Huhtikuiset 2024

Mä aloin nyt sunnuntain ratoksi harjoittelemaan Fb-ryhmän luomista, arveluttaa vaan onko se varmasti salainen, kun laitoin asetukset "yksityinen" ja "piilotettu" 🫣

Mulla on siihen kutsulinkki, voisin kokeilla jollekin teistä viestillä sen heittää? 😊

Ja toki sen voi joku osaavampikin kokoon laittaa 🤓
 
Mä aloin nyt sunnuntain ratoksi harjoittelemaan Fb-ryhmän luomista, arveluttaa vaan onko se varmasti salainen, kun laitoin asetukset "yksityinen" ja "piilotettu" 🫣

Mulla on siihen kutsulinkki, voisin kokeilla jollekin teistä viestillä sen heittää?

Ja toki sen voi joku osaavampikin kokoon laittaa
Hienoa! Oli sama ajatus aamulla, mutta tuli sitten kaikkea muuta 😅 mulle voi vaikka laittaa viestillä sen linkin jos haluat kokeilla 😊
 
  • Tykkää
Reactions: halipatsuippa
Sain ryhmän toimimaan ja nyt Naatuska90, tiana44 ja pupuna112 saaneet liittymislinkit.

Keräillään rauhassa porukka kasaan ja siirrytään sinne pulisemaan 😊 Laita tähän alas kommenttia, niin laitan linkin yksityisviestillä ja tykkään kommentistasi kun se on laitettu 👍
 
Sattumoisin tänään meidän -21 syntyneen whatsup ryhmästä eräs ilmoitti heilläkin testin olevan positiivinen, niin uskaltauduin samalla itsekin sinne kertomaan, että niin meilläkin 🩷 He ovat sellainen ryhmä jolle keskenmenostakin kertoisin, niin uskalsi sinne sanoa.

Varhaisultran varasin myös, nyt vaan toivotaan, että sinne asti päästään 🩷
 
Sain ryhmän toimimaan ja nyt Naatuska90, tiana44 ja pupuna112 saaneet liittymislinkit.

Keräillään rauhassa porukka kasaan ja siirrytään sinne pulisemaan Laita tähän alas kommenttia, niin laitan linkin yksityisviestillä ja tykkään kommentistasi kun se on laitettu
Minullekkin voisi linkkiä laittaa :)
Pidetään toki täälläkin keskustelua yllä, kun ei kaikki facebookia käytä tai halua liittyä ryhmiin.
 
  • Tykkää
Reactions: halipatsuippa
vierailija
Moikka! Täälläkin eilen plussattu, viikkoja 4+4 ja la näyttäisi olevan 25.4. Kovin oli odotettu plussa! Vielä ei uskalla liikaa iloita, kun menossa niin varhaiset viikot. Toinen lapsi olisi siis tulossa. Nimimerkkiä en ole vielä luonut ja fb ryhmään haluan liittyä kunhan tässä viikkoja menee eteenpäin:) Tätä ryhmää ja keskustelua seurailen. Onnea paljon myös muille plussanneille!
 
  • Tykkää
Reactions: Tarrasukka21
Osallistun keskusteluun täältä taustalta.
N. vuoden yrittämisen jälkeen tein viikko sitten ensimmäisen positiivisen raskaustestin ❤
Testiviiva on sittemmin vain tummunut ja tänään jo lähes leffaviivat.

Jännittää ja kauhistuttaa, niin kovasti toivon että tämä pysyy mukana loppuun asti. Oltiin jo ehditty saamaan aika ensikäynnille, mutta jospa me ei hoitoapua nyt tarvittaiskaan 🥰

Fb ryhmään en toistaiseksi ainakaan liity. Meillä on varhaisultra n. 2 viikon päästä, katsotaan sen jälkeen miltä tilanne vaikuttaa 😊
 
Oliko täällä kuin moni käynyt tai suunnitellut käyvänsä varhaisultrassa? Ja millä päivillä?
Ite varasin 7+1 päivälle, kun haluan ottaa siinä vaiheessa varman päälle (tosin eipä se mieltä varmaan juuri rauhoita, vaik kaikki ois ok silloin). Mut tuntuu, että sinne on ikuisuus.

En oo soittanu vielä edes neuvolaan, kun on niin epäuskoinen fiilis edelleen kaiken oireettomuuden vuoksi. Toki ei ole ollut oikein sellaista hetkeäkään, että oisin voinu sinne soitella.
 
Moikka!
Täällä vajaa viikko sitten plussattu, tänään 5+0 ja la siten 25.4. Toinen erittäin toivottu lapsi olisi tulossa, lokakuussa piti olla la mutta maaliskuun lopulla meillä todettiin keskeytynyt keskenmeno joka todettiin vasta nt-ultrassa 😔
Odottavin, mutta samalla hyvin pelonsekaisin tuntein liikkeellä. Fb-ryhmästä olen kiinnostunut, mutta uskaltaudun liittyä vasta paljon myöhemmin, linkin toki saa jo laittaa jos on tervetullut myöhemmässä vaiheessa 🩷

Eka neuvola-aika varattu ja jo huomenna olis puhelinaika neuvolaan, josko saisin lähetettä varhaisultraan kun km hoidon yhteydessä kätilö näin lupaili.🙏
 
  • Tykkää
Reactions: Fiufau
Oliko täällä kuin moni käynyt tai suunnitellut käyvänsä varhaisultrassa? Ja millä päivillä?
Ite varasin 7+1 päivälle, kun haluan ottaa siinä vaiheessa varman päälle (tosin eipä se mieltä varmaan juuri rauhoita, vaik kaikki ois ok silloin). Mut tuntuu, että sinne on ikuisuus.

En oo soittanu vielä edes neuvolaan, kun on niin epäuskoinen fiilis edelleen kaiken oireettomuuden vuoksi. Toki ei ole ollut oikein sellaista hetkeäkään, että oisin voinu sinne soitella.
Mä kävin 6+3 siellä näytti että ois vasta 6+1 mutta hyvin näkyi syke ❤ ens viikolla menen kyllä uudestaan 🙈 jotenkin jännittää kokoajan että onko kaikki hyvin niin pakko mennä katsomaan tilanne. Silloin ois 9+3. Yli kaksi vuotta toivottu esikoiselle sisarusta ja nyt ei vaan jotenkin osaa luottaa siihen että kaikki menee hyvin
 
  • Tykkää
Reactions: Fiufau
Moikka!
Täällä vajaa viikko sitten plussattu, tänään 5+0 ja la siten 25.4. Toinen erittäin toivottu lapsi olisi tulossa, lokakuussa piti olla la mutta maaliskuun lopulla meillä todettiin keskeytynyt keskenmeno joka todettiin vasta nt-ultrassa
Odottavin, mutta samalla hyvin pelonsekaisin tuntein liikkeellä. Fb-ryhmästä olen kiinnostunut, mutta uskaltaudun liittyä vasta paljon myöhemmin, linkin toki saa jo laittaa jos on tervetullut myöhemmässä vaiheessa 🩷

Eka neuvola-aika varattu ja jo huomenna olis puhelinaika neuvolaan, josko saisin lähetettä varhaisultraan kun km hoidon yhteydessä kätilö näin lupaili.
Tervetuloa! Samaistun tilanteeseesi, jännittää ihan hirmuisesti, miten nyt käy.

Ja aika samoissa mennään kaiken kaikkiaan ❤ Itellä laskettuaika pitäisi olla 24.4. Ja myös meille piti tulla alunperin lokakuinen, mutta saatiinkin kkm tuomio ultrassa 9+2 💔 Toivottavasti nyt molemmat (ja tietysti muutkin) päästään loppuun saakka.
 
Mä kävin 6+3 siellä näytti että ois vasta 6+1 mutta hyvin näkyi syke ens viikolla menen kyllä uudestaan jotenkin jännittää kokoajan että onko kaikki hyvin niin pakko mennä katsomaan tilanne. Silloin ois 9+3. Yli kaksi vuotta toivottu esikoiselle sisarusta ja nyt ei vaan jotenkin osaa luottaa siihen että kaikki menee hyvin
Olisin kanssa vähän halunnu jo päivän pari aikaisemmin, mut otetaan nyt varman päälle. Toki eipä oikein ollut itselle sopivia aikojakaan aiemmin.

Mut jos tuolla 7 viikolla kaikki on hyvin, niin olen kyllä menossa vielä toiseen varmistusultraan vielä ennen viikkoa 12. Viime kkm kun todettiin 9+2 niin varmaan johonkin samoille päiville/pari päivää yli uusi aika vielä. En pysty odottaa tuon yhden vu turvin kunnallista ultraa, kun siinä välissäkin voi käydä huonosti. Ja jos 9+ viikolla kaikki ok, niin taitaa onnistumis% olla jo aika hyvää luokkaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Larup
Oliko täällä kuin moni käynyt tai suunnitellut käyvänsä varhaisultrassa? Ja millä päivillä?
Ite varasin 7+1 päivälle, kun haluan ottaa siinä vaiheessa varman päälle (tosin eipä se mieltä varmaan juuri rauhoita, vaik kaikki ois ok silloin). Mut tuntuu, että sinne on ikuisuus.

En oo soittanu vielä edes neuvolaan, kun on niin epäuskoinen fiilis edelleen kaiken oireettomuuden vuoksi. Toki ei ole ollut oikein sellaista hetkeäkään, että oisin voinu sinne soitella.
Kävin varhaisultrassa viikoilla 6+5, se ikään kuin kuului asiaan kun on hoitoalkuisesta raskaudesta kyse. Nyt olen kyllä jo ensi viikolla menossa uudestaan kun viikkoja on 8+4, lähinnä koska varhaisultrassa tosiaan löytyi nuo kaksoset niin haluan tietää, että ovatko molemmat kasvaneet hyvin ja vähän keskustella kätilön kanssa tuon kaksosuutisen herättämistä huolista.
 
Hei, en liity mihinkään listoille ennen kuin tämä raskaus on varmasti totta. Takana monen vuoden lapsettomuus hoidot ja nyt spontaanisti raskaana hoitojen välissä. On ollut aikamoinen sulattelu tässä, takana pari keskenmenoa joten luotto ei ole kovinkaan iso. Hcg noussut viikossa 785-4169 jos sen pitäis tuplaantua joka toinen päivä niin eikö tuo luku jää aikalailla alakanttiin.. pitäis olla jo yli 6000. Tänään pitäisi olla 5+5 oireita ei juurikaan ole ja se yhditettyny vähän alhaiseen hcg lukemaan saa miettimään kohdun ulkoista raskautta.. tai sitten sikiö ei jaksa kehittyä normaalisti.. eli toisin sanoen päässä pyörii vain huonot vaihtoehdot
 
Mä tulisin kanssa mielelläni mukaan fb-ryhmään, mulle voisi kanssa laittaa linkin siihen😊

Pahoinvointi ei onneksi joka päivä ole tai ainakaan ihan koko päivää🙏🏼 En tiedä vaikuttaako siihen sitten syöminen tms.
En ole vielä soittanut neuvolaan… Milloinhan sinne pitäisi olla yhteydessä että ehtii saada ajan ja lähetteen myös NT-ultraan😅 Jotkut verikokeet taisi olla myös jossain vaiheessa?
 
  • Tykkää
Reactions: halipatsuippa
Tervetuloa! Samaistun tilanteeseesi, jännittää ihan hirmuisesti, miten nyt käy.

Ja aika samoissa mennään kaiken kaikkiaan Itellä laskettuaika pitäisi olla 24.4. Ja myös meille piti tulla alunperin lokakuinen, mutta saatiinkin kkm tuomio ultrassa 9+2 Toivottavasti nyt molemmat (ja tietysti muutkin) päästään loppuun saakka.
Itseasiassa piti kommentoida kun ketjua luin, että muistan nimimerkkisi lokakuun ketjusta 😔🫶 toivotaan että meillä (sekä tottakai muillakin ketjulaisilla) on onnea ja myötätuulta tällä erää matkassa mukana🤍
 
  • Rakkaus
Reactions: Fiufau

Yhteistyössä