Helsingin seudun tapaaminen

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.03.2007 klo 20:43 Ansu-78 kirjoitti:
Hehei täältäkin... hengissä selvitty 1v kemuista ja eilisestä kotimatkasta.
Ja kiitos tuhannesti kaikille osallistuneille... meinas olla vatta kipee siitä naurun määrästä! Ja taas tää hiton kone sensuroi mun kirjotuksia...grrrrr...
Pulttis, monetkos pöksyt oot jo tänään postitellu?! :LOL: ;) Ja varo niitä paperitelineitä...
Ja papuneiti hyvä... pitäskös sun hankkia rillit...sua mä kattelin, oikeesti!!! :whistle:
Mut oli se kyllä vaan hyvä et meitä lähti muitakin niin ei Riikka ja Pulttis päässy kahestaan aiheuttaa paheksuntaa.
Ja ennen ku tulee tupla ja kuitti niin ei, mun hanuris ei oo reikää...tällä kertaa.
Kuten Piiku tossa jo toteskin niin sapuska oli kyl erittäin maittavaa eli loistovalinta... pahus vaan ku oli liian isot pallot.
Ootko ihan varma ettei sitä reikää oo :LOL: :LOL: . Oikeesti, oli kyllä maha kipee kaikesta siitä nauramisesta :). Ja kiva oli ennen kuutta herätä, just oli sopivasti ehtiny sikeeseen uneen päästä.

Sukat oli ihan märät mullakin, hyvä että sai jalasta nyittyä.

Ens kertaa odotellessa :D
 
Mä sain onneks nukkua sentään kasiin asti... tai no heräsin jossain vaihees ku poju halus juotavaa mut onneks tuo ukkokulta hoiti asian niin sai vaan kääntää kylkee.
Popot oli kyl aikast märät ku kotiin pääsin eikä sukatkaan kuivimmasta päästä ollu.
Ens kerral täytyy kyl ottaa tenat tai vastaavat mukaan ku saa nauraa pissat housussa... mites se olikaan se sunnuntai-gallup, mitä pöllit....????
:D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.03.2007 klo 21:12 Ansu-78 kirjoitti:
Mä sain onneks nukkua sentään kasiin asti... tai no heräsin jossain vaihees ku poju halus juotavaa mut onneks tuo ukkokulta hoiti asian niin sai vaan kääntää kylkee.
Popot oli kyl aikast märät ku kotiin pääsin eikä sukatkaan kuivimmasta päästä ollu.
Ens kerral täytyy kyl ottaa tenat tai vastaavat mukaan ku saa nauraa pissat housussa... mites se olikaan se sunnuntai-gallup, mitä pöllit....????
:D
Heh :). Joo, ja töistä ne siniset muovitossukat kenkien päälle jos on märkä ilma.

Täytyykin ton amazing racen jälkeen laittaa galluppi tonne mitäs nyt -puolelle :D
 
Olis kyllä ne Tenat tai siniset muovitossut tarvittu jalkoihin.. Sukat sai vääntää kuivaksi.
Mä vedän pohjat, sain nukkua niin kauan kuin halusin, eli nukuin vain kolmeen iltapäivällä.
Housut oli pakko tarkistaa reikien varalta....
Ja hei ajatellaan positiivisesti, treenattiin lantionpohjanlihaksia, kun nauraa hekotettiin.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.03.2007 klo 22:20 papuneiti kirjoitti:
Olis kyllä ne Tenat tai siniset muovitossut tarvittu jalkoihin.. Sukat sai vääntää kuivaksi.
Mä vedän pohjat, sain nukkua niin kauan kuin halusin, eli nukuin vain kolmeen iltapäivällä.
Housut oli pakko tarkistaa reikien varalta....
Ja hei ajatellaan positiivisesti, treenattiin lantionpohjanlihaksia, kun nauraa hekotettiin.
Hyvä pointti :).

Aika heikko kannatus oli gallupilla, höh... Hävis samantien ainaki sivulle 2, enkä jaksa käydä nostelemassakaan kyllä... Pitäis kai unille mennä pikkuhiljaa, aamulla taas herätys ajoissa, muskari ja sit töihin ja siellä kasiin asti jaksettava \|O (haukotus).
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.03.2007 klo 20:43 Ansu-78 kirjoitti:
Hehei täältäkin... hengissä selvitty 1v kemuista ja eilisestä kotimatkasta.
Ja kiitos tuhannesti kaikille osallistuneille... meinas olla vatta kipee siitä naurun määrästä! Ja taas tää hiton kone sensuroi mun kirjotuksia...grrrrr...
Pulttis, monetkos pöksyt oot jo tänään postitellu?! :LOL: ;) Ja varo niitä paperitelineitä...
Ja papuneiti hyvä... pitäskös sun hankkia rillit...sua mä kattelin, oikeesti!!! :whistle:
Mut oli se kyllä vaan hyvä et meitä lähti muitakin niin ei Riikka ja Pulttis päässy kahestaan aiheuttaa paheksuntaa.
Ja ennen ku tulee tupla ja kuitti niin ei, mun hanuris ei oo reikää...tällä kertaa.
Kuten Piiku tossa jo toteskin niin sapuska oli kyl erittäin maittavaa eli loistovalinta... pahus vaan ku oli liian isot pallot.
oli liian isot pallot vai pallit? :LOL: :LOL: :eek:
ja enhän mä pöksyjä ole ehtinyt postittamaan kun viikon pitää jalassa olla ensiksi.. :LOL: :kieh:

oli hupi-ilta tosiaan.. :D :wave:
 
"Huomenta"! Sain just pojan päikkäreille niin piti tulla kattoo et mitäs hullua ootte keksiny eilen illalla... En päässy ottaa osaa gallupiin ku menin heti racen jälkeen nukkuu... oli vähä väsy. No, onneks menin ajoissa ku sain herätä viideltä hakee juotavaa ja sit kuudelta poju heräs itkien... tiiä sit mikä oli mut puol tuntia hyssyttelin ennen ku nukahti taas sikeeseen uneen. Mies meni onneks iltavuoroon niin hoiti sit aamupalat ym ja mä sain nukkuu kymppiin... luksusta!
Housutpois... eiku siis anteeks pulttibois... harmi ku jouduitte perumaan synttärikemut! Ikävän paljon nyt vatsatautia liikkeellä. Ja räkätautia kans... mullakin oli parin kavverin kans puhetta et jos oisivat tulleet käymään syömäs kakkuja pois mut molemmissa perheissä lapset kipeenä. Jokos teil on olo helpottunu? Toivottavasti...
 

Yhteistyössä