Huhtikuiset 2024

vierailija
Moikka! Täälläkin eilen plussattu, viikkoja 4+4 ja la näyttäisi olevan 25.4. Kovin oli odotettu plussa! Vielä ei uskalla liikaa iloita, kun menossa niin varhaiset viikot. Toinen lapsi olisi siis tulossa. Nimimerkkiä en ole vielä luonut ja fb ryhmään haluan liittyä kunhan tässä viikkoja menee eteenpäin Tätä ryhmää ja keskustelua seurailen. Onnea paljon myös muille plussanneille!
Vieläkin epätodellinen olo plussasta. Viikonloppuna meinaan tehdä uuden testin ja ensi viikolla soitella neuvolaan mikäli plussaa vielä näyttää. Mitään oireita minulla ei juuri ole. Aikaisemmin sai ravata vessassa useammin ja mahaa nippaili, mutta nyt nekin hävinneet. Hengästyn ulkona ehkä herkemmin, mutta muita oireita ei ole.
 
Itseasiassa piti kommentoida kun ketjua luin, että muistan nimimerkkisi lokakuun ketjusta 🫶 toivotaan että meillä (sekä tottakai muillakin ketjulaisilla) on onnea ja myötätuulta tällä erää matkassa mukana🤍
Itseasiassa itsekin mietin, että sinun nimimerkki on tutun kuuloinen 🫶 lokakuisten ketjussa oli paljon menetyksiä, toivottavasti onni on myötä tällä kertaa ❤🌈
Niin haluaisin uskoa, että sanonta "kolmas kerta toden sanoo" pitäisi paikkansa. Mieli on vaan hyvin skeptinen kun täysi oireettomuus jatkuu.
 
Vieläkin epätodellinen olo plussasta. Viikonloppuna meinaan tehdä uuden testin ja ensi viikolla soitella neuvolaan mikäli plussaa vielä näyttää. Mitään oireita minulla ei juuri ole. Aikaisemmin sai ravata vessassa useammin ja mahaa nippaili, mutta nyt nekin hävinneet. Hengästyn ulkona ehkä herkemmin, mutta muita oireita ei ole.
Ite tein eilen aamulla varmistustestin, edelleen kaksi viivaa. Tänä aamuna vielä viikkonäytöllinen digi 3+ 🙏 klassisista raskausoireista vaan ei tietoakaan, niin hyvin epävarma olo. Mulla ei hengästymistä ole, mutta sykkeet nousee helposti korkealle tällä hetkellä kun käy lenkillä. Tuntuu, että kunto ois huonontunut hetkessä 😅
 
vierailija
Ite tein eilen aamulla varmistustestin, edelleen kaksi viivaa. Tänä aamuna vielä viikkonäytöllinen digi 3+ klassisista raskausoireista vaan ei tietoakaan, niin hyvin epävarma olo. Mulla ei hengästymistä ole, mutta sykkeet nousee helposti korkealle tällä hetkellä kun käy lenkillä. Tuntuu, että kunto ois huonontunut hetkessä
Toisaalta pitäisi olla tyytyväinen, kun ei ole oireita. Mutta toisaalta on vaan just sit niin epävarma olo kun ei tunnu juuri miltään niin miettii onko sitä edes raskaana. Tooooki vielähän niitä oloja ehtii tulemaan. Noh, ei auta kun pitää peukkuja pystyssä ja toivoa että hyvin käy. Pitääkin tänään käydä ostamassa muutamat testit!
 
  • Tykkää
Reactions: Fiufau
Varalta hiljakseen liityn tänne vaikka en tiedä tarkasti edes viikkoja että oisinko kuitenkin vasta toukokuinen..
No, jokatapauksessa.
Neljän lapsen äiti 36v, nuorin täytti juuri 9. Ehkäisystä huolimatta pärähti oireiden perusteella tehtyyn testiin vahva positiivinen.
Eilen kävin labrassa, hCG-arvo oli 660, eikös se vastaa jotain viittä viikkoa kaiketi.. itse olen vauvasta vielä haaveillut, puolison kaiketi menetän mikäli tämä sisällä pysyy ja siihen päädyn...sekavat ja ristiriitaiset fiilikset.
 
Moikka,

Täälläkin viimein uskallusta liittyä keskusteluun. 😊
Haalean plussan sain heinäkuun lopussa, ja neuvolan kautta oli varhaisultra pari viikkoa sitten. Siellä pieni oli kovin pieni, eikä vastannut viikkoja. Uuden ajan sain eiliselle, ja siellä näkyikin 8+4 viikkoja vastaava murunen. :)

Hän pääsi hiukan yllättämään - meidän tämän hetkinen kuopuksemme on nimittäin syntynyt tammikuussa. 😅 Esikoinen on jo hiukan vanhempi.

Mielelläni liittyisin pieneen ja salaiseen FB-ryhmään (onhan se sellainen, että ei näy muille kuin jäsenille jäsenet)

Tsemppiä ja ihanaa odotusta kaikille🥰
 
@Vierailija jep,pitäisi yrittää olla tyytyväinen tähän oireettomuuteen mutta jotenkin se vaan enemmän saa epäilemään onko kaikki hyvin vaikka ei ne oireet mitään lopulta kerro. Toisaalta oon sit kuitenkin tyytyväinen kun on pystynyt touhuamaan kaikkea normaalisti.

Onnea hyvistä ultrakuulumisista Bluepansy ja Rustiina 😍

Tervetuloa mukaan tuikq ja nippa 😊 hankala tilanne tuikqulla, toivottavasti kuitenkin asia selviää parhain päin ❤

Itte pitäny tarkoituksella vähän hiljaisuutta. Aika matelee eikä mitään tapahdu. Närästänyt on ehkä vähän normaalia enemmän ja mahaa turvottelee, mut toki on vähän huonosti tullu syötyäkin 🙈 vielä viikko pitäisi jaksaa varhaisultraan ja nyt jo halkean jännityksestä
 
  • Tykkää
Reactions: TuikQ
Varalta hiljakseen liityn tänne vaikka en tiedä tarkasti edes viikkoja että oisinko kuitenkin vasta toukokuinen..
No, jokatapauksessa.
Neljän lapsen äiti 36v, nuorin täytti juuri 9. Ehkäisystä huolimatta pärähti oireiden perusteella tehtyyn testiin vahva positiivinen.
Eilen kävin labrassa, hCG-arvo oli 660, eikös se vastaa jotain viittä viikkoa kaiketi.. itse olen vauvasta vielä haaveillut, puolison kaiketi menetän mikäli tämä sisällä pysyy ja siihen päädyn...sekavat ja ristiriitaiset fiilikset.

Tänään hCg 1880.. onkohan tuo riittävä nousu (tiistaista tähän päivään) siihen että sikiö kehittyy normaalisti?
En muista miten nää meni..
 
Mullakin on nyt fb ryhmän ylläpito-oikeudet, joten voin myös kutsulinkkiä laittaa jos joku on vielä ilman 😊

Omia kuulumisia muuten.. Oikein mitään oireita ei ole ja se tässä hirvittääkin. Hätähousuna aikaistin jo varhaisultraa.
 
Eilen oli varhaisultra. Kaikista epäilyistä huolimatta, sieltä löytyi pieni ihmisen alku vasteten oikeita viikkoja ja oikeassa paikassa ❤ hyvällä sykkeellä 🙏

Tänä aamuna vessakäynnillä paperiin jäi kuitenkin verensekaista limaa ja uusinta käynnillä beigeä tuhrua + punertavan ruskeaa limaa/tuhrua. Täytyy toivoa, että olisi vaan limakalvot vähän ärtyneet eilisestä. Mutta kyllä taas pelottaa 😔 Varasin syyskuun loppuun uuden vu jolloin 10 viikkoa, toivottavasti sinne asti päästään 🙏❤

Ps. Tervetuloa uusille!

Pps. Mulle voi myös laittaa kutsulinkin tulemaan, mutta ehkä uskallan fb-ryhmään vasta uusinta vu:n tai nt-ultran jälkeen.
 
  • Rakkaus
Reactions: Larup
Eilen oli varhaisultra. Kaikista epäilyistä huolimatta, sieltä löytyi pieni ihmisen alku vasteten oikeita viikkoja ja oikeassa paikassa hyvällä sykkeellä

Tänä aamuna vessakäynnillä paperiin jäi kuitenkin verensekaista limaa ja uusinta käynnillä beigeä tuhrua + punertavan ruskeaa limaa/tuhrua. Täytyy toivoa, että olisi vaan limakalvot vähän ärtyneet eilisestä. Mutta kyllä taas pelottaa Varasin syyskuun loppuun uuden vu jolloin 10 viikkoa, toivottavasti sinne asti päästään

Ps. Tervetuloa uusille!

Pps. Mulle voi myös laittaa kutsulinkin tulemaan, mutta ehkä uskallan fb-ryhmään vasta uusinta vu:n tai nt-ultran jälkeen.
Linkki laitetttu 😊
 
  • Tykkää
Reactions: Fiufau
Kaikki hyvin pikku pääskysellä tänään varhaisultrassa ❤ Vastasi 6+2, eli la siirtyisi toukokuun alkuun, mutta nämähän nyt on vähän arvioita vielä.

Todellinen yllätys oli, että tämä raskaus on ilmeisesti alkanut kaksosraskautena, mutta toinen ei ole sitten jatkanut kehittymistä. Mutta tottakai olemme onnellisia yhdestä pienestä sykkeestä ❤
 
  • Rakkaus
Reactions: Fiufau
En kerennyt tiistaina kommentoida @Tarrasukka21 hyviä uutisia niim unohdin sit kokonaan 🙈 Mut onnea hyvistä uutisista ja aika löydös.

Itellä oli vähän samantyylinen löydös, näkyi siis toinenkin pussi ja ehkä häivähdys ruskuaispussia mut varmuutta ei saatu kun oli sen verran lyhistynyt jo ja hankalassa paikassa ettei saatu kunnon näkymää.

Tää ryhmä taitaa olla aika hiljainen, onko kaikki facessa ja onko se miten aktiivinen? Ajattelin, että ehkä uskaltaisin liittyä sinne toisen vu jälkeen jos kaikki on sielläkin hyvin.
 
En kerennyt tiistaina kommentoida @Tarrasukka21 hyviä uutisia niim unohdin sit kokonaan Mut onnea hyvistä uutisista ja aika löydös.

Itellä oli vähän samantyylinen löydös, näkyi siis toinenkin pussi ja ehkä häivähdys ruskuaispussia mut varmuutta ei saatu kun oli sen verran lyhistynyt jo ja hankalassa paikassa ettei saatu kunnon näkymää.

Tää ryhmä taitaa olla aika hiljainen, onko kaikki facessa ja onko se miten aktiivinen? Ajattelin, että ehkä uskaltaisin liittyä sinne toisen vu jälkeen jos kaikki on sielläkin hyvin.
Kiitos ❤ Kyllä fb:n puolella on jonkun verran pulinaa, mukaan vaan jos siltä tuntuu 😊
 
  • Tykkää
Reactions: Fiufau
Perjantaina oli vu, jossa kaikki hyvin ja vastasi viikkoja (silloin oli 8+1, ultrassa saatiin mitta 8+2). 🤍

Tänään eka neuvola. Hb 117. Varailtiin jo lääkäriaikaa ja nt-ultraankin sain jo ajan kun perjantaina oli tuo vu. Toivottavasti kaikki vaan menis hyvin loppuun asti. Jotenkin vaikea luottaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Fiufau
Onnea hyvistä ultrakuulumisista @Larup 🤩
Noilla viikoilla kun ultrassa on kaikki hyvin, on mielestäni aika hyvät mahdollisuudet jo siihen että raskaus jatkuu loppuun.

Täällä samat mietteet kuitenkin, toivottavasti kaikki menee hyvin. Toki itsellä vu oli 7+1. Uusi aika ensi viikolla vielä 10+1. Neuvola on tällä viikolla.

Tällä hetkellä löytyy jatkumisen kannalta vähän enemmän luottoa, sillä alun oireettomuus on väistynyt. Välillä jotkut hajut on yllättänyt ja saanut yökkimään ihan kunnolla ja liian tyhjä vatsa saa aikaan ällötyksen tunteita.
 
  • Tykkää
Reactions: Larup
Hei, voisiko joku lähettää minulle uuden fb-linkin? Kiitos 😊 entinen ei jostain syystä toimi.

Ehkä tässä uskaltaa nyt vihdoin tuonne ryhmään liittyä, kun toisessa varhaisultrassa viime viikolla kaikki oli hyvin ja eilen löysin myös dopplerilla sydänäänet ❤ Nt-ultraan vielä melkein 2 viikkoa mutta olo on luottavainen, etenkin eilisen jäljiltä 😍
 
  • Rakkaus
Reactions: Larup
Hei, voisiko joku lähettää minulle uuden fb-linkin? Kiitos entinen ei jostain syystä toimi.

Ehkä tässä uskaltaa nyt vihdoin tuonne ryhmään liittyä, kun toisessa varhaisultrassa viime viikolla kaikki oli hyvin ja eilen löysin myös dopplerilla sydänäänet Nt-ultraan vielä melkein 2 viikkoa mutta olo on luottavainen, etenkin eilisen jäljiltä

Laitoin 😊
 
  • Tykkää
Reactions: Fiufau

Yhteistyössä