Hoidot Kysillä

voi dream :hug: Olen niin pahoillani. Kävitkö kuitenkin myös verikokeissa? En ole varma täytyykö IVF-hoidon jälkeen odotella menkat väliin vai pääseekö heti sit taas uuteen siirtoon... meillä oli marraskuussa IVF ja siirtoon yritettiin mennä heti rempan jälkeen, mut kun ne alkiot ei selvinny. Passiin ei siis varsinaisesti tarvitse jonottaa niinkuin itse IVF-hoitoon...
 
dream suuri lohtuhalitus myös täältä! :hug: Meille hoitsu sanoi, että jos tää ei nyt onnistu, niin pitäisi oottaa IVF:n jälkeisen vuodon jälkeen vielä yksi välikierto, jotta päästään tekemään PAS luomukiertoon. Eli ennen kesää pitäis vielä ehtiä? Voimia siulle kovasti!
 
Kummi huiskuti huiskuti :wave: pitkästä aikaa! Ihana kuulla, että dropit on toimineet! Olikos siulla se menopur? Miulla oli gonal ja menopur ja paras yhdistelmä tähän asti. Paljon onnea tälle viikolle ja jatkoon muutenkin!

Kiinille ihan hurjat peukutukset, että kaikki menee tällä viikolla nappiin! Niin kovin toivon, että teiän kaksi pikkuista pääsee siun kyytiin!

Arcathalle :hug: Toivottavasti clomit tepsii siulle hyvin!

Vesiheinä kiva kuulla piinailutuntemuksia! Mie en osaa piinata, ku ainoa havaittava "oire" on lugesteronin takia pömpöttävä vatsa. No, ehkä se piinailuviisari alkaa vipattaa, kun päivät vähän etenee.

Tulppa mitä kuuluu raskauteen? :heart:
 
Hei Dream, olethan käynyt verikokeissa? Monesko päivä on menossa, jos se ei vielä näy siellä testeissä?!?

(.) Sehän tässä piinailussa tympii, kun nuo luget aiheuttaa justiin kaikki raskausoireet...väsyttää, paleltaa, rinnat aristaa ja mahakin vielä pömpöttelee....Voih!
 
dream :hug: Me päästiin PAS:iin kaksi kiertoa IVF:n jälkeen eli yksi kierto välissä annettiin kropan levätä ja sit seuraavaan kiertoon alettiin sovittelemaan PAS:ia, josta poika sai alkunsa :heart: Nyt päästiin heti meneillään olevassa kierrossa tähän torstaina tehtävään PAS:iin.

 
Kiitos kaikille myötätunnosta! :heart: ..ja pas tiedoista..!
Torstaina on verikoe ja perjantaina saa soittaa tuloksista...minä oon toivoni jo menettäny mut ukko kulta ei ;)
Tänään on pp12 ja joillakihan se virallinen testipäivä on ollu jo pp11...
Ja tuosta PAS:ista niin mulla ei menkkoja tuu ees ilman lääkitystä et sitte varmaan vielä hieman eri juttu..
 
Ohoi!

Tänään oli sitten ensimmäinen inssi, luultiin jo että kaikki menee päin peetä, kun aamulla mies unohti kukkaronsa kotiin ja näin ollen myös henkkarit eikä kysissä suostuttu ottamaan näytettä vastaan. No Mies sitten kuskaili näytettä edestakaisin ja haki henkkarit ja mä pääsin sitten inssiin.

Näyte oli onneksi laatuluokkaa... nyt vaan jännäämään miten käy.. odotukset eivät kuitenkaan ole mitenkään hurjat mutta, eihän sitä koskaan tiedä....
 
Moikka!

Ja kiitos kaikillle tsempityksestä. Meilläkin oli kaikki menossa lähes päin p.settä, mutta tänään saatiin kuin saatiinkin yksi (ja ainoa) kyytiläinen matkaan..

Sitronellakos se kyseli mun lääkkeistä; mulla oli pergoveris (joku upouusi lääke, jonka sain kysiltä ) sekä gonal f. Alunperin piti olla menopur mutta niitä kai säästellään vielä syksyyn, jos tilanne tulee eteen.

Ja oma napa vain jatkuu: ultrassahan mulla näkyi parikymmentä hyvänkokoista follia ja maanantaina punktioitiin ne kaikki siinä toivossa, että nyt menee pakkaseenkin oikein roppakaupalla...Mutta niin ei sitten käynytkään, sillä vain 4 follissa oli solu :(. Ja noista soluista 3 oli käyttökelvotonta (monitumaisia tms), joten maanantaina oltiin jo laittamassa hanskoja tiskiin. Yksi kuitenkin sinnitteli, hedelmöittyi ja siirrettiin tänään :). Täytyy olla onnellinen edes siitä yhdestä....Lääkäri ihmetteli tilannetta myös kovin, ja puhuttiin, että ensi kerralla sitten pienemmillä annoksilla. Nyt nääs on aika paha hyperin vaara ja sairaalaan on lähdettävä, jos olo huononee. Onneksi slomaa on jäljellä vielä sunnuntaihin saakka ja tarvittaessa pidempäänkin.

Nyt leppäämään. Isot tsempit kaikille pp:läisille! Tulen kommentoimaan teidän tilannetta, kun tästä vähän olo paranee..Erityistsemppi Vesiheinälle, uskotaan pasin voimaan!
 
Jep.. Soitin tänään kysiin ja kysyin tuota terolut asiaa.. Sanoivat johtuvan oudon käyttäytymiseni juuri siitä ja on vain punnittava asiat tärkeysjärjestykseen. Toivoivat voimia jaksaa meille molemmille.

Minulla olisi ollut tänään yksi sijaisuuskeikka, mutta jouduin aamulla soittamaan, että en pääse tulemaan koska olen "kipeä".

Eilen illalla se alkoi nukkumaan mennessä. Ja sitä kesti aamuyön tunneille. Siis minä itkin, raivosin, latelin miehelle ihan hirveitä asioita ja olin valmis sulkemaan silmäni lopullisesti. Mies ei saanut koskea minuun, en pystynyt hallitsemaan itseäni. Viiden maita sain unen päästä kiinni.

Se oli jotain hirveää.. Mutta sitten mieheni osasi laskea yhteen 1+1 ja totesi minulle, että tuo sama on ollut aina toisena tai kolmantena iltana kun olen terolutit aloittanut. Ja kun edellisessä kierrossa en terolutteja ottanut, ei tätä ollut.

:'(
 
Halaus Dream ja Arcatha :hug:
Olen ollut nettipimennossa muutaman päivän. Inkulla onkin ollut vauhtia ja vaarallisia tilanteita =) Onneksi kai matka kysiin ei ole kovin pitkä =)
Kummille plussatuulia myös BUFF. Onko Piinailu kavereilla jo oireita?
Mulla nippailua alamahassa ja sellaista menkkamaista juilintaa. Rinnoissa ei mitään tuntemuksia, joten saapas taas nähdä. Täytyy tilata jo muutama testi netistä (nyt kun netti toimii) =) T: Hopottitar PP 6
 
Kummi Onnea matkaan pikkuisen nötiäisen kanssa =) Toivotaan, että pysyy matkassa mukana loppuun asti.

Arcatha Kamalia nuo siun oireet :( En miekään osaa sanoa muuta kun että jaksamista :hug:

dream Missä sie kävit labrassa? Soita sinne labran toimistoon ja kysy sieltä mistä tulokset on tiedusteltavissa.

(.) Meillä ei tullukaan Kuopion reissua tänään :| Meidän ainokaiset oli otettu eilen sulamaan ja vaan yksi oli selvinnyt, mutta sekään ei ollut lähtenyt jakautumaan :( Mietitään nyt miehen kanssa, että mitä tehtäisiin. Miun pitää ainakin henkisesti valmistautua uuteen IVF:ään, koska koin edellisen niin rankaksi ja olin sitä mieltä, että en ikinä lähde enää uudestaan siihen hommaan. Nyt kuitenkin näyttäs siltä, että olis vähän pakko :snotty:
 
Hei, vaan kaikille!
Olen lukenut keskustelujanne jo jonkin aikaa ja nyt sain vihdoin itse rekisteröidyttyä.
Täällä hoitojen suhteen tilanne on vielä lähtökuopissa. Yrittämistä on nyt takana pikkasen reilu vuosi ja odottaminen alkaa jo tuntua. Sain juuri kutsun Kysiltä tuubaultraan. Kiertoni on vaan tällä hetkellä aivan sekaisin, saa nähdä meneekö just pääsiäiselle ne kierron päivät jolloin uä voidaan tehdä. :(
 
Juu ei meillä kyssiin ole kun jokun 10 minsan matka, mutta näytettä ei siis saatu perille puoleen tuntiin vaan kesti joku 45 minuuttia mutta ei se tuntunut ainakaan laatuun vaikuttavan :)

Heips vaan sinulle Trinita :wave: ja terve tuloa joukkoon.

 
Kiin ja Dream :hug: :hug: Kyllä teitä koetellaan. Mutta se ei sitten tällä kertaa ollut tarkoitus mennä toiveiden mukaan. Syksy tulee nopeammin kuin ehditte huomatakaan. Viettäkäämme leppoisa, renska kesä- tiedä vaikka se sitten tärppääkin !! Tätä toivoen molemmille, Tikru :heart:
 
Hellou, multa kaikki oireet hävinny ja pp 9 menossa. Alussa oli kaikenmoisia tuntemuksia, mutta ei enää mitään. Meillä vielä muutama alkio pakkasessa...mitenkähän nopeesti pääsee negaPasin jälkeen uuteen Pasiin?
 
Tänään selvis et meillä on ens kuussa 1.PAS...meillä jäi kaks pakkaseen ja nyt sitten jokailtanen rukous, että selviävät sulatuksesta ja päästäs siirtoon...pelottaa jo valmiiksi...mutta sitähän nämä hoidot jatkuvasti on!..

...odottelua,odottelua....

 
KYSIN HOIDOKIT perjantaina 3.4.2009

Vesiheinä..............PAS maaliskuu 09, siirto 24.3...............pp5
Hopottitar.............PAS maaliskuu 09, siirto 27.3.............pp2
Sitronella..............2. IVF maaliskuu 09..............................pp2
Arcatha..................clomit+metut....................................
Raitatiikeri.............inseminaatio kevät 09.......................
Möhköfanttis.........menopur + IUI....................................
Pohtijatar..............IVF elokuu 09.....................................
Retuli82..................3.IVF syksy 09?................................
Tikru72..................4. IVF toukokuu 09.............................
Inkku83................inseminaatio maaliskuu 09...................
Kiin........................PAS ...................................................
Kummi..................3.ICSI, punktio 30.3...........................
Tao............................................................
Zirppana...............2. ICSI/IVF kevät 09..............................
Peppilottasikuriina.....1.käynti helmikuu 09....................
Rallukka...................PAS helmikuu 09?..................
Katmis .....................................................
dream09...............1.PAS toukokuu 09...........

:heart: Plussanneet :heart:

Tulppa...................clomit + metut LA 06/2009
Ainokki..................clomit syksyllä LA 22.6.2009
 
KYSIN HOIDOKIT perjantaina 3.4.2009

Vesiheinä..............PAS maaliskuu 09, siirto 24.3...............pp5
Hopottitar.............PAS maaliskuu 09, siirto 27.3.............pp2
Sitronella..............2. IVF maaliskuu 09..............................pp2
Arcatha..................clomit+metut....................................
Raitatiikeri.............inseminaatio kevät 09.......................
Möhköfanttis.........menopur + IUI....................................
Pohtijatar..............IVF elokuu 09.....................................
Retuli82..................3.IVF syksy 09?................................
Tikru72..................4. IVF toukokuu 09.............................
Inkku83................inseminaatio maaliskuu 09...................
Kiin........................PAS ...................................................
Kummi..................3.ICSI, punktio 30.3.............................pp2
Tao............................................................
Zirppana...............2. ICSI/IVF kevät 09..............................
Peppilottasikuriina.....1.käynti helmikuu 09....................
Rallukka...................PAS helmikuu 09?..................
Katmis .....................................................
dream09...............1.PAS toukokuu 09...........

:heart: Plussanneet :heart:

Tulppa...................clomit + metut LA 06/2009
Ainokki..................clomit syksyllä LA 22.6.2009

 
Piti toiveikkaasti lisäillä tuonne omia piinapäiviä... ;). Olikos Vesiheinällä piinikset jo pidemmällä?

Hyvä, dream09, että pääsette passiin jo noin pian. Aika menee keväällä kuin siivillä!

 

Yhteistyössä