*** Helmikuussa hoikentuvat ***

Tasapainolua ollut painon kanssa viime viikon, heiltahtelee puolisen kiloa suuntaan tai toiseen. Tilanne on siis ihan hyvä. Ehkä viikon -parin jälkeen saisi taas lähteä laskusuuntaan.

Liikuntarintamalla tilanne on ihanteellinen. Olen taas päässyt salille ja lenkkikenkiäkin kutkuttais. Jospa sitä juoksemaan lähtis iltasella kunhan mies kotiutuu töistä. Löysin itselleni uuden juoksuohjelman jota alan seuraamaan. Ehkäpä tavoitteeni (elokuussa 2012 puolimaraton) onnistuu sittenkin :D. Vaunujen kanssa en kehtaa juosta kun on joka paikka täynnä lunta mutta kävelylenkille lähdetään tunnin kuluttua, valitaan kauimpana oleva kauppa ja reipastellaan sinne.
Tänään on ihan mielettömän nätti sää! Aurinko paistaa ja suunnilleen linnutkin laulaa :D

Hyvää lenkkiä :)
 
Heippa!
Saanko liittyä seuraanne? :)

Aloitin pudotuksen tammikuun 18. päivä.
Pituus 176,5cm ja lähtöpaino oli 83,6kg.

Nyt 4,5 viikon jälkeen paino olisi 74,9 ja tavoitteeseen olis matkaa vielä sen 4,9kg. :) Sitten täytyis keskittyä painon hallintaan ja terveellisiin elämäntapoihin... :whistle:

Ja siis Cambridgen ohjelmalla oon saanut pudotettua ja tämä juttu sopii mulle kun nenä päähän. :) Musta ei ollut kituuttamaan näkkärin ja hedelmien voimalla, vaan tämä totaali kieltäytyminen on onnistunut huomattavasti helpommin, ja saa todellakin etäisyyttä siihen ruokaan ja tottumuksiin. :)
Tervetuloa mukaan, lisäsin sut etusivun listalle :)
 
Mistä tietää, että Chef on ollut pahoilla teillä?

Siitä, ettei se puhu ketjuissa kuutta kertaa päivässä yksinään, vaan ikäänkuin vaipuu hiljaa takavasemmalle :whistle::saint::xmas:

Viime viikon aikana kävin jyrkän alamäen, mutta nyt ollaan taas nousujohdanteisella suunnalla :D

Kiloja tuli muutamassa päivässä tosiaan likemmäs kolme ja viikon saldo sitten loppupeleissä oli +1,7 kg. Oho :D

Mutta jos vähän saa niinkun selitellä, niin tänään mä painan 700g eilistä vähemmän, joten eiköhän se neste lähde melkein yhtä nopiasti, kuin mitä se on tullutkin. Ehkä. Toivottavasti :D

Blogiini kirjoitin pitkät pätkät tarinaa alkuviikon possuttelusyömisistä, sekä siitä kun ryhdistäydyin ja aloitin liikunnan. Siellä on vähän yksityiskohtaisempikin sepustus mun ekasta punttisalipäivästäni...niiden, joita nolottaa/pelottaa salille meno, ei ehkä kannata sitä postausta lukea :whistle::LOL:

Blogissa on myös kuvaa meikäläisestä. Ainakin osittain. Ei vielä rohkeus riitä näyttämään ihan koko totuutta, mutta eiköhän sekin kuva sinne vielä joskus ilmesty. Mutta aloitetaan nyt noista käsistä...niihin kun niin kovasti kaipaisin vähän lisää lihasta. Sen käden alla jäävän roikkuvan osan jos voisi siirtää sinne käden päälle, niin olisi kovin kiva.

Chef shoppaa, tuunaa ja keksii kaikkea kivaa pientä puuhaa

Jatkosuunnitelmiini liikunnan suhteen kuuluu salikäynti 2-3 kertaa viikossa, sekä reipas kävelylenkki aina silloin, kun siltä tuntuu. Nyt olen 3 viimeistä päivää lenkkeillyt ja vielä tuntuu siltä, että lenkkeilen huomennakin. Mutta jos joku päivä ei tee mieli lenkkeillä, niin siitten makaan sohvalla. Enkä edes tunne huonoa omaatuntoa :D
 
Mun piti alkaa punnaamaan itseäni kerta viikkoon, mutta kun haluttaa tietää että miten liikunta alkaa vaikuttamaan, niin pakko kai se on päivittäin vaa-alla ravata :)

Aamupaino tänään 68 kg, eli miinusta eilisestä 400g.

Mulla on nyt perskule polvi hajalla. Hittolaittinen! Eilisissä salitreeneissä jouduin hieman himmaamaan oikean jalan osalta ja tämän päivän aamulenkki jää kävelemättä. Ajattelin kuitenkin mennä salille tekemään aerobista...josko vaikka se crossailu olisi polvelle lenkkiä parempi?
 
IhanaValo
Huh, no sentään en ole ainut kellä on vähän päässy mopo käsistä..hetkeks :)
Tänä aamuna 82,9kg. Kun se ois voinut olla lähempänä 81:tä...vaan kun viikonloppu meni miten meni, mässyilin ihan liikaa ja eilenkin söin vielä pitsan :ashamed:

Miten voi ihminen olla niin heikko, sortua nyt lähes joka kiusaukseen...:(
Vaan yritetään uudelleen :)
 
"hippo"
Miten voi ihminen olla niin heikko, sortua nyt lähes joka kiusaukseen...:(
Vaan yritetään uudelleen :)
Olikohan se Oscar Wilde, joka sanoi, että "I can resist anything but temptation"
- joku fiksu noin kuitenkin aikoinaan sanoi. :D

Mulla tök-tök-tökkii täällä myös, paino on kyllä viikkopunnituksissa tulossa yhä alaspäin, mutta ei ilkeyttäänkään haksahda 75-alkuiselle puolelle.
Lähin lukema taitaa olla 76,1, joskin tänä aamuna se oli taas 76.5. Ärrinmurri. Tälle viikolle pitäisi saada aikaan suht kurinalainen ruokavalio, viime viikolla tuli lipsuiltua ja lauantaina on tilaisuus, jossa ei hiilareita pääse millään välttelemään ja se näkyy takuulla sunnuntaina. Väitän kyllä itselleni ties miten monetta kertaa, että jos joku yllätysmässääminen nosta yhden sunnuntain tulosta, seuraavan viikon pudotuksen pitäisi olla suhteessa suurempi, kun nestettäkin lähtee, mutta pöh pöh...

Tsemppiä teille liikuntaharrastajille, mä en ole saanut aikaan käydä edes vaunulenkillä, kun lunta on niin paksulti joka paikassa. Ensin pitäisi sulattaa auto, että saisi takakontin auki ja vaunut sinne ja sitten ajaa autolla jonnekin aurattujen katujen äärelle, eikä vaan jaksa napata. Lastenvahtina pihassa seisominen taas ei ole liikuntaa, vaikka saahan siinä edes raitista ilmaa.
 
Mä VIHAAAAAN muuttamista. :D

Nyt on suurin osa kamoista uudessa kämpässä, ja osa jopa poissa laatikoista. Vaakakin löytyi taavaroista ja aamupaino oli tänään 120,1. Ei siis sentään ole alkuperäisiin lukemiin asti noussut.

Vieläkään en ole syömisiä yms ajatellut tässä muuton keskellä ja parhaillaan mutustelen suklaata. :ashamed: :xmas:
 
"hippo"
Tulen kehumaan huikealla urheilusaavutuksellani: Tein lumimäkeen portaat lapiolla, laskin muutaman kerran pulkalla ja juoksin kolmesti riihen ympäri, tosin en yhtä soittoa. Juoksutin koiraa, joka veti pulkaa ja säästyin itse taakan vetämiseltä, pelkkä juokseminen riitti :D

Ummelwalad, ole tyytyväinen itseesi, muuttaminen ON ärsyttävää :D Mutta tavarat eivät liikkuneet kämpästä toiseen itsestään, eli olet ahkeroinut :)
 
Huh, no sentään en ole ainut kellä on vähän päässy mopo käsistä..hetkeks :)
Tänä aamuna 82,9kg. Kun se ois voinut olla lähempänä 81:tä...vaan kun viikonloppu meni miten meni, mässyilin ihan liikaa ja eilenkin söin vielä pitsan :ashamed:

Miten voi ihminen olla niin heikko, sortua nyt lähes joka kiusaukseen...:(
Vaan yritetään uudelleen :)
Juu, mulla ainakin se otti ja lähti :D

Mutta en jaksais sinuna jäädä märehtimään niitä menneitä...yrität nyt vaan tosiaan uudestaan ja etenet sillä :D
 
Mä VIHAAAAAN muuttamista. :D

Nyt on suurin osa kamoista uudessa kämpässä, ja osa jopa poissa laatikoista. Vaakakin löytyi taavaroista ja aamupaino oli tänään 120,1. Ei siis sentään ole alkuperäisiin lukemiin asti noussut.

Vieläkään en ole syömisiä yms ajatellut tässä muuton keskellä ja parhaillaan mutustelen suklaata. :ashamed: :xmas:
Tuhma, tuhma, TUHMA sinä! :D
 
[QUOTE="hippo";25716576]Tulen kehumaan huikealla urheilusaavutuksellani: Tein lumimäkeen portaat lapiolla, laskin muutaman kerran pulkalla ja juoksin kolmesti riihen ympäri, tosin en yhtä soittoa. Juoksutin koiraa, joka veti pulkaa ja säästyin itse taakan vetämiseltä, pelkkä juokseminen riitti :D

Ummelwalad, ole tyytyväinen itseesi, muuttaminen ON ärsyttävää :D Mutta tavarat eivät liikkuneet kämpästä toiseen itsestään, eli olet ahkeroinut :)[/QUOTE]

Nonni...tulihan se tämän päivän liikuntasuoritus sieltä sitten lopulta :D
 
[QUOTE="hippo";25716576]Tulen kehumaan huikealla urheilusaavutuksellani: Tein lumimäkeen portaat lapiolla, laskin muutaman kerran pulkalla ja juoksin kolmesti riihen ympäri, tosin en yhtä soittoa. Juoksutin koiraa, joka veti pulkaa ja säästyin itse taakan vetämiseltä, pelkkä juokseminen riitti :D

Ummelwalad, ole tyytyväinen itseesi, muuttaminen ON ärsyttävää :D Mutta tavarat eivät liikkuneet kämpästä toiseen itsestään, eli olet ahkeroinut :)[/QUOTE]

Mä pakkasin ja pidin lapset poissa jaloista ja miehet kanto tavarat. :D

Yhdessä kyllä siivottiin uusi asunto, kun se oli ihan likainen. Tahroja kaikissa seinissä, lattioista tuli hetkessä sukat tummiksi, pytty oli ruskean kivettyneen ulosteen peitossa, keittiön pöytätasot ihan rasvatahrojen peitossa, liesituulettimen rasvasuodattimen läpi ei mennyt yhtään ilmaa liesituulettimen ollessa täysillä yms. :kieh:
 
[QUOTE="hippo";25717613]Neljä kiloa vielä pois, ja pääsen kategoriaan "normaalipainoinen", vaikkakin tietty ihan vaihteun yläpäähän, mutta silti. :)[/QUOTE]

Mulla oli bmi alunalkaen päälle 30...en muista tarkasti, että paljonko.

Ja nyt se on muistaakseni 25.5. Ehkä. Noh, normaalipainoon on joka tapauksessa matkaa 1,6 kiloa. Plus noi letut. Ja kaakao :D
 

Yhteistyössä