Helmivauvat 2009

Tohon ikägalluppiin: Mä olen 23 ja mies 22. Pojat 2v 3kk ja 10kk.
Mulla oli muuten esikoisesta laskettu aika 16.2.2006 poika tosin kyllä synty vasta 24. päivä (41+1) ja tokaki meni vielä enemmän yli, synty vasta 41+2 joten nyt vois kuvitella että tää kolmas syntyis 41+3...? :whistle: Ja kaikki mulle sano että kyllä se toinen aikaisemmin tulee mutta ei :kieh: Nyt jotenkin osaa jo odottaa että tääkin syntyy sit joskus helmikuun puolivälissä vasta :D

Nyt on sitten niiiiiiiiiiin raskaana oleva olo että... Huimaa ja oksettaa, hajut on hirveän vahvoja ja jo pelkästään se että tuntuu kun koko asunto haisis kaatopaikalle, alkaa oksettaa. Väsyttää niin paljon että ruoan laittaminenkin on ihan ylivoimaisen raskasta. Mutta on tähän kaikkeen ainakin hyvä syy :heart:

6+5
 
labello täältä saat sen 4 kiloa heti, mitähän nappia näppikseltä mä painan että toimitus lähtee sinne päin ;)
Iät ja paikkakunnat listalle on hyvä idea, mutta kova duuni jollekin etsiä tiedot kaikista...

Caro79
MUlle on enempi ongelmaa kaiken suolasen herkun kanssa. Ruoka-annoksetkin on välillä armottoman liian isoja :p

Oireista; samat jatkuu edelleen, väsy, vaatii piiiitkät yöunet, syöpötyttää ja titsit arkana. Mitään mielialan vaihteluja en ole havainnut. Olen vaan tosi tosi onnellinen, eilen ihan tokaisin kihlatulleni että taidan olla onnellisempi kuin koskaan elämässäni :heart:

Mä taidan muute olla tän porukan seniori :whistle:

RV 6+1
 
ERITTÄIN varovaisesti tänne tarjoudun.. Tein tänään kaksi testiä, aamulla sain haaleimmasta haaleimman viivan tikkuun, mutta aamupäivällä selvän plussan Clearbluen digitestiin. Tunteet on sekavat, nimittäin mulla on km takana (toukokuussa). Eli meillä tärppäsi uudelleen heti. Nyt kyllä pidetään miehen kanssa suut supussa ekaan ultraan asti, mutta pakko meikäläisen oli tänne palstalle tulla kertomaan, edes jonnekin :) Toivottavasti kaikki vaan menee hyvin ja toivottavasti menee teillä muillakin!
 
Haavemamma kiitos kun paivitit :flower:

rytina sinakos se kirjotit etta olet raivopaa? :D taalla kanssa, tuntuu etta suutun miehelle ja pojalle ihan mitattomista asioista ja sit saa koko ajan olla pyytelemassa anteeksi :ashamed:

Ja tuntuu ettei mies tajua tata mun pahaa oloa :( Se suuttuu jatkuvasti nyt siita kun taa vaivaa just pahiten aamulla ja illalla (ja paivalla) ja sit ei todellakaan kiinnosta laheisempi kontakti.Nyt olen hanen mielesta sitten yhtakkia muuttunut kylmaksi positiivisen testin jalkeen :kieh: Yritin sitten selittaa et mietippa jos ite oot oksennustaudissa ja on kakkaolo koko ajan tekeeko ittes mieli. Ni ei menny kaaliin. Miehet.
:xmas: |O
 
Tänne kanssa ilmottaudun varovasti :)

Eilen sain haamun (oikeestaan kaksikin, apteekin omaan ja Kotitestit.fi ) tänään haamu jo vahvistui..

kuupas........................21.2.2009...............HUS...........12/07

LA on epävarma koska on ollu vasta kahet menkat synnytyksen jälkeen ja kierto ollu siis jotain 40pv joten sen mukaan tuon LA:n laskin :)

Ajankanssa luen juttunne niin pääsen vähän mukaan missä mennään, mutta heti alkuun tällänen kysymys:

Vihlooko/nippailee/repiikö teillä kaikilla alamahaa?
Tätä ihanaa vaivaa oli esikosta vaikka ja kuinka jo ennen plussaamista, mutta nyt ei oo mitään alamaha tuntemuksia.. pistää vaan huolestuttamaan :/

kuupas ja toivottavasti jotain rv3+6 tai 4+0
 
jonniina ja kuupas tervetuloa,lisäsin teidät listaan. Onnea :flower:
Mulla nippaili viikko sitten vielä mutta enää ei muuta kuin titsit arkana ja väsymys.

pirppis korjattu.

Hyvää viikonloppua kaikille, me häivytään nyt mökille :)

RV 6+1
 
niin siis tohon kysymykseen lisäisin ettei koko tänä aikana ole ollut mitään alamahatuntemuksia.. haamu kuitenkin oli tänään vahvempi kuin eilen ja huomenna testaan taas.. aijon testata niin kauan että saan kunnon plussan :p olis ainakin sitten mielenrauha että HCG arvo nousee ja mahdollisesti pikkuinen kasvaa :)
 
Heipä hei!

Yksi uusi tulee joukkoon lisää.Nyt mennään 7+ viikolla ja la olisi 2.2. Meille olisi tulossa viides ja viimeinen. :LOL: nämä ovat ne sanat joita on jo muutamaan kertaan korjailtu...Mutta tausatasta sen verran että km on takana myös, viimeisin 05.

oireita on ja kuuluukin olla, mutta kuten kuupas kyselikin ei minullakaan vatsassa ole yhtään nippasua tai mitään eikä koko aikana ole ollut.Skeptisenä menin ultraan mutta kamu siellä olikin ihan päivälleen vastaavassa koossa ja kovinkin iso heh, 0,59cm.

Nyt vain odotellaan, raskasta vaan mulla töissä olla, huono olo on ihan mahdotonta ja en suoraan sanoen tiedä miten selviydyn töistäni.. tuttuahan tämä on, vanha vaiva edellisiltä, mutta aina niin järkkyä :D
 
Hyppäämpäs tähän pinoon minäkin =)
1.2.09 on siis laskettuaika näillä näkymin. Kuudes lapsi tulossa. Edelliset 6/95, 1/98, 2/00, 11/02 ja 8/05. (+ 3/07 sijoitettulapsi meillä asustelee)
Kys tulee olemaan synnytyspaikka.
Hei vaan kaikille :wave:
 
Glow
varovaisesti tänne ilmoittaudun :)
eilen näytti plussaa ja laskujen mukaan la olisi 11.2
kirjoittelinkin äsken tuonne "oireeton raskaus" osioon, kun epäilyttää että olenko varmasti raskaana. oireena vaan älytön väsymys ja ruokahaluttomuus. mutta plussa mikä plussa! ekaa neuvolaa odotellessa!
 
Oi, oli pakko lukea tää pino kun itse olin täällä viime vuonna, helmikuun helmissä 2008. ja miedän vauva sitten syntyi 5.2.2008. Oikein kaunista ja rauhallista odotusta teille kaikille helmikuisille!! :heart:
 
taaperotx3 :hug: pahoittelut keskenmenosta :(

mymmeliina mä täällä pähkäilen kans oireettomuutta.. esikoisesta niitä oli niin paljon jo ennen plussaa, nyt ei löydy juuri turvotusta, naamankukkimista ja janoa kummempia.. ei edes nippaile :(

Ikägalluppiin: 23 ja 23, mies tosin täyttää syksyllä 24. Poika 5,5kk

Kyselin aikaisemmin tosta nippailusta ja lukasin sitten huvitutin sivuilta että nuo vihlaisut johtuvat kohdunkannattimien löystymisestä ja nyt sitten omaksi lohduksi ajattelin että jospa ne mun kohdun kannattimet on vielä niin löysät tuosta edellisestä raskaudesta :whistle: kaikkea sitä pitääkin uskotella itselleen :D jos tässä nyt vaan rauhassa odottaa niin saa sitten kärsiä oireista ihan tarpeeksikin :D
Voooii ku aika menis nyt jo etiäpäin ku ei millään jaksa ootella että oltaisiin kaikki jo "turvallisilla" vesillä eli rv12 siintää tuolla haaveissa :)




 
Onpas tekstiä taas tullut. B)

Ekaksi, suuren suuret pahoittelut taaperotx3!! :( :hug:

Tervetuloa kaikille uusille helmikuisille!! =) Mukavaa, kun tulee lisää porukkaa!

Hyvä idea olisi siirtää nimi + paikkakunta jokaisen kohdalle tuohon listaan niin sitten muistaisi. On vaan iso homma. :| Olis pitäny jo alussa rueta laittamaan nekin tuohon. Tietysti jos kaikki laittas omansa itse. Mutta sitten kyllä menis pelkäksi listaksi tämä meidän ketju. =)

Täällä on ollut oireet tänään vähäiset. Pääkipeä ja väsy on vaivannut, mutta ne varmaan johtui kun olin tänään autokoulun 2. vaiheen rata-ajossa.

Tinttu & Tiitis 5+4 :heart:
 
tein sitten tänäänkin testin ja haamu tuli jälleen apteekin omaan... nyt oottelen ensviikon puoleenväliin ainakin ennenku uudestaan testaan jotta huomaa sen viivan tummumisen paremmin. Jännittää niin kovasti kun ei oo juurikaan oireita ja viivatkin niin kovin haaleita :(
Mielialat menee vuoristorataa, lähinnä juuri tuon suuren epävarmuuden vuoksi :(
Tulis nyt ees jotain selkeetä oiretta ettei tarttis näin hermoilla :D

Oli nyt taas vaan pakko avautua kun melkein itkua jo aamulla väänsin , mieskin ihan ihmeissään että miten päin hänen pitäs olla jotta kelpais :ashamed:

kuupas ja toivottavasti pienoinen rv 4+0
 
Heips!
Tännehän on tullut kirjotusta... =)
Meillä oli tänään siivouspäivä ja mä pesin noita wc pönttöjä, noh mun sitruunan hajunen pesuaine on sit alkanu haisemaan kalalle! :eek:
Mä huusin jo miehelle että ei hitsi tää pesuaine on varmaan menny pilalle ku haisee näin hirveelle, ukko tuli sitä haistamaan ja totes, että ihan samalle haisee ku ennenki! |O
Eipä tänne muuta!
:wave: rv 5+5
 
osanottono taaperox3:n keskenmenolle :'( :'( :'(

meillä kauhee uhma ikä menossa tytöllä, kitisee ja itkee ja huutaa koko ajan, mikään ei ole hyvin eikä mikään kelpaa eikä mikään kiinnosta, pakko päästä ulos vähäksi aikaa.. koko perheen voimin mennää ulos vähäksi aikaa leikkimään ;)

ihanaa kun mun velipuoli, sen tyttö 4v, ja velipuolen tyttökaveri ja heidän yhteinen poika 2.5kk, tulee käymään tänää meille..

mulla kanssa kauhee väsymystä vielä ilmassa.. päikkärit on pakko nukkuu, jos ei onnistu niin nukahda kesken illan, niin kuin eilen, kello oli kyllä silloin jo melkein 23.30 eli ei haittaa vaikka nukahdinkin, lattialle tosin ja sitten kömmin sänkyyn...

mulla vasta ultra heinäkuun lopussa, mutta meinasin kyllä 2.7 kysyä neuvolassa että voiko niitä sydänääniä, koittaa ees kuunnella vaikka niitä ei varmaan vielä silloin kuulu, kun viikkoja silloin 8+4.

maha kasvanu ihan kauheena, vaikka pömppistä on kyllä muutenkin, mutta nyt se on sellainen pyöree, että kohta sen kyllä kaikki huomaa, ihmeen aikaisin vaan, ekasta näky viikolla 8 jo itselle ja lauri huomas (mun mies siis) ja viikolla 12 alettiin jo kauheena kyseelee että kuinka pitkällä oon..

miten näin aikasten tää toinen? onko muilla tätä? vai odotankohan kaksosia?! mun suvussa on ainakin yhdet kaksoset
 
Heippa taas!

Osanotot keskenmenosta sinulle taaperotx3 :hug: :'(
Kuupas: eiköhän se sun plussa siitä vahvistu, älä ole huolissasi =) Kuitenkin sulla tuo rv 4+0

Ikägalluppiin sen verran, että mä täytän ensi viikolla 30v ja mies on 31 ja esikoisesta oli siis kyse. Asustellaan etelä-Suomessa. Viel en tarkasti osaa sanoa synnytyssairaalaa, mutta se täsmentynee sitten kun olen käynyt neuvolassa. Neuvola on heti heinäkuun alussa, ja varasin yksityiselle myös varhaisultran heinäkuun alkuun, jolloin olis rv 7+. Onko teistä moni menossa ekaan ultraan ennen rv 10?

Oireet täällä vahvistuneet, tänäänkin on ollut jatkuvaa pahaa oloa ja alavatsa ollut kipeä. Musta tuo masu näyttää turvonneelta, mutta saattaa johtua myös siitä, että luonnollisesti olen luopunut mun raskausta edeltäneestä dieetistä ja on tullut syötyä enemmän kuin ennen plussaa :LOL:

Niisku ja toukka rv 5+0
 
Heips,

Joku oli jo kokenut keskenmenonkin, pahoittelut siitä.

Onpahan vetämätön olo. Kävin sentään esikoisen kanssa pyörälenkillä, mutta sitten nukuinkin 2,5 h keskellä päivää. Ja 11 h nukuin kuitenkin viime yönä, ettei nyt ihan kauheita univelkoja pitäisi olla... Huh huh. Nyt yritän kerätä voimia lähteäkseni vielä iltakävelylle.

Ultraan olen menossa ensi viikolla, jolloin on laskureiden mukaan 6+2. Aika aikaisessa vaiheessa menen, mutta en halunnut jättää juhannuksen jälkeenkään. Kenellekään en kyllä halua kertoa ennen kuin niskaturvotusultran jälkeen, mikäli sinne asti päästään.
 
kuupas: Eihän se hcg hormoni kaikilla lähde nousemaan yhtä nopeesti. Kyllä se viiva sullakin vahvistuu kunhan odotat joitakin päiviä! =)

Mulla on alkanut hajuaisti vahvistumaan tosissaan. Tänään kun tulin töistä kotiin niin ekana parahdin, että "hyi mikä haju täällä sisällä on". Kissan ruokakuppi (jossa oli päivän seisonutta ruokaa) haisi heti nenään, vaikkei ollut lähelläkään. Ja lenkillä äsken ollessamme haistoin koiran p*skat tien reunoilta. :eek:

niiskunenä: Mulla on eka ultra rv 8+4. Tuo on ihan kunnallisen puolen aika, päätettiin ettei mennä yksityiselle, kun tuo ei kuitenkaan hirveen myöhään ole.

Tinttu & Tiitiäinen 5+5 :heart:
 
niiskuneiti: Meillä ultra viikoilla 6+3, äitiyspolilla lääkityksen vuoksi ja lapsettomuuspuolella missä ollaan käyty niin viikoilla 8+2. Jos en olisi tuolla olisin varmasti varannut silti varhaisultran jo noille ekoille ajoille. Tuohonkin on niin pitkä aika... Toisaalta tekisi mennä vieläkin aikaisemmin yksityiselle mutta ensi viikkoa ajatellen näkyykö siellä vielä mitään siinä 5 viikon kohdalla? Mä en tiedä onko täällä joku jo kysynyt mikäköhän se eka ajankohta mahtaa olla et kannattaa mennä?

Mä olen nukkunut tänään koko iltapäivän/alkuillan! Aivan järkyttävää. Saatan nukkua kepeästi tosiaan neljä viisikin tuntia ja mennä siten taas yöunille parin tunnin päästä. Tosin se on sitten parasta nukkua jos nukuttaa! Onneksi kohta (muutama päivä jäljellä) alkaa loma ja saa vaan lökötellä, jos mieli tekee =) B)
Onko ketään joka esim. aiemmassa raskaudessa on joutunut väsymyksen takia jäämään alkuraskaudesta sairaslomalle?! Miten mahdetaan työterveydessä suhtautua tuohon...
 
Minä olen tälläkin hetkellä jo sairaslomalla, ja luulen että ainakin 2 viikkoa joudun olemaan, 4 viikon päästä alkaa jo kesälomakin, ai että hävettää :whistle:
Pahoinvointi on sitä luokkaa, että kotihoityössä, jota teen, en pysty kyllä olemaan mitenkään. Toivon että kesälomalta palattuani rv 14 eteenpäin voisin tehdä duunia vielä tonne johonkin rv28 asti, ja sit on viimestään pakko luovuttaa. Se on ihan tosi asia. Edellisissä raskauksissa issias alkoi vaivaamaan samoilla viikoilla kuin alkoivat supistelutkin , eli noin rv20. Hoh, vielä on pitkä matka moisiin. Vaikka ei uskoisi kun masua kahtoo näin illala, on kuin rantapallo! :LOL:
Jaana rv 7+1
 

Yhteistyössä