*Helmikuun hurmaajat syyskuussa*

Zuh


Helmikuun hurmaajat

Pinoutumisen suuren ihmeen ovat kokeneet tähän mennessä

*84* toistaan upeampaa naista


Nimimerkki.....ikä..............paikka..........tilausnumero...tyttö/poika

25.1.2010
Hopeakaisla....22................KOS....................kolmas

27.1.2010
Samariini.................................................neljäs

28.1.2010
piiuli82............27..............KOKS.............kolmas...........toukka
KiaralA............20..............PHKS..............toinen............tyttöolo

29.1.2010
Minnea............23...................................esikoinen
Zuh.................27..............EKKS..............esikoinen........poikaolo/Naatti

30.1.2010
Sero................24..............SatKs..............esikoinen

31.1.2010
Farfalla....................................................neljäs
Äityli 30...........33..............SAS................kolmas

1.2.2010
Mimmi1981......27...............NKL.................toinen
Miiuli07............24...............LUS................kolmas
maukkanen......26..............Jorvi...............esikoinen
Nennu08........28.......................................toinen

2.2.2010
Helmihaave.....30.....................................esikoinen
Pöhinä......................................................toinen

3.2.2010
parpai.......................................................toinen
pilli-................21................................................

4.2.2010
Enkelipoika
Miz..................27...........Kätilöopisto........esikoinen
MiinajaManu....33.................KYS...............kolmas
Avilla..............28...............PHKS..................kolmas
krisu..............26...............Lohja...............toinen

5.2.2010
äitilintunen......32.....................................kolmas
Suzyco...........24................TAYS................toinen
taapero..........25.................OUS................neljäs

6.2.2010
Helmiläinen.....26...............phks...............kolmas

7.2.2010
Lilo.................32........................................neljäs
Malinda..........30................TYKS................toinen
matami-mimmi..26.............PHKS................toinen

9.2.2010
Develly.............29..............HYS...................kolmas

10.2.2010
Piipiäinen..........35......................................viides
Anni1976
Rautahammas.............................................toinen

11.2.2010
Siisami........................................................esikoinen
Jadel84............26...........kätilöopisto.........esikoinen
Tansuli.............28.................PHKS................toinen
Fi0na..................................KOS....................toinen
titta-83.............26...............SatkS.................toinen

13.2.2010
mor78..............30........................................kolmas

14.2.2010
Nimbe..............26...............SEKS...................esikoinen
Veeruska-81.....27...............EKKS...................toinen
celia81.............28...............Naisten klinikka....esikoinen
iidesy...............20...............TAYS...................esikoinen
yykaakoo.........22..................SeKS................kolmas....poikaolo

15.2.2010
Millie80............28................HYS..................kolmas

16.2.2010
Sessi................22.......................................toinen
MintCandy..................................................toinen...poikaolo
Polttaja.............20.............KEKS.................esikoinen
Maaliskuu.........29..............Tyks..................toinen

17.2.2010
Pojatx2............24..............KYS..................kolmas
Pikkuronsu........28.............TAYS................esikoinen

18.2.2010
hope08............32......................................kolmas
Helinä28...........28.............PHKS................toinen....poikaolo
Äpyli.................................OYS.....................
Ikuisuus...........21.....................................esikoinen..poikaolo
Pikkukakkonen21...............VKS.....................toinen

19.2.2010
kattiMam....................................................toinen
eemeli89.........19..............OYS..................esikoinen
Athena..............................SeKS.................toinen
Tuulia79.........30..............PHKS..................toinen
jontsulii..........28..............kättäri.................kolmas
Mini77.............32..............TYKS...................toinen

21.2.2010
high5..............34..............POS....................viides

22.2.2010
CrazyInLove...28...............SAS...................kolmas
Tehilla.............37.......................................esikoinen
muhvi..............24................SEKS..................kolmas
Halinalle75....34........................................toinen
Nina1..............29........................................toinen

23.2.2010
Annien............25................HYS...................toinen
Nanna1980.....29.............VKS....................toinen
mervi-elina......32..............TAYS..................kolmas

24.2.2010
Huopatossu....34...............PHKS..................toinen
Äiskä-75.........34.........................................kolmas
Pikkupulla79......................Jorvi..................esikoinen
NuuNuu84........25.....................................esikoinen

26.2.2010
Nanna1981..................................................toinen
pocks...............................Kättäri................esikoinen

27.2.2010
Alina78..............................KOKS..................kolmas

28.2.2010
prinpressa........................KokS....................toinen
Piipi Pöppiäinen................PHKS...................esikoinen

2.3.2010
serratus.........20.........................................esikoinen


Liinuleenu
Cherrylee
Mariska77....................................................toinen
Zanthia
Mansikkamäki..32............KAKS...................neljäs
 
Zuh
Neuvola takana, kaikki hyvin -> tosin seurataa yhä sekä verenpainetta ja hemoglobiinia, jotka ei meinaa millään pysyä hyvällä tasolla. Meillä neuvolatäti sanoi ettei vielä aleta ottamaan rautalääkettä (hb 114) mutta kohta on jo pakko.. Paino oli vihdoin alkanut nousemaan! Mimmonenhan norsu musta tulee :p

Nyt pikaisesti takaisin hommiin!

~Zuh & Naatti 18+4
 
Kiitos Zuh uudesta pinosta =)
Mulla neuvola eessä huomenna ja eiköhän se vaaka ala mullakin + näyttämään tällä herkku määrällä :kieh:

Siivoilut oottais,mut millää ei jaksais alottaa :/

Piitsi ja toukka 18+5
 
Neuvolassa käyty :wave:

Verikokeiden tulokset oli ollu ihan hyvät. Downin oireyhtymän riskisuhde oli 1:78000. B-CNF: ei kantajuutta. Tietääkö joku, tarkottaako tuo sitä munuais-sairausjuttua?
Painoa on nyt tullut 3kg yhteensä ja ihan normaalia nousua kuulemma on. Tuossa katselin vanhoja neuvolakortteja, niin mulla oli kahdessa aiemmassa raskaudessa paino noussu tähän mennessä jo 8kg :eek: Että siihen nähden tosi hyvin pysyny kurissa tuo nousu.
Verenpaine oli 136/71, hemoglobiini 120, joka on minulle tosi hyvä. Vauvan syke oli 145 :heart:

Helpotti kuulla tuo syke, liikkeet kun ei tunnu vielä päivittäin, niin olen ollut välillä hermona sen takia. Rakenneultra onkin sitten 29.9. Sitä odotellessa =)

Huomenna taas poksuu*

 
Matami-mimmi, mun kuopuksella oli matalat sykkeet kun hän oli pari päivää vanha. Olimme yhden ylimääräisen päivän sairaalassa ja vauvalta otettiinsydänfilmi ja neliraajapaineet. Kaikki oli ok ja normaali neuvola seuranta on riittänyt. Lääkäri sanoi että toiset vaan "käynnistyy" hitaammin. Sen jälkeen syke on ollu normaali, eikä mitään poikkeavaa ole havaittu. Mutta masusykkeestä en liiemmin osaa kommentoida. Toivottavasti vähän lohdutti. Me äidit kun huolehdimme niin paljon turhaan. Täytyy myöntää että itse olin tippa linssissä kun vauva vietiin tutkimuksiin enkä itse saanut mennä mukaan. Kakki soittelivat sairaalaan että joko pääsette kotiin ja mä yritin keksiä kaikki selitykset ettei vielä, ku en halunnut ketään huolestuttaa enkä olisi jaksanut kannustusta ja päivittelyä.

Itellä on raskausviikot ihan hukassa. Täytyis käydä tarkistaa jostain laskurista. Neuvola on ensi viikolla ja odotan jo kovasti että pääsee kuuntelemaan sykkeet, siis toivottavasti pääsee.

Minkälaisia vaunuja olette ajatelleet? Mä olen uutterasti netistä vaihtoehtoja tutkinut, mutta pitäs lähtee ihan livenä kattelemaan. Taidetaan kuitenkin uutena osaa, jos vaikka säästäis seuraavallekkin ;)

Nyt taas pitäs alkaa kouluhommiin, ettei ihan mene viihteen puolelle.

Avilla ja viikot hukassa
 
Täällä eilen käytiin neuvolassa, kaikki oli ok. Ei mitään erityistä. Paino on noussu tähän mennessä JO 5kg :ashamed: Toivottavasti se tasoittuu tuosta, muuten oon helmikuussa mahtavan kokoinen VALAS.. :D Sydän äänet kuulu heti, huiteli 160 paikkeilla.

Ja tänään poksuu 14+0
 
avilla, minäkin olen jo vaunuja katsellut, haluttaisi emmaljungan duo edge-vaunut. Hintaa kyllä löytyy n. 800e, mutta haluan uudet ja hyvät vaunut ja nuo duo edget olisivat varmaan hyvät talvellakin ja muuten hiekka- ja sorateillä isojen renkaiden ansiosta. Niistä on se sport-mallikin, mutta onkin sitten jo kalliimpi. Ainakin lastentarvike myy kyseisiä vaunuja, käypä netissä katsomassa :)

tänään 16+0 ja neuvola, paino 1,5 kg vähemmän kuin alkupaino, mutta nousussa kuitenkin siihen nähden , mitä se oli tuossa vkolla 14. Nyt pitäisi viimeistään kai alkaa liikkuakin enemmän, ettei sitten ole synnytyksessä ihan rapakunnossa!
 
Heippa,

täällä palaillaan elävien kirjoihin reilun viikon flunssan jälkeen.
Onneksi ei ollut kuumetta mutta kova yskä ja yleismaailmallinen "veto pois"-olo viikon verran. On se vaan tylsää tuo sairastaminen, varsinkin nyt kun ei oikein tiedä mitä lääkettä saa ja mitä ei saa ottaa...

Eipä muuta ihmeellistä, torstaina olisi taas neuvola, nyt viikkoja siis 15+2.
Välillä tuntuu että jonkilaisia liikkeitä saattaa tuntua mutta en ole ihan varma :)
Eiköhän ne liikkeet kohta jo vahvistu niin, että tietää mikä on ilmakupla ja mikä vauvan jalka..

 
Voi kun neuvola oliskin jo :p Haluis sydänääniä kuuntelemaan! Nyt kun vauvan liikkeitä ei oikein kunnolla vielä tunne niin olo on aika epävarma :headwall:
Jotain muljahduksia siellä tuntuu iltasin, mutta noiden sydänäänien kuuleminen ois helpottavaa.

Meillä on gessleinit ja ollaan oltu tyytyväisiä! Mahtui hyvin sedan mallisen auton tavarakonttiin ja yhdistelminä on toiminut meillä myöhemminkin (rattaina).
Uusilla on aina hintaa, mutta ainakin tiedät että on kunnossa tms.
Lisäksi meillä on sateenvarjorattaat kauppareissuja varten :) Niihin sai sitten turvakaukalon kyytin vaikkei samaamerkkiä ollukkaan :D

Mummula odottaa :heart:

Fi0na 16+5
 
tulin pikaisesti korkaa uuden pinon. kiitos päivittäjälle että jaksat pitää meidät ajantasalla! :)

itsellä olo hirvee. rytmihäiriöt on tullut kiusaksi ja vatsa ei toimi ollenkaa ja kauhee närästys!! siis jotakin ihan kamalaa! Ihan sama mitä syö tai juo kohta alkaa vatsassa polttelu ja ruoka nousee ylös. Onneksi huomenna lääkäriaika. muuten kun vointi olis ihan ok ilman kipuja tai mitään ok niin tuo vatsa ei toimi!!!!!! |O pääsis liikkumaankin jne..
 
heippa! itselleni syntyi heinäkuun vika päivä pikkuinen tyttö ja nyt vanhat äitiysvaatteeni kaipaavat uutta omistajaa,myynnissä seitsemät housut,yksi hame ja kaksi paitaa, kurkkaa ihmeessä =) http://salattu.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=113598781

ihanaa loppuraskautta teille,kyllä se palkinto sitten lopussa on vaan ihana :heart:
 
Hei taas kaikille!

Täällä masussa pikkuinen, joka pyörii ja hyörii. Liikkeet olen tuntenut varmaankin raskausviikolta 10 ja tuntuu, että potkut vaan voimistuvat. Kummassakin ultrassa ei ollut yhtään paikoillaan toisin kuin esikko. Tosin täällä mahan ulkopuolella esikoinen on kuin duracell-pupu ei pysy paikoillaan kuin nukkuessa. Tämä toinen voi ollakin päinvastainen tapaus. Yöllä tuntui, että olisi supistellut, mutta varmuutta ei ole. Tuntui, että maha olisi painunut kasaan.

Edellisessä raskaudessa liikkeet tuntuivat vasta raskauden puolivälissä ja supistukset muutamaa tuntia ennen synnytystä. Mutta kuten lääkäri sanoi niin raskaudet voivat poiketa rajusti toisistaan.

Perheen raha-asiatkin ovat saatu järjestykseen ainakin pariksi kuukaudeksi niin alkaa tuo stressikin helpottamaan.

Mukavaa syyskuun alkua kaikille. Ajatella, että puolen vuoden päästä alkaa olla h-hetki käsillä. Tajusin sen siitä, kun seuraava neuvola on kahden viikon päästä eli 15. päivä ja mulla on laskettu aika 14.helmikuuta eli tasan puolen vuoden päästä.

Tuulia ja sk (Johanna-Veikka) 16+2
 
Heipsan täältäkin :wave:

Tänään oli taas neuvola ja kaikki tuntus olevan hyvin :) .
Painoo oli tullu 488g/vko :ashamed: hieman liikaa MINUN mielestäni,kun nuita makkaroita tuossa masussa jo ennestään on..täytyy koittaa siis hieman katsoo mitä suuhunsa laittaa ja urheilla enempi..joopa jooo :LOL: :D
sf-mitta oli 16cm eli yläkäyrällä mennään ja sykkeet oli 150-160 :heart:
Seuraavaksi oiskin sitten rakenneultra kahen viikon päästä,ihanaa!!!

Nyt suihkuun ja nukkumaan,jotta huomenna taas jaksaa.
Ihanaa viikonjatkoa kaikille :wave:

krisu ja papu 17+5 :eek: :eek: :eek: :D :heart:
 
heissan täältäkin kaikille.kävin tänään lääkärissä kun selkää vihloo ja töissä kun joutuu nostelemaan kaikenmaailman lihalaatikoita sun muita niin selkä ei oikeen tykkää,tää oli kyllä odotettavissakin kun selän kanssa ollu aikasemminkin samanlaista kremppaa.meinaa vaan stressata kun töissä ei oo työntekijöitä ja nyt sitte ite jouduin hakemaan sairaslomaa.ja lääkäri pelotteli että hyvinkin todennäköistä että mun selkä tulee kipeemmäks mitä pidemmälle raskaus etenee,vaikkei nostelisikaan mitään painavia.mutta nyt tuli täyskielto nostella painavia ja toivoa sopii että selkä rauhottuu sen verran että voin töissä olla.

ja tää ällöttävä hampaittenpesu öklötys ei ota laantuakseen,ja kaikki kamalat hajut,esim biojäteroskis ja ihan mikä vaan vähänkin voimakkaampi haju saa mut kakomaan vedet silmissä :x

ja jos tossa ei ollu tarpeeks ni jotenki taas on tullu sellanen fiilis että haluisin kurkata mahaan että onko sielä kaikki kunnossa ja onko papunen vielä elossa,en tiiä mistä näitä fiiliksiä tulee,kai se on vaan se menettämisen pelko,minkä tosin luulin hävinneen ku ne kriitisimmät viikot on ohitettu..no perjantaina ois neuvola ja sillon varmaan kuunnellaan sydänäänetkin.paino heittelee tosi paljon,viime viikolla puntari näytti että paino ois pudonnu 2kg mutta nyt sitte se on noussu sen melkein 2kg takasin :whistle:
että sellasia kuuluupi tänne tällä kertaa.

pöppiäinen ja papu 14+2 :heart:
 
Zuh
Vaunuista: Itsekin olen eksynyt jo tuonne viidakkoon. Käytettynä varmaan yritetään löytää, ekologista ja edullista :D Voi sitten tuhlata niitäkin loppurahoja muuhun kivaan, kheh! Merkeistä olen päätynyt valikoimaan Emmaljunga - Teutonia. Mutta olen NIIIIN huono ostamaan yhtään mitään vielä tässä vaiheessa, tiedän että joulukuussa tulee enemmän kuin kiire :ashamed:

Röllimuori: Onpas sulla samaa vaivaa kuin mulla - maha ei toimi ja närästää maan niin julmetusti. Töissä istuessa alkaa puolen päivän jälkeen nousemaan kaikki mahanesteet ylös ja olo on sen mukainen. Vatsa ei toiminu kolmeen päivään, joka mulla on äärettömän harvinaista, normaalisti toimii miltei kuin kello. Levolacia vain naamaan, ehkä se siitä helpottaa? Painon nousukin varmasti osaltaan selittyy tällä, kun tunkee vaan ruokaa sisään eikä mitään tule pois niin pakkohan sen on painossa näkyä :LOL:

Mittasi neuvolatäti meiltä eilen sf-mitankin, olikohan 17 senttiä? Auh, kun tämä istuminen ei sovi mulle ollenkaan, nytkin vaan vihloo ja juilii, mutta pakkohan tässä on sinnitellä. Aamujumppaa kehiin, kyllä se siitä helpottaa!!

~Zuh & Naatti 18+5
 
Kiitos tuestanne :hug:

Tuo eilinen neuvolatätin sijainen oli vaan niin hössöntössö, että sai aikaan mulle hepulin. :'( Asia jäi vaivaamaan minua niin paljon, että soitin neuvolaan vielä. Ja sain ajan eri tädille perjantai aamuksi.

Ensimmäistä kertaa hätäännyin oikeasti. Edellisessä (ensimmäisessä ) raskaudessa en osannut pelätä mitään, enkä tähänkään asti ole helposti hätkähtänyt. Tuo koko eilinen neuvola käynti oli vain niin omituinen. Tietysti en tunne sijaista, eikä hän minua. Hän ei osannut käyttää ultraa, eikä dopperia. Kun lopulta näin ultrassa vauvan niin kiivaasti vain etsin sydäntä näytöltä..tilannetta ei osaa kuvailla..se oli vaan kamalaa. :'(

Mutta nyt mieli parempi, perjantaina tosiaan pääsen vielä varmistus käynnille. Ja ensi viikolla oma neuvolatätini palaakin jo lomalta =) :heart:

Vaunuista Ostin työkaverilta vanhat emmaljungat hintaan 20 ? :D Asumme täällä maalla ja välttävät täysin tuohon vähäiseen lenkkeilyyn. Pääasiassa vaunut ovat meillä vain nukkumis käytössä ulkona. Matkarattaat ovatkin esikoisen jäljiltä vielä tallessa.

Anteeksi jos on mennyt ohi, mutta minua kiinnostaisi tietää rintarepuista tms. :attn: Oletteko kokeneet ne hyödyllisiksi? Esim. kun menemme metsään lenkille,niin en minä sinne vaunuja saa mukaan. Kantoliinaa en osannut käyttää ainakaan esikoisen kanssa..

 
Alkuperäinen kirjoittaja Zuh:
Röllimuori: Onpas sulla samaa vaivaa kuin mulla - maha ei toimi ja närästää maan niin julmetusti. Töissä istuessa alkaa puolen päivän jälkeen nousemaan kaikki mahanesteet ylös ja olo on sen mukainen. Vatsa ei toiminu kolmeen päivään, joka mulla on äärettömän harvinaista, normaalisti toimii miltei kuin kello. Levolacia vain naamaan, ehkä se siitä helpottaa? Painon nousukin varmasti osaltaan selittyy tällä, kun tunkee vaan ruokaa sisään eikä mitään tule pois niin pakkohan sen on painossa näkyä :LOL:
Juu.. levolacia olenkin joutunut välillä käyttämään mut nyt ei pysty nielemään sitä enää kun se nousee samantien ylös! Sain nyt gaviscon reseptin tuohon närästykseen ja sit suositteli duphalacia.. vai miten noi nyt kirjoitetaankaan mut tiiiätte varmasti mitä rohtoja tarkoitan. Mulla on ihan äänikin mennyt käheäksi kun närästys on "polttanut" tuon kurkun.
Mullakin normaalisti vatsa toimii kyllä. Ei koskaan edes rasskausaikana ole ollut näin pahana tuo ummetus. Lääkäri meinas että sekin auheuttaa suppareita kun vatsa ei toimi ja on kipee. Paino on varmaan noussut seuraavaan neuvolaan mennessa 10kg!! :LOL:
Rytmit oli kohdillaan nyt sydämessä..
Nyt odotellaan lähetettä äitipolille
 
että aurinkoista syyskuuta :)

Meinasin oikein huolestua, kun täällä niin moni kirjoittelee, ettei "päivittäin tunne liikkeitä", itse en ole ainakaan tietoisesti tuntenut vielä mitään muuta kuin epämukavia supistuksia.

Mutta kait se on juuri niin, että niin monta raskautta kun on raskaana oleviakin. Joten meinaan olla huolehtimatta seuraavaan neuvolakäyntiin (ensi ma) asti :)
 
voisko mulle korjata tuon la 18.2.2010 ?? täällä myös seksin yhteydessä maha menee kovaksi, mut ei muuten, esikkoa odotellessa ihan viimeviikoilla supisteli vähän muttei maha kovaksi mennyt niinkuin nyt. meillä sykkeet neuvolassa oli 170, oli ilmeisesti bileet pystyssä. mä olisin tullut hulluksi jos mulla ei olisi kotidopleria mun historian takia ja rakenneultra on 2.10. jäin tässä juuri työttämäksi joten nyt pitäisi kotia laittaa kaikin tavoin kuntoon kun jaksaa ja innostuu vielä kun ei ole töistä nii väsynyt. ja vaasassa sataa ja tulee niinkuin aina. täällä tuntuu tosi syksyiseltä. olen luultavasti muutaman kerran tuntenut pienen hipaisun. esikolta 3 ensimmäistä potkua oli 16+3. ja ulkoisesti mies tunsi jo 21 viikolla. odotan innolla että täälläkin vihdoin maha pullahtaisi esiin, nyt vain pieni kumpu ;)
matami-mimmi ymmärän kuinka tuollaisessa tilanteessa säikähtää toden teolla, en toivoisi itselle tuollaista. onneksi kaikki hyvin.

 
Opiskelut ei ota sujuakseen, joten tulenpa tänne hengailee. Tosi hyvä idea!!!

Temple, kiitti vinkistä, mutta meiän vaunut saa ihan maksimissaan maksaa 400 ekee. Ne on niin vähällä käytöllä, kun tää arkinen aherrus monen lapsen kanssa on tässä kotikulmilla. Esikoisella minäkn halusin monipoliset vaunut, mutta nyt ihan perusjutut riittää. Mulla on vielä Emmaljungan rattaat joihin vauva varmaankin siirtyy noin puolivuotiaana, eli tosi vähälle käytölle vaunut taitaa jäädä. Olen aina enemmän pitänyt rattaista kuin vaunuista.

Hyvä että olet Matami vähän rauhottunut. Mulla on ollu Baby Björn (olikohan jotain tollasta) merkkinen rintareppu jossa olen molempia lapsia kantanut paljon. Mulla on ollu perus malli ja toiminu loistavasti. Jos selkä tai hartiat on herkättai muuten vaan jumissa, on se sport malli vielä tukevampi. Suosittelen. Itse olen jo omani myynyt ja nyt odottelen että kaveri penkoo varastonsa, jos sieltä sen edullisesti saisi. Mulla on myös vauva-lehden tilaajalahjana saatu kantoliina ja se on ihan huippu. Tykkään siitä enemmän kin monista kalliista merkeistä joita olen kokeillut. Mä olen aika pieni ja mulle se on ainakin just hyvä. Tein viikkosiivoukset, kyläilyt, kauppareissut ja monet muut vauvoja kantamalla.

Apua, mä en ole edes uskaltanut käydä puntarilla kahteen viikkoon kun olen niin ärsyyntynyt painon noususta. Liikuntakin on jäänyt ihan minimiin näiden töiden ja opiskeluiden takia. On se niin väärin että työt häiritsee vapaa-aikaa. Tosin olen onnellinen, että ainakin toistaiseksi mulla sekä miehelläni on työpaikka.

Avilla 16+6
 
Hyvää syyskuun alkua vaan kaikille!

Täällä on iskenyt aivan järjetön väsymys, joka tuntuu niin kaiken kattavalta, ettei meinaa jaksaa tehdä mitään. Maanantaina alkoi työt ja tänään koulu ja tuntuu ihan mahdottomalta ajatukselta, että jouluun asti jaksaisi tätä oravanpyörää. :ashamed: Kaiken lisäksi nuo lonkkakivut kovenee koko ajan, mutta kun vasta aloitin työt, en millään kehtaisi mennä hakemaan sairaslomaa. Ja jotenkin on sellainen olo, että jos tässä raskauden aikana vielä jotain pahempia kipuja tulee, niin yritän nyt selviytyä. Vähän typerää ajattelua, mutta ainakin toistaiseksi nyt näin.

Tänään on ollut pitkästä aikaa päänsärkyäkin. Olen napannut 1500mg Panadolia, eikä tunnu olevan mitään apua. Onneksi loppupäivä on vapaata, niin voi maata sohvalla tai sängyssä ja lepäillä.

Tulipas tästä valitusviesti. :D Asiat on kuitenkin mainiosti, maha on vähän pullahtanut esiin ja viikot menee taas nopeasti. Huomenna poksuu taas ja alkaa jo 17. viikko. Hurjaa.

Kävin tänään puolivahingossa kiertelemässä ja kattelemassa lastenvaatteita, ja jos rahaa olisi ollut enemmän, olisin kahminut mukaani vaikka mitä. Voi luoja miten suloisia ja söpöjä pieniä vaatteita kaupat ovat pullollaan! Päätin kuitenkin odottaa vielä neljä viikkoa rakenneultraan, ja sen jälkeen vasta ostella vaatteita. Jos vauva vaikka päättäisi esitellä sukupuoltaan, niin olisi ihana ostella sopivan värisiä vaatteita.

Ikuisuus ja masukki 15+6 :heart:
 

Yhteistyössä