomaan ettei ole, sillä jos muksut saa tietää niin silloin tietää kaikki. NP ultran jälkeen ois tarkoitus kertoa asiasta.

ON: Mulla on alkanut nää mieliteot/-tekemättömyydet. Paras on kai tämä "punaista limpparia mulle heti" ei siis väliä mille se maistuu kunhan on punaista... Karkkihiiri olin ennen, nykyään jo muutama karkki voi saada hirmu pahan olon, joku muu taisi mainita samasta. En kyllä valita. Lähes jatkuvalla kuvotus-ololla ei hirveästi tee lenkille mieli.

millie
 
millie mä kärsin juurikin tuosta karkki"ongelmasta" - tuossa kirjoittelinkin siitä :whistle: Ennen pysty vetämään puolpussia-pussinkin (riippuen tietty pussista ;) ), mutta nyt ei mee enää kun pari kerralla :x Ei sinäänsä haittaa, mutta harmi vaan, että tuolla ei juuri ole vaikutusta painoon :headwall: Se nousee silti - terkka epäili tänään, että tuon kilpirauhasen kanssa on nyt jotain häikkää...

Tää väsymys riivaa edelleen ja lisäksi tätä ihkua iltapahoinvointia :kieh: Taas kuljin tunnin kaupassa katsellen hyllyjä ja lopulta päädyin sitten Pirkan lohi-pinaattipastaan, joka meni alas :whistle: :whistle:

Tänään oli myös eka neuvola - näin aikaisin juurikin tuon kilpirauhasongelman ja terkan lomien takia. Tiistaina pitäis mennä kokeisiin ja seuraava neuvola (lääkäri) onkin sitten vasta 4.8. Edessä siis monen monta epätiedon päivää.

 
:hug: Kaikille huonoja uutisia saaneille.

"Rakas Taivaan Isä.
Miksi äiti itkee?
Miksi isällä on niin raskaat askeleet?
Minäkö heille olen surun tuottanut,
kun vain katselen täältä kaukaa enkä tule,
vaikka he odottavat niin kovasti,
että raskain sydämin käyvät iltaisin nukkumaan.

Voitko, Taivaan Isä,
äitiä lohduttaa,
pyyhkiä kyyneleet hiljaa pois?
Voitko isän olkaa taputtaa,
ettei niin kumarassa hän ois?

Kerro heille, Taivaan Isä,
etten ihan vielä ole valmis syntymään maailmaan.
Kerro, että jotkut lapset taivaassa
niin rakkaita Luojalleen on,
ettei heitä malttaisi millään antaa pois.

Huomaisipa äiti, kun hänen luokseen
lennän perhosena ikkunaan.
Tietäisipä isä, miten tuulen mukana
hänen poskeaan silittää saan.
Vielä joskus saan siemenenä äidin vatsassa kasvaa ja
isän vahvat käsivarret ympärilläni tuntea.
Ja kun vihdoin kohtaamme,
löytää tarkoituksensa pettymys jokainen.
Ne on kestettävä, jotta juuri minä syntyisin.
Niin ikävä on kaukana täällä äitiä ja isää.

Koska saan mennä, Taivaan Isä,
joko pian pääsen omaan kotiin?"

Runo on marraskuun odottajista, jossa aikaisemmin itsekin vähän aikaa olin ennen keskenmenoa.

HelmiHaave ja uusi mahdollisuus
 
Täällä on tosiaan ollut surullisia uutisia aivan liikaa. :hug: Kauniin runon laittoi HelmiHaave.

Mulla olo sahaa sellaisen epätodellisen ja ylionnellisen välillä. Välillä on edelleen sellainen olo, ettei tuolla mahassa mitään ole, ja sitten taas toisina päivinä melkein itken onnesta, kun mietinkin, että jonakin päivänä meillä on pieni käärö sylissä.

Eiköhän jokainen teistäkin, joilla on aiempia lapsia, muista, millaista oli odottaa esikoista. Kaikki on niin uutta ja jännää! :) Meinaan pakahtua, mutta siltikään en vielä uskalla aivan hengähtää.
 
Moi :wave: Tulisin mukaan tähänkin pinoon (tuonne maaliskuisiin jo ilmoittauduinkin)! Laskettu aika ois ihan helmi-maaliskuun vaihteessa 1.3. paikkeilla (mun kierto voi heitellä parillakin päivällä), ja LA:han on plusmiinus kaks viikkoa, joten voipi olla mahdollista, että syntyis vielä helmikuun puolellakin. Esikoinen ainakin syntyi jo ennen LA:ta, mutta eihän se toki kerro, kuinka tässä raskaudessa käy... Pikkukakkonen nyt siis masussa ja KOKSiin sit ku aika tulee :D

prinpressa ja piipiäinen 4+4
 
Olipas taas sattunut ikäviä :hug:
Toivotaan että pian päästään jokainen niin pitkälle että huonot uutiset alkaa harventua tosissaan :)

Täällä ollut tänään yllättävän hyvä päivä, ei oo oikeastaan tehnyt pahaa ollenkaan, vaikkei syöminen ole ollut priimaluokkaa. Heti aloin epäillä että nyt sitten ei ole enää elämää masussa.
Niinhän se on, kun on oireita toivoo ettei olis ja kun ei ole, toivoo että olis :D Koskaan ei ole hyvä!

Täällä poksuu tänään eli mun laskujen mukaan 8+0 ja ultran mukaan oltais jo 8+4..
Mulle muuten neuvolasta sanottiin, että kun kävin varhaisultrassa niin saan jättää ekan lääkärikäynnin väliin. Koska sellainen olisi ollut arviolta, jos sellaiseen olisi joutunut.. tai päässyt ;)
 
mä itkin kun luin tuon runon, niin koskettava se oli :heart:
Täälä mennään edelleen ilman pahoinvointia, ja hyvä niin, väsymys vaan on kovaa, töissä pitää oikein pinnistellä välillä että pysyy hereillä. Huomenna olis vielä työpäivä, nyt meen saunaan rentoutumaan(vähän myöhäinen ajankohta kyllä :D )ja sitten nukkumaan. Hassua kun kattoo tyttöä , tulee välillä mieleen, että niin se vaan on tulossa isosiskoksi
ANNIEN, tosiaan sama laskettu aika meillä, hauska

Nanna 5+3
 
Olen tosi pahoillani huonojen uutisten saanneitten puolesta :'( :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: Oikein paljon voimia kestää pettymys ja menetys. Nyt tuntuu raskaalta, tiedän sen. Mutta toivottavasti pääsette pian takaisin odotuspuolelle joka toisi tähän menetykseen vähän lohtua :hug:

Itselläni olo ollut aivan kamala, sängyn pohjalla vaan makaan. Terkkarille soitin niin käski mennä sairalaan et laittavat tippaan...sinnittelen vielä.....nämä helteet ei sit helpota yhtään oloa :/

Onko teidän aistit tarkentuneet? Minä maistan ja haistan ihme asioita. Keltainen jaffa ei maistu enää samalle, siinä on ihme sivu maku :x Mies ei myönnä tätä :/
Snellmannin kinkussa maistuu asetoni :x tätäkään mies ei myönnä :/ ......
Yks päivä mies yritti kokkailla mulle evästä ja kohta alkoi haisemaan palanut...sanoin miehelle et noniin kapusta pudonnut liedelle ja palaa siellä...mies sanoi ettei täällä mikään pala eikä edes haise...No haiseehan kauhea palaneen käry. Menin tarkistamaan lieden, ei tullut sieltä. Kiersin koko kämpän ja ihmettelin mistä haju tulee....tytär oli suoristamassa hiuksiaan aivan eri huoneessa missä minä olin ja matkaa on jonkin verran....siitä tuli se ns. palaneen haju kun rauta lämpiää...en tajua miten mä sen sinne asti haistoin :eek:
 
On todellakin aistit tarkentuneet,ja välillä tuntuu et vääristyneet! Poikien huoneessa haisee aivan hirveelle, tyynystä lähtee miusta joku kemiallinen haju mikä oksettaa. Ja sit just pakkauskaasut noista makkarapaketeista ym. tekee tosi pahaa. Ainoa hyvä tuoksu tuli aamulla,kun naapuri leikkas ruohoa. :/

En vielä saanu kotidopplerilla s-ääniä kuuluville,pitänee viikko-pari vielä odotella...

Petite ja mimmi 8+5
 
piipiäinen täällä ainakin on aistit herkässä... Muutamia esimerkkejä; Jauhelihassa olen maistavinani maksan makua. Ylipäätään suolaa tai mausteita ei voi nykyisin laittaa kovin paljoa tai minä en pysty syömään. Yleensä maustan ruokia aika tuhdisti! :x Sitten tänne meidän väliaikaiseen kämppään haistan, jos naapurissa tupakoidaan. Joka raskaudessa tuo tupakan haju on ollut just se pahin! :x

(.) Tänään oli pakko ostaa raskaustesti. Oli niin epäluuluoinen olo tästä omasta tilasta. Plussaahan se testi näytti. Testiviiva oli jopa vahvempi kuin kontrolliviiva. :whistle: Kävin myös ostamassa parit äitiyshousut. Tavalliset housut tuntuu vaan niin kurjilta. Nyt saa vatsa kasvaa ihan rauhassa! :heart:
 
Täällä myös yksi hajuyliherkkä odottaja :kieh: :kieh: Miten sitä voikin haistaa niin hyvin kaikki ei-toivotut hajut...
Esim. aamulla siivosin marsun häkkiä ja kaoin siinä samalla - hyi hitto miten pahalle se voikaan haista, vaikka se ei tähän asti ole ikinä haissut mitenkään erityisen pahalle... :headwall:

Lisäksi tämä iltapahoinvointi on näköjään aika kellontarkkaa... Aina näihin aikoihin alkaa tää kuvotus ja sitä sitten jatkuukin johonkin alkuyöhön ennenkun saan nukuttua. Ärsytyskynnys madaltuu lähes nollaan päivänmittaan ja kaikki ottaa aivoon :ashamed: Eniten pahoinvointi yltyy tuosta lasten riehumisesta... ne on ollut iltaisin ihan mahdottomia eikä niihin pure minkäänlainen pyyntö eikä käsky. Nytkin ne meuhkaa tuolla huoneessa ihan täysillä vaikka olen sata ja yksi kertaa pyytänyt niitä siivoamaan |O

Huoh!!

 
prinpressa onnea plussasta ja tervetuloa :wave:

Aistit on täälläkin ollu alusta asti herkässä tai jo ennen testin tekoa mistä jo osasinki aavistella mahdollista tulosta,ku tuore kouvolan laku pussi hais tosi pahalle :x Nyt toi syöminen tekee tiukkaa ku jääkaapin avaa ni pahalle vaan haisee ja mitää ei tee mieli,mut pakko syödä ettei tuu ihan kamala olo

Täällä ei oo helteestä enää tietoakaan,vettä tullu koko päivän ku esterin peestä ja mittarikin näytti +14,siis normaali kesäkeli :D

Huonoa oloa täällä tänään ja ku tuntuu ettei syöminenkään enää auta.Väsymys taas ottanu vallan,nukuin jo puoltoist tuntii ja vois vaikka käydä jo uudestaa |O

Kengu ja Ruu 9+2
 

Yhteistyössä