Hoidot Kysillä

PP11 - nega tuli nyt äsken kun testaasin. Koko juhannus on mennyt kuulostellessa mahaa, milloin nippaa, milloin ei. Ei vuotoa. Mutta niin viimosen päälle menkkaolo. Tää tais olla tässä. En vielä heittäydy taustalle, kunhan torstaisen veritestin tuloksen kuulen niin sitten...
 
IVF info on nyt käyty ja reseptit odottaa kansiossa.. elokuussa pitäisi sitten soitella kyssiin ja ilmoittaa menkkojen alkamispäivä ja syyskuussa vai oliko se sitten lokakuussa alkaisi tositoimet. Hitsi kun jännittää. (eikä tuo piikkikammoisuus yhtään auta asiaa)

onneksi työpaikka on sellainen että voipi tarvittaessa olla poissa pitempiäkin jaksoja.

enää ei ajateltu inssiin lähteä vaan valmistaudutaan ramkempaan hoitoruljanssiin.

Hyvää kesää kakille :flower:
 
Tulehan Tikru kertomaan torstaina kuin kävi. Peukut kuitenkin täällä vielä tiukasti pystyssä!
Inkku, me mennään sitten samaa tahtia sun kanssa tuohon hoitorumbaan. Onpahan sitten kaveri jännäilemässä suht samaan aikaan. Iik.
 
Voitte laskea ne peukalot jo...menkat alkoivat eilen... kyllä tää nyt oli tässä!
On tosi-ihme-plussa jos tuosta vielä siksi muka kääntyy. Ei Uskoa eikä Toivoa!
Mutta joo, tulen kertomaan miten se sitten oli. Ja onhan tässä tehtävä loppulitviikit. Minun on myös aika poistua tästä pinosta... :'(
 
Tikru Niin surullista!!Voimia teille,tällä tuskaisella tiellä!! :hug:

Inkku Mä jännitin kans sitä ekan piikin pistämistä...itkeä tuhersin ku niin kovasti pelotti pistää vatsaan...mut turhaan pelkäsin!Ei se niin kamalaa ollutkaan. Heti ekan jälkeen se menee jo rutiinilla ;) Tsemppiä syksyyn!ja raitatiikerille myös!
 
Kyllä nyt pietään hullua jännityksessä :kieh:
Eilen soitin polille. HCG 36 yllättäen, että "raskaana". Mutta miten voip olla että pp11 sunnuntaina näytti negaa? Oli menkat (minulle kylläki epätavallisen niukat, jonkin toisen mittapuussa normaalit ja vain kolme päivää)?
Missä vaiheessa olen ollut raskaana? Pyhän ja manantain välisenä yönä :D ?
Onko se kiinnittynyt myöhäjunassa? Mitä mulle oikein tapahtuu? Km?
Ohjeeksi sain, että viikko odotellaan ja torstaina uusi hcg määritys. Maanantaina tikutan kyllä varppina. ... Mä en kohta kestä tätä soutamista ja huopaamista... Voi kun tuli tälle jo päätös. Ihan mikä vaan ... :ashamed:
 
Onnea, onnea, onnea Tikru !!! :heart: :heart: :flower: Et arvaa miten innostuin, kun luin siun viestin :D Muiden onnistumiset antaa niin paljon toivoa itellekin =) Toivotaan, että plussa vahvistuu :wave:
 
hei vaan!

pitää varmaan ilmoittautua tähänkin pinoon, vaikkakin ajattelin pääpainoisesti vielä väijyä tuolla esikoisesta pitkään haaveilleiden pinossa.
meillä ei sitten "vauvantekohommat" menneetkään niinkuin oli ajatuksissa ja nyt siis menossa yk 18, joka vaihtuu seuraavaksi tuossa alkuviikosta.

kävin ensimmäisen kerran "oman sairaalan" vastaanotolla tammikuussa kun ei vauvaa alkanut kuulumaan. sieltä määrättiin miehelle spermatestit, jotka mies toimittikin sitten heti helmikuun alussa. jotenkin onnistuivat sairaalalla hävittämään ne tulokset, joten ensimmäisen testin tulokset saatiin vasta maalis/huhtikuussa. ilmeni, ettei spermassa ollut kuin muutamia siittiöitä. eikun vaan uuteen testiin ja samalla ottivat myös kaikki hormonikokeet. nämä tulokset kuitenkin saatiin vähän aikaisemmin, onneksi. spermassa ei muutoksia, samanlaista "kuraa" kuin aiempikin näyte. hormonit kaikki OK, eli siltä osin ei ole ongelmaa. antoivat sentään lähetteen KYS:sille tarkempiin tutkimuksiin, mutta ajankohta jäi epäselväksi. varmaan riippuu siitä, millaiset jonot siellä on.

minua ei ole tutkittu kertaakaan koko tämän tutkimusjakson aikana, mikä minusta on kyllä vähän erikoista. eikö kuitenkin pitäis varmistua, ettei vikaa ole myös minussa, vaikkakin syy on tietettävästi miehessä. tämä on kyllä ollut ihan hirveän raskasta meille molemmille, koetellut parisuhdetta oikein urakalla. jotenkin kai tästä selviää, vaikka ahdistaakin ihan kauheasti....

anteeksi nyt tämä omanapainen pitkä tilitys..
jos sallitte, niin liityn tänne teidän joukkoon enemmän tai vähemmän kirjoittavana osapuolena?
 
Moi!

Tervetuloa Siniviuhka!


Tikrulle peukkuja, toivottavasti plussa vahvistuu!

Alkuperäinen kirjoittaja Siniviuhka:
minua ei ole tutkittu kertaakaan koko tämän tutkimusjakson aikana, mikä minusta on kyllä vähän erikoista. eikö kuitenkin pitäis varmistua, ettei vikaa ole myös minussa, vaikkakin syy on tietettävästi miehessä. tämä on kyllä ollut ihan hirveän raskasta meille molemmille, koetellut parisuhdetta oikein urakalla. jotenkin kai tästä selviää, vaikka ahdistaakin ihan kauheasti....
Tuosta sen verran, että jos miehelläsi ei ole kuin muutama siittiö spermassa, niin hoitomuotona ei ole muita vaihtoehtoja kuin ICSI. Siksi sinua ei ainakaan tässä vaiheessa ole niin hoppua tutkia... Paljon voimia ja tsemppiä vaikean asian käsittelemiseen, muistakaa, että 80% pareista onnistuu hoitojen avulla =)

-rallis

 
Rallukka lääkäri oli tänään soittaessaan maininnut jotakin siemenjohtimien tukoksesta, jonka aikoivat ensimmäisenä tutkia. se kai on yks selite sille, miks siittiöitä ei ole vaikka hormoniarvot on täysin normaalit niinkuin pitääkin.
en sitten tiedä miten tuo tukos vaikuttaa siittiömäärään, että jos tukos poistetaan niin paraneeko siemennesteen siittiöpitoisuus samalla..googlettamallakaan kun ei oikein tahdo löytyä tietoa.. :/
 
Siniviuhka; njaa, tuolle ehkä voidaan jotain tehdä, en ole varma, kun meillä syyt minussa, niin en ole noihin kauheasti perehtynyt. Mutta sellainen käsitys minulla on, että herkästi mennään ICSIin, jos siittiöissä ongelmaa, varsinkin jos niitä on määrällisesti vain muutama. Jospa pystyttäisiin kokeilemaan ensin jotain helpompaa :)

-rallis
 
:heart: Lämmin kiitos teille jokaiselle pinon naiselle kanssaelämisestä Tikrun hoitorumbassa

Viime perjantaina varmistui, että HCG oli laskenut 10een. Eli raskaus päättyi jälleen ennen kuin oikein kunnolla alkoikaan. Meidän hoitomme kesti KYSillä lähes kahdeksan vuotta. Inssit, neljä ICSIä ja epäonnistuneet PASsit ovat nyt historiaa, julkisen puolen hoidot loppuvat tähän. Emme näillä näkymin jatka hoitoja yksityspuolella. Ja tällä hetkellä tuntuu, että on takki tyhjä ja kaikkemme olemme antaneet, että olisimme vielä toistamiseen onnistuneet.
Nyt on aika jäähyväisten - alamme elää elämässämme eteenpäin, antaen kaiken rakkautemme tälle 3v plussaneidillemme :heart: . Sinänsä olemme onnekkaita, että meillä on tämä yksi tytär ja toivon, että jokainen teistä pinolaisista saa vastaavan Lahjan (joko hoidoilla tai toisin keinoin) vielä tulevaisuudessa.
Ja jos Taivaan Isä meille vielä lapsen haluaa antaa, (uskon siihen vahvasti) että niin myös tulee tapahtumaan.

Kaikkea hyvää teille ja voikaa hyvin. Me olemme rautaisia naisia - meidät on mankeloitu moneen kertaan ja ei kun aina vaan suoritetaan ryhtimme ja mennnään eteenpäin! Voimia hoitoihin.
Minut voi bongata tuolta "Hoidot lopettaneet" lapsettomat puolelta joskus. Ja voinhan tällä käydä kurkkimassa, miten teillä menee. Mutta aktiivisemman palstailun nyt tässä vaiheessa taidan jättää...


Mukavaa kesää, kärpäsiä ja hyviä ulkoilmakelejä - rentoa mieltä
Isoin halauksin, Tikru
 

Yhteistyössä