Huhtikuiset 2019

Minä poistun täältä. Eilen todettiin ultrassa se mitä olinkin jo aavistellut. Kkm ev 10+1, tapahtunut jo 8+1. Todennäköisesti sikiöllä ei ollut kaikki kunnossa varhaiu. kun oli 2vkoa pienempi kun piti ja syke ei ollut kovin vahva. Toki ultraaja sanoi että johtuu viikkojen vähyydestä mutta kyllä mä sillon jo laskiskelin että olisin tehnyt pos. testin kyllä todella aikaisin jos olisi ollut ne viikot..
lääkkellinen tyhjennys näyttää onnistuneen ainakin tällä hetkellä. Ei onneksi ihan hirveitä kipuja ja maltoin olla katsomatta pönttöön kun sinne jotain valahti. Kuva liikkumattomasta sikiöstä on tarpeeksi palanut verkkokalvoille, enempää en halunnut. Uusi raskaus ajatuksena lohduttaa mutta samalla pelottaa ja ahdistaa. Aika näyttäköön.
Tsemppiä kaikille.
Voi ei, paljon voimia! Toivotaan että uusi plussa tulee pian testiin :love:
 
Heippa kaikki! Tehdäänkö niin, että he jotka haluavat uuteen faceryhmään niin laittakaa mulle yksityisviestillä linkki profiiliin niin lisään teidät kaveriksi ja ryhmään ☺

Täällä on varmistunut nyt myös seuloista että kaikki on oikein hyvin ja pitäisi tulla oikein terve raskaus ja terve vauva Kyllähän tässä vielä jännittää kun mitä vain voi tapahtua, mutta nyt uutisesta osaa jo iloita ihan eri tavalla! Ja mahakin on jo alkanut kasvaa, eilen piti käydä jo ostamassa uutta takkia ja muuta vaatetta kun ei mahtunut enää päälle vanhat.

Nyt 13+0
 
Nt-ultra oli perjantaina
ja siellä kaikki hyvin. Sikiö seulontaan ei voitu osallistua ku alunperin ollut kaksois raskaus niin ei tulos olisi luotettava. Ultraaja sit tutki kaikki kunnolla ja Ultrattiin kolme varttia. Lopettaessa pieni vielä vilkutti meille ❤
 
  • Tykkää
Reactions: ElisaSKA
Me osallistuttiin seuloihin ja mulla sit tietysti veriseulat hälytti, riski downille 1:75. Maanantaina menen ottaas sen niptin ja viikon verran pitäis sit tulosta jännittää. Mieliala on menny edestakas ja kova stressi ollut tässä kun tulokset kuulin, mut yritän nyt olla positiivisin mielin kun ultrassa kaikki oli just niinkun pitääkin, nenäluu näkyi hyvin ja rakenteet kaikki normaalit. Turvotusta oli 1,1mm, 1,3mm ja 2,1mm ja tuo isoin luku merkittiin papereihin. Pitkä viikko siis tulossa!
 
ElisaSKA, laitoin sulle yv:llä kainon toiveen päästä mukaan fb-ryhmään :)
Täällä huhuilee 32v esikoisen odottelija, laskettu aika näillä näkymin 4.4.19. Nyt tullut jotenkin yksinäinen olo tämän odotuksen kanssa niin lähdin vähän jälkijunassa etsimään vertaistukea täältä Internetin ihmeellisestä maailmasta :ROFLMAO:
Mulla verenpaineen ja ylipainon takia diagnosoitu riskiraskaus, mistä syystä oon ollut enemmän tai vähemmän paniikissa alkuajan, mutta viikko sitten perjantaina (5.10.) oli nt-ultra jossa tyyppi oli vielä hengissä, joten mieli rauhoittuu tässä pikku hiljaa.. Riskiluvut näkyy vasta OmaKannassa, mutta virallista lausuntoa seuloista odottelen vielä postissa saapuvaksi.

Tänään rv 15+3 :barefoot:
 
Täällä myös yksi uusi huhtikuinen odottaja. Viime viikolla oli nt-ultra ja laskettu aika aikaistui, joten meille olisikin tulossa huhtikuinen. :)
Viime viikolla todettiin myös radi ja tällä viikolla saan verensokerimittarin kotiin.
Aikamoista, että nyt on jo 15. raskausviikko menossa! :love:
 
Moikka!
Vieläkö mahtuisi porukkaan mukaan Saatiin viikko sitten vasta tietää raskaudesta, ja eilen ultrassa selvisi raskausviikkoja olevan jo 15, laskettu aika osui 25.4. Meillä on yksi tyttö jo ennestään (12/2016), joten FB-ryhmä olisi kaikista iisein vaihtoehto jos sinne vielä huolitte :oops:

Muuten lyhyesti meistä: asutaan Espoossa, mä oon vielä tytön kanssa kotona. Oon 27 v ja toka baby siis tulossa.
 
Moi SuskiKooo!

En tiedä onko täällä enää ketään. Käyn aina välillä kurkkaamassa, mutta aika hiljaista on ollut viime aikoina. Facessa on muutama aktiivinen huhtikuisten 2019 ryhmä. Löydät ne haustakin hyvin :) Suosittelen lämpimästi.

Täällä eletään seesteistä keskiraskautta rakenneultraa odotellessa. Siihen aikaa vielä useampi viikko.

Innukka ja Strösseli 18+6
 

Yhteistyössä