Helmivauvat 2010

Ihan pikaisesti tulin kommentoimaan tuota Tehillan vanhaa vauvanruokaa. Itse kaupassa töissä ja vauvan ruoan kanssa tulee olla todella tarkkana. Sitä ei saa edes olla varastossa vaan kaikki tulee olla kaupan puolella. Ilmeisesti laki sanoo näin. Juuri sen takia, ettei missään nimessä olisi vanhaa tarjolla. Kauppa voisi joutua hankaluuksiin tuon asian takia. Ehkä menettää oikeuden myydä lasten ruokia/varoitus. Luulisin noin, en ole sata varma. Itse ehkäpä valittaisin hieman korkeammalle taholle, kuin vain kyseiseen kauppaan...
 
ONNEA KIARLA!!!!! :kiss:

tehilla Eilen pienessä kaupassa ollessani löysin kaksi purkkia velliä jotka olivat vanhentuneet 25.7.2010, aika hassua kun vielä etummaisina olivat :O mutta yleensä ostan vauvan ruoat vaan sittarista tai prismasta ni en siellä kauheesti oo päiväyksiä kattonu, mut noi pikkukaupat on just tollasia.. :(

Mulle laitettiin keskiviikkona hormonikierukka. ei oikeestaan sattunukkaan.

Neealle laitoin eilen hyppykiikun, tykkäs tosi paljon :)
ja neiti on oppinut nukahtamaan omaan sänkyyn, jes! :)
 
Jes,tauti varmaan ohi menossa,kun Elias söi aamulla vajaa purkin päärynäsosetta ja nyt unille mennessäkin jaksoi hieman vastaan taistella :whistle::D

Mitähän tekemistä sitä tänään keksi? Jotenkin tuntuu niin tylsiltä nää viikonloput,jos ei mitään erityistä ohjelmaa....
 
:'( Se olikin sitten ns."valeraskaus". Tein KAKSI apteekin omaa testiä ja niistä sain molemmista plussat. Menin kuitenkin kipujen takia lääkäriin ja ne halusivat että teen vielä pissa ja veri raskaustestin...Ja niin tein. MOLEMMAT NEGOJA. :( JA mulla senkun oireet jatkuu...Turvotusta,rintojen aristusta,kuvotusta,kohdun nippailua... En ymmärrä. :( Surullinen.
 
KiaralA :hug: Todella surullinen uutinen.

Onko kenelläkään muulla ollut tälläistä, että vauva huutaa yhtäkkiä yössä ainakin viisi kertaa ja haluaa vain päästä syliin, heti syliin päästyään rauhoittuu ja nukahtaa ja jatkaa unia omassa sängyssään. Myös nukahtaminen hankalaa, kun koko ajan pitäisi päästä syliin. Onko tämä mahdollisesti jotain alkavaa eroahdistusta vai mistä on kyse? Tyttö nukkui ennen yöt tosi hyvin, heräsi enintään kerran ja nukkui pitkään joka yö 8-10h. Nyt mennään parin tunnin pätkissä koko yö. Väsyttää. |O
 
KiaralA Todella surullinen uutinen :( Peukut pystyssä, että tärppää pian uudestaan!

ikuisuus Eikös tässä iässä vauvoilla saata tuota eroahdistusta ilmaantua? Mä olen ainakin huomannut pojassa, että varsinkin jos ollaan kylässä ja katoan näkyvistä, saattaa tulla itku! Samoin pojan ollessa isänsä sylissä, saattaa hän välillä halutakkin sitten minun syliin jos satun tulemaan näkyviin. Mutta öisin ei ainakaan vielä moista ole tapahtunut, jaksamista sinne :hug: Eiköhän tuokin ole vain joku vaihe.

syömättömyydestä Meillä ei ole syöty "normaalisti" varmaan kuukauteen : / Ensin tuli hampaat ja sen jälkeen jo toista viikkoa kestävä flunssa. Jos 1½ purkkia sosetta saan menemään päivässä niin se on jo hyvin! Ennen niin hyvällä ruokahalulla syönyt poika, ei tunnu tätänykyä syövän mitään. Aamupala ei maistu, lounaaksi menee hätäsesti ½ purkkia lihasosetta, välipala ei maistu, iltapalana syödään sitten myös n. ½ purkkia lihasosetta, mikään muu kun ei maistu :( Maitoa menee sitten senkin edestä, melkein 1000ml vuorokaudessa. Ehkä tämä taas tästä, kunhan tuo räkätauti helpottais..

Me on oltu koko viikonloppu kotona ja voi että on aika käyny pitkäks |O Tuntuu, että kaikki jutut ja leikit sun muut on tehty jo niin monta kertaa, että sekä poikaa, että meitä vanhempia rupeaa kiukuttamaan :LOL: Ulkoiltu on sentäs ees vähän, mutta aika tylsä viikonloppu on ollu!

Huomenna mulla on aamulla jumppa ja poitsu menee ensimmäistä kertaa kuntosalilla toimivaan lapsiparkkiin :eek: Saa nähä tullaanko mut hakemaan kesken jumpan huutavan lapsen luo, vai meneekö kaikki hyvin! Jotenkin sitä aina varautuu siihen pahimpaan :p

Poju on myös jättänyt nyt viimeiset päikkärit pois, eli ei ota enää iltatorkkuja vaan valvoo toisten päikkäreiden jälkeen, eli n. klo 15 --> aina sinne klo. 20 asti, kun menee yöunille. Selvästi jossain vaiheessa on väsynyt, mutta monien yrityksien jälkeen ei vaan suostu enää torkkuja ottamaan. Joten hörppää vaan pullollisen maitoa joskus klo. 17 ja meno senkun jatkuu :LOL:

Mulla myös parin viikon päästä kierrukan laitto edessä!
 
KiaralA :'( :'( :hug:

Ikuisuus Meillä on samantyylistä, ei onneksi montaa kertaa yössä,mutta nukkumaan menon jälkeen saattaa tunnin päästä itkeä/karjua syliin unenpöpperössä ja sitten nukahtaa samantien sänkyynsä. Tai siis jo siihen syliin rauhoittuu alle minuutissa.

Mä en kyllä tykkää näistä aamuista kun tyttö herää kuuden maissa :kieh: :kieh: :kieh: Aamut vain pimenee ja tänäänkin näyttää sateiselta. :(

Että hyvää alkavaa viikkoa mä täällä marisen ;) :wave:
 
Huomenta!

Matami-mimmille erikois huomenet :wave:

Kiarla :hug: Olipas ikävä uutinen. Sopiiko kysyä, että onko mennyt heti kesken vai mistä tuollainen voi johtua?

Meillä menty nyt kolme yötä ilman heräilyjä. Seitsemän ja kahdeksan välissä illalla mennään nukkumaan ja kuudelta herätään syömään. Senkin jälkeen tyttö nukkuu vielä ainakin tunnin verran ja näin ollen äiti saa rauhassa syödä aamupalan ja roikkua netissä =) Joskin nyt kun menin kehumaan niin huomenna varmaan aivan toinen tarina ... Tytöllä ollut jo jonkin aikaa tuo hyppykeinu ja tykkää kovasti. Pari päivää sitten sai sellaisen kävelytelineen. Ei vielä ihan sisäistänyt kuinka toimii, vaan hyppii sillä eteenpäin :LOL: Juu ja aamulla veti 230ml maitoa ja päästi oikein komiat röyhyt päälle. Herätti itsensä ja isänsä :D
 
Kiarla :hug: ennen tätä toista lasta mulla oli viisi keskenmenoa ja apteekin testit näytti plussaa ja n. viikko-kaksi niin menin lääkäriin ja siellä ottivat verestä sen niin näkyi kuitenkin vähän hcg:tä, mutta niin vähän kuitenkin että tiesin kesken menevän.. :( toivotaan että pian tärppäisi uudelleen!!

ikuisuus Toivotaan että on vain vaihe joka menisi äkkiä ohi.!

sarina13
Ihanalta kuulostaa tuo kävelytuoli juttu :LOL:

Olin eilen ihan hukassa et mitä teen ku toi tyttö huusi about 10min, enkä tiennyt mikä on (normaalisti ei itke juuri koskaan), en tiedä mahtaako tulla lisää hampaita kun syöminenkin ollut vähän levotonta ja kaikkea pitää järsiä!
Huomenna 6kk neuvola :)
 
Meillä oli sitten erikoinen yö! Tyttö "meni nukkumaan" illalla kahdeksan aikoihin, mutta heräili ihan jatkuvasti ja lopulta kannettiin tyttö olohuoneeseen yhdeksän aikaan illalla (varmaan suuri virhe kuukauden onnistuneen unikoulun jälkeen, mutta kun mikään ei tuntunut auttavan). Tyttö sitten oli pari tuntia meidän kanssa olkkarissa ja sen jälkeen koitettiin saada tyttö nukkumaan. Tyttö nukahtikin itkujen jälkeen, mutta heräsi kolmelta yöllä itkemään tunniksi! Mikään ei auttanut ja itku ei loppunut, vaikka mitä olisi tehnyt. Lopulta tyttö rauhoittui sänkyyn, kun laitettiin sellainen pupu, jonka hännästä voi vetää niin, että alkaa kuulua laulua, tytön sänkyyn. Tyttö heräsi aamulla vasta kahdeksalta! Mutta kovin katkonainen yö ja lyhyet yöunet. Ehkä hampaita tulossa, tai sitten maha taas vaivasi? Ihmeellistä joka tapauksessa ja tyttö kuulosta niin lohduttomalta yöllä, että aloin melkein itsekin itkeä.

sarina onko se kävelyteline sellainen, minkä "sisällä" lapsi on ja siinä ympärillä kaikkialla on sitä telinettä? Kuulostaa aivan ihanalta!

matami-mimmi :hug: Täällä kohtalotoveri, meillä aina aikaiset aamut tätä aamua lukuunottamatta! Minä tosin olen suht aamuvirkku, eikä aamuheräämiset tuota suurta tuskaa. Mies onkin aika paljon huonompi herääjä...

Dolly toivottavasti teilläkin alkaa pian ruoka taas maistua! Tämän ikäisellä maito onneksi on vielä tärkein ravinnon lähde, että sinänsä ei huolestuttavaa. Mutta meillä ainakin tyttö saa mahansa paremmin täyteen syömällä soseita. Pelkällä maidolla voisi juoda maitoa ihan jatkuvalla syötöllä. Toivottavasti pojan eka hoito kuntosalin lapsiparkisa menee hyvin! Tosi hienoa, että on paikkoja, jossa lapsen saa hoitoon, kun käy jumpalla. Täällä sellaisia ei ole.

Nemu tosi ikävää, että tyttö huusi ilman syytä! Vaikka omaan korvaani 10min. huuto kuulostaakin pieneltä, mutta ymmärrän huolestumisen, kun tavallisuudesta poikkeavaa! Ei meilläkään tuo viime yön tunnin huutaminen enää ole jokapäiväistä, joten kieltämättä aloin jo pohtia korvatulehduksia ja ties mitä.

Siirrettiin tyttö tosiaan rattaisiin muutama päivä sitten, kun vaunukopassa ei jaksettu enää ollenkaan makoilla. Käytiin eilen kaupungilla ja menomatka meni hyvin, mutta kaupassa tyttö alkoi itkeä, eikä suostunut enää takaisin rattaisiin. Mulla oli onneksi Manduca mukana, joten laitoin tytön siihen. Siinä tyttö olikin tyytyväisenä ja nukahti kesken kävelyn!

Nyt tytölle lounasta ja päiväunia. :)
 
:( Pojun hengitystie-tilanne on nyt siinä pisteessä, että saatiin suositus, ettei meillä saa olla mitään karvaisia eläimiä. Meillä on kissa. Nyt on sitten aamupäivä mennyt siihen, että on etsitty kisulle uutta kotia... Lopettaminen olisi viimeinen vaihtoehto. Uusi koti löytyi melko pian. Mutta tuntuu kyllä tosi pahalta! Itse vielä pystyy jotenkin käsitteleen ja järkeileen tämän tilanteen, mutta isommille lapsille on hankala selittää. Pelottaa, että isommat alkavat syytteleen pojua tästä tilanteesta, jne... Huh, huh!

KiarlA, Harmi! :hug:

-mervi-elina ja poju 8 kk
 
Kiarala, pahoittelut täältäkin :hug:

Ikuisuus, täällä kans tuota yöhuutelua! Monesti en ehdi tehdä mitään, kun nukkuu jo, kun huutaa unissaan. Välillä joutuu ottamaan syliin tai laittamaan tuttia suuhun. Pahimmillaan se taas menee siihen että rauhottuu vasta kun saa maitoa. Oiskohan tätä nyt ollu kuutena yönä peräkkäin...? Samaan aikaan myös päiväunet on menny katkonaiseks ja lyhentyny. Just mietin että millonkohan viimeks olisin joutunu nukuttamaan päivunille, normaalisti riittää kun laittaa vaan vaunuihin ja on jo unten mailla, mut nyt piti kärräillä ympäri pihaa. Sama juttu yöunille käydessä, nyt on joutunu käymään rauhottelemassa, kun ei millään veinaa nukahtaa. Saattaa tunninkin kitistä sängyssä, jos ottaa pois alkaa parku, jos yrittää tassutella alkaa parku... :O En tosiaan tiedä mistä johtuu, hampaat? Alkavaa eroahdistusta? Koko viikonloppu meni niin ettei viihtyny millään lattialla, syliin, syliin vaan.

Dolly, ohhon, mahdottoman pitkän pätkän teiän poika jaksaakin valvoa!

Meillä tyttö on nyt venyttänyt hereillä oloa aamupäivästä. Herää 6-7 välillä, käy tunnin torkuilla 8-9 ja sit valvoo puoli yhteen-yhteen, eli n. 3,5-4h kun ennen kävi jo yhdentoista jälkeen nukkumaan.

Ja Sarinalle onnittelut kokonaisista öistä! Toivotaan että noin menee jatkossakin! Vaikka on kyllä itekin tullu niin monesti todettua, että kun ehtii jotain lapsen asiaa kehumaan tai moittimaan jollekin, niin seuraavan kerran se menee taatusti päin vastoin. :D

No niin, ja ensimmäinen herätys ja uudelleen nukutus... Mä on niin huono tuota särkylääkettäkin antamaan, olen ihan hukassa että millon antaa ja millon ei... :headwall: Tuntuu ettei sitä voi joka parahdukseen antaa tai varmuudelta tai koe mielessä että "katotaan auttaako". Sit kumminkin takoo takaraivossa että jos toisella kumminkin on kauheet kivut... Monesti on vaan tullu todettua ettei siitä särkylääkkeestä mitään apua ollutkaan ja itkut johtuukin jostain muusta. Huoh. :(

Mut muistelen että esikoisenkin kanssa oli puolen vuoden iässä vaikeuksia nukkumisen kanssa, joten jotain ikään liittyvään tämä on ( :attn:menee ohi:attn: kunnes seuraava vaihe tulee, elämä pienten lasten kanssa on pelkkiä vaiheita ;) ).
 
tuossa aamusella kirjoittelin tänne, ja kas kummaa, kaikki katosi kun en ollut kirjautunut..:kieh:

mervi-elina, surullista, lemmikin omistamisen huonoin puoli on tuo, luopuminen. Meillä kun pojalle tuli se ihme kruusaus jalkaan ja äitini kertoi jollain olleen vastaavaa allergiasta johtuen. Mieheni kanssa siitä puhuttiin että mitäs jos ON koirasta johtuvaa, niin mieheni tokaisi pojalle "meidän täytyy sitten luopua sinusta". Että sellaista huumoria meillä... (ihottuma jalassa parani muuten HETI kun varattiin aika ihotautilääkärille. Tehokasta..)

Meillä takana ehjä, yhden herätyksen yö, JEE! Kyllä tuo nukkumaanmeno on melkoista säätämistä. POika pyörii ja ei malta imeä tissiä kun on vaan käännyttävä mahalleen. Ja mahallaan heti itkettää. Unissaankin vänkää vaan. Ei kait noihin heräilyihin ja itkuihin aina sen kummempaa syytä ole, elämä vaan niin jännittävää pienelle että unitouhutkin häiriintyy..
 
sarina Onnittelut kokonaisista öistä =) Niitä kiitos tännekkin :whistle:

mervi-elina Kurjaakin kurjempi tilanne teillä :hug: Voin vaan kuvitella miltä tuntuu luopua rakkaasta lemmikistään. Mutta minkäs teet, lapset on kumminkin aina etusijalla!

aani Juu munkin mielestä on hurjan pitkä tuo pojan viimeinen hereilläolo aika. Eilenkin heräsi toisilta päikkäreiltä klo. 15 ja nukahti yöunille vasta klo. 21, eli valvoi 6 tuntia!! :O

Tänään oli poika ensimmäistä kertaa kuntosalin lapsiparkissa, sillä välin kun minä olin jumppaamassa ja tosi hyvin oli mennyt :heart: Vähän oli poikaa alkanut itkettää lopuksi, mutta sekin luultavasti vaan väsymystä! Ihanaa, nyt voin mennä jatkossakin aamuisin jumpalle, niin ei tarvii aina iltasin lähtee =) Ainoo vaan, että tuo lapsiparkki on todella varattu. Varsinkin, kun vauvoja otetaan vain 3 aamuna viikossa ja 2 vauvaa samaanaikaan, jotta molemmille on oma hoitaja! Ymmärrän kyllä, että ihmiset tykkää käyttää tuota palvelua, onhan siinä yksi murhe vähemmän kun ei tarvitse miettiä lapselle hoitajaa jumpan ajaksi :p

Jasså, poitsu vedellyt päikkäreitä klo. 13 asti! Näköjään väsyttää ;)
 
Oon ihan unohtanut ilmottaa, että meillä ryömitään! :heart:

Muutama päivä sitten huomasin, että piru vie, jätkähän pääsee eteenpäin ja illalla mieskin kysy multa, että oletko huomannut että poika ryömii?! :D

Että juu..
 
Tulinpa kertomaan että alkaa nää meikäläisen hermot olla melko tiukilla :( Torstaina istuin pojan kanssa päivystyksessä ku en pystyny toista rintaa imettää ollenkaa ku oli niin kipee, no sit selvis että siinä on tulehdus...eli jo toinen rintatulehdus.... :headwall:

No sitten perjantaina puolen päivän maissa mun rupes koskee ihan mielettömästi mahaa ja iltapäivällä sit meninki päivystykseen ku koski niin paljon..ja tietysti poika kulki mukana koko ajan ku mies oli töissä...no kuuden maissa soitin miehelle et hakee pojan pois ku ei päivystyksessä tapahdu mitään -> ruuhkaa... no kävin labrassa ja tulehdusarvot oli yli 200 joten ottivat sisään :O no mä olin ihan kauhuissaan et en mä voi olla pois kotoa ku on niin pieni "vauva"...no ottivat kuitenkin tarkkailuun yöksi...:mad: lääkäri ei tarkalleen osannu sanoa mistä vatsa kipu johtu, mutta epäili sitten alkavaa umpparia koska kipu loppu yön aikana...ku menin kotiin aamulla yhdeksän maissa ni miehet oliki aamupuurolla:heart: niillä oli menny hyvin koko yö, vaikka poika ei maitoa hirveesti juonu mut ei huutanu oikee yhtään ja oli nukkunu 7,5tuntia putkeen :O mut ku mä oon kotona ni max.4tuntia putkeen nukkuu...
Mulla kasvo kyllä luottamus isän hoitaviin taitoihin tosi paljon ja oon tosi ylpeä miehestäni että jaksoi hoitaa ihan yksin...:heart: Tällänen kokemus pitäis antaa kaikille isille :D
 
niin ja meillä on puhjennut kaksi ylähammastakin :D
Ja hui..poika meni tänää niin että nousi keittiön penkkiä vasten seisomaan ja "käveli" penkin toiseen päähän pitäen siis kiinni koko ajan penkistä:saint: oli tosi hassun näköistä
 
Nappi Säikäytti varmaan! :O Joko sinulla on helpottanut kipu? Mistähän moinen voi johtu? Ja oli varmasti mukava huomata, että miehet pärjäsi kotona hienosti! :)

Onnea uusista taidoista jälleen kaikille pikkuisille
:flower::heart:

Meillä on jälleen herätty klo 05.25 |O|O|O
Täytyy keksiä jotain puuhaa tänään aamupäivälle, että pysyn hereillä päiväuniin asti ;)
Pitäisi mennä metsään keräilemään sammalta,risuja,käpyjä,kiviä jne. että voi askarrella ja tehdä asetelmia ruukkuihin. Alkaa kesäkukat pikku hiljaa kuihtumaan. Tai myrsky runteli monta ruukullista, päivänsini ja samettiruusut vielä loistaa.
 
Nappi, huih! Jos oli alkavaa umpparia, niin eiks ne sille sitten mitään tee? Odottelet että millon seuraavan kerran sattuu? Pelottava ajatus... Mut hieno juttu että miehes pärjäili pojan kanssa. ;)

|O Kummatkin lapset flunssassa, joten eipä toistaseks helpotusta tytön yö kukkumiseen. Eilen nukkui kaks ensimmäistä tuntia suht hyvin ja sit alkoi kymmenen aikaan itkemään. Oli vielä terve nukkumaan käydessä, mutta herätessä oli ihan tukossa, niistettiin "räkäimurilla", nostin sängynpäätyä ja annoin särkylääkettä. Sit pari tuntia kantelin itkevää vauvaa, kun rauhottu laskin sänkyyn, torkkui hetken ja kun ajattelin että nyt pääsen itse nukkumaan niin parku alkoi taas. Lopulta annoin vaan itkeskellä ja pyöriä sängyssään kun ei se sylittelykään tuntunu auttavan. Välillä vaan hyssyttelin ja käskin käydä takasin nukkumaan. Sinne se hyytykin, mutta pitkin alkuyötä kuulin parahtelevan unissaan. Ja sit heräs esikoinen itkemään tukkoisuuttaan. :( Koko yö meni näin vuorotahtia, mutta ei tässä mitään hätää, kunhan en ite sairastus ennen kuin lapset on terveitä!

Matami-mimmi, täällä samanlaisia suunnitelmia. ;)
 
Kyllä sitten on mukavaa näiden flunssaisten lasten kanssa |O Näköjään muillakin mennyt yöt ihan kukkumiseen.. Poju kävi illalla jo ennen kaheksaa yöunille, ensi kiukuttuaan (ilmeisesti väsymystään) muutaman tunnin ja heräsi sitten puol kahentoista maissa itkeskelemään. Kävin vähän silittelemässä ja annoin pullosta vettä ja poika nukahti sänkyynsä. No tästä alle tunnin päästä sama juttu. Ja seuraava herätys tästä puolen tunnin päästä |O Annoin sitten särkylääkettä ja maitoa, jolloin nukahti puolen tunnin itkun jälkeen ja nukkui aamuun asti. Tosin tänään heräiltiin jo ennen seitsemää.. Joten myös täällä odotellaan päikkäreitä :whistle:

Mites muilla sujuu pukeminen kuuman kesän jälkeen?
Meillä pukeminen ja varsinkin ulkovaatteiden päälle saaminen tuntuu olevan yhtä itkua ja hampaiden kiristystä :kieh: Innolla odotan talvea, kun saa pukea vielä enemmän vaatetta päälle :whistle: Myös nykyään autokaukalo saa pojan raivon partaalle! Vetää itsensä ihan tikkusuoraksi joten on hirveen kiva yrittää tunkea toista siihen kaukaloon..

Selvästi huomaa, että nyt on alkanut poitsulle kehittymään se kuuluisa oma tahto! Esim. yksi päivä söin jäätelöä, annoin pojan maistaa vähäsen, mutta kun jätski loppui, otti toinen hirveet raivarit!! Samoin esim. jos kielletään räpläämästä dvd- soitinta, kiukustuu poika tulisesti :rolleyes: Välillä aika huvittavaa, välillä taas raivostuttavaa.. Sitä uhmaikää siis odotellessa :whistle:

Olen koko aamun yrittänyt selvittää itselleni uutta verokorttia loppuvuodeksi, kun jään hoitovapaalle, mutta viikonloppuisin teen kuitenkin töitä ja onpahan osottautunut urakaksi :O Ensin soitto verotoimistoon, sitten kelaan, sitten taas verotoimistoon, sitten pankkiin, sitten työpaikalle palkanlaskijalle ja sitten taas verotoimistoon ja jokapaikkaan saa tietenkin jonottaa... Voihan sen päivän toki näinkin viettää..
 
KiaralA :hug: :hug:

Sarina13 Onnea kokonaisista öistä! Täällä vähän takapakkia unikoulussa, mut eiköhän tää tästä!

Dolly04 Kiva varmaan päästä jumppailemaan, kun voi hyvillä mielin jättää pojan hoitoon. Täälläpäin ei taida sellaista mahdollisuutta olla.

nappi87 Voi kuulostaapa kamalalta, toivottavasti ei tule uudestaan samanlaista vaivaa. Hienoa että miehelläsi ja pojallasi sujui kuitenkin yö hyvin. Pitäisi oikein meilläkin kokeilla joskus, iloisemmissa merkeissä vaan ettei tarvis ite yötä viettää sairaalassa! :hug:

En tiedä teetteleekö poikakin lisää hampaita. On alkanut syöttötuolissa istuessaan ihan hullun vimmalla purra pöydän reunaa! Kuuluu aika hurja ääni kun alahampaat otta kovaan puuhun, pelkään jo että lähtee hampaasta pala irti. Eilen puri niin että sai huuleenkin verta vuotavan haavan. Itkuhan siitä tuli, mutta samantien piti purra uudestaan!

Pojalla myös oma tahto näkyy hyvinkin...kyllä kiukuttaa jos ei saa esim. kaukosäädintä. Muutenkin tuntuu että poitsu olis koko ajan menossa jonnekin kiellettyyn/vaaralliseen paikkaan, omat lelut ja muut jutut ei niinkään enää kiinnosta.

Paranemisia kaikille! :snotty: Täällä ollaan vielä säästytty taudeilta (koputtaa puuta).
 
Eilen illalla myöhään käytetty poika lääkärissä,kun rupes oksentamaan kaikki nesteetkin..ja tuloksena silmätulehdus(todettu jo viime to),korvatulehdus,kurkunpääntulehdus JA keuhkoputkentulehdus..ETTÄ NÄIN :O:( eipä siis ihmekkän,että ei oo pojalle ruoka maistunut keskiviikon jälkeen!!!!
Nyt sitten antibiootit saatu ja terveempää huomista toivotaan!
Kurjaa jos poika tälleen rupee sairastelee,kun meidän tyttö kohta 3v ei koskaan ole pahemmin sairastellut ja koskaan ei oo antibiootteja tms tarvittu.
 

Yhteistyössä