Hitto, ostin vauvan vaatteita yli 10000 eurolla ja nyt

  • Viestiketjun aloittaja uusi palstalainen
  • Ensimmäinen viesti
"Kirppa"
Nyt oliis kyllä ihana nähdä näistä vaatteista kuvaa, ovat varmasti aika uskomattomia ihanuuksia jos sulla meni niihin noin paljon rahaa eli kuva kehiin niin voimme todeta, että hyvin voit käyttää vaatteita. Ja jos se on poika ja kaikki vaatteet on todella tyttömäisiä niin sulla on rahaa ostaa (vähän halvemmalla) sitten toinen neutraalimpi garderoobi. Ehkä seuraava lapsi on sitten tyttö :))
 
Tsärstin
En jaksanut lukea koko ketjua läpi, mutta sellainen kannattaa muistaa, että lapset ovat eri ikäisinä AIVAN eri kokoisia eli esim. minun pieni siro tyttöni on 3-vuotiaana 92 cm pitkä ja siis tosi siro (painoa en muista) kun taas kaverini samanikäinen on 96 cm ja paljon pyöreämpi. Heillä on ihan eri vaatekoot eli esim. kesävaatteita ei olisi helppo ostella etukäteen ihan kauheasti....
 
"nelli"
ja kai oot muistanu ostaa ainakin viidet erilaiset vaunut että voit sitten vaihtaa vauvan vaatteiden sävyn mukaan vaunuja
Me ostettiin kolmet vaunut ennen lapsen syntymää yhdet mustat heti alkuraskaudesta ja sit ku saatii tietää et tyttö tulee niin vaaleanpunaiset vaunut ja sit oli loppuraskaudesta viel pakko saada valkoset vaunut juhliin tai kyläreissuille. Sit vuoden päästä ostettiin viel sisarusvaunut =) eli neljät vaunut vuodessa. Nyt on kyllä sit viel parit matkarattaat lisänä että kyllä niitä vaunuja voi olla useampikin pari jos vaan säilytystila antaa myöden. Itse ostin kanssa 500e vauvanvaatteita mut en kyllä ihan kymppitonnia olis saanu kulumaan varsinkin ku en oo vaatteiden kanssa niin merkkituotteiden perään...
 
"NiiNa"
Minä käytän lapsillani yleensä joustavia vaatteitä, kyllä farkkujakin on tullut käytettyä :) Kukin tyylillään, kunhan lapsella ei ole liian kylmä tai kuuma :) Mutta ilkeää ystävältä tulla sanomaan että et voisi käyttää niitä vaatteita mitä olet lapsellenne ostanut. Onnea teille! :)
 

Yhteistyössä