Hoidot jatkuu 2012

Kiitos miles ja muutkin. Olette vahvoja naisia, respektiä!!
Olen ollut ihan rikki tässä parisen viikkoa. Nyt alan hiukan selvitä, ja välitkin on kunnossa taas yläkerran isännän kanssa tapahtuneen tiimoilta ;) Olen saanut jopa jotain ymmärrystä siihen, miksi näin on tapahtunut.
Miles olet oikeassa, ei koskaan tiedä, vaikka jatkettaisiin joskus yksityisellä. Meillä vaan on nyt niin toivottomat tunnelmat, että tarvitaan taukoa. Voin sanoa, että nyt on harrastettu petipuuhia ekaa kertaa yhdeksään vuoteen muusta syystä kuin lapsenteko ;) Joten elämä jatkuu ;)
Te kaikki naiset, raskaana tai ette, ootte mun rukouksissa ja toivotan teille kaikkea hyvää elämään. Muistakaa myös elää, älkää antako lapsettomuuden riistää teiltä elämää.. Kuten Syssykin oli jossain muussa ketjussa huomannut.
Hyvää jatkoa! Toivottavasti maltan pysyä pois täältä. Ja jos saamme luomuna lapsen ;), tulen toki kertomaan teille :)
 
Aijaa.com - 10436692

Hätähousu ei sitten malttanu olla kokeilematta, mitä Pregcheck näyttää tässä vaiheessa ku maanantaina viimeksi pistetty Pregnyliä 2500IU:ta.
Huomenna menee viimeinen piikitys... sunnuntain jälkeen vois sitten alkaa tosissaan seuraamaan viivan käyttäytymistä... vahvistuuko vai miten käy?
Voi käydä niinkin että tiputaan todella korkealta, kun menkat alkavatkin, mutta sen riskin otin kun aloitin testaamisen jo nyt...

Tänään pp9 ja dpo12
 
***Hoidot jatkuu 2012***

Poritar ................. 2.IVF ..................... Helmikuu
Miukumau ............ 3.ICSI/1.pas ........... helmikuu
Nanna .................. 2.ICSI ................... helmikuu
Katjuska-81 ......... 2.IVF .................... maaliskuu
Jonnastiina ........... 1.ICSI ................... maaliskuu
sannamary ........... 2.IVF/1.pas ........... maalis-huhtikuu?
Leonita79 ............. 2.ICSI ................... huhti-toukokuu
Dreamer1 ............. 4.ICSI ................... huhti-toukokuu
Jicca ..................... 1.IVF .................... toukokuu
Sufka ................... 1.IVF/ICSI ..............kesä-heinäkuu
Karpalo ................ 1.IVF/ICSI 1.pas ..... toukokuu
Meg ..................... 2.IVF/2.pas ............ kevät ?
Talvitaika ............. 2.IVF/1.pas ............ kesäkuu, vk25
Johkunen ............. 3. IVF/1.pas ........... elokuu
Tiinuli81 ............... 2.IVF ..................... elokuu
Miles .................... 4.ICSI.................... elokuu
Mörkötys .............. 3.IVF/ICSI/ ............ elokuu
Mariq ................... 4. ICSI .................. elokuu
Nellikaneli...............1.IVF/1.PAS............ elokuu
Nuppuska ............ 2.ICSI/3.pas .............elokuu
Moto76 ................ 3.IVF ...................... elokuu
Kevät87 ................ 2.ICSI ................... elokuu
Hautomo76 .......... 1.ICSI/2.pas ........... elokuu
InMyDreams ......... 3.IVF/2.pas ............ elokuu
Almina...................4.ICSI/1.pas ........... elokuu
HaaveissaToinen ... 2.IVF ..................... elo-syyskuu
Jadekivi ................ 2. IVF..................... elo-syyskuu
Tammuska ........... 2. IVF .................... elo-syyskuu
TanZZZku ............ 1. IVF/1.pas ........... syyskuu (?)
Emma81 .............. 3.IVF ..................... syyskuu
Lumetar ............... 2.IVF/ICSI ............. syksy
Kukkanen81 ......... 2.ICSI ................... syksy
Syssy .................. 5.ICSI .................. syksy
Sannuliinu .............2.IVF ................... syksy
Onlyer.................. 3.ICSI ................... syksy
Marianne1971 ....... 3.IVF ................... Syksy
Joku_päivä ........... 7.IVF .................... ??
Seline .................. 2.IVF .................... ??
Pioni70 ................ 3.ICSI ................... ??


***Piinailijat***:headwall:

Nimimerkki .............Hoito...............Alkio(t )..................Testipäivä

Inkku1 ................. 1.IVF .................... 1...................... 13.6.
pepponen..............4.IVF/ICSI................2................... ... 4.7
Sintu74..................5.IVF.......... ...........2....................... 9.7

***PLUSSANNEET***:heart:

Nimim ................. Hoito .......... Plussa kk ............ LA

LadyBlue ............. 1.IUI .............. Tammikuu ........... 29.9.2012
Jensar ................ 2. IVF ............. Tammikuu ........... 6.10.2012
Susirouva ........... 1.IVF/6.pas ..... Tammikuu ........... 9.10.2012
Dreamer74 ......... 1.IVF/1.pas ..... Helmikuu ............. 11.10.2012
Sartsa00 ............ 3.ICSI/1.pas..... helmikuu ...........
Kebri82 .............. 1.IVF .............. helmikuu ............. 23.10.2012
Kehrä ................. 4.ICSI ............ helmikuu ............
Rödluvan .............1.ICSI 1.PAS.... huhtikuu ............. 20.12.2012
Peppi1981........... 3.ICSI 1.PAS..... huhtikuu ...........
Mequ .................. 2. IVF ............. toukokuu ........... 3.1.2013
Alexsandria ......... 3.IVF .............. toukokuu ........... 7.1.2013
Lion33 .................2.IVF............... toukokuu ........... 9.1.2013
Pyykki ................. 2.ICSI ............ toukokuu ........... ?
Vanil ................... 2.IVF ..............toukokuu ..........
Kaarne ................ 3.IVF ............. kesäkuu ............. 14.2.
Risto79 ............... 4.IVF 1.pas .... kesäkuu............
Piinistelijä ............ 2. IVF ..............kesäkuu...............
Vauvahaaveita86... 1. IVF .............kesäkuu.............. 15.2.2013
Iinamiina ........ 4.IVF/ICSI-3.PAS ...kesäkuu.............. 17.2.2013
Napsuneiti ........... 2.IVF ............. kesäkuu ............. 19.2.2013
Iloksi ................... 3.ICSI ............kesäkuu.............. 20.2.2013
 
Viimeksi muokattu:
Ai vitjat Sintu74 onpas ihan järkyttävän piinallinen tilanne!! Täytyy sanoa, että olen erittäin iloinen, ettei minun hoitoon kuulunut tuo pregnyl-tuki!
Se on varmasti hyvä asia, mutta tuo piina.. tuo piina.. ja testien tulkinta ja voi hyvänen aika!
Tänään oli siis viimeinen piikitys.

Minulla oli pp4, kun testasin ekan kerran ja sain erittäin hailuran, mutta nähtävän viivan testiin. Viiva ei oikeastaan koskaan siitä hävinnyt. Jonkinaikaa se pysyi suunnilleen yhtä hailuna, mutta alkoi siitä vähitellen sitten vahvistumaan.
Silloin pp4 laskelmien mukaan piti olla noin 200iu vielä Ovitrellesta hcg:tä jäljellä. Minun laskelmien mukaan sinulla vastaava päivä sinulla olisi ensiviikon tiistain tienoilla. (minä tykkään laskeskella asioita... ;) )

Tsemppiä hirveästi vielä loppupiinailuun! En voi käsittää edes tuota tilannetta. Se, jos mikä, on piinaavaa!

Onnea siis matkaan :)
 
  • Tykkää
Reactions: Sintu74
ON:
Menkkamaiset juilimiset ovat pysyneet samanlaisina alettuaan tiistaina.
Ja aina välillä tuntuu vihlaisuja. Tänäänkin kun mulla meni leipää "väärään kurkkuun" ja yskäisin, tuntui oikeassa munasarjassa todella kova vihlaisu.

Torstaina pistämäni Pregnylin jälkeen rinnat tulivat eilen aremmiksi, varsinkin nännit.

Mielestäni pissalla ravaaminen on lisääntynyt, mutta johtuuko sitten tästä piinapäivien jännittävästä tilanteesta vai sitten raskaudesta... vaikea sanoa.
Päiväsaikaan jopa 3:n tunnin välein pissattaa, vaikkei joisi mitään ylimääräistä.

Aamulämpöjä en ole tarkkaillut, mutta nyt parina päivänä peräkkäin, eilen ja tänään, iltapäivällä mitattuna lämpöä +37.5 astetta. En silti tunne itseäni ollenkaan sairaaksi.

Joo... oireethan voivat johtua mistä vain, mutta itse uskon että ne johtuvat raskaudesta niin kauan ku vuoto pysyy poissa ja poissahan se on vielä pysynyt.
En tiedä mistä johtuu, mutta minulla vain on sellainen tunne, että nyt olisi onnistunut. Eikä se johdu nuista tekemistäni testeistä, vaan... en osaa selittää. :)

Seuraavan Pregcheck-testin teen maanantaina, jolloin tulee viimeisestä pistoksesta kuluneeksi 4 päivää.

pp12 ja dpo15, sekä kp 35/28-30 tai 31/30... otappa nuista kp:stä sitten selvää :D
 
Viimeksi muokattu:
Hautomo76 voi sua, parantelehan itses kuntoon ennen syksyn hoitoa.

Sintu74 viivat ainakin näyttää niin vahvalle että... vähän jännää! Koskas pregnylin olis pitänyt poistua sun elimistöstä? Pidän niin peukkuja sulle että olisit pepposen kans raskaana olevien listalla kohta!! Tsemppiä loppu piinailuun!

PepponenMikäs siellä on olotila?? Viimeiset piinapäivät käsillä...
 
  • Tykkää
Reactions: Sintu74
Jos olen yhtään laskenut oikein niin testatessani 28.6 ennen pistosta, olisi Pregnyliä pitänyt olla 334IU:ta.
Nyt torstaisen pistoksen jälkeen tänään arvo 354IU:ta. Ero on aika pieni ja silti testi on noin paljon torstain testiä vahvempi.

Hieman matematiikkaa sen mukaan, jos kerran Pregnyl puolittuu joka päivä:

13.6 10000 IU (irrotuspiikki)
14.6 5000 IU
15.6 2500 IU
16.6 1250 IU
17.6 625 IU
18.6 312 + 2500 IU-tukipistos = 2812 IU
19.6 1406 IU
20.6 703 IU
21.6 351 + 2500 IU-tukipistos = 2851 IU
22.6 1425 IU
23.6 712 IU
24.6 356 IU
25.6 178 + 2500 IU-tukipistos = 2678 IU
26.6 1339 IU
27.6 669 IU
28.6 334 + 2500 IU-tukipistos = 2834 IU
29.6 1417 IU
30.6 708 IU
1.7 354 IU
2.7 177 IU
3.7 88 IU
4.7 44 IU
5.7 22 IU
6.7 11 IU
7.7 5.5 IU
 
Kiitos miles toivotuksista! Täällä on sellainen olo, että yhtään en uskalla testailla etukäteen, vaan odotan keskiviikkoon (jos vuoto ei ala sitä ennen). Huomenna pitäisi kai Pregnylin olla poistunut - 5 vrk illalla vikasta pistoksesta, mutta yritän kerrankin odottaa viralliseen testipäivään. Tuntemuksia on ollut niin paljon, että pelottaa, että tippuu taas korkealta ja kovaa. Kuten olen sanonut, niin jotenkin hoito hoidolta panokset kasvavat - samalla miettii, montako hoitokierrosta sitä vielä jaksaa. Tämä kierros on ollut henkisesti rankka. Niitä oireita, jotka VOIVAT kaikki siis johtua pistetyistä Pregnyl-piikeistä, on mm. vatsan polttelu/kipuilu, välillä tunne, että alavatsalla on kiristävä vyö ja outoja vihlaisuja lonkissa/nivusissa. Olen tämän viikon nukkunut todella huonosti, välillä olen heräillyt vatsan kipuiluun ja vessassa voin käydä parikin kertaa yössä, unet ovat jotenkin kortilla nyt (yleensä nukun varsin sikeästi ja hyvin). Itse en uskalla laskea mitään minkään varaan, vaan odotan kauhunsekaisella jännityksellä, mitä keskiviikon digitesti kertoo...

Mariannelle hyvää hoitotaukoa ja rentouttavaa kesää! Toivottavasti pääsette syksyllä haluamanne ajankohtana hoitoon.
 
Jokohan tuo ois merkki raskaudesta ku viiva ei alakaan Pregnylin poistuessa haalistua vaan vahvistua? :rolleyes:
Tänään iltapäiväpisusta dippaamani testi. Kenties vahvempi ku eilen?
Aijaa.com - 10464610

Vertailun vuoksi vielä eilisillan testi:
Aijaa.com - 10460647

Tässä vielä kaikki tekemäni testit kuivuttuaan:
Aijaa.com - 10464715

Järjestyksessä ylhäältä alas:
1. pp 9, dpo 12 aamupisusta
2. pp 10, dpo 13 aamupisusta
3. pp 13, dpo 16 iltapisusta
4. pp 14, dpo 17 aamupisusta
5. pp 14, dpo 17 iltapäiväpisusta

Minulla testi antaa hailakamman viivan aamupisusta, kun vertaa tämän päivän aamu- ja iltapäivätestiä. Mielestäni myös tuossa keskimmäisessä, eilisiltana tehdyssä testissä, on vahvempi viiva ku tämänaamuisessa. =)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: iloksi
Sintu74 minun mielestä pregnylin puoliintumisaika on 33h, eli ei ihan jokapäivä puolitu se määrä..
Minä laskin tuossa, että tämän päivän arvo olisi noin 406 iu pelkillä lääkkeillä.
Minulla kun piti olla sama määrä lääkkeitä veressä, niin viiva oli hädintuskin nähtävissä!! Kyllä minusta tuntuu siltä, että siellä olisi muutakin kuin pregnyliä!!!! Ei se viiva muuten noin vahva olisi!! IIk!!
Jännittävää!!

Ja minullakin iltapissasta oli viivat vahvempia kuin aamupissasta!
Voi TSEMPPIÄ nyt sinulle! Mieletön juttu tulossa, olen ihan varma!! :D
 
  • Tykkää
Reactions: Sintu74
ON:
Tein aamulla taas testin ja viiva oli nyt aamupissastakin lähestulkoon yhtä vahva kuin eilen illalla tekemässäni testissä. Teen vielä tänä iltana testin vertaillakseni sitä tämän aamuiseen. Kieltämättä olen hurahtanut tähän testailuun. :rolleyes:
Olen ihan töpinöissäni kun näyttää todellakin siltä, ettei nuo viivat voi johtua Pregnylistä, koska ne vain vahvistuvat... =)
 
Sintu74 huima jännitysnäytelmä käynnissä! Kyllä tuo nyt vahvasti ihan raskaushormoneista johtuvalta plussalta vaikuttaa. Testailu on ihanaa, kun viivat sen kun tummenee. :)

pepponen tsemppiä huomiseen testaukseen! Toivotaan varpaat pystyssä, että plussaa näyttää sinullekin!

Minäkin siis joka päivä kurkin täältä teidän kuulumisia. Kaikille ihanaa kesää!!
 
  • Tykkää
Reactions: Sintu74 ja pepponen
Aijaa.com - 10474441

Eipä tämä hätähousu malttanu odottaa edes viikonloppuun...
Jos hedelmöittyminen on tapahtunut 15.6, niin siitä tulee tänään kuluneeksi 19 päivää eli 2 viikkoa ja 5 päivää. Testiinhän olisi siis pitänyt tulla tulos "Raskaana 2-3", mutta tuon tuloksen mukaan hedelmöittyminen on tapahtunut yli 3 viikkoa sitten? :confused:

Voikohan tuohon tulokseen jo luottaa, kun viimeisestä Pregnyl 2500IU tukipistoksesta kulunut 6 päivää? Mitä arvelette?
pepposelle oli sanottu klinikalta että riittää 7pv varoaika viimeisestä tukipistoksesta ja mun klinikalta annettiin varoajaksi 11pv piikistä. Sen vuoksi tein tuon testin jo nyt, koska minulla täyttyy tuo 7pv huomenna. En oikein usko, että tuo testi yhdessä yössä voisi muuttua negaksi...

Tänään olisi rv 4+5.
 
Viimeksi muokattu:
Yritän opetella kuvan liittämistä tänne. On vienyt hetken aikaa. ;) Eilinen testitulos:

Aijaa.com - testi 4.7.12

Kuten arvaatte, niin päivä on mennyt hyvin epäuskoisissa tunnelmissa. Voiko tämä olla oikesti sitä? Mitä kaikkea huolta ja murhetta tämän jälkeen on edessä jne. Yritän totutella asiaan ja olla ainakin hetken raskaana. ;)

Mutta enkohän minä täällä roiku tutusti, ultra on vasta piiitkän ajan kuluttua, sillä klinikan kesätauko alkaa juuri sopivasti. Eli minulla ei ole mikään kiire siirtyä plussanneiden puolelle, niin epävarma olo on monen asian suhteen vielä.

Sintu sinun viivasi sen kuin vahvistuvat! Hienoa!
 
  • Tykkää
Reactions: miles ja Sintu74
Sintu ja pepponen kyllähän tuo näyttää nyt siltä että teillä on pienet kiinnittyneet sinne masuun :)

Mulla näytti tässä raskaudessa digi +3 jo kahden viikon päästä hedelmöitymisestä, eli arvojen nousu on yksilöllistä :)

Lähettelen nyt vauvaliimaa supertuubeissa molemmille <3
 
  • Tykkää
Reactions: pepponen

Yhteistyössä